ESPRIT-kelloista kokemuksia?

kello-88

En ole ostamassa mitään satojen/tuhansien hintaisia kelloja, vaan enemmän Espritin tyylisiä ja hintaisia.
Onko miten kestäviä, kulkevatko ajassa. Miten rannekkeet, kestääkö nahkaranneke yhtään vai meneekö heti vaihtoon.
Edellinen kello on keikkunut kädessä yli 20 vuotta, nahkaranneke vaihdettu ehkä 5 kertaa ja paristo samoin. Nyt vois vaihtaa tyyliä ja jättää mieluisan kellon eläkepäiville, ajattelin laittaa siihen taas uuden rannekkeen ja vaihtaa pariston, mutta en käyttäisi enää joka päivä.

15

3142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,

      nosto

    • väsynytkö

      Onko väliä kuinka se kestää jos olet ostamassa satasen tai alle hintaista kelloa?
      Kehtaat kysyäkkin, Tuollaiset espritit ym. eivät ole kelloja, vaan ajannäyttäjiä.
      Ihan sama kuin ostat vaatteesi Lindxistä tai seppälästä ja olet vaatemaailman huipulla laadussa ja tyylikkyydessä.

      • juuuust

        Mielestäni tommoset ylimieliset ihmiset voi mennä leijumaan johonkin ihan muualle,ketään ei kiinnosta vaikka sulla olevinaan olisi miljoonan euron arvoinen kello ja seppälästä ostettu liekki paita?

        Laatu ei tule välttämättä rahalla,ihan sama vaikka maksat merkki villapaidasta 200€ kun saat samanlaisen ilman merkkiä 20€? Ensimmäiset pesun jälkeen voikin halvempi olla se laadukkaampi?

        Tyylikkyys ei tarvitse mitään kalliita vaatteita tai kelloja,tyylikkyys tulee siitä miten kantaa vaatteensa jne.


      • Merkitönkö
        juuuust kirjoitti:

        Mielestäni tommoset ylimieliset ihmiset voi mennä leijumaan johonkin ihan muualle,ketään ei kiinnosta vaikka sulla olevinaan olisi miljoonan euron arvoinen kello ja seppälästä ostettu liekki paita?

        Laatu ei tule välttämättä rahalla,ihan sama vaikka maksat merkki villapaidasta 200€ kun saat samanlaisen ilman merkkiä 20€? Ensimmäiset pesun jälkeen voikin halvempi olla se laadukkaampi?

        Tyylikkyys ei tarvitse mitään kalliita vaatteita tai kelloja,tyylikkyys tulee siitä miten kantaa vaatteensa jne.

        Oletko ostanut laadukkaan villapaidan 20 kympillä, en usko. Laatu ja merkkituote ei ole sama asia, kaupassa on kalliita merkkituotteita jotka ovat todella huonolaatuisia. Eikös tuo Esprit kello kuulu juuri tuohon "hyvä merkki" huono laatu sarjaan. Osta ennemmin joku Citizen tai vastaava jolla ei ole ns. merkki statusta, niin saat rahallesi varmaan paremman vastineen.


      • näin o
        Merkitönkö kirjoitti:

        Oletko ostanut laadukkaan villapaidan 20 kympillä, en usko. Laatu ja merkkituote ei ole sama asia, kaupassa on kalliita merkkituotteita jotka ovat todella huonolaatuisia. Eikös tuo Esprit kello kuulu juuri tuohon "hyvä merkki" huono laatu sarjaan. Osta ennemmin joku Citizen tai vastaava jolla ei ole ns. merkki statusta, niin saat rahallesi varmaan paremman vastineen.

        Aika paskaa jauhat sinäkin siellä,olet ilmeisesti alan asiantuntija?


      • kellään Espritiä

        Missä kohdin puhuin satasesta? Sanoin etten ole ostamassa satojen/tuhansien hintaista kelloa.

        Kiitti vastauksestasi!

        Onko kenelläkään itsellään Espritin kelloa ranteessa???????


      • hanski81
        kellään Espritiä kirjoitti:

        Missä kohdin puhuin satasesta? Sanoin etten ole ostamassa satojen/tuhansien hintaista kelloa.

        Kiitti vastauksestasi!

        Onko kenelläkään itsellään Espritin kelloa ranteessa???????

        Itselläni on sekä Citizen titaani-kello, että Esprit-kello(metallirannekkeella). Molemmat kellot ovat toimineet moitteetta ja sopineet tarkoitukseensa. Kello kannattaa valita käyttötarkoituksen mukaan. Itse en Espritin kellon kanssa uimaan/suihkuun menisi koska varma sen vedepitävydestä en ole. En tosin myöskään Citizenin kelloa uidessa/suihkussa käytä vaikka se vesitiivis onkin! Itse voin lämpimästi suositella Espritin kelloja..kellovalikoima on laaja, varmasti löydät mieleisesi.


      • Kiitos sulle
        hanski81 kirjoitti:

        Itselläni on sekä Citizen titaani-kello, että Esprit-kello(metallirannekkeella). Molemmat kellot ovat toimineet moitteetta ja sopineet tarkoitukseensa. Kello kannattaa valita käyttötarkoituksen mukaan. Itse en Espritin kellon kanssa uimaan/suihkuun menisi koska varma sen vedepitävydestä en ole. En tosin myöskään Citizenin kelloa uidessa/suihkussa käytä vaikka se vesitiivis onkin! Itse voin lämpimästi suositella Espritin kelloja..kellovalikoima on laaja, varmasti löydät mieleisesi.

        Täällä olikin jo niin monella varma mielipide Espritin kelloista. Tarkoitus on hankkia kello ihan tavalliseen arkikäyttöön, sen verran roiskevesitiivis että kestää käsien pesun menemättä pilalle. Yleensä otan kellon ja sormukset pois kädestä kun tulen kotiin ja laitan takaisin aamulla ennen töihin lähtemistä. Työpäivän aikana tavallista rasitusta, salille mennessä taas pois. Uintia varten on Suunnon sykemittari, jossa tarpeeksi iso näyttö, en näe ilman silmälaseja kelloa uimahallin seinällä. Nyt ranteessa oleva tikittäjä on Tissot Rock Watch.


    • delicad

      Mutta patteri ei tunnu kestävän vuottakaan - ainakaan tässä mun chronographissa.

    • Klomies

      Mulla on ollut 3 Espritin kelloa ja kaikissa on ollut jotain vikaa eikä ne ole ranteessa vanheneet kovin pitkään. Halpaa paskaa voisin sanoa. Nykyään olen ostanut Ascentin kelloja. Toistaiseksi kaikki 4 ovat vielä ehjiä.

    • Wilma'

      Minulla on ollut käytössä Espritin kello nyt yli 1½ vuotta ilman minkäänlaisia ongelmia.
      Sain mieheltä syntymäpäivä lahjaksi Esprit glam heart pink rannekellon:

      http://www.timanttiset.fi/suomeksi/Tuotteet/Tuotehaku/tabid/110/language/fi-FI/Default.aspx?Group=rannekellot&Brand=Esprit&WebShopOnly=1&Page=2&Code=0161-1059

      Olen käyttänyt sen päittäin nyt 1½ vuotta 24h. Käyn päivittäin suihkussa kello ranteessa ja viime kesällä kävin melkein joka päivä rannalla työn jälkeen uimassa kellon kanssa.
      Olen kampaamossa töissä niin kello on usein märkää. Värjään noin 4-6 naisen hiukset päivittäin niin kello on usein sotkuinen siitä.
      Pikkusen kulumisen jälkiä on tullut kelloon mutta ei mitään suuria. Minun mielestä Esprit rannekellot ovat hyvä laatuisia ja kestäviä.

      • Anu*85

        Minulla on kansa vaan hyviä kokemuksia Esprit rannekelloista. Ostin noin 3 vuotta sitten Esprit Pico mallinen. Olen käyttänyt sen yötä päivään siitä lähtien. Otan sen ainoastaan pois kun menen suihkuun tai saunaan jos muistan.
        Kello on tämän mallinen:
        http://www.timanttiset.fi/suomeksi/Tuotteet/Tuotehaku/tabid/110/language/fi-FI/Default.aspx?Group=rannekellot&Brand=Esprit&WebShopOnly=1&Code=0161-0512

        Kello on kestänyt tosi hyvin. Kello näyttää vielä melkein uudelta. Yksi timantti on hukkunut vuosien aikana.
        Kello on kestänyt vettä hyvin. Olen varmasti 20 kertaa ollut saunassa kello ranteessa kännissä opiskellun aikana ja käynyt uimassa sen kanssa myös yli 20 kertaa meressä. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia kosteuden kanssa.
        Olen töissä design teollisuudessa ja teen joka päivä käsitöitä savin kanssa. Olen pitänyt kelloa ranteessa vaikka se on koko ajan ihan savessa ja välillä kolautan sen aika pahasi johonkin. Pesen kädet aina välillä ja huuhtelen kelloa samalla aina.
        Olen yllättynyt että minun Esprit kello on kestänyt niin paljon.


    • Heikkolaatuista

      En luota enää Espritiin. Ulkonäkö tuotteissa on usein ok, mutta eivät ole tehty kestämään käyttöä. Voisin luetella vaikka kuinka monta esimerkkiä. Nyt osaan jo jättää kertakäyttökaman ostamatta ja vältyn pettymyksiltä. Onneksi on valinnanvaraa!

    • Anonyymi

      Elkää tilatko mitään tästä huijarikaupasta pakettia odottelut kohta kaksiviikkoa ja ei kuulu rahat menivät kankkulan kaivoon.

      • Anonyymi

        Jos et saa tilaamassa tavaraa, niin saat rahasi takaisin jos maksoit viisaasti luottokortilla. Yleisin syy ongelmaan on Posti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe