Mitkä vaihtoehdot seksuaalisten halujen tyydyttämiseksi on sinkkunaisille? Mistä löydätte kumppaninne?
Naisia tunnetusti halveksutaan yhdenillansuhteista ja sopivaa seurustelukumppania ei ole löytynyt muutamaan vuoteen. Eikö minulla ole silti oikeus haluta seksiä ja läheisyyttä edes hetkittäin?
Onko ainoa vaihtoehto lähteä baariin notkumaan?
Mistä seksiä sinkulle?
55
1928
Vastaukset
- haluta seksiä
ja läheisyyttä edes hetkittäin?"
On oikeus haluta, muttei OIKEUTTA siihen.
Welcome to my world.- Haist'
Ja mikä sen "oikeuden" estää ? - Ihan samanlainen OIKEUS sinkuilla kuin kaikilla muillakin. Siihen on oikeus jopa mulla vaikka olen 'varattu'; jos 'lähelle ja lämpöön' ei pääse kotona, niin sitten mennään muualle ...
- sinkku30
Haist' kirjoitti:
Ja mikä sen "oikeuden" estää ? - Ihan samanlainen OIKEUS sinkuilla kuin kaikilla muillakin. Siihen on oikeus jopa mulla vaikka olen 'varattu'; jos 'lähelle ja lämpöön' ei pääse kotona, niin sitten mennään muualle ...
parempi kuin parisuhde. Joopa joo. Olen ehkä todella vanhanaikainen, kun parisuhde mielestäni merkitsee juuri kahden ihmisen intiimiä elämää. Silloin jos "parisuhteessa" niinkin olennainen osa, kuin läheisyys, täytyy hakea muualta, on aika miettiä syitä ja muuta nimitystä suhteelle.
Asia kunnossa sitten jos homma on avoimesti ja reilusti niin, että se kotiinjäävä osapuolikin tietää ja tunnustaa tilanteen ja HYVÄKSYY sen, että vieraillaan muualla hakemassa esim.seksiä ja läheisyyttä.
Muussa tapauksessahan se on pelkkää itsekkyyttä ja pettämistä. - Niiin ...
sinkku30 kirjoitti:
parempi kuin parisuhde. Joopa joo. Olen ehkä todella vanhanaikainen, kun parisuhde mielestäni merkitsee juuri kahden ihmisen intiimiä elämää. Silloin jos "parisuhteessa" niinkin olennainen osa, kuin läheisyys, täytyy hakea muualta, on aika miettiä syitä ja muuta nimitystä suhteelle.
Asia kunnossa sitten jos homma on avoimesti ja reilusti niin, että se kotiinjäävä osapuolikin tietää ja tunnustaa tilanteen ja HYVÄKSYY sen, että vieraillaan muualla hakemassa esim.seksiä ja läheisyyttä.
Muussa tapauksessahan se on pelkkää itsekkyyttä ja pettämistä.... ymmärrän sinua oikein hyvin; juuri tuolla lailla ajattelin itsekin noin 30-v:na. Mutta palataan asiaan uudelleen kun sinäkin olet elänyt 30 vuotta avioliitossa persoonallisuushäiriöisen mustiksen kanssa. - Syitä on sysissä ja sepissä mutta sen enempiä selittelemättä; jos / kun kukaan muu ei 'rakasta', niin ihmisen on pakko ruveta rakastamaan itse itseään niin paljon, että tietää mitä tarvitsee ja halajaa eniten maailmassa ja elämässä. Eikä siihen tarvita edes avion lupaa !
- KL
pikku paskiainen
- en ymmärrää
Niiin ... kirjoitti:
... ymmärrän sinua oikein hyvin; juuri tuolla lailla ajattelin itsekin noin 30-v:na. Mutta palataan asiaan uudelleen kun sinäkin olet elänyt 30 vuotta avioliitossa persoonallisuushäiriöisen mustiksen kanssa. - Syitä on sysissä ja sepissä mutta sen enempiä selittelemättä; jos / kun kukaan muu ei 'rakasta', niin ihmisen on pakko ruveta rakastamaan itse itseään niin paljon, että tietää mitä tarvitsee ja halajaa eniten maailmassa ja elämässä. Eikä siihen tarvita edes avion lupaa !
ja miksiköhän väen väkisin pysyy suhteessa persoonallisuushäiriöisen kumppanin kanssa? Eikö olisi kaikille parempi lähteä eri teille? Vai rahan takiako sitä vaan jatketaan yhdessä?
- nöösi_poika
EIköhän tässä sinkkumiehellä ole ihan sama ongelma!
Silloin tällöin tekisi mieli, mutta ei tee mieli lähtemään baariin yhden illan hoitojen perään.
Mikä olisi ratkaisu? Tavataanko? - dsiojfsjgoje5808
niin kokeileppa sporttibaaria esim. la iltana. Pitäs olla aika varma nakki naisen kannalta, kun 99 miestä per 1 naista!
- nöösi_poika
No, olipa hauska :D
- kysymykseen
Seksiä löytää helposti, kunhan laadulla ei ole väliä. Humalainen mies tuskin osaa hommia ja yhden illan panoissa mies keskittyy vain omaan nautintoon. Teffipalstoilta löytää hyvin, mutta on syytä etukäteen sopia mitä toiselta haluaa, toisen ulkonäköä tuskin kannattaa sitten "valkkailla". Yksi vaihtoehto on käydä rehellisesti seksikaupassa hakemassa dildo, aina käytössä tarvittaessa ja ei ulisise vaikka ei musitasi hetkeen. Koitahan laittaa siis sinne treffipalstalle rehellinen ilmoitus panoseurasta ja kyllä muuten postia pukkaa. Vielä yksi vaihtoehto on hakkkia fuckbody.
Läheisyyttä ei näissä panokohteista löydy. - wrprwpwrtp
Jotkut sinkkumiehet saattavat haluta fuckbuddyn. Itsellekin olis hyvä vaihtoehto. Panokaverijuttuihin saa vähän enemmän läheisyyttä kuin yhden yön juttuihin, ja seksikin alkaa todennäköisesti toimia paremmin. Yksi mahdollinen ongelma on, että naisilla saattaa alkaa tunteet herätä kun harrastetaan useampi kerta seksiä. Miksei miehilläkin.
