Nainen "tyrkyllä"

Toimimaton

Nyt on aivan pakko kysyä että onko se naisten mielestä miehen iskemistä jos hän laittaa itsensä tyrkylle ja mies joutuu tekemään sen aloitteen?

Miten yleistä tämä on?

Esimerkiksi supermarketissa ja kirjastossa on tullut olo että nainen on "hivuttautunut" lähelle aivan kuin hän katselisi muka jotakin, siis aivan siihen viereen että ehkä hänet voisi iskeä?

Katsekontaktia eivät ole luoneet mutta on tullut tunne että he tarkkailevat minua sivusilmällä ja saattaisivat jopa odottaa aloitetta.

Olenko tulossa vainoharhaiseksi vai missasinko elämäni tilaisuudet?

15

1807

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen vain

"Olenko tulossa vainoharhaiseksi vai missasinko elämäni tilaisuudet? "

Voi olla kumpaa vain. En kyllä osaa valitettavasti sanoa msitä on kyse, mutta jos olet hänet kaupassa nähnyt on iso todennäköisyys että törmäät häneen siellä uudestaankin.

Voi olla, että nainen on yrittänyt kiinnittää sinun huomiosi tulemalla "muka vahingossa" lähelle... vaikea sanoa kun ei ole ollut itse paikalla...

• Toimimaton

Niin siis kyseessä kaksi eri tapausta ja naista. Jos kyseessä olisi ollut sama nainen kaksi kertaa niin toki olisin alkanut juttelemaan. Mutta kun itsekin mahdoton sanoa. Jotenkin vain sen kaltainen "norkoilu" ei oikein mielestäni ole normaalia.

Tarkoitus oli kysellä ihan yleisellä tasolla eikä nimenomaan noihin tilanteisiin liittyen.

Eli laitatko itsesi "tyrkylle" että mies iskisi missään vai teetkö itse aloitteen jne.?

• 8P
        Toimimaton kirjoitti:

Niin siis kyseessä kaksi eri tapausta ja naista. Jos kyseessä olisi ollut sama nainen kaksi kertaa niin toki olisin alkanut juttelemaan. Mutta kun itsekin mahdoton sanoa. Jotenkin vain sen kaltainen "norkoilu" ei oikein mielestäni ole normaalia.

Tarkoitus oli kysellä ihan yleisellä tasolla eikä nimenomaan noihin tilanteisiin liittyen.

Eli laitatko itsesi "tyrkylle" että mies iskisi missään vai teetkö itse aloitteen jne.?

Tai sitten sinulla on persoonallisuushäiriö. Persoonallisuushäiriöiset kuvittelevat, että lähes kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat hänestä kiinnostuneita.

• saman kokenut
        8P kirjoitti:

Tai sitten sinulla on persoonallisuushäiriö. Persoonallisuushäiriöiset kuvittelevat, että lähes kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat hänestä kiinnostuneita.

Koska mielestäni kuvatulla tavalla käyttäytyy ehkä 1 nainen 100:sta tai 200:sta.

Juuri se tilanteen poikkeuksellisuus siinä onkin merkillepantavaa, ei kai ihan jokapäiväisestä mitään tarttisi kysellä.

• Toimimaton
        8P kirjoitti:

Heheh.
        Kävi mielessä itselläkin että ehkä minulla on joku häiriö. Tiedän kyllä mistä sinu puhut. Mutta en yleensä odota vastakkaisen sukupuolen olevan kiinnostunut joten sen takia juuri mietin asiaa. Tuollainen käytös on minulle uutta ja laittoi mietteliääksi että ehkä olen arvioinut oman olemukseni ja naiset todellakin yrittivät tulla tyrkylle tai sitten vain he kattelivat.

• Toimimaton
        saman kokenut kirjoitti:

Koska mielestäni kuvatulla tavalla käyttäytyy ehkä 1 nainen 100:sta tai 200:sta.

Juuri se tilanteen poikkeuksellisuus siinä onkin merkillepantavaa, ei kai ihan jokapäiväisestä mitään tarttisi kysellä.

Jokapäiväisestä ei tarvitsisi tosiaan kysellä. En edes ajattele tuollaisia juttuja yleensä mutta nämä olivat poikkeuksia.

Kaupassa kattelin eineksiä eri kohdista ja jotenkin hän tuli siihen lähelle seisoskelemaan. Sen jälkeen kun siirryin vähän niin hän siirtyi myös. Kattelin siinä tosissani tuotteita mutta tuli olo että hän vain "oli kattelevinaan".

Kirjastossa taasen tämä nuori nainen tuli aivan yllättäen hyllyjen välistä viereeni seisoskelemaan. Olin nähnyt hänet aiemmin kirjastossa mutten ajattelut asiaa sen kummemin. Selailin siinä kirjaa ja tämä nuori nainen myös selaili kirjaa jonka jälkeen vain seisoi ja katteli ehkä kirjoja. Siinä koko hänen katselu ja seisontatyylissään oli jotakin joka kertoi ettei häntä kirjat kyllä kiinnostaneet. Mietin jo että sanoisinko jotakin jos hän jää vielä hetkeksi mutta sitten hän poistui koskematta yhteenkään kirjaan enää.

Tyhmää selittää tätä tänne mutta ajattelin että ensi kerralla tiedän sitten mitä tehdä jos vastaavaa tapahtuu. Molemmissa tapauksessa naiset tulivat jotenkin "turhan lähelle" mikä mielestäni ei ellei olosuhteet pakota liity suomalaiseen kulttuuriin ja sen takia varmaan huomasin naisten omituisen käytöksen. Samoin heidän tapansa etsiä ja katsella tuotteita/kirjoja vaikutti jotenkin omituiselta.

Tai ehkä olin vain hieman vireässä tilassa ja ylitulkitsin tilannetta.

• nainen_

Näin tänään kaupassa mielenkiintoisen näköisen miehen. En tiedä huomasiko mies kun katselin häntä, mutta vähän ajan päästä hän itse tuli ottamaan hyllystä nuudeleita, joita olin itse ottamassa. Ja vähän ajan päästä hän tuli myös pakastealtaalle, jossa olin. Siis itsekkin mietin tänään juuri samaa asiaa, että kuvittelinko vain vai oliko jotain muuta..

• Toimimaton

Tuollaisia sattuu joskus mutta kyllä siinä aika usein tekee mielikuvitus tepposet.
        Ehkä sitä toivoo että toinen tulee ihan sen takia vierelle.
        Minulla oli kerran "kauppakierros" jossa olin varmaan viidessä eri kohdassa naisen kanssa yhtä aikaa, tosin hieman eri tuotteita. Alkoi jo huvittamaan, mutta kun mentiin kassojen ohi niin hänen poikaystävänsä odotti häntä autossa.

Pitäisi vain älytä toimia noissa tilanteissa ehkä. Ainakin se kirjaston nuori nainen olisi ollut iskemisen arvoinen. Olin vain vähän siinä mielentilassa ettei huvittanut. Tilaisuus meni sitten ohi.

• Tyrkky?

Minä ainakin menen tuolla tavalla "tyrkylle". Eli jos mielenkiintoinen mies on näkyvissä, niin pyrin menemään lähelle. Mies voi sitten ns. iskeä jos haluaa... Tosin en kyllä ihan missään ruokakaupassa ole tätä kokeillut, mutta baarissa ym. paikoissa kyllä.

• Bamse

Nuorempana baarissa istuskellessani ihmettelin silloin tällöin, miksi tuokin nainen tuli seisoskelemaan tuohon melkein suoraan eteeni. Ei mitään järjellistä syytä, ei ole näkevinäänkään, korkeintaan pois mennessään vilkaisee. Joskus kun oli oikein vilkas mielikuvitus, niin tuli tunne, että olisiko tässä nyt pitänyt muka tehdä jotain.

