CLipOn-pidennykset ja turvatarkastus

jokusellanevaa

Kuka on mennyt turvatarkastukseen clip onit hiuksissa? Ajattelin vain että omani klipsit eivät ole muovia jotn saattavat siis piipata tarkastuksessa? ja se vasta onkin noloa ruveta muiden edessä riisumaan niitä?

kertokaa kokemuksianne??

6

2170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faerieee

Tuskin piippailevat, koska esim. hammasraudatkaan eivät piippaa.

• vnm

Mulla ei piipannut ainakaan kuukausi sitten:) Eihän jotkut pinnitkään piippaa..

• 65789769
        vnm kirjoitti:

Mulla ei piipannut ainakaan kuukausi sitten:) Eihän jotkut pinnitkään piippaa..

Mitenköhän muuten magneettikuvaus =) Tuli vaan mieleen, kandee vissiin ottaa pois päästä Heh.... Itte ainaki otan =)

• Kuvaus_
        65789769 kirjoitti:

Mitenköhän muuten magneettikuvaus =) Tuli vaan mieleen, kandee vissiin ottaa pois päästä Heh.... Itte ainaki otan =)

Itse olin röntgenissä, periaatteessa olisi pitänyt olla pois päästä, mutta minulla ne oli päässä, eikä se oikeastaan vaikuttanut kuviin ollenkaan.

• Anonyymi

Mulla kävi juuri tämä painajainen. Turvatarkastus piippasi, ja se virkailija tuli viereen liikutteleen ympäri vartaloa semmoista ”skanneria” joka piippas tietenki hulluna pään kohdalla. Alko kopeloimaan minun tukkaa ja viittoili että pitäis riisua. Hätäännyin ja aloin kiljua viereisessä jonossa olevalle miehelle, että tulis apuun. Ymmärsi siinä vaiheessa ilmeisesti se virkailija että parempi päästää mut menemään. Ihan hirveä tilanne, itku pääsi.

• Anonyymi

Trolli 😂😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe