Sunnails: Mad Hampton tattoo

utelias71623

Tietääkös kukaan millaista työn laatua on kyseisessä liikkeessä? Että millaisia kuvia ihoon tuolta irtoaa?

12

1348

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OUJEAH123

      Paikkahan sijaitsee myyrmäessä, vantaalla. Kävin ottamassa tatskan kyseisessä paikassa, ja oli aivan loistavaa palvelua. Tatuointiinkaan en voisi olla tyytyväisempi. SUOSITTELEN!

      • dupaduu

        Mun täytyy sanoa etten ollut ollenkaan tyytyväinen, kuva on todellakin epäonnistunut.


      • joopajou
        dupaduu kirjoitti:

        Mun täytyy sanoa etten ollut ollenkaan tyytyväinen, kuva on todellakin epäonnistunut.

        mulle se ape on tehnyt monta kuvaa, ja oon kyllä kaikkiin tosi tyytyväinen..


    • tyytyväinen asiakas

      Super paljon parempaa kuvaa tulee tältä kaverilta,kävin korjauttamassa vanhan kuvani, ja hyvä tuli.
      Voin siis suositella muillekkin. Hinta kohdillaan!!

      • JiPHei

        kans ottaa tatskan täällä. Oon tyytyväinen kuivaan ja palveluun:))


      • JipHei
        JiPHei kirjoitti:

        kans ottaa tatskan täällä. Oon tyytyväinen kuivaan ja palveluun:))

        kuvaan,ei kuivaan:D


    • jonne14432

      todella asiallinen paikka, kyllä se ape osssaa!

    • eghkdf

      hyvin ape kyllä tekee ja hinta oli 150 e halvempi kuin itiksen ducksissa..

      • Anonyymi

        Ducks tattoos khyl raha kelpaa.


    • uk

      Ape on nykyinen luottotatuoijani, koska aikaisempi jäi eläkkeelle. Olen ollut todella tyytyväinen kuvan laatuun ja muuhun olleelliseen mikä asiaan vaikuttaa.

    • jess..

      Kiitos ja kummarrus. Tulen varmasti takaisin sen verran hyvää palvelua.
      Voin suositella lämpöisesti muillekkin.

    • Anonyymi

      Kannattaa käydä vankiloissa katsomassa niin näkee laadun omilla silmillään .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe