Apua tarvitseva naisautoilija

punainen idän ihme

Olisiko vielä olemassa herrasmiestä,joka neuvoisi minua asiassa ,jota en ymärrä,minulla on Samara se idän autojen kaunein malli 3 ovinen viistoperäinen ja ostin siihen uuden akun nyt talvea vasten,mutta kun asennutin ja poistuin korjaamolta,niin siinä kotimatkalla huomasin akun merkkivalon palavan ajaessani,ennen se syttyi vain kun laitoin virran päälle,nyt jo ajaessa,tosin sillä ei ole nyt 2 viikkoon ollut mitään tekemistä toimivuuden kanssa,mutta olisihan se mukavaa,jos olisi joku helppo niksi siihen miten sen saisi ajon ajaksi sammumaan,tosin nuo samaran merkkivalothan nyt kosteilla ilmoilla saattavat palaa useammatkin,mutta ajossa ei huomaa mitään vikaa heh hassujahan nuo ovat,mutta jos osaat neuvoa,niin neuvo vanhaa rouvaa poistamaan se punainen merkkivalo vaikka siten ,että miten saan mittarin irti ,jotta voisin irroittaa sen polttimon vaikka,kiitollisuudella se täti samarasta,joka ajaa punaisella ja kovaa:)
Tuhanet kiitokset sille herrasmiehelle,joka osaa antaa neuvon tuohon vikaan !

3

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krasnaja Lada

Sen merkkivalolampun poisto ei taida olla paras ja suositeltavin korjaus.. Kun se lamppu palaa, niin normaalisti sen pitäisi tarkoittaa, että laturi ei lataa auton akkua. Se on normaalia että se valo syttyy kun virta laitetaan päälle, mutta sen pitäisi sammua kun moottori käynnistyy. Oletko huomannut esim. valojen kirkkaudesta, lataako auto vai ei?. Jos laturi ei toimi, niin menon pitäisi kyllä loppua ennen 2 viikkoa..?
      Samaraa en niin tarkasti tunne, koska mulla on vain kantti-ladoja, mutta vika voisi olla myöskin latauksen merkkivalon releessä. Tälläinen on ainakin omassa ladassani, ei ole kylläkään koskaan oireillut, vaan aina kun on palanut niin aina on ollut laturissakin jotain korjaamista (hiilet tai lataussäädin).
      Tiedä sitten sekoittiko tämä vaan lisää..

p.s. Punainen se on mun 21051:kin

• frangrabba

melkein varma olen että tarttis laturin hiilet vaihtaa

• Mitäsitte

Hyvä nais-autoilija. Jos haluat laadukkaan, kestävän ja käyttökustannuksiltaan edullisen auton, niin unohda nuo itäautot. Siirry sensijaan niin kauas kaukoitään että olet melkein lännessä, eli Japaniin. Toyota Corolla ei ole suotta Suomen ja myös koko maailman myydyin automalli. Länsimainen, tekniikkavarma ja hyvin varusteltu ajopeli jonka uskaltaa ostaa käytettynäkin. Toinen kukkaroystävällinen laatuauto tulee Saksasta, eli Volkswagen Golf. Se onkin hintaluokassaan ainoa suositeltava Euromerkki. Itse ajan viidettä vuotta Honda Civicillä vm-95. Pieniruokainen mutta pippurinen moottori pellin alla. Ei ole harmeja ollut. Pelkästään normaalit määräaikaishuollot. Amerikkamielisenä haluaisin aidon Jenkki-fordin, Chevroletin tai Dodgen mutta tämänhetkinen budjetti ei oikein niihin riitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe