pakkohäiröinen olotila..

..käytin tätä liveyttää omaa huuhaasairauttani pakkohäiröistä olotilaani positiivisessa merkityksessää..

35

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siperianhyskyx

pitkästä aikaa,,,, voihan hitsinpimpulat onko tää huuhaa jotenkin "pakonomaista" no ehkä ja jos mä sulle tuubin lykkään,,, aion nimittäin lähteä kalaan oulujärvelle , kunhan jäät kantaa http://www.youtube.com/watch?v=ugl42dbJyz0

• ..ulkoilla ja otta vaikka jäälle pelastustus liivit ihan varmuuden vuoski.täällä aivot homehtuu kute kirjoutuksista huomee...raitis ilma on poikaa..

• siperianhyskyx
        pervokki kirjoitti:

..ulkoilla ja otta vaikka jäälle pelastustus liivit ihan varmuuden vuoski.täällä aivot homehtuu kute kirjoutuksista huomee...raitis ilma on poikaa..

pervi infosta, nuo pelastus liivit on aivan oikeasti tärkeät,,,,, prkl meinasin unohtaa tyystin,,,,,, siinähän menis pohjaan kuin titanikki,,, mutta eiköhän me opita ja hyvää jatkoa sulle ja laitan vielä musaa joka pistää jalan vipattaan http://www.youtube.com/watch?v=4yNQO9LGpVY

• siperianhyskyx kirjoitti:

pervi infosta, nuo pelastus liivit on aivan oikeasti tärkeät,,,,, prkl meinasin unohtaa tyystin,,,,,, siinähän menis pohjaan kuin titanikki,,, mutta eiköhän me opita ja hyvää jatkoa sulle ja laitan vielä musaa joka pistää jalan vipattaan http://www.youtube.com/watch?v=4yNQO9LGpVY

..ei sitä kanata ottaa turhia riskejä heikoila kasvihuonejäillä vaikka täällä pyörineenä itsemurhafiillis noussut 50 prossaa..

• ..tuossa puhutaan jo sananviljelystä..

• Vilma.

nyyh nyyh---en haluu

• siperianhyskyx

• Vilma.

• Vilma.

• siperianhyskyx

• Bridie_09
        Vilma. kirjoitti:

enkä mie ala nauraan---moon lady

Ei jaksa kiinnostaa..

• Vilma. kirjoitti:

enkä mie ala nauraan---moon lady

pitääkö sua kutittaa että alat nauraa ;)

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

pitääkö sua kutittaa että alat nauraa ;)

eih mua nii vaan lepytetä

• Vilma. kirjoitti:

eih mua nii vaan lepytetä

hmmjaa mistäs nyt pitää lepyttää .. mä osaan lepyttää muidenkin puolesta! omasta puolestani en aina ,.,.,.,..,.,.,

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

hmmjaa mistäs nyt pitää lepyttää .. mä osaan lepyttää muidenkin puolesta! omasta puolestani en aina ,.,.,.,..,.,.,

minä en tiedä mitä sana leppyy---tarkoittaa,omko se joku sivistyssana
        en kyllä ala leppymään----se on tietty jotain kilttiä-----pyh mää mikään lälläri oo
        mä katon pahasti nyt

• Vilma. kirjoitti:

minä en tiedä mitä sana leppyy---tarkoittaa,omko se joku sivistyssana
        en kyllä ala leppymään----se on tietty jotain kilttiä-----pyh mää mikään lälläri oo
        mä katon pahasti nyt

jos minä olen syyllinen tähän pahastumiseen niin voin sanoa puolustuksekseni että olen hieman ottanut sukuni perinteen mukaisesti tulilientä.
        Kuulun nimittäin Hilipati-heimoon joka häädettiin tai saapui Suomeen kymmenkunta vuotta sitten. Aikaisemmista vaiheistamme ei ole mitään muistikuvaa, ne jotka meidät tänne toivat eivät halua olla tekemisissä meidän kanssamme eivätkä jaa tietojamme.
        Tämän kymmenen vuoden aikana olemme yrittäneet vallankaappausta neljä kertaa, olemme perustaneet kaksi pakolaishallitusta sekä olleet mustan naisen kanssa haureudessa, veljeni Juoksee Naisten Perässä on vankilassa kaikenlaisten epäselvyyksien takia ja serkkuni Seisoo Tyhjän Päällä hautoo itsemurhaa koska tiipiibisnes menee huonosti .... :(

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

jos minä olen syyllinen tähän pahastumiseen niin voin sanoa puolustuksekseni että olen hieman ottanut sukuni perinteen mukaisesti tulilientä.
        Kuulun nimittäin Hilipati-heimoon joka häädettiin tai saapui Suomeen kymmenkunta vuotta sitten. Aikaisemmista vaiheistamme ei ole mitään muistikuvaa, ne jotka meidät tänne toivat eivät halua olla tekemisissä meidän kanssamme eivätkä jaa tietojamme.
        Tämän kymmenen vuoden aikana olemme yrittäneet vallankaappausta neljä kertaa, olemme perustaneet kaksi pakolaishallitusta sekä olleet mustan naisen kanssa haureudessa, veljeni Juoksee Naisten Perässä on vankilassa kaikenlaisten epäselvyyksien takia ja serkkuni Seisoo Tyhjän Päällä hautoo itsemurhaa koska tiipiibisnes menee huonosti .... :(

ei onnistu---mä oon muodin edelläkäveliä
        viivi viivi tuu kattoon----hugo tään ei oo huppelissa

• Vilma. kirjoitti:

maista mun tähtitorttua niin tulee parempi mieli!

• Vilma. kirjoitti:

naisia on mahdoton ymmärtää ...
        vaikka eläisi tuhat vuotta niin nainen pysyisi mysteerinä ....

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

maista mun tähtitorttua niin tulee parempi mieli!

että oon hankala ja äreä----häh? höpö höpö---ei miehet leivo---paappas akka töihin
        on sulla sellanen kuitenkin kaapissa

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

naisia on mahdoton ymmärtää ...
        vaikka eläisi tuhat vuotta niin nainen pysyisi mysteerinä ....

naiset---vaan nainen

• Vilma. kirjoitti:

että oon hankala ja äreä----häh? höpö höpö---ei miehet leivo---paappas akka töihin
        on sulla sellanen kuitenkin kaapissa

helppohan nuo oli tehdä kun ostaa valmiit taikinalevyt. Heräteostos ... tuli vain kaupassa elävästi mieleen joulutortun maku ja oli pakko ostaa :)
        vähän meni luumutäytettä naamallekin. lusikka luiskahti ja se möhnä levisi käsiin ja kohta jo nenääkin kutitti ... siitä se sotku sitten alkoi ..

• Vilma. kirjoitti:

naiset---vaan nainen

minä ymmärsin ettei mun tarvi sua ymmärtääkään ... että joku muu olisi ymmärryksessään jo paljon pidemmällä.

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

minä ymmärsin ettei mun tarvi sua ymmärtääkään ... että joku muu olisi ymmärryksessään jo paljon pidemmällä.

mut leikin fiksua ja sanon---joo nii kai se on

• Vilma. kirjoitti:

mut leikin fiksua ja sanon---joo nii kai se on

eli siis joku mies on jo vilma-tietoudessaan toooodella pitkällä ;)
        minähän en sinusta muuta tiedä kuin että olet oletettavasti nainen :D

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

eli siis joku mies on jo vilma-tietoudessaan toooodella pitkällä ;)
        minähän en sinusta muuta tiedä kuin että olet oletettavasti nainen :D

leikitään että ollaan kavereita...jooko

• Vilma. kirjoitti:

leikitään että ollaan kavereita...jooko

:( eiii kun ollaan oikeasti kavereita ....... en halua leikkiä
        sun piää valottaa enemmän ajatuksiasi. Kun minä en oikeasti tiedä sun asioista yhtään mitään ...............

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

:( eiii kun ollaan oikeasti kavereita ....... en halua leikkiä
        sun piää valottaa enemmän ajatuksiasi. Kun minä en oikeasti tiedä sun asioista yhtään mitään ...............

moon salaperäinen----eihän sun niitä tarvii tietäällään---riittää kun minä tiedän

• Vilma. kirjoitti:

moon salaperäinen----eihän sun niitä tarvii tietäällään---riittää kun minä tiedän

mutta jos minä en tiedä asioistasi, et voi olla loukkaantunut jos minä tietämättäni tallon sun varpaille tai jotain ..

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

mutta jos minä en tiedä asioistasi, et voi olla loukkaantunut jos minä tietämättäni tallon sun varpaille tai jotain ..

mä en loukkaunu kun oven välissä----ei kannata ottaa nii vakavasti---

• Vilma. kirjoitti:

mä en loukkaunu kun oven välissä----ei kannata ottaa nii vakavasti---

tuossa aikaisemmin sanoit että aio leppyä .... pitäs vaan tietää mistä et aio leppyä ...

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

tuossa aikaisemmin sanoit että aio leppyä .... pitäs vaan tietää mistä et aio leppyä ...

mää ny puhun mitä sattuu----tää on huuhaa
        heh---ollaan vaan ny kavereita jooko ----apua apua---hugo kiusaa mua ihan tahallaan

• Vilma. kirjoitti:

mää ny puhun mitä sattuu----tää on huuhaa
        heh---ollaan vaan ny kavereita jooko ----apua apua---hugo kiusaa mua ihan tahallaan

Mikä Hugo ... se on Huga Boss, koko nimeni .....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3423
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3111
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2124
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1933
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108