..käytin tätä liveyttää omaa huuhaasairauttani pakkohäiröistä olotilaani positiivisessa merkityksessää..
pakkohäiröinen olotila..
35
143
Vastaukset
- siperianhyskyx
pitkästä aikaa,,,, voihan hitsinpimpulat onko tää huuhaa jotenkin "pakonomaista" no ehkä ja jos mä sulle tuubin lykkään,,, aion nimittäin lähteä kalaan oulujärvelle , kunhan jäät kantaa http://www.youtube.com/watch?v=ugl42dbJyz0
..ulkoilla ja otta vaikka jäälle pelastustus liivit ihan varmuuden vuoski.täällä aivot homehtuu kute kirjoutuksista huomee...raitis ilma on poikaa..
- siperianhyskyx
pervokki kirjoitti:
..ulkoilla ja otta vaikka jäälle pelastustus liivit ihan varmuuden vuoski.täällä aivot homehtuu kute kirjoutuksista huomee...raitis ilma on poikaa..
pervi infosta, nuo pelastus liivit on aivan oikeasti tärkeät,,,,, prkl meinasin unohtaa tyystin,,,,,, siinähän menis pohjaan kuin titanikki,,, mutta eiköhän me opita ja hyvää jatkoa sulle ja laitan vielä musaa joka pistää jalan vipattaan http://www.youtube.com/watch?v=4yNQO9LGpVY
siperianhyskyx kirjoitti:
pervi infosta, nuo pelastus liivit on aivan oikeasti tärkeät,,,,, prkl meinasin unohtaa tyystin,,,,,, siinähän menis pohjaan kuin titanikki,,, mutta eiköhän me opita ja hyvää jatkoa sulle ja laitan vielä musaa joka pistää jalan vipattaan http://www.youtube.com/watch?v=4yNQO9LGpVY
..ei sitä kanata ottaa turhia riskejä heikoila kasvihuonejäillä vaikka täällä pyörineenä itsemurhafiillis noussut 50 prossaa..
- Vilma.
nyyh nyyh---en haluu
- siperianhyskyx
Vilma. kirjoitti:
nyyh nyyh---en haluu
lauantaina;ei viitsitä murjottaa http://www.youtube.com/watch?v=-7O1zx2377E
- Vilma.
siperianhyskyx kirjoitti:
lauantaina;ei viitsitä murjottaa http://www.youtube.com/watch?v=-7O1zx2377E
ko ei itkeekkään saa---vaikka tahtoo
Vilma. kirjoitti:
ko ei itkeekkään saa---vaikka tahtoo
- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
enkä mie ala nauraan---moon lady
- siperianhyskyx
sammakko17 kirjoitti:
lykkäsit kiittikiitti ja sulle sammakko myös jotain legendaa.........................http://www.youtube.com/watch?v=ZKkIK4sckV8&feature=fvw
- Bridie_09
Vilma. kirjoitti:
enkä mie ala nauraan---moon lady
Ei jaksa kiinnostaa..
- Vilma.
HugaZaga kirjoitti:
pitääkö sua kutittaa että alat nauraa ;)
eih mua nii vaan lepytetä
Vilma. kirjoitti:
eih mua nii vaan lepytetä
hmmjaa mistäs nyt pitää lepyttää .. mä osaan lepyttää muidenkin puolesta! omasta puolestani en aina ,.,.,.,..,.,.,
- Vilma.
HugaZaga kirjoitti:
hmmjaa mistäs nyt pitää lepyttää .. mä osaan lepyttää muidenkin puolesta! omasta puolestani en aina ,.,.,.,..,.,.,
minä en tiedä mitä sana leppyy---tarkoittaa,omko se joku sivistyssana
en kyllä ala leppymään----se on tietty jotain kilttiä-----pyh mää mikään lälläri oo
mä katon pahasti nyt Vilma. kirjoitti:
minä en tiedä mitä sana leppyy---tarkoittaa,omko se joku sivistyssana
en kyllä ala leppymään----se on tietty jotain kilttiä-----pyh mää mikään lälläri oo
mä katon pahasti nytjos minä olen syyllinen tähän pahastumiseen niin voin sanoa puolustuksekseni että olen hieman ottanut sukuni perinteen mukaisesti tulilientä.
Kuulun nimittäin Hilipati-heimoon joka häädettiin tai saapui Suomeen kymmenkunta vuotta sitten. Aikaisemmista vaiheistamme ei ole mitään muistikuvaa, ne jotka meidät tänne toivat eivät halua olla tekemisissä meidän kanssamme eivätkä jaa tietojamme.
Tämän kymmenen vuoden aikana olemme yrittäneet vallankaappausta neljä kertaa, olemme perustaneet kaksi pakolaishallitusta sekä olleet mustan naisen kanssa haureudessa, veljeni Juoksee Naisten Perässä on vankilassa kaikenlaisten epäselvyyksien takia ja serkkuni Seisoo Tyhjän Päällä hautoo itsemurhaa koska tiipiibisnes menee huonosti .... :(- Vilma.
HugaZaga kirjoitti:
jos minä olen syyllinen tähän pahastumiseen niin voin sanoa puolustuksekseni että olen hieman ottanut sukuni perinteen mukaisesti tulilientä.
