Tiiättekö jotai punk leffoja?
Punk leffoja?
5
646
Vastaukset
- Joo yksi
Punkmaailmaa sivuava on hieno rähjäkomedia Repo Man, jossa käy ilmi muunmuassa se, että John Wayne oli homo.
- helaheikki
Sid & Nancy ja Suburbia.
- Siberian hardcore
helaheikki kirjoitti:
Sid & Nancy ja Suburbia.
Semmone kotimaine leffa (joka tuli teeveestäki jokune viikko takaperin), ku "Punk - Tauti joka ei tapa"
- raunakirsikka
Siberian hardcore kirjoitti:
Semmone kotimaine leffa (joka tuli teeveestäki jokune viikko takaperin), ku "Punk - Tauti joka ei tapa"
Tjenare Kungen! Ruotsalainen teinipunkki leffa :)
- antiikkipunk-70
raunakirsikka kirjoitti:
Tjenare Kungen! Ruotsalainen teinipunkki leffa :)
"Dudes "- elokuva(Miehen puolikkat-sarjan toinen tyyppi nuorena esittämässä NY-punkkia jotka frendeineen päättää lähtä Californiaan oudoin seurauksin.Leffassa on mukana tyyppejä Red hot chili peppers:stä ja ainakin Fear:sta.) Kultti toiminta-komedia,jota saa suomi-versiona vain vhs:nä,jos löydät jostain... "Suburbia/Laita kadun kapinalliset" (Jenkki-raina syrjäytyneistä nuorista kommuuni kämpässä,eli punkkeja,skiniä,ns.goottia ja tietty huomoin seurauksin) Saa netin syövereistä dvd:nä,mutta ei suomi-vedoksena.Niin.. tää pyöri suomessa aikoinaan elokuvissa...Draama/toiminta(?) "Made in Britain Meen time" (2 lyhäri-Britti-tv-pätkän dvd jossa 2 tarinaa 80-luvun britti työväen luokan arjesta kovina aikoina-Skinhead-pätkää,mutta ekassa soi Exploited...)Saa jostain päin maailmaa dvd:nä mutta ei suomi-vedoksena.Ja tietty vanha suomi-sarja "Kasvu" missä tavis pimu alkaa "punkiksi"... Hauska draama,missä omiakin tuttuja vilahtaa,eli tausta näyttelijät on TODELLAKIN punkkeja sieltä 80-luvulta! Ylen arkisto(?)Eli näillä alkuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916