ja siellä kerättiin hieromasauvoja.
Heräsi kysymys, mihin he ovat tarvinneet noin 155 hieromasauvaa, eli dildoa eli peniksen korviketta?
Katsoin sattumalta BB:tä
4
126
Vastaukset 4
- monte34
eli ei muuta käyttöä ollut
- hymm...
Sinänsä hyvä aihe, koska elämässäni ensimmäistä kertaa olen tällä kaudella perehtynyt ko. formaattiin.:)
Musta se tekopenis-tehtävä oli nöyryyttävä asukkaiden kannalta, mutta kaipa he sitten ovat varautuneet kaikkeen. Siihen olen myös kiinnittänyt huomiota, että kilpailijoille tarjotaan aina esim. Rekorderlig-siideriä ja että he syövät Subeja. Oivaa mainontaa ja yrityksille vieläpä puoli-ilmaiseksi! Sidukkatölkitkin näkyvät ruudussa aika pitkän ajan....
Nyt BB:ssa ei kyllä enää paljoa katsottavaa ole, kun miehistä talon karismaattisin, eli Sami potkittiin pois. Kässärikirjoitustahan koko juttu varmaan aika pitkälle on, mutta hlö. koht. toivoisin, että Kätlin tai Aso voittaisi. Ehkä Aso kaikkein mieluiten. Jostakin syystä pidän tyypin ruutu-annista. Ehdottomasti jompikumpi noista voittajaksi! Molemmat ovat ruudussa hyvin luontevia ja Kätlinistä olen pitänyt koko ajan, alusta asti. Naisen tv- persoonassa on jotakin luontevaa hehkua.
Seuraavaksi pihalle voitaisiin laittaa se kokki ( suhtautuu mielestäni Kätliniin samalla sekä seksuaalisessa mielessä ihailevasti, että toisaalta selkään puukottavasti nimeämisäänestyksissä), se huutava & talon pojilla itsensä ympäröivä ns. "mehiläiskuningatar"- Dana ( jolla näyttäisi mielestäni olevan lähes rassaava huomion keskipisteenä olemisen tarve), se yliartikuloiva ja laskelmoivan jäykkä Esa A., sekä Stephania ( jonka ruutuesiintymisestä ei ole jäänyt mulle ainakaan muuta mielikuvaa, kuin jankuttaminen joka aiheesta koko ajan).
Finaaliin voisivat siis mielestäni oikeastaan päästä nuoripoika-Sampo, itseään " r*nkkaamisen harrastajaksi" *reps* Subin virallisilla asukasesittelysivuilla kuvannut, omituisen oloinen käytännöllisen filosofian tohtori Antti ( vaikken hänen olemukseensa mitenkään erityisen mieltynyt olekaan), Aso sekä Kätlin. Kisa voitosta käytäisiin ihannetilanteessa Ason ja Kätlinin välillä.:)
Oikeasti finaalissa varmaan kuitenkin ovat juuri jäykkä-Esa, Kätlin, Sampo ja jos oikein ikävästi käy - myös "mehiläiskuningatar"-Dana. - sirpamaikkarilta
Tosin jäi epäselväksi mitä dildoja ne oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32468- 66419
- 33415
- 32405