... jos saisitte viestin naiselta, jota kohtaan olette jo kauan aikaa käyttäytynyt kuin ihastunut?
Kyseessä ei siis ole mikään rakkaudentunnustus (vaikka nainen saattaa ihastunut omalla tahollaan ollakin, mutta ei sitä nyt viitsi ihan ensimmäiseksi möläyttää). Ihan ystävällismielinen viesti, että pidetään joskus yhteyttä kun ei enää nähdä työn merkeissä. Mutta viikko on jo kulunut, ja alan uskoa, ettei mies koskaan vastaa ollenkaan.
En ymmärrä yhtään miksi. Ihan kohteliaisuuttaankin voisi tuttavalle pistää pienen viestin vastaukseksi, että joo ihan kiva, pidetään vaan joskus yhteyttä, vaikka sen sitten jättäisikin sikseen. Mutta jos kyseessä on ihastus... niin ymmärrän vielä vähemmän. Ei edes kiinnosta tutustua?
Miehet, kertokaa miksi jättäisitte vastaamatta...
27
706
Vastaukset
- //Mies//
--> noh, jos mulla olis parhaillaan ~sutinaa~ jonkun toisen naisen kanssa
"Mutta viikko on jo kulunut, ja alan uskoa, ettei mies koskaan vastaa ollenkaan."
Tota. Älä sido sitä aikaan :)
"En ymmärrä yhtään miksi. Ihan kohteliaisuuttaankin voisi tuttavalle pistää pienen viestin vastaukseksi"
Jospa hän ei ole kohtelias vaikka hän onkin ihastunut? Ts. hänessä on piirteitä, asioita joista voi pitää ja asioita jotka ärsyttävät. Kenties tämä on yksi niistä?
Sä hermoilet asiaa josta et kertakaikkiaan pysty vetään mitään johtopäätöksiä tämän perusteella - paitsi sen että se mies ei ole intopiukkakana heti sormet vastausnapilla kun vähän jotain pientä jostain ilmenee.
"Mutta jos kyseessä on ihastus... niin ymmärrän vielä vähemmän. Ei edes kiinnosta tutustua?"
Entä jos hän ei olekaan vain ihastunut - vaan täysin, järjettömän, käsittämättömän ihastunut ja vaikka ei voi olla varma sinusta niin ainakin fantasioi mahtavasta rakkaudesta - ja tietää että se on hänen fantasiaansa koska välillännehän ei ole ollut mitään.
Miltä silloin tuntuisi saada sellainen "No hei kaveri, mitäs kuuluu ja silleen ja voitais nähdä tai jotain sillee ei-vakavasti kun ollaan työkavereitakin oltu". Sen voi laskea oikein hyvin pelkäksi sosiaaliseksi yhteydenpidoksi joltain perus-kaveripohjalta. Tällöin siis mies voi yksinkertaisesti tulkata tilanteen niin että se olisi hänelle TUSKALLISTA olla läsnä järjettömän ihastuksensa kanssa jonka kanssa mikään ei ole aikaisemminkaan toiminut eikä mitään ole syntynyt. Kenties hän haluaa että menet pois että hän saa rauhassa elää pois ihastuksensa ja löytää jonkun toisen kohteen tunteilleen joka vastaa tunteisiin reippaammin ja jonka kanssa homma etenee muuksikin kuin vain oman pään sisällä olevaksi tai ehkä toiselle epäsuorasti välittyväksi tunteenpaloksi.
Siis teillä ei ole ollut mitään sutinaa? Se tarkoittaa sitä että sua ei ole kiinnostanut. Miksi sua sitten nyt kiinnostaisi yhtään enempää?
Katsos, ongelma on siinä että sä et vieläkään tarjoa sille miehelle mitään sellaista mitä se susta haluaisi - säkin haluat sitä vain pääsi sisällä ja kontrolloit sitä mitä viestiisi pistät. Kuinka olis vaikka se että kokeilisit uudestaan ja sanot että sinäkin olet ihastunut häneen pikkuisen ja siksi haluat pitää yhteyttä, katsoaksesi mihin asiat johtaa. Se olis eka kerta varmaan teidän välillä kun se tietty kynnys ylitetään, vai epäilenkö väärin?- ymmällään edelleen..
Kiitos kommenteista, Kukkomies :)
"Siis teillä ei ole ollut mitään sutinaa? Se tarkoittaa sitä että sua ei ole kiinnostanut. Miksi sua sitten nyt kiinnostaisi yhtään enempää?"