Kuulun nimittäin Hilipati-heimoon joka häädettiin tai saapui Suomeen kymmenkunta vuotta sitten. Aikaisemmista vaiheistamme ei ole mitään muistikuvaa, ne jotka meidät tänne toivat eivät halua olla tekemisissä meidän kanssamme eivätkä jaa tietojamme.
Tämän kymmenen vuoden aikana olemme yrittäneet vallankaappausta neljä kertaa, olemme perustaneet kaksi pakolaishallitusta sekä olleet mustan naisen kanssa haureudessa, veljeni Juoksee Naisten Perässä on vankilassa kaikenlaisten epäselvyyksien takia ja serkkuni Seisoo Tyhjän Päällä hautoo itsemurhaa koska tiipiibisnes menee huonosti .... :(ei onnistu---mä oon muodin edelläkäveliä
viivi viivi tuu kattoon----hugo tään ei oo huppelissa Vilma. kirjoitti:
ei onnistu---mä oon muodin edelläkäveliä
viivi viivi tuu kattoon----hugo tään ei oo huppelissamaista mun tähtitorttua niin tulee parempi mieli!
Vilma. kirjoitti:
ei onnistu---mä oon muodin edelläkäveliä
viivi viivi tuu kattoon----hugo tään ei oo huppelissanaisia on mahdoton ymmärtää ...
vaikka eläisi tuhat vuotta niin nainen pysyisi mysteerinä ....- Vilma.
HugaZaga kirjoitti:
maista mun tähtitorttua niin tulee parempi mieli!
että oon hankala ja äreä----häh? höpö höpö---ei miehet leivo---paappas akka töihin
on sulla sellanen kuitenkin kaapissa - Vilma.
HugaZaga kirjoitti:
naisia on mahdoton ymmärtää ...
vaikka eläisi tuhat vuotta niin nainen pysyisi mysteerinä ....naiset---vaan nainen
Vilma. kirjoitti:
että oon hankala ja äreä----häh? höpö höpö---ei miehet leivo---paappas akka töihin
on sulla sellanen kuitenkin kaapissahelppohan nuo oli tehdä kun ostaa valmiit taikinalevyt. Heräteostos ... tuli vain kaupassa elävästi mieleen joulutortun maku ja oli pakko ostaa :)
vähän meni luumutäytettä naamallekin. lusikka luiskahti ja se möhnä levisi käsiin ja kohta jo nenääkin kutitti ... siitä se sotku sitten alkoi ..Vilma. kirjoitti:
naiset---vaan nainen
minä ymmärsin ettei mun tarvi sua ymmärtääkään ... että joku muu olisi ymmärryksessään jo paljon pidemmällä.
- Vilma.
HugaZaga kirjoitti:
minä ymmärsin ettei mun tarvi sua ymmärtääkään ... että joku muu olisi ymmärryksessään jo paljon pidemmällä.
mut leikin fiksua ja sanon---joo nii kai se on
Vilma. kirjoitti:
mut leikin fiksua ja sanon---joo nii kai se on
eli siis joku mies on jo vilma-tietoudessaan toooodella pitkällä ;)
minähän en sinusta muuta tiedä kuin että olet oletettavasti nainen :D- Vilma.
HugaZaga kirjoitti:
eli siis joku mies on jo vilma-tietoudessaan toooodella pitkällä ;)
minähän en sinusta muuta tiedä kuin että olet oletettavasti nainen :Dleikitään että ollaan kavereita...jooko
Vilma. kirjoitti:
leikitään että ollaan kavereita...jooko
:( eiii kun ollaan oikeasti kavereita ....... en halua leikkiä
sun piää valottaa enemmän ajatuksiasi. Kun minä en oikeasti tiedä sun asioista yhtään mitään ...............- Vilma.
HugaZaga kirjoitti:
:( eiii kun ollaan oikeasti kavereita ....... en halua leikkiä
sun piää valottaa enemmän ajatuksiasi. Kun minä en oikeasti tiedä sun asioista yhtään mitään ...............moon salaperäinen----eihän sun niitä tarvii tietäällään---riittää kun minä tiedän
Vilma. kirjoitti:
moon salaperäinen----eihän sun niitä tarvii tietäällään---riittää kun minä tiedän
mutta jos minä en tiedä asioistasi, et voi olla loukkaantunut jos minä tietämättäni tallon sun varpaille tai jotain ..
- Vilma.
HugaZaga kirjoitti:
mutta jos minä en tiedä asioistasi, et voi olla loukkaantunut jos minä tietämättäni tallon sun varpaille tai jotain ..
mä en loukkaunu kun oven välissä----ei kannata ottaa nii vakavasti---
Vilma. kirjoitti:
mä en loukkaunu kun oven välissä----ei kannata ottaa nii vakavasti---
tuossa aikaisemmin sanoit että aio leppyä .... pitäs vaan tietää mistä et aio leppyä ...
- Vilma.
HugaZaga kirjoitti:
tuossa aikaisemmin sanoit että aio leppyä .... pitäs vaan tietää mistä et aio leppyä ...
mää ny puhun mitä sattuu----tää on huuhaa
heh---ollaan vaan ny kavereita jooko ----apua apua---hugo kiusaa mua ihan tahallaan Vilma. kirjoitti:
mää ny puhun mitä sattuu----tää on huuhaa
heh---ollaan vaan ny kavereita jooko ----apua apua---hugo kiusaa mua ihan tahallaanMikä Hugo ... se on Huga Boss, koko nimeni .....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213423- 1143111
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552124- 381933
- 1081892