Onko Longines laadultaan paremman luokan kello?
Onko se arvokelloksi laskettava merkki?
Millainen jälleenmyyntiarvo sillä on suhteessa muihin vastaaviin kellomerkkeihin?
Onko sillä merkillä joku huonoksi tiedetty ominaisuus tms?
Mikä pitää olla kellolle luvattu vesitiiviyden taso, että sen kanssa voi elää tavallista arki- ja viikonloppuelämää, myös tavallisten harrastusten (saunon, kalastan ja ulkoilen) parissa?
Kannattaako tuollainen tonnin kello merkitä jotenkin, että sen voi esim. ulkomailla osoittaa omakseen? Miten se tehdään oikein?
Longines
1
1453
Vastaukset
- E.F.C.
Longines on laadultaan ihan hyvä kello, se "painii" samassa sarjassa esim. Tag Heuer'in kanssa. Longinesin suhteen ei ehkä vielä voi arvokellosta puhua, mutta laatukellosta kylläkin. Tämän hintaluokan kellot eivät usein päädy keräilyharvinaisuuksien joukkoon, joten jälleenmyyntihinta on vähän toissijainen juttu, tai sanotaan, että et kyllä voitolle jää.
Arkielämään (huolettomaan) on se ns. 100m tiiviys passeli, sellaisen kanssa voi kalastella, ulkoilla, pestä kädet ja uida huoletta. Tiiviimmänkän kellon kanssa ei kannata saunaan mennä, höyry yhdistettynä lämpölaajenemiseen ei ole hyväksi kellollesi ajan myötä.
Perinteinen tapa merkitä kello on kaiverrus (vaikka sotu) takakanteen, mutta se viimeistään usein romuttaa Longines'isi jälleenmyyntiarvon.
Itselläni on jonkin verran kelloja, ja tällä viikollakin ranteessa on käynyt Longines HydroConquest automaatti, ja oikein hyvin on asiansa ajanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751