Suomi 24 treffit

Treffaillaan

Huh huh...

tämä on suunnattu niin miehille kuin naisillekin... En todellakaan ymmärrä paria asiaa, kun ihmiset yrittävät löytää kumppania mm suomen treffipalstan kautta.

A) Eräät (lue 90%) haluavat ensimmisen viestin olevan jotenkin tajunnan räjäyttävä?? "minulle on turha lähettää sitä samaa viestiä kun menee kaikille muille" ?????

Eikö ensimmäisen viestin tarkoitus ole, että "Hei herätit mielenkiintoni, olisi mukava tutustua ja katsoa että osummeko yhteen", eikä joku ihme sielua luotaava sepustus, ah juuri sinulle jonka profiili valloitti sydämeni ja en pysty nyt muuta ajattelemaankaan. Tuntuu, että ihmisille kaikki pinnallinen on tärkeämpää, kuin se että yrittää tutustua johonkin. Eiköhän aika moni ole mennyt onnensa ohi, kun ei ole viitsinyt/jaksanut vastata sille ihmiselle, joka sen viestin on laittanut ja osoittanut kiinnostuksensa.

B) Onko ko palstalla ihmiset todellakin niin epäkohteliaita, että eivät viitsi fiksuun lyhyeen viestiin vastata edes että:"Kiitos viestistäsi, mutta luulen ettet ole se jota etsin. Kiitoksia mielenkiinnosta"

Terveisin

treffipalstan kautta kumppanin löytänyt...

30

4695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaivamalla kaivaa

      lähettää täsmälleen saman avausviestin puolen vuoden välein, tarkoituksella varmaan...

      • Kuka nyt aina jaksaa "rankuttaa" yhtä ja samaa?


      • tfhjfkggkgh

        voi päätellä että olet roikkunut palstalla varmaan sen alusta asti ja tulet roikkumaan lopun ikääsi. Kukaan ei kelpaa ja vuodesta toiseen roikutaan palstalla. Et ole ainoa ikitreffailija, joka ei juuri edes vastaa kenellekään, saati tapaa ja tutustu... paitsi niihin kaikkein karmeimpiin tapauksiin sotkeudut aina silloin tällöin, heh heh. Hyvää loppuelämää treffipalstan parissa! :)


    • pettynyt pahasti

      Ikävä kyllä olen huomannut saman,jos laittaa viestiä niin ei voida vastata mitään. Voisi laittaa vaikka ei kiitos,jos ei jaksa enempää vaivautua vastaamaan..Toinen on nämä flirtti hommat,jos niihin ei kehtaa vastata että hyväksyy sen tai hylkää,niin kannattaa laittaa sitten asetuksista ne pois päältä.
      Ihme touhua..Olen mies itse ja olen laittanut omasta mielestä asiallisia viestejä,sitten jos joku sattuu vastaamaan, kun kysyy että tutustutaanko paremmin,siihen tulee vastaus että kyllä voidaan tutustua..Sen jälkeen laitat lisää viestiä ..niin sitten ei kuulu enään yhtään mitään.Turhaa laittaa että kyllä voidaan tutustua jos ei kiinnosta oikeasti sitten kirjoitella enempää..
      Pilalle menny tämäkin suomi24 treffi palsta nykyisin,ymmärrän kyllä miksi siellä on näin paljon sinkkuja olemassa. Toinen nämä venäjän kaunottaret ovat löytäneet kanssa tämän paikan,rahaa ruinaavat vaan,mitään muuta.Kokemusta on näistäkin :(

      • Pillua !

        En ole uskonut nettitreffailun voimaan enään sitten vuoden 1998. Ei näistä mitään löydy. Odotan vaan, että sittarista saa kohta miesvastineen noille naisten hieromasuvoille. Lähen huoriin


    • plösöakka

      On tätä virtuaalimailman arkea..

      • minä vaan

        ei pidä olla vaan niin nirso. jos miehen haluat itsellesi tarjolla on pilvin pimein miehiä, joilla
        laskujen maksu pyörii ulostoton kautta, ovat peliriippuvaisia, tarvitsevat elättäjän ja tarjoavat
        palkkioksi surkeea seksiä,
        vaikka kehuvat olevansa panomiehiä.
        Ja kaiken kukkuraksi huomaat asuvasi avoliitossa, mies ei osallistu kustannuksiin ja kun lopulta
        tajuat heivaa moisen keikarin pellolle saat palkaksi häiriköintiä, uhkailua ja turpaan.
        Että tytöt ei pidä ajatella ettei täältä seuraa saa:)

        Ja miehet, kyllä teille löytyy aina uusi epätoivoinen, joka luulee että olet elämänsä mies, joka tietenkin
        tarkoittaa vapaa kyytiä niin kauan kun tilanne avautuu:)

        Että reippaasti vaan treffeille, mitä ruskeammat silmät sen paskasempi pääkoppa.


      • minäkin vaan
        minä vaan kirjoitti:

        ei pidä olla vaan niin nirso. jos miehen haluat itsellesi tarjolla on pilvin pimein miehiä, joilla
        laskujen maksu pyörii ulostoton kautta, ovat peliriippuvaisia, tarvitsevat elättäjän ja tarjoavat
        palkkioksi surkeea seksiä,
        vaikka kehuvat olevansa panomiehiä.
        Ja kaiken kukkuraksi huomaat asuvasi avoliitossa, mies ei osallistu kustannuksiin ja kun lopulta
        tajuat heivaa moisen keikarin pellolle saat palkaksi häiriköintiä, uhkailua ja turpaan.
        Että tytöt ei pidä ajatella ettei täältä seuraa saa:)

        Ja miehet, kyllä teille löytyy aina uusi epätoivoinen, joka luulee että olet elämänsä mies, joka tietenkin
        tarkoittaa vapaa kyytiä niin kauan kun tilanne avautuu:)

        Että reippaasti vaan treffeille, mitä ruskeammat silmät sen paskasempi pääkoppa.

        Ihan kuin mun suustani..:)))
        Varsinkin viimeinen totuus..."mitä ruskeammat silmät sen paskasempi pääkoppa".


      • sinisilmä
        minäkin vaan kirjoitti:

        Ihan kuin mun suustani..:)))
        Varsinkin viimeinen totuus..."mitä ruskeammat silmät sen paskasempi pääkoppa".

        ole kumma;) näin se vaan mennee


      • minäkin vaan
        sinisilmä kirjoitti:

        ole kumma;) näin se vaan mennee

        mun tuurillani on sama ruskeasilmäinen paskakasa kyseessä kun sullakin..(taas) :))


      • huumorilla
        minäkin vaan kirjoitti:

        mun tuurillani on sama ruskeasilmäinen paskakasa kyseessä kun sullakin..(taas) :))

        joo sellanen , mut taisi tonkasta väärää paskakasaa entligen


      • .nm
        minä vaan kirjoitti:

        ei pidä olla vaan niin nirso. jos miehen haluat itsellesi tarjolla on pilvin pimein miehiä, joilla
        laskujen maksu pyörii ulostoton kautta, ovat peliriippuvaisia, tarvitsevat elättäjän ja tarjoavat
        palkkioksi surkeea seksiä,
        vaikka kehuvat olevansa panomiehiä.
        Ja kaiken kukkuraksi huomaat asuvasi avoliitossa, mies ei osallistu kustannuksiin ja kun lopulta
        tajuat heivaa moisen keikarin pellolle saat palkaksi häiriköintiä, uhkailua ja turpaan.
        Että tytöt ei pidä ajatella ettei täältä seuraa saa:)

        Ja miehet, kyllä teille löytyy aina uusi epätoivoinen, joka luulee että olet elämänsä mies, joka tietenkin
        tarkoittaa vapaa kyytiä niin kauan kun tilanne avautuu:)

        Että reippaasti vaan treffeille, mitä ruskeammat silmät sen paskasempi pääkoppa.

        Sinisilmäsethän sen tiedätte!
        Olette niin kauniita ja rohkeita ja ennenkaikkia rehellisiä ihmisiä!


      • METSÄN PEIKKO
        minä vaan kirjoitti:

        ei pidä olla vaan niin nirso. jos miehen haluat itsellesi tarjolla on pilvin pimein miehiä, joilla
        laskujen maksu pyörii ulostoton kautta, ovat peliriippuvaisia, tarvitsevat elättäjän ja tarjoavat
        palkkioksi surkeea seksiä,
        vaikka kehuvat olevansa panomiehiä.
        Ja kaiken kukkuraksi huomaat asuvasi avoliitossa, mies ei osallistu kustannuksiin ja kun lopulta
        tajuat heivaa moisen keikarin pellolle saat palkaksi häiriköintiä, uhkailua ja turpaan.
        Että tytöt ei pidä ajatella ettei täältä seuraa saa:)

        Ja miehet, kyllä teille löytyy aina uusi epätoivoinen, joka luulee että olet elämänsä mies, joka tietenkin
        tarkoittaa vapaa kyytiä niin kauan kun tilanne avautuu:)

        Että reippaasti vaan treffeille, mitä ruskeammat silmät sen paskasempi pääkoppa.

        OTA MAA JUSSI ON OMA PIRTTI MISSÄ PITÄÄÄ BILEITÄ.AUTOLLA PÄÄSEE KAUPUNKII ALLE TUNNISSA.


      • 16+16
        minäkin vaan kirjoitti:

        Ihan kuin mun suustani..:)))
        Varsinkin viimeinen totuus..."mitä ruskeammat silmät sen paskasempi pääkoppa".

        "mitä ruskeammat silmät sen paskempi pääkoppa"
        ei kai vain jokaisella sama? =)
        muuta meili,kuvien vaihto, jos naama kiinostaa, sitten pari soittoa, sitten treffeille, viidennellä kerralla pitäis jo saada??? huh
        sitten txt tykitys: kuis sinne, mitä nyt teet, jne.


      • Camilla12
        minä vaan kirjoitti:

        ei pidä olla vaan niin nirso. jos miehen haluat itsellesi tarjolla on pilvin pimein miehiä, joilla
        laskujen maksu pyörii ulostoton kautta, ovat peliriippuvaisia, tarvitsevat elättäjän ja tarjoavat
        palkkioksi surkeea seksiä,
        vaikka kehuvat olevansa panomiehiä.
        Ja kaiken kukkuraksi huomaat asuvasi avoliitossa, mies ei osallistu kustannuksiin ja kun lopulta
        tajuat heivaa moisen keikarin pellolle saat palkaksi häiriköintiä, uhkailua ja turpaan.
        Että tytöt ei pidä ajatella ettei täältä seuraa saa:)

        Ja miehet, kyllä teille löytyy aina uusi epätoivoinen, joka luulee että olet elämänsä mies, joka tietenkin
        tarkoittaa vapaa kyytiä niin kauan kun tilanne avautuu:)

        Että reippaasti vaan treffeille, mitä ruskeammat silmät sen paskasempi pääkoppa.

        Nämä samat epelit haukkuvat sitten naisen uppiniskaiseksi huoraksi, jos eivät saa naista alistettua omien tarpeidensa tyydyttäjäksi.

        Ruskeat silmät ja kalju. Onko sama paska kyseessä?


      • 15+15
        16+16 kirjoitti:

        "mitä ruskeammat silmät sen paskempi pääkoppa"
        ei kai vain jokaisella sama? =)
        muuta meili,kuvien vaihto, jos naama kiinostaa, sitten pari soittoa, sitten treffeille, viidennellä kerralla pitäis jo saada??? huh
        sitten txt tykitys: kuis sinne, mitä nyt teet, jne.

        voipi olla sama.Yksi tällainen löytyy Varsinaissuomesta.


    • 36

      "B) Onko ko palstalla ihmiset todellakin niin epäkohteliaita, että eivät viitsi fiksuun lyhyeen viestiin vastata edes että:"Kiitos viestistäsi, mutta luulen ettet ole se jota etsin. Kiitoksia mielenkiinnosta""

      Sain hirveän paljon viestejä. En ehtinyt vastata kaikille. Olisit vaikka voinut olla se jota etsin, mutta muut ehtivät ensin. Tuollahan ei näy kuin pari sivua viestejä, jollei viitsi maksaa turhasta. Enkä viitsi, nämä nykyiset riittävät vallan hyvin. Voin palata asiaan jos myöhemmin kiinnostaa.

      Olisko kiva saada viesti, että sori, nyt on vähän kiire koeajaa pariakymmentä miestä ennen sua, mutta palataan asiaan kun jono lyhenee. Tuo nyt vaan on totuus.

      Yksi juttu... Miksi viitsit valittaa, vaikka sullahan pitäisi olla kaikki hyvin? Tiedän, et ole löytänyt mitään. Tuo negatiivisuus pitää ihmiset loitolla, muru.

      • Treffailtu...

        Yhteen muutettu, kihloihin menty, häät sitten joskus. Hyvä, että niin hyvin tunnut tietävän. En olisi uskonut, että 24 palstalta mitään löytyy, mutta ihmeiden aika ei selvästikään ole ohi :))

        Eikö asiasta saa sanoa, vai miksi otat sen niin henkilökohtaisesti???


      • hottikakka
        Treffailtu... kirjoitti:

        Yhteen muutettu, kihloihin menty, häät sitten joskus. Hyvä, että niin hyvin tunnut tietävän. En olisi uskonut, että 24 palstalta mitään löytyy, mutta ihmeiden aika ei selvästikään ole ohi :))

        Eikö asiasta saa sanoa, vai miksi otat sen niin henkilökohtaisesti???

        ai sinä taas ;DDDDD


      • h

        "Olisko kiva saada viesti, että sori, nyt on vähän kiire koeajaa pariakymmentä miestä ennen sua, mutta palataan asiaan kun jono lyhenee. Tuo nyt vaan on totuus."

        Kuvitteletko, että ne miehet jää jonoon odottamaan jos et vastaa niille?
        Vastaa vain kieltävästi niin säästät miesten aikaa sen pari päivää, jonka odottavat vastaustasi.

        Minä ottaisin mieluummin tylynkin vastauksen, kuin odotan turhaan.
        Koska en tältä palstalta keksi mitään niin loukkaavaa kuin se, että vaivalla kirjoitettua viestiä ei noteerata mitenkään.

        En ole se jolle alunperin vastasit.


      • test-driver

        Yritetään pitää useamman naisen kiinnostusta yllä, kun koeajolistalla on tungosta. Soitellaan ja viesteillään niin, ettei aina edes muisteta kelle nyt tänään pitikään soittaa, ettei tuu liian pitkä tauko ja kelle soitti eilen...

        Ei sais mennä sänkyyn ekoilla treffeillä, vaikka aikuisia ihmisiä ollaan ja veto olis hirmuinen. Kuka hel***ti senkin sanelee, että pitäis olla 3-4-5 vai kuinka monet treffit ennen "koejoa"? Säästyispähän kaikkien aikaa kun pantais heti, jos toinen on yhtään sen oloinen, että kumpaakin kiinnostaa ja selviäis sekin asia, mihin kaikki kuitenkin loppujen lopuksi johtaa.

        Yks iso hiekkalaatikko tämäkin...


      • Allakka
        test-driver kirjoitti:

        Yritetään pitää useamman naisen kiinnostusta yllä, kun koeajolistalla on tungosta. Soitellaan ja viesteillään niin, ettei aina edes muisteta kelle nyt tänään pitikään soittaa, ettei tuu liian pitkä tauko ja kelle soitti eilen...

        Ei sais mennä sänkyyn ekoilla treffeillä, vaikka aikuisia ihmisiä ollaan ja veto olis hirmuinen. Kuka hel***ti senkin sanelee, että pitäis olla 3-4-5 vai kuinka monet treffit ennen "koejoa"? Säästyispähän kaikkien aikaa kun pantais heti, jos toinen on yhtään sen oloinen, että kumpaakin kiinnostaa ja selviäis sekin asia, mihin kaikki kuitenkin loppujen lopuksi johtaa.

        Yks iso hiekkalaatikko tämäkin...

        Keneen pitää yhteyttä mulla on listat ja luokitukset kunnossa..


      • Kalat-76
        h kirjoitti:

        "Olisko kiva saada viesti, että sori, nyt on vähän kiire koeajaa pariakymmentä miestä ennen sua, mutta palataan asiaan kun jono lyhenee. Tuo nyt vaan on totuus."

        Kuvitteletko, että ne miehet jää jonoon odottamaan jos et vastaa niille?
        Vastaa vain kieltävästi niin säästät miesten aikaa sen pari päivää, jonka odottavat vastaustasi.

        Minä ottaisin mieluummin tylynkin vastauksen, kuin odotan turhaan.
        Koska en tältä palstalta keksi mitään niin loukkaavaa kuin se, että vaivalla kirjoitettua viestiä ei noteerata mitenkään.

        En ole se jolle alunperin vastasit.

        "Minä ottaisin mieluummin tylynkin vastauksen, kuin odotan turhaan.
        Koska en tältä palstalta keksi mitään niin loukkaavaa kuin se, että vaivalla kirjoitettua viestiä ei noteerata mitenkään. "

        Ihmettelin aiemmin, miksi jotkut lähettävät saman viestin useammalle henkilölle. Tai viestin sisältö on lähinnä "mitä kuuluu???????????".

        Itselläni saattoi mennä kolmekin tuntia yhden viestin kirjoittamiseen. Luin hyvin tarkkaan toisen profiilin läpi ja lähestyin ainoastaan heitä, jotka tuntuivat hyvin samankaltaisilta ihmisiltä kuin minä. Sainkin luultavasti prosenttuaalisesti aika paljon vastauksia lähetettyä viestiä kohden, kun huomioi sen, että minulla ei ollut kuvaa profiilissani.

        Mutta se tuntui pahalta, kun monet jättivät vastaamatta, vaikka siihen "kiitos, mutta ei kiitos" -viestin kirjoittamiseen olisi kulunut vain puoli minuuttia. Sitä jos antaa palan sydämestään viestin mukana, johon ei saa vastausta, niin seuraavalle on aina vähän vähemmän annettavaa jäljellä. Sitä kautta omatkin lähestymisviestini lyhenivät. Samoin profiilitekstini lyheni. En antanut enää itsestäni niin paljon.

        Siitä seurasi tietysti se, että vastausten määrä väheni entisestään. Josta seurasi taas se, että minun viestini ja profiilikirjoitukseni lyhenivät entisestään. Vähän ennen "mitä kuuluu??????? " -vaihetta lopetin viestien lähettämisen kokonaan. Vastailin vain saamiini viesteihin, jokaiseen.

        Mitä jäi "Treffeistä" käteen? Hmm, useampi kirjoittelukaveri, kaveri, tuttu jne, mutta ei häntä, jota sieltä olin hakemassa. Kaikki nämä suhteet solmin sinä aikana, kun profiilissani ja viesteissäni oli viimeisen lauseen perässä pisteenä pieni pala sydämestäni. -Merkkinä siitä, että olin vilpittömän tosissani siellä etsimässä sitä omaa, somaa pientä Skorpioni-, Vaaka- tai Kalat-tyttöäni. Harmi vain, että kylmältä tuulelta joutui lopulta suojautumaan.

        Tässä minun kokemukseni Treffeistä ja näkemykseni ympyrästä, joka alkaa vastaamattomuudesta ja pyörä on pyörähtänyt ympäri "mitä kuuluu????????" -viestin kohdalla. -Kylmyys ruokkii kylmyyttä.


      • KYLÄuRPO
        Treffailtu... kirjoitti:

        Yhteen muutettu, kihloihin menty, häät sitten joskus. Hyvä, että niin hyvin tunnut tietävän. En olisi uskonut, että 24 palstalta mitään löytyy, mutta ihmeiden aika ei selvästikään ole ohi :))

        Eikö asiasta saa sanoa, vai miksi otat sen niin henkilökohtaisesti???

        Arki koittaa sinunkin elämään, katsotaan
        jonkin ajan kulttua uudestaan.
        Voi olla, että koeajot jatkuu miehesi osalta.
        Sitä saa mitä tilaa!!!!


      • perusasiat kuntoon

        Just... montako sekuntia kestää kirjoittaa "ei kiitos"? Vastaamatta jättäminen on todella törkeää (ellei alkuperäinen viesti ole selkeästi spämmiä).


    • Ainakin mulla on juuri sitä, että milenkiinto ja kiinnostus heräisivät. Varsinasista treffeistähän voidaan sopia sittemminkin. Olen jo lähettänyt useampia viestejä sen takia, että saisin edes jonkun kiinnostumaan. Ja tämä kommnetti on tarkoitettu kaikille lukijoille.

      • mikkolainen

        naisille kun kirjoittaa ja kyseleevaikka neutraalisti kuulumisia niin vastausta ei tule kuvattomalta tai kuvalliseltakaan. on ihme juttu.
        naiset kun alkavat lähestyä 45v ikää, pitäsi huomata että se tarjonta sitten kapenee eli kun peiliin katsoo omia kankkujaan ja huomaa ajetut kilometrit tummuneista kohdista perskankussa. ollaan jo iltaraveissa.
        kannattaisi vaan poimia sielät rohkeasti omansa, kohta on tosiaan liian myöhäistä.
        seksin takia naista sieltä en hae, pitäsi olaa sellanen jonka kanssa voisi sitten elellä vanhuuteen asti, tietysti emättimen syrjä on kaunis asia, kunhan se on piukka..tupakalta haisevaa en huolisi, suullisen kokeen läpäisy kykykin olisi mukava (kiva saada joskus kassit imuroimalla tyhjäksi), ihan tynnyrimäinen monityydyttämäö rasvahappo nainen ei saisi olla ja luuttu ja tiskiharja pitäsi pysyä lapasessa.
        jos näitä ominaisuuksia ei ala löytyyn jatkan seksielämääni ravintolatasolta kuten tähänkin asti..siellä nääs nämä samat naiset luuraavat ja antavat pakit netissä mutta lähtevät mukaan sitten kuitenkin samalla taksilla..tiedät varmaan minkä takia..


      • Titta**
        mikkolainen kirjoitti:

        naisille kun kirjoittaa ja kyseleevaikka neutraalisti kuulumisia niin vastausta ei tule kuvattomalta tai kuvalliseltakaan. on ihme juttu.
        naiset kun alkavat lähestyä 45v ikää, pitäsi huomata että se tarjonta sitten kapenee eli kun peiliin katsoo omia kankkujaan ja huomaa ajetut kilometrit tummuneista kohdista perskankussa. ollaan jo iltaraveissa.
        kannattaisi vaan poimia sielät rohkeasti omansa, kohta on tosiaan liian myöhäistä.
        seksin takia naista sieltä en hae, pitäsi olaa sellanen jonka kanssa voisi sitten elellä vanhuuteen asti, tietysti emättimen syrjä on kaunis asia, kunhan se on piukka..tupakalta haisevaa en huolisi, suullisen kokeen läpäisy kykykin olisi mukava (kiva saada joskus kassit imuroimalla tyhjäksi), ihan tynnyrimäinen monityydyttämäö rasvahappo nainen ei saisi olla ja luuttu ja tiskiharja pitäsi pysyä lapasessa.
        jos näitä ominaisuuksia ei ala löytyyn jatkan seksielämääni ravintolatasolta kuten tähänkin asti..siellä nääs nämä samat naiset luuraavat ja antavat pakit netissä mutta lähtevät mukaan sitten kuitenkin samalla taksilla..tiedät varmaan minkä takia..

        kerro.


    • olen saanut

      toistamiseen samat sepustukset.. eri treffijutuissa ( ei kuvaa kaikissa)
      Eräskin mies vaan vaihtaa ikänsä muuten samoissa viesteissään. Eipä ole tarvinnut noin kierolle vastailla.

    • SiiPaSaaPa

      Ei onnaa ei. Pillun pyynti viestejä kyllä ropisee. Pilvin pimein. Profiilissani lukee totuudenmukainen fakta: olen lihava. Se siis tietää sitä, että ne jotka lähestyy ovat vain satunnaista salaista seuraa hakevia tai pirtin perällä asuvia poikamiehiä. Sitten on ne jotka ottavat yhteyttä mutta sanelevat tarkkaan sen mitä minä saan olla. Ensiksi sanotaan: kiinnostuin profiilistasi ja sitten alkaa: ne halua vanhoja suhteita haamuilemaan, et saa olla sellainen tai tälläinen jne. Mutta kaikesta näistä huolimatta..ois kiva jatkaa tutustumista..:D. Voi hyvänen aika. Monesti sanotaan: kuvasi perusteella et järin lihava ole. Mitä väliä sillä on onko mulla 10 vai 100kg ylimäärästä sitten jos oikeesti kiinnostaa? Olen ollut laiha ja nyt lihava, silti aina on jotain vikaa. En kelpaa sellasen enkä tälläsenä. Kaveriksi aina halutaan kun olen niin älyttömän hyvä tyyppi, mutta kukas tekee mitään muutamalla sadalla kaverilla..:D.
      Olen muutaman vuoden tietyn väliajoin täällä kokeillut onneani, mutta koskaan ei mitään oikeeta ole löytynyt. Pari viestiä voidaan vaihdella jne. Mutta yleensä juttu kuivuu kasaan, koska monella menee naiset sekasin kenen kanssa viestittelee. Omaan alueeni miehet ovat olleet jo vuosia täällä ja ovat edelleen..mistähän johtus..;)
      Mutta vastaus..olen jokaikiselle vastannut takaisin. aina ystävällisesti vaikka sävy on ollut ties mimmonen. Se on kohteliasta ja ehkä hieman opettavaistakin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4383
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3171
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2961
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2257
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2040
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2005
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe