Paljonko voi pyytää palkkaa assistentin työstä elintarvikealan (maahantuonti) yrityksessä?
Vastaukset 7
- Sanna
Itse assarina ulkomaankaupan firmassa, perustoimistotyöt ja kehitysjuttuihin osallistuminen. Palkka brutto 2450 e/kk ja ikää vasta 29 v, koulutus yo-merkonomi. Veikkaan välillä 2000-2500 työnantajasta ja vaativuudesta riippuen...
- Mika
Riippuu varmasti firmasta ja työnkuvasta aika paljon, mutta kyllä assarin töistä 2000 on jo hyvä palkka. Väittäisin, että suurimmalla osalla assistenteista palkka alkaa ykkösellä.
- assarina
Mika kirjoitti:
Riippuu varmasti firmasta ja työnkuvasta aika paljon, mutta kyllä assarin töistä 2000 on jo hyvä palkka. Väittäisin, että suurimmalla osalla assistenteista palkka alkaa ykkösellä.
sehän nyt riippuu ihan siitä millainen koulutus on, mutta esim tradenomiliiton sivuilta voi käydä tarkistamassa keskimääräisen palkan ja vastavalmistuneilla se on tällä hetkellä 2100-2600.
- Jarmo
Riippii tehtävänkuvasta tosi paljon, alku ehkä 1800. Katso uranusfin, siellä on ollut palkkagallup ja saatat löytää sieltä verrakin. Helpo olisi soittaa liittoon ja kysyä palkkasuositusta.
- pomo
Minkä arvoinen olet ?
- Assistentti
Toimin itse Spar-konsernissa elintarvikepuolen hankinta-assistenttina. Palkkaus on minulla 14.69€/tunti ja työpäivät ovat 7.5 tunnin mittaisia. Lisäksi tulee päiväraha, lounasetu ja vapaa-autoetu. Keskimääräinen palkka kuukausittain lisien ja etujen kanssa noin 2800€
Lisäksi ketjulla on bonusjärjestelmä, ja bonukset jaetaan 3 kertaa vuodessa työntekijöiden kesken tuloksesta riippuen. Viimeksi kesäloman alussa sain bonuksia 3500€. - Assistentti
Palkkani suuruuteen vaikuttaa myös koulutustaso. Itse olen Yo-merkonomi ja kauppa -ja hallintotieteiden kandidaatti, eli työn ohessa suoritan maisterin tutkintoani loppuun..jonka jälkeen vaihdan työpaikkaa hieman enemmän palkitsevaan alaan.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 721366
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587