Penkkipunnerrusksesta kysymys siis( Huom treenaan myös kyykkyä ja vetoa). Lattiapenkki on ainakin 20 kiloa parempi kuin normaali penkkipunnerrus. Tosin olen niin laiha, että jää varmaan 15 senttiä rinnan ja tangon väliin lattiapunnerruksessa. Rinnalla normaalissa penkissäkin pystyy paljon isommalla kuormalla pumppaamaan osatoistoja. Rinnaltalähtö on siis kovin räjähtävä ja voimakas lyhyen matkan nostossa. Onko tässä ojentajat vain tietyssä kulmassa heikot? Auttaako ranskalainen punnerrus?
Heikko kohtani?
2
311
Vastaukset
- HULK
Tarkoitatko että loppuojennus on heikko? Siihen auttaa ranskalainen punnerrus, mutta tee se käsipainoilla, kapea penkki, ojentajat taljassa, pinnapunnerrus ym, eli kannattaa keskittyä ojentajiin. Lattiapunnerrus auttaa nimenomaan rinnaltalähtöön.
- utti nyyssis
mulla itselläni on heikkoutena ääretön nopeus, sama kuin remolla.
se näkyi maastavedossa, tanko nousi aina rinnalle asti ja se tulkittiin rinnallevedoksi ja hylsyä tuli aina.
penkissä tämä näkyi siinä, että tuomarit eivät ehtineet nähdä laskua ollenkaan, eikä sen paremmin nousua, ne näki ainoastaan pysäytyksen yläasennossa, siitäkin tuli hylsyä.
kyykyssä kun tulin 430 raakana niskassa ylös, niin pompuksi meni aina, 20 senttiä nousin ilmaan aina. tästä tuomarit eivät rokottaneet, sanoivat että pelkkä ylösnousu riittää.
nyt olen puuttunut ongelmakohtiin. olen alkanut ryyppäämään rajusti, 6 kuukauden putken jälkeen lievää hidastumista alkoi jo näkyä.
nyt kun olin viikon selvinpäin ongelmat palasivat heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869