Aikoinaan olin luennolla n. 120-paikkaisessa luentosalissa, jossa oli alle kymmenen läsnäolijaa, jotka istuivat parilla ensimmäisellä rivillä. Itse olin salin takaosassa ja keskellä riviä. Yleensähän ihmiset jättävät tietyn "hajuraon", kun tyhjiä paikkoja riittää. Naiset minuun ainakin kolme metriä. Mutta tällä kertaa aivan tuntematon nainen tuli ihan siihen viereiselle paikalle, vaikka tosiaan tyhjiä paikkoja olisi ollut joka suuntaan. Olisiko minun pitänyt tehdä jokin keskustelun avaus, tikusta asiaa? Nainen ei kuitenkaan osoittanut olevansa millään tavalla tietoinen olemassaolostani.

• lisbeth_

musta tuntuu että mä aika usein syyllistyn miesten tuijotteluun tyyliin kaupassa tai muussa yleisessä paikassa ja joskus saatan jopa mennä tahallani siihen lähelle mukamas ettimään jotain. koskaan en kuitenkaan sano mitään koska olen ujo ja varmaan lähtisin karkuun jos joku alkais mulle jotain puhumaan. toisaalta aika usein tuntuu myös että miehet kattelee mua jotenkin oudosti kun vaikka kävelen ohi, joskus on jopa tuntunut että jotkut jää kattomaan perään, mutta mä varmaan suurimmaksi osaksi kuvittelen kaiken koska omistan turhan vilkkaan mielikuvituksen ja varmaan mulla on päässä vähän jotain muutakin vialla :D olen kyllä yrittänyt päästä tästä pahasta tavastani eroon sillä ei ole mitään järkeä koko ajan analysoida miten muut sua katsovat.

• 1+3+3=7

Ite en välttämättä edes huomaisi tai tajuaisi. :D

Ihan hyvä idea voi olla, kunhan se ei ole liian selvää. Voithan tietysti ite keksiä jonkin tekosyyn jutusteluun.

• marraskuundepis

Sinänsä hassua,koska poden masennusta kun oma ulkonäköni on niin perustavis.Laitan perusmaskarat silmille ja tykkään käyttää trendikkäitä farkkuja.Usein huomaan,että jotkut vaivaantuvat läsnäolostani ja taitavat mieltää minua tyrkyksi.Miehet oireilevat sitä,että pelkäävät muiden naisten suuttuvan kun olen mukana provosoimassa hienolla maskarallani ja hoikilla raajoillani.Vähän tanssijan olemus mulla on mutta rinnat max. pieni C. En ymmärrä mutta huomaan tämän tapahtuvan.En silti halua kulkea verkkareissa.

• oidipus-2

On yleinen harhaluulo, että miehet iskevät naisia. Tosiasiassa nainen iskee aina miehen ja saa miehen luulemaan itse iskeneensä naisen. Eli näissä tapauksissa nainen on tehnyt jo aloitteen ja sä annoit kylmästi rukkaset. Hyvin käyttäytyvä nuorimieshän vastaa moiseen yritykseen jo kohteliaisuudesta. Ja jos käy niin, että luit signaalit väärin, voit aina puolustautua kokemattomuudellasi että 'kun sulla ei oikein ole kokemusta naisten kanssa kun oot niin kauheen ujo...'. Jotkut voi siitäkin tykätä.

• Toimimaton

Kyllä me miehet taidetaan teidät naiset kuitenkin iskeä eli tehdä se varsinainen aloite vaikka teidän myötävaikutuksella tietenkin.
        Ehkä naiset tekivät noissa tilanteissa aloitteet tai sitten ei. Ihmettelen vain kovasti että eikö olisi helpompi antaa suorempi signaali.
        Se jälkimmäinen tapaus kirjastossa kyllä oli hämmentävä, olisi vain pitänyt tajuta mutta olin pikkaisen muissa ajatuksissa.
        En usko kuule että tuo ujous juttu toimii, naisat lähinnä hymähtäisivät sille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53