Öh, onko se Type oo Negative vai Type nolla Negative?
Kaikki sanoo sen oo, mutta bändihän on nimetty nolla veriryhmän mukaan... Ulkomaalaiset sanoo tosin Taip Ou Negativ... tai jotai
Type O Negative
6
777
Vastaukset
- *.....*
se veriryhmä on oikeesti oo jotku vaan sanoo nolla...eli eiköhän se oota tarkota...
- Serpentum
O negatiivinen.. Ei nolla negatiivinen.
- Sweaty velcro
Sekä veriryhmä 0 (nolla) että kirjain o lausutaan ou. "O" tarkoittaa tässä tapauksessa veriryhmää, siis nollaa.
- Tosi viisas
...ja se veriryhmä on muuten o (kirjain) eikä nolla (numero).
- Sweaty Velcro
Tosi viisas kirjoitti:
...ja se veriryhmä on muuten o (kirjain) eikä nolla (numero).
Ei ole. Valitettavasti sekä nollaa että kirjainta käytetään kirjallisuudessa, mutta logiikan mukaan nolla on "oikeampi", sillä 0-veriryhmäläisillä ei ole A- tai B-antigeenejä punasolujensa pinnalla.
- Serpentum
Sweaty Velcro kirjoitti:
Ei ole. Valitettavasti sekä nollaa että kirjainta käytetään kirjallisuudessa, mutta logiikan mukaan nolla on "oikeampi", sillä 0-veriryhmäläisillä ei ole A- tai B-antigeenejä punasolujensa pinnalla.
Ja taas mennään tähän. Kyllä minä ainakin pysyn sillä linjalla, että se on kirjain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743