Penkkipunnerrusksesta kysymys siis( Huom treenaan myös kyykkyä ja vetoa). Lattiapenkki on ainakin 20 kiloa parempi kuin normaali penkkipunnerrus. Tosin olen niin laiha, että jää varmaan 15 senttiä rinnan ja tangon väliin lattiapunnerruksessa. Rinnalla normaalissa penkissäkin pystyy paljon isommalla kuormalla pumppaamaan osatoistoja. Rinnaltalähtö on siis kovin räjähtävä ja voimakas lyhyen matkan nostossa. Onko tässä ojentajat vain tietyssä kulmassa heikot? Auttaako ranskalainen punnerrus?
Vastaukset 2
- HULK
Tarkoitatko että loppuojennus on heikko? Siihen auttaa ranskalainen punnerrus, mutta tee se käsipainoilla, kapea penkki, ojentajat taljassa, pinnapunnerrus ym, eli kannattaa keskittyä ojentajiin. Lattiapunnerrus auttaa nimenomaan rinnaltalähtöön.
- utti nyyssis
mulla itselläni on heikkoutena ääretön nopeus, sama kuin remolla.
se näkyi maastavedossa, tanko nousi aina rinnalle asti ja se tulkittiin rinnallevedoksi ja hylsyä tuli aina.
penkissä tämä näkyi siinä, että tuomarit eivät ehtineet nähdä laskua ollenkaan, eikä sen paremmin nousua, ne näki ainoastaan pysäytyksen yläasennossa, siitäkin tuli hylsyä.
kyykyssä kun tulin 430 raakana niskassa ylös, niin pompuksi meni aina, 20 senttiä nousin ilmaan aina. tästä tuomarit eivät rokottaneet, sanoivat että pelkkä ylösnousu riittää.
nyt olen puuttunut ongelmakohtiin. olen alkanut ryyppäämään rajusti, 6 kuukauden putken jälkeen lievää hidastumista alkoi jo näkyä.
nyt kun olin viikon selvinpäin ongelmat palasivat heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560