Pikkujoulut lähestyvät ja ihastukseni on tulossa... Neuvoja ja vinkkejä?
Meillä työpaikalla arkiaikana on ollut ilmassa pientä flirttiä, voikohan se muuttua astetta vakavammaksi pikkujouluissa?
Työpaikan pikkujoulut
6
1591
Vastaukset
- ainakannattaa
Voi muuttua, jos oikeesta tosi flirtistä on kyse, mahdollisuus pikku seikkailuun on ainakin olemassa. Siis iloisella ja reippaalla mielellä bileisiin mukaan vaan.
- hirvee sonni
heräämään aamulla jonkun firman sinkkunaisen vuoteesta, no proplem olenhan sinkku itsekkin.
- Korni Kalle
Pannaans vinkkiä kehiin: http://www.youtube.com/watch?v=ApNZhNFjpHA
- Klinde
Meilläkin oli eilen pikkujoulut. Hetki sitten saatoin tytön bussille. Nukuttiin vaan sylikkäin, ei muuta. Taitaa tämä tästä vakavammiksikin muuttua...
- Eijalleni
Pikkujoulu eilettäin,ja varattu Eija lähti luotani klo :06:00 luotani miehensä viereen..Sanoin illalla Eijalle
,että käytetään kumia,mutta hän sanoi,että luottaa minuun niin paljon ,että ei kumia..Olemme Eijan
kanssa työkavereita ja hän tietää,etten ikinä vahingoita häntä.Eijan kanssa sovittiin ,että aletaan pitämään
useammin näitä salaisia öitä..Itse erosin kesällä,joten nyt on aikaa satsata nuoreen pilluun..Aaaa! - trubeauty
Eijalleni kirjoitti:
Pikkujoulu eilettäin,ja varattu Eija lähti luotani klo :06:00 luotani miehensä viereen..Sanoin illalla Eijalle
,että käytetään kumia,mutta hän sanoi,että luottaa minuun niin paljon ,että ei kumia..Olemme Eijan
kanssa työkavereita ja hän tietää,etten ikinä vahingoita häntä.Eijan kanssa sovittiin ,että aletaan pitämään
useammin näitä salaisia öitä..Itse erosin kesällä,joten nyt on aikaa satsata nuoreen pilluun..Aaaa!Nyt olet pikkukilli tainnut nähdä Eijasta vain unta. Tai sitten kyseessä on lobotomialeikkauksen käynyt "kaunotar". Itse en olisi koskaan vieraan kanssa ilman kumia, oli sitten paavi tai palomies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690