Apua tarvitseva naisautoilija

punainen idän ihme

Olisiko vielä olemassa herrasmiestä,joka neuvoisi minua asiassa ,jota en ymärrä,minulla on Samara se idän autojen kaunein malli 3 ovinen viistoperäinen ja ostin siihen uuden akun nyt talvea vasten,mutta kun asennutin ja poistuin korjaamolta,niin siinä kotimatkalla huomasin akun merkkivalon palavan ajaessani,ennen se syttyi vain kun laitoin virran päälle,nyt jo ajaessa,tosin sillä ei ole nyt 2 viikkoon ollut mitään tekemistä toimivuuden kanssa,mutta olisihan se mukavaa,jos olisi joku helppo niksi siihen miten sen saisi ajon ajaksi sammumaan,tosin nuo samaran merkkivalothan nyt kosteilla ilmoilla saattavat palaa useammatkin,mutta ajossa ei huomaa mitään vikaa heh hassujahan nuo ovat,mutta jos osaat neuvoa,niin neuvo vanhaa rouvaa poistamaan se punainen merkkivalo vaikka siten ,että miten saan mittarin irti ,jotta voisin irroittaa sen polttimon vaikka,kiitollisuudella se täti samarasta,joka ajaa punaisella ja kovaa:)
Tuhanet kiitokset sille herrasmiehelle,joka osaa antaa neuvon tuohon vikaan !

3

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krasnaja Lada

Sen merkkivalolampun poisto ei taida olla paras ja suositeltavin korjaus.. Kun se lamppu palaa, niin normaalisti sen pitäisi tarkoittaa, että laturi ei lataa auton akkua. Se on normaalia että se valo syttyy kun virta laitetaan päälle, mutta sen pitäisi sammua kun moottori käynnistyy. Oletko huomannut esim. valojen kirkkaudesta, lataako auto vai ei?. Jos laturi ei toimi, niin menon pitäisi kyllä loppua ennen 2 viikkoa..?
      Samaraa en niin tarkasti tunne, koska mulla on vain kantti-ladoja, mutta vika voisi olla myöskin latauksen merkkivalon releessä. Tälläinen on ainakin omassa ladassani, ei ole kylläkään koskaan oireillut, vaan aina kun on palanut niin aina on ollut laturissakin jotain korjaamista (hiilet tai lataussäädin).
      Tiedä sitten sekoittiko tämä vaan lisää..

p.s. Punainen se on mun 21051:kin

• frangrabba

melkein varma olen että tarttis laturin hiilet vaihtaa

• Mitäsitte

Hyvä nais-autoilija. Jos haluat laadukkaan, kestävän ja käyttökustannuksiltaan edullisen auton, niin unohda nuo itäautot. Siirry sensijaan niin kauas kaukoitään että olet melkein lännessä, eli Japaniin. Toyota Corolla ei ole suotta Suomen ja myös koko maailman myydyin automalli. Länsimainen, tekniikkavarma ja hyvin varusteltu ajopeli jonka uskaltaa ostaa käytettynäkin. Toinen kukkaroystävällinen laatuauto tulee Saksasta, eli Volkswagen Golf. Se onkin hintaluokassaan ainoa suositeltava Euromerkki. Itse ajan viidettä vuotta Honda Civicillä vm-95. Pieniruokainen mutta pippurinen moottori pellin alla. Ei ole harmeja ollut. Pelkästään normaalit määräaikaishuollot. Amerikkamielisenä haluaisin aidon Jenkki-fordin, Chevroletin tai Dodgen mutta tämänhetkinen budjetti ei oikein niihin riitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe