Eli annan vuokralle kauniin vanhojentanssipuvun.
-Kangas on silkkiä, väri Fuksiaa (eli väri joka on jossain liilan ja viininpunaisen välissä), liukuvärjäytyvä (yläosa tumman fuksia, vaalenee alaspäin mentäessä) ja yläosassa on kauniita koriste-strasseja
- Malliltaan puku on A-linjainen, johon ommeltu kapeat olkaimet (voi jättää piiloon)
-Puku on kokoa xs, mutta sopii mielestäni paremmin henkilölle joka käyttää kokoa S / 36. itse olen kokoa 36 ja sopii kuin valettu.
- Pukua käytetty kerran muutama vuosi sitten
-Mukaan tulee puvun väriin sopivat pitkät hansikkaat, puvun mukana tullut huivi ja kuljetusta varten oleva suojakassi
-Puku sijaitsee Helsingin alueella
- Hinta 100 €
-Mailia voi lähettää osoitteeseen [email protected] jos haluaa nähdä kuvia tai kysellä muuta
Etsitkö upeaa vanhojentanssipukua vuokralle?
Matinee
1
391
Vastaukset
- vanhatedessä
Siis maksako puku vai puvun VUOKRA 100€? Pelkästään tältä keskustelupalstalta löytää alle satasella omaksikin mekon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632