Tietääkös kukaan millaista työn laatua on kyseisessä liikkeessä? Että millaisia kuvia ihoon tuolta irtoaa?
Sunnails: Mad Hampton tattoo
12
1463
Vastaukset
- OUJEAH123
Paikkahan sijaitsee myyrmäessä, vantaalla. Kävin ottamassa tatskan kyseisessä paikassa, ja oli aivan loistavaa palvelua. Tatuointiinkaan en voisi olla tyytyväisempi. SUOSITTELEN!
- dupaduu
Mun täytyy sanoa etten ollut ollenkaan tyytyväinen, kuva on todellakin epäonnistunut.
- joopajou
dupaduu kirjoitti:
Mun täytyy sanoa etten ollut ollenkaan tyytyväinen, kuva on todellakin epäonnistunut.
mulle se ape on tehnyt monta kuvaa, ja oon kyllä kaikkiin tosi tyytyväinen..
- tyytyväinen asiakas
Super paljon parempaa kuvaa tulee tältä kaverilta,kävin korjauttamassa vanhan kuvani, ja hyvä tuli.
Voin siis suositella muillekkin. Hinta kohdillaan!!- JiPHei
kans ottaa tatskan täällä. Oon tyytyväinen kuivaan ja palveluun:))
- JipHei
JiPHei kirjoitti:
kans ottaa tatskan täällä. Oon tyytyväinen kuivaan ja palveluun:))
kuvaan,ei kuivaan:D
- jonne14432
todella asiallinen paikka, kyllä se ape osssaa!
- eghkdf
hyvin ape kyllä tekee ja hinta oli 150 e halvempi kuin itiksen ducksissa..
- Anonyymi
Ducks tattoos khyl raha kelpaa.
- uk
Ape on nykyinen luottotatuoijani, koska aikaisempi jäi eläkkeelle. Olen ollut todella tyytyväinen kuvan laatuun ja muuhun olleelliseen mikä asiaan vaikuttaa.
- jess..
Kiitos ja kummarrus. Tulen varmasti takaisin sen verran hyvää palvelua.
Voin suositella lämpöisesti muillekkin. - Anonyymi
Kannattaa käydä vankiloissa katsomassa niin näkee laadun omilla silmillään .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792