Lapsi on kiinnostunut DJ-harrastuksesta ja kyselisin aiheesta tietävien mielipidettä siihen, mikä olisi sopiva valinta ensimmäiseksi laitteistoksi? Noita Thomannin settejä olen katsellut: http://www.thomann.de/fi/dj_setit.html
Onko esim. miten eroa CD/CD-R ja MP3:n välillä?
Muita vinkkejä?
Ei haluaisi heti polttaa tähän liikaa rahaa, joten onko esim. noilla Thomannin alle 300 euron seteillä mitä eroa n. 400 setteihin?
Kiitoksia jo etukäteen.
Ensimmäinen DJ-setti
1
772
Vastaukset
- P
CD-R on ihan tavallinen poltettava levy, jota kaikki cd-soittimet soittavat.
Ne cd-playerit, joissa lukee mp3, soittavat mp3-tiedostoja cd-levyltä.
Toki niissä voi olla myös usb-portti, johon voi tökätä vaikka muistitikun kiinni ja soittaa tikulta mp3:ia, MUTTA en usko niitä olevan noin halvoissa laitteissa.
300€ ja 400€ ei ole oikeastaan mitään eroa. Molemmilla saa halpaa...
Mä suosittelen että passitat muksun vaikka lähimpään nuorisotaloon / kouluun / kaverille / yms. kyselemään jos niillä olis soittokamoja joilla soitella. Tällä ehkäiset tilipussisi köyhtymisen ja mahdollisen vitutuksen, kun tenava mahdollisesti vuoden päästä ei enää olekaan kiinnostunut koko asiasta ja laitteet makaa käyttämättöminä.
Samalla penska saa mahdollisesti "oppia" muilta tenavilta / alaan vihkiytyneiltä, sillä kotona ei tätä hommaa yksin opi. Aina pitää olla joku joka opettaa homman käyntiin. Muuten ne laitteet hajoaa alta aikayksikön.
Sitten jos käy niin hyvin, että jossain paikassa voi käydä soittelemassa ja ala alkaa kiinnostamaan yhä enemmän, niin sitten voit köyhdyttää tilipussiasi ja hommata penskalle soittovehkeet.
Sanomattakin on selvää, että tässä vaiheessa ne kannattaa olla sitten pikkasen paremmat, kuin ne ihan halvimmat kamat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658416KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4487560Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743864Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563629Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542745Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211681