http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2009/11/14/ruotsin-vakoojille-paasy-sahkoposteihin/200923768/12
Kaikkee ne keksii -.-
SUOMALAISTEN VAKOILU ALKAA PIAN!
4
95
Vastaukset
- täysin uskomatonta
...
- Bushin peruja
Nyt viimeistään pitäisi tulla kaikille selväksi se kenen pillin mukaan hurrit hyppää ja ketä ne vuorostaan kyykyttää.
Ruotsin hallitus ei kertonut vakoilulaista etukäteen lainkaan Suomelle. Suomalaisministerit lukivat laista ensimmäisen kerran lehdestä.
Ihme lampaita ovat myös Suomalais poliitikot !
Irtisanoin Elisan liittymän , vaihdan vielä pankin Nordeasta johonkin Suomalaispankkiin ja kehoitan muitakin tekemään samoin !
Jotakin periaatteita ihmisillä pitää olla , riittää jo hurrien touhut , 600-vuotta alistivat Suomalaisia ja sama meno vaan jatkuu vaikka Suomen pitäisi olla itsenäinen Demokraattinen valtio.- Bushin peruja
Vaihdan myös sähköyhtiötä hurrien Vattenfallista johonkin Suomalaiseen .
Finnairin hallinnosta pitää potkia hurri-RKP porukat pois muuten hurrit valtaa kohta senkin !
Mitä muita hurri firmoja Suomessa toimii ettei vaan vahingossa rahottaisi niiden toimintaa ?
- H.E. von Wittu
On se hämmästyttävää, miten ihmisten kyttäys menee vähän kerrallaan kohti Pohjois Korean mallia.
Suvi Lindeeniä häiritsee varmaankin kyttäystä enemmän se, ettei Ruotsi luovutakkaan urkittuja tietoja heti suoraan Suomen viranomaisille.
Voitte myös sopia ystävienne kanssa, että kirjoitatte viesteihinne sitten asian lisäksi ns. avainsanoja, esim. al qaida, bomb, biologinen uhka, terrorismi, kansalaisoikeudet, jne. Varsin mainio kommentti on: Toivottavasti kukaan ei vaan räjäytä eduskuntataloa, sillä sitten ministerit kuolisivat.
Saa sitten FRAn väki tehdä työtä palkkansa eteen.
PS. Tässä menikin samalla terveiset Echelonin väelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972