Eli annan vuokralle kauniin vanhojentanssipuvun.
-Kangas on silkkiä, väri Fuksiaa (eli väri joka on jossain liilan ja viininpunaisen välissä), liukuvärjäytyvä (yläosa tumman fuksia, vaalenee alaspäin mentäessä) ja yläosassa on kauniita koriste-strasseja
- Malliltaan puku on A-linjainen, johon ommeltu kapeat olkaimet (voi jättää piiloon)
-Puku on kokoa xs, mutta sopii mielestäni paremmin henkilölle joka käyttää kokoa S / 36. itse olen kokoa 36 ja sopii kuin valettu.
- Pukua käytetty kerran muutama vuosi sitten
-Mukaan tulee puvun väriin sopivat pitkät hansikkaat, puvun mukana tullut huivi ja kuljetusta varten oleva suojakassi
-Puku sijaitsee Helsingin alueella
- Hinta 100 €
-Mailia voi lähettää osoitteeseen [email protected] jos haluaa nähdä kuvia tai kysellä muuta
Etsitkö upeaa vanhojentanssipukua vuokralle?
Matinee
1
393
Vastaukset 1
- vanhatedessä
Siis maksako puku vai puvun VUOKRA 100€? Pelkästään tältä keskustelupalstalta löytää alle satasella omaksikin mekon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561