- nöösi_poika
Niin, ja mistä sellaisia naisia löytää? Kun ei "tavallisia" naisiakaan löydä helposti!
- wrprwp
nöösi_poika kirjoitti:
Niin, ja mistä sellaisia naisia löytää? Kun ei "tavallisia" naisiakaan löydä helposti!
No täytyy myöntää, että kaverien kavereista ja ex-tyttöystävistä. Joku muu löytää varmaan jostain muualtakin.
- nöösi_poika
wrprwp kirjoitti:
No täytyy myöntää, että kaverien kavereista ja ex-tyttöystävistä. Joku muu löytää varmaan jostain muualtakin.
taidan itse keskittyä ex-työkavereihin...
- Poksu Poikamies
Sinkkumiehenä en oikein ymmärrä näitä naisten ongelmia tässä(kään) asiassa.
Minullakin on oikeus haluta seksiä ja läheisyyttä edes hetkittän, mutta siitä huolimatta olen tehnyt aikanaan päätöksen, että irtosuhteita tai mitään fuckbuddy suhdetta en halua.
Syy on siinä, että noissa suhteissa ei saa mitään muuta kuin seksiä, jos edes sitä. Edellä mainitut suhteet eivät myöskään olen miehen kannalta lainkaan riskittömiä, päinvastoin. Aina on olemassa tautiriski ja erityisesti riski elatusmaksuista, vaikka ei ole edes kunnon parisuhdetta, johon toivotut lapset on tehty.
Mutta miten olisi, jos sen pelkän seksin etsimisen sijaan katsella kumppania, jonka kanssa olisi muutakin yhteistä kun seksi ? Pidemmän päälle voisi olla hedelmällisempää myös seksin saralla...- wrprwp
Kyllähän fuckbuddy -suhteissa voi olla muutakin kuin seksiä. Naisen kanssa voi olla ensinnäkin hyväkin kaveri. Riippuu mihin sen seksin rajan vetää, mutta saahan niissä suhteissa läheisyyttä, pusuja ym. mitä monet miehet varmasti haluavat, vaikkei niistä poikien saunailloissa puhutakaan.
Itse olen aika huonosti rakastuva, aika itsenäinen kaveri, niin mulle kaveripano-suhteet tuntuvat sopivan hyvin. Harmi ettei sellaista nyt ole. - Poksu Poikamies
wrprwp kirjoitti:
Kyllähän fuckbuddy -suhteissa voi olla muutakin kuin seksiä. Naisen kanssa voi olla ensinnäkin hyväkin kaveri. Riippuu mihin sen seksin rajan vetää, mutta saahan niissä suhteissa läheisyyttä, pusuja ym. mitä monet miehet varmasti haluavat, vaikkei niistä poikien saunailloissa puhutakaan.
Itse olen aika huonosti rakastuva, aika itsenäinen kaveri, niin mulle kaveripano-suhteet tuntuvat sopivan hyvin. Harmi ettei sellaista nyt ole."Kyllähän fuckbuddy -suhteissa voi olla muutakin kuin seksiä. Naisen kanssa voi olla ensinnäkin hyväkin kaveri. Riippuu mihin sen seksin rajan vetää, mutta saahan niissä suhteissa läheisyyttä, pusuja ym. mitä monet miehet varmasti haluavat, vaikkei niistä poikien saunailloissa puhutakaan. "
Jos saisin itse valita joko fuckbuddy-kaverisuhteen tai oikean parisuhteen väliltä, kauan ei tarvitse miettiä kumman valitsee. Mulle ainakin fuckbuddy-kaverisuhde merkitsee lähinnä suhdetta, jolla ei ole jatkuvuutta ja joka ei sido kumpaakaan osapuolta. Mutta kukin tyylillään... - Onervakanerva
Poksu Poikamies kirjoitti:
"Kyllähän fuckbuddy -suhteissa voi olla muutakin kuin seksiä. Naisen kanssa voi olla ensinnäkin hyväkin kaveri. Riippuu mihin sen seksin rajan vetää, mutta saahan niissä suhteissa läheisyyttä, pusuja ym. mitä monet miehet varmasti haluavat, vaikkei niistä poikien saunailloissa puhutakaan. "
Jos saisin itse valita joko fuckbuddy-kaverisuhteen tai oikean parisuhteen väliltä, kauan ei tarvitse miettiä kumman valitsee. Mulle ainakin fuckbuddy-kaverisuhde merkitsee lähinnä suhdetta, jolla ei ole jatkuvuutta ja joka ei sido kumpaakaan osapuolta. Mutta kukin tyylillään...vaikka haluaisikin. Tai siinä voi mennä vuosia ennenkuin oikea kolahtaa kohdalle. Joillekin ei kolahda koskaan ainakaan loppuelämäksi. Silti seksuaaliset tarpeet on olemassa. Selibaatissako sitä pitäisi seuraavat 10v olla jos ei seurustelukumppania löydy? Tai pahimmassa tapauksessa loppuelämä. Paremman puutteessa fuckbuddy on toimiva vaihtoehto. Usein ainakin parempi kuin yhden illan jutut.
Ja sitäöpaitsi on elämäntilanteita ja ihmisiä jotka eivät halua parisuhdetta, mutta seksiä silti. Jos molemmat ovat samoilla linjoilla ja asioista sovitaan, molemmat saavat vakipanosuhteelta mitä haluavat niin mikäs siinä. Hyvä vaihtoehto. Kyllä niitä halukkaista naisiakin siihen löytyy. Nettiin vaan ilmoitusta. - Yksimiljoonista
Onervakanerva kirjoitti:
vaikka haluaisikin. Tai siinä voi mennä vuosia ennenkuin oikea kolahtaa kohdalle. Joillekin ei kolahda koskaan ainakaan loppuelämäksi. Silti seksuaaliset tarpeet on olemassa. Selibaatissako sitä pitäisi seuraavat 10v olla jos ei seurustelukumppania löydy? Tai pahimmassa tapauksessa loppuelämä. Paremman puutteessa fuckbuddy on toimiva vaihtoehto. Usein ainakin parempi kuin yhden illan jutut.
Ja sitäöpaitsi on elämäntilanteita ja ihmisiä jotka eivät halua parisuhdetta, mutta seksiä silti. Jos molemmat ovat samoilla linjoilla ja asioista sovitaan, molemmat saavat vakipanosuhteelta mitä haluavat niin mikäs siinä. Hyvä vaihtoehto. Kyllä niitä halukkaista naisiakin siihen löytyy. Nettiin vaan ilmoitusta.Ongelmahan on juuri siinä, ettei seurustelukumppania ole löytynyt ja olen jo useamman vuoden yksin kulkenut. Hienoa, jos jotkut haluavat sitten elää elämänsä selibaatissa ja ilman edes hetkellistä läheisyyttä. Itse en halua. En silti hae vain yhdenillan seuraa mistään, vaan kyetäkseni fyysiseen kontaktiin minulla täytyy olla jo enemmänkin kiinnostusta kyseistä henkilöä kohtaan. Siksi en usko kykeneväni myöskään fuckbuddy/pelkkä seksiseura esim. netin kautta kuvioihin..
Jutut ovat jääneet yhdenillanjutuiksi vastapuolen tahdosta, eivät minun tahdostani. Kaikki nämä tilanteet eivät todellakaan ole edes johtaneet fyysiseen kontaktiin, eli kaikki eivät ole olleet sellasia yhdenillanjuttuja, joissa heti seuraavana aamuna oltaisi herätty samasta osoitteesta. Niin tai näin, mutta vastapuolen kiinnostus ei ole ollut samalla tasolla omani kanssa ja homma on jäänyt siihen.
Haluaisin löytää sopivan kumppanin ja seurustelusuhteen, vaan kun se tuntuu täysin toivottomalta :(
- Darkspell
On kuule olemassa kanssa semmoinenkin vaihtoehto kuin runkkaaminen, sormilla tai dildolla niinkuin yksikin jo äsken ehdotti.
- ...
sen suhteen, ettei runkkaamisesta kauheasti lohkea sitä lämpöä ja läheisyyttä...
Samalla periaatteella voisi sanoa yksinäisyyttään surkuttelevalle: "Et sinä ole yksin, sulla on SINÄ ITSE seuranasi joka tilanteessa". - my world is good
... kirjoitti:
sen suhteen, ettei runkkaamisesta kauheasti lohkea sitä lämpöä ja läheisyyttä...
Samalla periaatteella voisi sanoa yksinäisyyttään surkuttelevalle: "Et sinä ole yksin, sulla on SINÄ ITSE seuranasi joka tilanteessa".Kiva että on miehiäkin jolle irtosuhde ei kelpaa. Erostani on 14 vuotta ja seksiä en ole miehen kanssa harrastellut koska en ole seurustellut. Piste.
Ei se minulle niin vaikeaa ole ollut, rakkautta kaipaa monin verroin enemmän kun akteja. Meitä naisia ja miehiä jotaka "vanhanaikaisesti" ovat mieluummin ilman kuin hyppivät tuntemattomien sängyissä, on pilvin pimein. Meistä ei vaan paljon puhuta kun yliseksualisoitu media yrittää väittää jotain muuta totuutena. - Darkspell
... kirjoitti:
Samalla periaatteella voisi sanoa yksinäisyyttään surkuttelevalle: "Et sinä ole yksin, sulla on SINÄ ITSE seuranasi joka tilanteessa".Mikäs toki siinä, jos haluaa mennä lutkailee ja halventaa itseään! Omapahan on huolensa siinä vaiheessa.
Ja siis seksisuhteitako pitäisi sen takia harrastaa kun on kova seksinpuute? Kun tekee mieli!? Vittu kyllähän minunkin tekisi mieli ampua täältä maailmasta tietyt ihmisarvottomat kusipäät, kuten esimerkiksi justiinsa nämä kyseiset lutkat jos saisin tai tekisihän minunkin mieli mennä vaikka jonkun suosikkinäyttelijäni järjestämiin kutsujuhliin, mutta pääsisinkö!? Tuskinpa, kun ei tunne mua, eikä sillä nyt kumminkaan mitään järkevää syytä edes kutsua minua!
Että seksiä vaan mieluummin parisuhteessa minun mielestäni. - Feminiini
Darkspell kirjoitti:
Mikäs toki siinä, jos haluaa mennä lutkailee ja halventaa itseään! Omapahan on huolensa siinä vaiheessa.
Ja siis seksisuhteitako pitäisi sen takia harrastaa kun on kova seksinpuute? Kun tekee mieli!? Vittu kyllähän minunkin tekisi mieli ampua täältä maailmasta tietyt ihmisarvottomat kusipäät, kuten esimerkiksi justiinsa nämä kyseiset lutkat jos saisin tai tekisihän minunkin mieli mennä vaikka jonkun suosikkinäyttelijäni järjestämiin kutsujuhliin, mutta pääsisinkö!? Tuskinpa, kun ei tunne mua, eikä sillä nyt kumminkaan mitään järkevää syytä edes kutsua minua!
Että seksiä vaan mieluummin parisuhteessa minun mielestäni.Taidat olla pikkuisen hakoteillä. Seksisuhteita harrastetaan mielellään kun on kova puute ja muutenkin. Jos ei ole vakiparia, niin onneksi on niitä "lutkia". Sellainen ihminen on koulutusta saamaton sosiaalityöntekijä, joka pitää monta kaveria järjissään ja poissa pahanteosta ja pilaamasta yhteiskuntaa muutenkaan mitenkään. Rakkauden ammattilainen on kauniimpi nimi niille ihmisille, jotka antavat helpostusta sellaisille, jotka eivät muuten saa. Ja ampuminen on taas ihan eri juttu ! Naimalla ei tapeta ketään. - Paas poika asenne- ja ajattelumualimas uusiksi; kasva ja kehity.
- Suvaitsevaisuutta
Darkspell kirjoitti:
Mikäs toki siinä, jos haluaa mennä lutkailee ja halventaa itseään! Omapahan on huolensa siinä vaiheessa.
Että seksiä vaan mieluummin parisuhteessa minun mielestäni.mitä aikuiset ihmiset tekevät keskenään. Jos ketään vahingoiteta niin se ei kellekään kuulu mitä vaikkapa kaksi vapaata ihmistä keskenään touhuaa. Olipa parisuhteessa tai jossain muussa suhteessa. Suhteita on monenlaisia ja muunkinlaisia kuin vain seurustelusuhteita. Mutta se ei mahdu sinun ahdasmieliseen ajattelumaailmaasi.
- Darkspell
Feminiini kirjoitti:
Taidat olla pikkuisen hakoteillä. Seksisuhteita harrastetaan mielellään kun on kova puute ja muutenkin. Jos ei ole vakiparia, niin onneksi on niitä "lutkia". Sellainen ihminen on koulutusta saamaton sosiaalityöntekijä, joka pitää monta kaveria järjissään ja poissa pahanteosta ja pilaamasta yhteiskuntaa muutenkaan mitenkään. Rakkauden ammattilainen on kauniimpi nimi niille ihmisille, jotka antavat helpostusta sellaisille, jotka eivät muuten saa. Ja ampuminen on taas ihan eri juttu ! Naimalla ei tapeta ketään. - Paas poika asenne- ja ajattelumualimas uusiksi; kasva ja kehity.
Kun se on mieluummin tiedätkös jompikumpi! Joko sinä päätät että sinä olet mieluummin aina ihminen joka päättää löytää itselleen rakastavan parisuhteen, tai sitten ihminen joka tykkää aina vaan juoksennella vieraissa. Molempia sinä et voi kuule valita! Irtosuhteita paljon harrastaessa kun sinä jo muokkaudut aivoiltasi vähän niinkuin eläimen tasolle, jolla on lähinnä vaan tarve tyydyttää omat tarpeensa johonkin, eikä välttämättä sit enään pysty solmimaan minkäänlaista syvällistä suhdetta. Ei pysty enään sitoutuu ja näin. Haluatko mieluummin sellainen olla? Vaiko sitten voimakkaat tunnesiteet omaava ihminen, joka pystyy varmasti sitoutumaan ja rakastamaan toista? Irtosuhteita harrastaessa naisesta tulee kaikenlisäksi vielä nainen, jota sanotaan sitten lutkaksi. Nimitystä, jota on sellaisesta naisesta käytetty jo uskokaa tai älkää, ihan vuosisatoja ja tämä on fakta! Halusittepa tai ette :)
Jompi kumpi sinun nyt pitää valita!
Ja eheh... Eiköhän tuo koulutusta saamaton työntekijä- juttu mene kuule ihan toisinpäin toisinpäin :D - Darkspell
Suvaitsevaisuutta kirjoitti:
mitä aikuiset ihmiset tekevät keskenään. Jos ketään vahingoiteta niin se ei kellekään kuulu mitä vaikkapa kaksi vapaata ihmistä keskenään touhuaa. Olipa parisuhteessa tai jossain muussa suhteessa. Suhteita on monenlaisia ja muunkinlaisia kuin vain seurustelusuhteita. Mutta se ei mahdu sinun ahdasmieliseen ajattelumaailmaasi.
Ja kyllä se vaan kuule kuuluu! Ja tietenkin on olemassa monenlaisia muitakin suhteita kuin tuo seurustelusuhde, tiedän sen. Niinpä sinun pitääkin sitten siinä vaiheessa valita kumman sinä niistä otat? Jompi kumpihan sinun pitää vaan valita, niinkuin tuossa jo äsken selitinkin tuolle toiselle kirjoittajalle näistä valinnoista.
- Feminiini
Darkspell kirjoitti:
Kun se on mieluummin tiedätkös jompikumpi! Joko sinä päätät että sinä olet mieluummin aina ihminen joka päättää löytää itselleen rakastavan parisuhteen, tai sitten ihminen joka tykkää aina vaan juoksennella vieraissa. Molempia sinä et voi kuule valita! Irtosuhteita paljon harrastaessa kun sinä jo muokkaudut aivoiltasi vähän niinkuin eläimen tasolle, jolla on lähinnä vaan tarve tyydyttää omat tarpeensa johonkin, eikä välttämättä sit enään pysty solmimaan minkäänlaista syvällistä suhdetta. Ei pysty enään sitoutuu ja näin. Haluatko mieluummin sellainen olla? Vaiko sitten voimakkaat tunnesiteet omaava ihminen, joka pystyy varmasti sitoutumaan ja rakastamaan toista? Irtosuhteita harrastaessa naisesta tulee kaikenlisäksi vielä nainen, jota sanotaan sitten lutkaksi. Nimitystä, jota on sellaisesta naisesta käytetty jo uskokaa tai älkää, ihan vuosisatoja ja tämä on fakta! Halusittepa tai ette :)
Jompi kumpi sinun nyt pitää valita!
Ja eheh... Eiköhän tuo koulutusta saamaton työntekijä- juttu mene kuule ihan toisinpäin toisinpäin :DOlen elänyt parisuhteessa niin kauan, että tiedän, mitä se OIKEASTI on, ja sillä ei ole mitään tekemistä ainakaan 'rakkauden' kanssa. Minä olen jo valinnut - molemmat ! Menen syliin tästä lähin aina, kun se on tarjolla.
"Lutka" tai "huora" niin oikea nimitys on rakkauden ammattilainen, sydän suurempi ja lämpimämpi kuin yhdelläkään tavis-tanelilla, pystyy antamaan hellän hetken kaikenlaisille tyhjäpäille, joilla ei ole harmaata ajatusta minkään asian antamisesta ja / tai saamisesta ...
Jooo, se loistaa läpi kirjoitustesi että sinä elät aikaa, joka on eletty jo "vuosisatoja" sitten. Ja muuten; onpa kyseessä asia kuin asia, niin ihminen on se ihmiskunnan tyhmin eläin ... - Mikä ...
Darkspell kirjoitti:
Ja kyllä se vaan kuule kuuluu! Ja tietenkin on olemassa monenlaisia muitakin suhteita kuin tuo seurustelusuhde, tiedän sen. Niinpä sinun pitääkin sitten siinä vaiheessa valita kumman sinä niistä otat? Jompi kumpihan sinun pitää vaan valita, niinkuin tuossa jo äsken selitinkin tuolle toiselle kirjoittajalle näistä valinnoista.
... h-n jumala kuvittelet olevas ? Hae apua ahdasmielisyyteesi ja muihinkin vinoutumiin samalla.
- Darkspell
Feminiini kirjoitti:
Olen elänyt parisuhteessa niin kauan, että tiedän, mitä se OIKEASTI on, ja sillä ei ole mitään tekemistä ainakaan 'rakkauden' kanssa. Minä olen jo valinnut - molemmat ! Menen syliin tästä lähin aina, kun se on tarjolla.
"Lutka" tai "huora" niin oikea nimitys on rakkauden ammattilainen, sydän suurempi ja lämpimämpi kuin yhdelläkään tavis-tanelilla, pystyy antamaan hellän hetken kaikenlaisille tyhjäpäille, joilla ei ole harmaata ajatusta minkään asian antamisesta ja / tai saamisesta ...
Jooo, se loistaa läpi kirjoitustesi että sinä elät aikaa, joka on eletty jo "vuosisatoja" sitten. Ja muuten; onpa kyseessä asia kuin asia, niin ihminen on se ihmiskunnan tyhmin eläin ...Jestas mitä soopaa... Että minä sit vai elän jollain keskiajalla? Noh, voidaanhan me toki niinkin sopia. Sinäkin sit taas elät minun mielestäni jotain ihmisen alkuajan aikaa kivikautta, tekstisi perusteella. Tätäkö siis ihmiset meinaa teidän mielestä 2000-luku, että vajottaisi niinkuin takaisin kivikaudelle? Nykymaailman elämäntyyli ilmeisesti liian vaivalloinen tai vaikea teidän vähäiselle/alkukantaiselle aivokapasiteetillenne? Vielä kun sanoit että ihminen ihmiskunnan tyhmin eläinlaji, tottahan se on, mutta miksi pyrkiä tyhmäksi? Kenties jotain siistiä? Vai luuletteko ihan tosissaan tällä saavuttavanne jotain? Vai mukamas helpompi?
Ja vai että rakkauden ammattilainen vai!? Heh :D Ei vittu! xD xD Siis mitä kaikkea paskaa tää nykymediakin oikein syöttää näille nykynuorille muijille? Vai onko tuo sit joku teidän kaveriporukassanne keksimä juttu? Jos nyt kumminkin pyrittäisi puhumaan asioista ihan niitten oikeilla ja olemaan ihan taistelematta vastaan niitä, kun se kerta edes mitään auta. Faktat vaan on faktoja! Olet lutka! Kumpi kuulostaa vähemmän loukkaavamaalta, huora vaiko lutka? Päätä kummaksi me mieluummin sinua kutsutaan?
Ja ihan näin kuule tiedoksi että parisuhteeksi nimenomaan on alettu kutsumaan sellaista suhdetta, jossa ihan seksin lisäksi myös voimakkaan puoleisia tunteita, rakkautta ja hellyyttä. Suhdetta, mikä siis on enemmän kuin vaan kaverisuhde. Nuo sinun "parisuhteet" pikemminkin on vaan jotain pelkkiä pano ja teatteri-suhteita, pelkkiä kaverisuhteita missä molemmat on vaan ollut jotain läheisyysriippuvaisia. Kysyppä vaikka joltain seksuaaliterapeutilta jos et usko! Pelkkiä himon tunteitten varassa kulkevia, mitkä aika nopeasti kyllä loppuu tai ole todellakaan hautaan asti kestäviä.
Nuo sinun asenteesi kyllä kertoo vaan siitä että sinä varmaankin(osa ainakin tästä syystä) harrastat yhdenillan panosuhteita vain siksi, että et uskalla olla harrastamatta. Pelkäät pahasti että erottuisit muuten joukosta, jotta sinä mahdollisesti olisit niiden kauniiden hyväksyttyjen mahdollisesti jopa suosittujen prinsessojen joukossa. Luulet vaan ihan saavasi sillä jotain hyväksyntää, vaikka todellisuudessa tiedätkös minäkin olen kuullut tällaisten "YTM:ien" nimittävän sinun kaltaisiasi huoriksi xD Noh... En nyt tiedä haittaako se sitten sinua? - Darkspell
Mikä ... kirjoitti:
... h-n jumala kuvittelet olevas ? Hae apua ahdasmielisyyteesi ja muihinkin vinoutumiin samalla.
kuule hankkimaan itsellesi vähän enemmän yleissivistystä itsellesi ja samalla vielä hanki itsellesi parempi itsetunto, niin eipä olisi sinullakaan tarve noin vitun säälittävään itsensä jakeluun.
Ai niin! Ja unohdin vielä mainita edellisessä viestissäni siitä miksi monet täysjärkiset sivistyneet ihmiset, varsinkin kukkahattutädit ja minä vihaksutaan ja halveksutaan tuota touhua? Se on katos merkki sivistymättömyydestä, merkki siitä että ihminen on vielä teini-ikäisen tasolla eikä halua kasvaa aikuiseksi. Et sen takia! - lallatilaa...
Darkspell kirjoitti:
Jestas mitä soopaa... Että minä sit vai elän jollain keskiajalla? Noh, voidaanhan me toki niinkin sopia. Sinäkin sit taas elät minun mielestäni jotain ihmisen alkuajan aikaa kivikautta, tekstisi perusteella. Tätäkö siis ihmiset meinaa teidän mielestä 2000-luku, että vajottaisi niinkuin takaisin kivikaudelle? Nykymaailman elämäntyyli ilmeisesti liian vaivalloinen tai vaikea teidän vähäiselle/alkukantaiselle aivokapasiteetillenne? Vielä kun sanoit että ihminen ihmiskunnan tyhmin eläinlaji, tottahan se on, mutta miksi pyrkiä tyhmäksi? Kenties jotain siistiä? Vai luuletteko ihan tosissaan tällä saavuttavanne jotain? Vai mukamas helpompi?
Ja vai että rakkauden ammattilainen vai!? Heh :D Ei vittu! xD xD Siis mitä kaikkea paskaa tää nykymediakin oikein syöttää näille nykynuorille muijille? Vai onko tuo sit joku teidän kaveriporukassanne keksimä juttu? Jos nyt kumminkin pyrittäisi puhumaan asioista ihan niitten oikeilla ja olemaan ihan taistelematta vastaan niitä, kun se kerta edes mitään auta. Faktat vaan on faktoja! Olet lutka! Kumpi kuulostaa vähemmän loukkaavamaalta, huora vaiko lutka? Päätä kummaksi me mieluummin sinua kutsutaan?
Ja ihan näin kuule tiedoksi että parisuhteeksi nimenomaan on alettu kutsumaan sellaista suhdetta, jossa ihan seksin lisäksi myös voimakkaan puoleisia tunteita, rakkautta ja hellyyttä. Suhdetta, mikä siis on enemmän kuin vaan kaverisuhde. Nuo sinun "parisuhteet" pikemminkin on vaan jotain pelkkiä pano ja teatteri-suhteita, pelkkiä kaverisuhteita missä molemmat on vaan ollut jotain läheisyysriippuvaisia. Kysyppä vaikka joltain seksuaaliterapeutilta jos et usko! Pelkkiä himon tunteitten varassa kulkevia, mitkä aika nopeasti kyllä loppuu tai ole todellakaan hautaan asti kestäviä.
Nuo sinun asenteesi kyllä kertoo vaan siitä että sinä varmaankin(osa ainakin tästä syystä) harrastat yhdenillan panosuhteita vain siksi, että et uskalla olla harrastamatta. Pelkäät pahasti että erottuisit muuten joukosta, jotta sinä mahdollisesti olisit niiden kauniiden hyväksyttyjen mahdollisesti jopa suosittujen prinsessojen joukossa. Luulet vaan ihan saavasi sillä jotain hyväksyntää, vaikka todellisuudessa tiedätkös minäkin olen kuullut tällaisten "YTM:ien" nimittävän sinun kaltaisiasi huoriksi xD Noh... En nyt tiedä haittaako se sitten sinua?enpä ole aikaisemmin lukenut tälläistä tekstiä, siis näin typerää. Jos jollekkin on media syöttänyt vähän liikaa ajatuksia, niin ennenkaikkea sinulle. Ai että kaikki naispuoliset, tai suurinosa heistä, ovat joitain teiniprinsessoja kuten elokuvissa ja sarjoissa? :D ei jestas.
onhan toki niitä naisia, jotka hakevat seksillä hyväksyntää, mutta oletko koskaan osannut ajatella ajatuksiasi laajemmin, että ehkäpä loppujen lopuksi se osa on aika hemmetin pieni?
et varmaankaan.
minusta jokaisella ihmisellä on oikeus harrastaa niin paljon seksiä, kuin sielu sietää. haukkukoot sitten lutkiksi tai huoriksi, entäpä sitten? mitä suuremmalla syyllä ne haukkujat itkevät vain omaa surkeaa elämäänsä :DD ja toisekseen, mitä se edes kuuluu niille, jotka eivät halua harrastaa seksiä kuin parisuhteessa? ...ainiin, se on sitä huomionhakua. Kun ei saada kumppanilta tarpeeksi huomiota niin pitää tulla itkemään palstoille ja huoritella muita, että tunnetaan olomme edes vähän paremmiksi, kun muuten ei sitten tunneta. - Darkspell
lallatilaa... kirjoitti:
enpä ole aikaisemmin lukenut tälläistä tekstiä, siis näin typerää. Jos jollekkin on media syöttänyt vähän liikaa ajatuksia, niin ennenkaikkea sinulle. Ai että kaikki naispuoliset, tai suurinosa heistä, ovat joitain teiniprinsessoja kuten elokuvissa ja sarjoissa? :D ei jestas.
onhan toki niitä naisia, jotka hakevat seksillä hyväksyntää, mutta oletko koskaan osannut ajatella ajatuksiasi laajemmin, että ehkäpä loppujen lopuksi se osa on aika hemmetin pieni?
et varmaankaan.
minusta jokaisella ihmisellä on oikeus harrastaa niin paljon seksiä, kuin sielu sietää. haukkukoot sitten lutkiksi tai huoriksi, entäpä sitten? mitä suuremmalla syyllä ne haukkujat itkevät vain omaa surkeaa elämäänsä :DD ja toisekseen, mitä se edes kuuluu niille, jotka eivät halua harrastaa seksiä kuin parisuhteessa? ...ainiin, se on sitä huomionhakua. Kun ei saada kumppanilta tarpeeksi huomiota niin pitää tulla itkemään palstoille ja huoritella muita, että tunnetaan olomme edes vähän paremmiksi, kun muuten ei sitten tunneta.Aina kyseessä pitää olla sit jokin katkeruus/kateus aina, jos alkaa täällä lutkittelemaan lutkailijoita, siitä mukamas ettei itse saa, ei saa kumppanilta huomiota tai sitten et on vaan muuten paska elämä, joo. Kyllä se nyt vaan meille kuuluu, sillä kunnolliset jätkät nyt ei ainakaan halua koskaan mitään vitun lutkaa suhteeseen! Panosuhteisiin ehkä, muttei koskaan mihkään vakavaan.
Ja luitkos ollenkaan tarkkaan minun viestiä? Sanoin siinä kylläkin että osa ainakin suluissa ja olisin voinut kyllä vielä lisätä että ainakin muutama prosentti. Osa sitten vaan on muuten semmoisia kyllä jotka tykkää.
Taidat sinäkin ihan selvästi kuulua näihin typeriin halpoihin vitun lutkiin. Ihan säälittävää! - lallatilaa...
Darkspell kirjoitti:
Aina kyseessä pitää olla sit jokin katkeruus/kateus aina, jos alkaa täällä lutkittelemaan lutkailijoita, siitä mukamas ettei itse saa, ei saa kumppanilta huomiota tai sitten et on vaan muuten paska elämä, joo. Kyllä se nyt vaan meille kuuluu, sillä kunnolliset jätkät nyt ei ainakaan halua koskaan mitään vitun lutkaa suhteeseen! Panosuhteisiin ehkä, muttei koskaan mihkään vakavaan.
Ja luitkos ollenkaan tarkkaan minun viestiä? Sanoin siinä kylläkin että osa ainakin suluissa ja olisin voinut kyllä vielä lisätä että ainakin muutama prosentti. Osa sitten vaan on muuten semmoisia kyllä jotka tykkää.
Taidat sinäkin ihan selvästi kuulua näihin typeriin halpoihin vitun lutkiin. Ihan säälittävää!jos et halua sellaista lutkaa suhteeseesi, niin älä sitten ota sellaista. hanki itsellesi nainen joka ei ole paneskellut ihmisiä, kuten muut ovat :D yksinkertaista.. mutta eeei, pitää täällä vaan yrittää saada tappelua aikaan näinkin tyhmistä asioista.
kuten yhä sanon, minun mielestäni naiset ja miehet saavat panna toisiaan niin paljon kuin jaksavat ja heillä on siihen kaikki oikeus. tuollaisia typeriä lutkittelijoita/huorittelijoita ei edes tarvitse kuunnella :DD
ja pitihän sinun nyt minuakin haukkua jo lutkaksi, etkä edes tiedä minsuta mitään, hohhoijaa. no, onneksi tiedän itseni paremmin kuin sinä, joten haukku ei edes haavaa tee :) - Darkspell
lallatilaa... kirjoitti:
jos et halua sellaista lutkaa suhteeseesi, niin älä sitten ota sellaista. hanki itsellesi nainen joka ei ole paneskellut ihmisiä, kuten muut ovat :D yksinkertaista.. mutta eeei, pitää täällä vaan yrittää saada tappelua aikaan näinkin tyhmistä asioista.
kuten yhä sanon, minun mielestäni naiset ja miehet saavat panna toisiaan niin paljon kuin jaksavat ja heillä on siihen kaikki oikeus. tuollaisia typeriä lutkittelijoita/huorittelijoita ei edes tarvitse kuunnella :DD
ja pitihän sinun nyt minuakin haukkua jo lutkaksi, etkä edes tiedä minsuta mitään, hohhoijaa. no, onneksi tiedän itseni paremmin kuin sinä, joten haukku ei edes haavaa tee :)väittänyt että olisit lutka, sehän nyt oikeastaan oli vain veikkaus. Hyvä vaan jos et ole sitten sellainen, sitä minä arvostan! Mikäs sinutkin muuten saa oikein puolustamaan noita typeryksiä, jos et itse sitten ole samanlainen? :)
"jos et halua sellaista lutkaa suhteeseesi, niin älä sitten ota sellaista. hanki itsellesi nainen joka ei ole paneskellut ihmisiä, kuten muut ovat :D yksinkertaista.."
Joo, mutta kun ongelma onkin siinä että kuinka paljon näitäkin vielä on havaittavissa, kun niinkin moni jo näitä harrastelee ja painostaa muitakin vielä samanlaiseen roskaan? Montakin kertaa ollut lähellä ajautua sellaisen naisen kanssa suhteeseen, mutten onneksi sentään ole ja vielä kyse ei katsos ole pelkästään minun kohtalostani, vaan monen monen muunkin miehen, jotka sellaisen ansaitsisi! Mieti onko tuo sinusta reilua? Vielä jos pahimmillaan tulisi vielä tappelukin sellaisesta!
- -siemenkylväjä-
tarvitse enää pihdata jos kerran on jo käytetty. ei muuta kun nussimaan, baarista tai netin kautta mies kotiin.
- 6+4
90% sinkkunaisista ei pihtaakaan. Kyllä he harrastavat irtosuhteita. Ainoana erona on se, että vain pieni osa miehistä pääsee nauttimaan näistä irtosuhteista :(
- Darkspell
käytetty jo panopatjana! Silloin kyllä.
- Darkspell
6+4 kirjoitti:
90% sinkkunaisista ei pihtaakaan. Kyllä he harrastavat irtosuhteita. Ainoana erona on se, että vain pieni osa miehistä pääsee nauttimaan näistä irtosuhteista :(
että kaikki tai mukamas valtaosa naisista noita harrastaisi. Tietenkin nyt yökerhoissa! Koska ne ovatkin pissismestoja, jossa valtaosa onkin pissiksiä. That's why! Ja minä kyllä tunnen montakin muijaa, jotka ei edelleenkään harrasta yhdenillan juttuja tai menettänyt neitsyytensä sit kun ensimmäisen parisuhteen löytänyt. Että turha sit kusettaa!
- He-he-he-he ...
Darkspell kirjoitti:
käytetty jo panopatjana! Silloin kyllä.
Ihminen ja patja ovat kaksi eri asiaa, mutta tuskin voit sitä ymmärtää. Kaikille muille jutuillesi: hah-hah-hah-hah-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha ...
- Darkspell
He-he-he-he ... kirjoitti:
Ihminen ja patja ovat kaksi eri asiaa, mutta tuskin voit sitä ymmärtää. Kaikille muille jutuillesi: hah-hah-hah-hah-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha ...
Niin, jos satuit edes tietämään mitä tarkoittaa panopatja, kun jostain ihmisestä puhutaan sillain? :D Onpa surullista miten tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisistä on tullut nykyään...
- vi-tut
Darkspell kirjoitti:
Niin, jos satuit edes tietämään mitä tarkoittaa panopatja, kun jostain ihmisestä puhutaan sillain? :D Onpa surullista miten tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisistä on tullut nykyään...
että mullakin olisi nyt käyttöä kunnon panopatjalle, kun olis joku vitun horo ämmä jolta sais nussia
vitun ruttuun, se on saatana elämää.
Mene sinä jauhamaan niistä tunteistasi hevon vittuun. - Darkspell
vi-tut kirjoitti:
että mullakin olisi nyt käyttöä kunnon panopatjalle, kun olis joku vitun horo ämmä jolta sais nussia
vitun ruttuun, se on saatana elämää.
Mene sinä jauhamaan niistä tunteistasi hevon vittuun.joillekkin junteille tietysti.
- MEILTÄKIN
>Onneksi otit yhteyttä tänne.. Sinun ja kaikkien sinkkujen pelastus on ,varatut miehet ne nimittäin osaa työnsä..Ajattelet muutenkin heihän vaimonsa ei jaksa ja te sinkut olette siihen voimavara...
- 6m6d7
Teepä tuttavuutta tummien ja tummahkojen maahanmuuttajamiesten kanssa. Takuulla saat seksiä ja kalukin on yleensä melkoinen halko, villiä menoa. Miinus voi olla se, ettei sivistyneellä suomalaisnaisella ja juuri Turkin maaseudulta muuttaneelle ehkä juuri ole muita yhteisiä intressejä.
- buddybuddy
Mulla on fuckbuddy ja se sopii mulle, saan kerran viikossa säännöllisesti ilman parisuhdekiemuroita. Tuo itse asiassa lähti baarituttavuuden kanssa yhdestä yöstä. Mua ei kiinnosta parisuhde just nyt, eikä yhden yön juttujakaan kiinnosta säätää (vaikka tuon kanssa se siitä lähtikin). Homma on toiminut hyvin jo vuoden verran. Eikä me mitään pikapanoja vaan harrasteta vaan saatetaan joskus käydä lasillisella tai leffassa, ja jutellaan monista asioista. Sellaista fuckbuddya en kestäisi joka kuvittelee tulevansa vain kassinsa tyhjentämään ja heippa...
- totuus persilmässä
valehdella jopa itselleen on kyllä häikäisevä. :D
Mikä siinä on että naiset haluaa vakipilluna ollessaan "puoliseurustella" etteivät tuntisi itseään huoraksi :D - buddybuddy
totuus persilmässä kirjoitti:
valehdella jopa itselleen on kyllä häikäisevä. :D
Mikä siinä on että naiset haluaa vakipilluna ollessaan "puoliseurustella" etteivät tuntisi itseään huoraksi :DMitä ihmeen puoliseurustelua??? Meillä ei kyllä ole minkäänlaista seurustelua eikä tule. Ja millä tavalla valehtelen itselleni? Ai niin, eihän naisella saa olla seksuaalisia haluja...
- seurustelua
buddybuddy kirjoitti:
Mitä ihmeen puoliseurustelua??? Meillä ei kyllä ole minkäänlaista seurustelua eikä tule. Ja millä tavalla valehtelen itselleni? Ai niin, eihän naisella saa olla seksuaalisia haluja...
Eiköhän tuolla tyypillä ole 7 naista, joita jokaista käy eri päivinä panemassa ja vähän jututtamassakin. Eli tyypillinen avoin suhde.
- jokasormi
buddybuddy kirjoitti:
Mitä ihmeen puoliseurustelua??? Meillä ei kyllä ole minkäänlaista seurustelua eikä tule. Ja millä tavalla valehtelen itselleni? Ai niin, eihän naisella saa olla seksuaalisia haluja...
Se on sitä, että tapaillaan, jutellaan, harrastetaan seksiä ja tehdään joskus muutakin. Kutsutaan seurusteluksi, kun seksiä on harrastettu kolmella eri viikolla. Miksi ei ole eikä tule? Toki seurustelun aikana voi seurustella/paneskella myös muiden kanssa, niin kuin monet tekevätkin, vaikka ei se välttämätöntä ole.
- buddybuddy
jokasormi kirjoitti:
Se on sitä, että tapaillaan, jutellaan, harrastetaan seksiä ja tehdään joskus muutakin. Kutsutaan seurusteluksi, kun seksiä on harrastettu kolmella eri viikolla. Miksi ei ole eikä tule? Toki seurustelun aikana voi seurustella/paneskella myös muiden kanssa, niin kuin monet tekevätkin, vaikka ei se välttämätöntä ole.
Mulle seurustelu on sitä että ei ole muita, ollaan vakituisessa suhteessa vain yhden kanssa. Tehdään asioita yhdessä, otetaan toinen huomioon jne. Mua ei kiinnosta seurustelu vaan haluan tehdä mitä mua huvittaa. Tiedoksi nimimerkille "seurustelua" että olen nainen.
- kyllä ,kyllä
Etsi varattuja miehiä siihen..Varattuun ei tarvi rakastua ,ja heillä on kuitenkin vaimo hoidettavana ,joten
ei tarvi viettää pitkiä aikoja hänen kanssaan.. - vakkarin omaava
Hanki vakipano. Ilmoitus esim. Iskuri.netiin ja sitten vain valkkaamaan tarjokkaista.
- Cranky_geek
Netistä varmaan helpoiten, varsinkin jos kerrot melko suoraan mitä olet etsimässä. Se on tietysti hieman mutkikkaampi juttu tietää kenen kanssa seksi luistaa ja kenen kanssa ei, mutta eipä noita takeita saa vaikka mistä etsisit seuraa. Netissä nyt voit ainakin kysellä aika suoraan mieltymyksistä ja sen sellaisista, vaikka yhteensopivuus selviääkin kunnolla vasta sitten kun meette sänkyyn.
Niin ja kyllähän vakipanonkin kanssa voi olla läheisyyttä ja vaikka ihan kaveruutta muutenkin. Sellainen ehkä enemmän friends with benefits tyyppinen juttu on varmaan parempi sulle, jos haluat läheisyyttä ja ehkä jotain muitakin aktiviteetteja. - Anonyymi00055
Ida Mäntylä on kierosilmänen raskaana oleva portto mutta jos kelpaa niin todennäköisesti käy flaksi 🤌 löytyy somesta ja työskentelee Koskisen Oy:llä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4703457SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1152622Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842152Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1671977Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä121891- 1471796
- 941611
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi431494Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3551336Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351333