Tietääkö kukaan nettikauppaa jossa myytäisiin charm-rannekoruja ja charmeja?
Charm-korut?
6
774
Vastaukset
- .....
Ostin omani Kultajouselta, Argento-hopeakorusarjaa.
Ranneketjussa kiinni nyt kolme riipusta, lisää toivon/ostan joululahjaksi itselleni, jos en muualta saa. Paras on korkkari.- hapankaalit
Täällä on tosi ihania koruja ja laaja valikoima!
www.lumoproducts.com - Jumitupa
hapankaalit kirjoitti:
Täällä on tosi ihania koruja ja laaja valikoima!
www.lumoproducts.comTäällä on charmantti nimellä aika paljon valinnanvaraa.
www.lumoproducts.com
- Itse ostanutxx
Charm koruja Fani Link nimellä http://www.korujenmaailma.fi
- Käsikoru
Tänne Lumo Products kauppaan tulee uusia aika usein ja niitä on kiva selailla ja ihailla, tilasinkin pari entisten jatkoksi ja olen ollut tyytyväinen. www.lumoproducts.com
Liityin myös niiden Facebookryhmään, kun siellä ilmoittelevat uutuuksista aika usein. Lumo Products Web Store on niitten ryhmä naamakirjassa. - Ärsyttävää todella
Käsikoru kirjoitti:
Tänne Lumo Products kauppaan tulee uusia aika usein ja niitä on kiva selailla ja ihailla, tilasinkin pari entisten jatkoksi ja olen ollut tyytyväinen. www.lumoproducts.com
Liityin myös niiden Facebookryhmään, kun siellä ilmoittelevat uutuuksista aika usein. Lumo Products Web Store on niitten ryhmä naamakirjassa.Välillä tuntuu että kaikki tänne kirjoittavat ovat korumyyjiä. Lumoproducts esim. yllä räikeä esimerkki siitä. Törkeää asiakkaiden manipulointia!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892