Ei, ei ole ollut... ainakaan mitään mitä minä viralliseksi sutinaksi laskisin. No siis mies voi hyvinkin olla ujo - hiljainen ainakin - mutta ujo olen minäkin, ja siinä vaiheessa kun aloin itse ihastua, aloin epäillä että olinko ollenkaan oikeassa noissa ihastusjutuissa. Ajattelin, että jos olinkin tulkinnut väärin koko jutun, eikä rohkeus todellakaan riittänyt lähestymään täysillä, kun en muutenkaan ole näissä asioissa kovin itsevarma. Siinä sitten kyräiltiin toisiamme pitemmän aikaa. Ehkä kumpikaan ei tiennyt, mitä ajatella.
Näin jälkeen päin kyllä olen aika varma, että olin alunperin tulkinnut hänen kiinnostuksensa oikein... mitään muuta selitystä sille ei oikein voi olla. Mutta täytyy selventää, että viestini ei ollut mikään "No hei kaveri, mitäs kuuluu ja silleen ja voitais nähdä tai jotain sillee ei-vakavasti kun ollaan työkavereitakin oltu". En tietenkään sanonut mitään suoraan, että "olet elämäni rakkaus" tai "olen jo kauan haaveillut rakastelevani kanssasi siivouskomerossa" tai jotain, mutta siis sanoin kyllä ihan rehellisesti, että olisin aina halunnut tuntea hänet paremmin, ja harmittaa, kun siihen ei ollut tilaisuutta. Äh. Tiedä sitten, voiko tuon tulkita lannistavana jos on "täysin, järjettömän, käsittämättömän ihastunut" (vaikka imartelevahan tuo ajatus on)...
Minävaantiedä. Hermostuttaisi lähettää toista viestiä, kun en halua painostaa vastaamaan, jos mies ei syystä tai toisesta yksinkertaisesti halua pitää mitään kontaktia. Mutta jos ylempänä vastannut Mies on oikeassa, niin ei kai ne sutinat toisenkaan naisen kanssa epäkohteliaaksi tee. En vaan tiedä, kuinka kauan kannattaa vastausta odotella ennen kuin vetää viivan koko asian yli?
"sanot että sinäkin olet ihastunut häneen pikkuisen ja siksi haluat pitää yhteyttä..."
Niin no, huomattavasti enemmän kuin pikkuisen. Mutta en tajunnutkaan kuinka paljon olin, ennen kuin hän katosi elämästäni. C'est la vie. - d_ementia
ymmällään edelleen.. kirjoitti:
Kiitos kommenteista, Kukkomies :)
"Siis teillä ei ole ollut mitään sutinaa? Se tarkoittaa sitä että sua ei ole kiinnostanut. Miksi sua sitten nyt kiinnostaisi yhtään enempää?"
Ei, ei ole ollut... ainakaan mitään mitä minä viralliseksi sutinaksi laskisin. No siis mies voi hyvinkin olla ujo - hiljainen ainakin - mutta ujo olen minäkin, ja siinä vaiheessa kun aloin itse ihastua, aloin epäillä että olinko ollenkaan oikeassa noissa ihastusjutuissa. Ajattelin, että jos olinkin tulkinnut väärin koko jutun, eikä rohkeus todellakaan riittänyt lähestymään täysillä, kun en muutenkaan ole näissä asioissa kovin itsevarma. Siinä sitten kyräiltiin toisiamme pitemmän aikaa. Ehkä kumpikaan ei tiennyt, mitä ajatella.
Näin jälkeen päin kyllä olen aika varma, että olin alunperin tulkinnut hänen kiinnostuksensa oikein... mitään muuta selitystä sille ei oikein voi olla. Mutta täytyy selventää, että viestini ei ollut mikään "No hei kaveri, mitäs kuuluu ja silleen ja voitais nähdä tai jotain sillee ei-vakavasti kun ollaan työkavereitakin oltu". En tietenkään sanonut mitään suoraan, että "olet elämäni rakkaus" tai "olen jo kauan haaveillut rakastelevani kanssasi siivouskomerossa" tai jotain, mutta siis sanoin kyllä ihan rehellisesti, että olisin aina halunnut tuntea hänet paremmin, ja harmittaa, kun siihen ei ollut tilaisuutta. Äh. Tiedä sitten, voiko tuon tulkita lannistavana jos on "täysin, järjettömän, käsittämättömän ihastunut" (vaikka imartelevahan tuo ajatus on)...
Minävaantiedä. Hermostuttaisi lähettää toista viestiä, kun en halua painostaa vastaamaan, jos mies ei syystä tai toisesta yksinkertaisesti halua pitää mitään kontaktia. Mutta jos ylempänä vastannut Mies on oikeassa, niin ei kai ne sutinat toisenkaan naisen kanssa epäkohteliaaksi tee. En vaan tiedä, kuinka kauan kannattaa vastausta odotella ennen kuin vetää viivan koko asian yli?
"sanot että sinäkin olet ihastunut häneen pikkuisen ja siksi haluat pitää yhteyttä..."
Niin no, huomattavasti enemmän kuin pikkuisen. Mutta en tajunnutkaan kuinka paljon olin, ennen kuin hän katosi elämästäni. C'est la vie.Ja ajatteli vastata myöhemmin ja unohti koko asian, mulla ainakin voi käydä helpostikin noin.
- monte34
tai jaksa
- Mozzi
Eli ei maksa vaivaa..
- vieläkin ymmällään
Äääääh. Voisiko ihmistä kehottaa telepaattisesti vastaamaan? Vai onko jokin voodoo-pakkokeino olemassa? On typerä hermoilla, mutta oikeesti! Miten vaikea voi olla vastata?!? Onko se joku miehinen juttu?
*repii hiuksia ja kirkuu* "...jos saisitte viestin naiselta, jota kohtaan olette jo kauan aikaa käyttäytynyt kuin ihastunut?"
Siis miten?Mutta ehkä hänelle on tullut kuitenkin sellainen olo, ettei kiinnostakaan. Mutta silti ihan kohtelias vastaus musta olisi jees, vaikkei sillä mitään tarkoittaisikaan. Jäisi kaikille hyvä mieli.
- dayum
Ainoa mikä tulee mieleen on väärinymmärrys viestin sisällöstä ja siitä, pitäisikö siihen vastata. Mutta onko noin sitten sinun kohdallasi käynyt, niin en tiedä. Minä ainakin hyvin luultavasti olisin vastannut tuollaiseen "pidetään yhteyttä" viestiin.
Toinen, mikä tulee mieleen, on se, että menisin jotenkin lukkoon tilanteessa, joko nainen ei oikeasti kiinnostaisi, tai sitten kiinnostaisi paljonkin. Kumpikin vaihtoehto kyllä kuulostaan niin uskomattomalta, etten usko tuollaista päivää itselleni koittavan.
Kolmas mikä tuli mieleen, niin olisi jokin juttu meneillään jonkun toisen naisen kanssa. Tämä kyllä kanssa kuulostaa oudolta, sillä laittaisin kyllä viestin takaisin, missä kertoisin jotain olevan jonkun muun kanssa meneillään.- dayum
Kaveri on oikeasti homo. Ei vain ole saanut aikaiseksi tunnustaa sitä kenellekään, ei edes itselleen, ja sosiaaliset paineet painaa häntä normiin, eli esittämään naisista kiinnostunutta miehentekelettä.
dayum kirjoitti:
Kaveri on oikeasti homo. Ei vain ole saanut aikaiseksi tunnustaa sitä kenellekään, ei edes itselleen, ja sosiaaliset paineet painaa häntä normiin, eli esittämään naisista kiinnostunutta miehentekelettä.
homot kyllä ovat yleensä ylikohteliaita. Jos niille nainen sanoo, että pidetään yhteyttä, niin yleensä takuulla sanovat, että pidetään ihmeessä, soitan heti huomenna. Se ylikohteliaisuus voi just hämätä naisia luulemaan miestä heteroksi, vaikka se ei olisi homon tarkoitus ollenkaan. Heteromiehet saisi kyllä kohteliaisuudesta ottaa oppia homoilta vaikkei nyt yliampuvaan kohteliaisuuteen asti tarvitsisi mennäkään.
- dayum
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
homot kyllä ovat yleensä ylikohteliaita. Jos niille nainen sanoo, että pidetään yhteyttä, niin yleensä takuulla sanovat, että pidetään ihmeessä, soitan heti huomenna. Se ylikohteliaisuus voi just hämätä naisia luulemaan miestä heteroksi, vaikka se ei olisi homon tarkoitus ollenkaan. Heteromiehet saisi kyllä kohteliaisuudesta ottaa oppia homoilta vaikkei nyt yliampuvaan kohteliaisuuteen asti tarvitsisi mennäkään.
Kiitti, Brutukseni, että määrittelit minut muutamien muiden naisten tapaa homolokeroon. Et tiedäkään kuinka tätä arvostan.
Noin se varmasti yleensä on, kuten kerroit, mutta jos kaveri ei ole tullut vielä kaapista, eikä ole edes saanut valoja sinne aikaan, eli hyväksynyt homouttaan, niin sulkeutuminen voi olla mahdollinen vaihtoehto. - dayum
dayum kirjoitti:
Kiitti, Brutukseni, että määrittelit minut muutamien muiden naisten tapaa homolokeroon. Et tiedäkään kuinka tätä arvostan.
Noin se varmasti yleensä on, kuten kerroit, mutta jos kaveri ei ole tullut vielä kaapista, eikä ole edes saanut valoja sinne aikaan, eli hyväksynyt homouttaan, niin sulkeutuminen voi olla mahdollinen vaihtoehto.Pahuksen naiset!
dayum kirjoitti:
Noin se varmasti yleensä on, kuten kerroit, mutta jos kaveri ei ole tullut vielä kaapista, eikä ole edes saanut valoja sinne aikaan, eli hyväksynyt homouttaan, niin sulkeutuminen voi olla mahdollinen vaihtoehto.Nyt en tajunnut yhtään. Homolokeroon? no en kyllä takuulla.
- dayum
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Nyt en tajunnut yhtään. Homolokeroon? no en kyllä takuulla.
Noku olen nähtävästi ominut jonkinlaisia käytöstapoja, niin eräät tuttava/kaverinaiset naljailevat homoepäilyillään (joku on muuten ollut ihan tosissaankin, en ole ihan varma mistä se niin riemastui). Niinsittenvain ihan tahallaan ymmärsin väärin.
dayum kirjoitti:
Noku olen nähtävästi ominut jonkinlaisia käytöstapoja, niin eräät tuttava/kaverinaiset naljailevat homoepäilyillään (joku on muuten ollut ihan tosissaankin, en ole ihan varma mistä se niin riemastui). Niinsittenvain ihan tahallaan ymmärsin väärin.
musta homo, vaikka vastaisitkin kohteliaasti naiselle, olit sitten kiinnostunut tai ei:) Ihan peruskohtelias vain.
- Cranky_geek
kyllä mä ny jotain vastaisin joka tapauksessa. Onhan se epäkohteliasta jättää kokonaan vastaamatta, varsinkin kun toinen on kirjoittanut ystävällismielisen viestin. Varmaan parin päivän sisällä vastaisin ja jos kiinnostais enempikin, niin laittaisin mukaan jonkun tärpin naiselle jolla tuttavuus voisi lähteä syventymään jos naistakin kiinnostaa.
Ehkä miestä ei sitten kiinnosta ja se olettaa sun tajuavan vihjeen, kun ei siitä kuulu mitään. Tai voihan se olla, että jos toi kaveri on todella ujo, niin se ei uskalla tarttua toimeen. Toi nyt on kuitenkin selvästi se epätodennäköisempi vaihtoehto. - ymmällään, ymmällään
Kiitos paljon vastauksista... paljon ajattelemisen aihetta :)
Vastaus vielä Genio.Mentelle ylempänä:
""...jos saisitte viestin naiselta, jota kohtaan olette jo kauan aikaa käyttäytynyt kuin ihastunut?"
Siis miten?"
No siis en tiedä itsekään enää...
Olen yleensä aika hyvä pelkästä elekielestä sanomaan, kuka on keneenkin ihastunut. Voi tietysti olla että arvostelukyky pettää täysin, kun se kohdistuu omaan itseen, mutta siis tässä tapauksessa huomasin ja aavistelin ihastusta jo kauan ennen kuin tunsin itse mitään, joten ei pelkästä toiveajattelusta voinut olla kyse.
Sanotaanko niin, että mies käyttäytyi minua kohtaan täysin eri tavalla kuin ketään muuta - meni pelkästä tervehtimisestä ihan lukkoon eikä voinut pitää silmiään erossa. Aluksi pidin sitä söpönä, mutta sitten kun aloin itse(kin) ihastua, minäkin menin lukkoon ja koko jutusta tuli aika epätoivoista. Niin kuin tanssia, jossa jompi kumpi aina astuu toisen varpaille eikä kumpikaan vie mihinkään suuntaan. Kai tämä viestijuttu on vain jatkoa sille... voi olla että tanssi on jatkunut niin pitkään, ettei kumpikaan edes osaisi enää käyttäytyä normaalisti.
Mutta hemmetti, vastaisi nyt silti edes JOTAIN. Vaikka sitten hyvästi. Luulisi sen nyt olevan helpompaa, kun ei tarvitse kasvotusten sanoa mitään. - laskin väärin
Olen aika pitkälti kukkomiehen kanssa samoila linjoilla.
Haluaa sinusta enemmän kuin luulee sinun olevan valmis antamaan (kaveri siis mielettömän ihastunut), ei kestä olla pelkästään kaverina sinun kanssa. Tuskinpa on mikään ujo pelkuri kyseessä jos aikaisemmin on osoittanut jo kiinnostusta ja sinäkin sen olet huomannut.
Toinen vaihtoehto on tietysti, että ei kiinnosta enää.
Jos itse kerran olet kiinnostunut, niin onko se sitten niin mahdotonta sanoa hänelle suoraan ja varmistaa asia? Mitä sinä siinä häviät? millaisen viestin lähetit, ihan sanasta sanaan.
Toisekseen, oletko varma. että viesti meni oikeaan osotteeseen?
Kolmanneksi, oletko varma, että kyseinen puhelinnumero oli miehen oma, eikä työsuhdekännykän?
Koska mies ei enää ole firmassa töissä ja siitäkään ei ole tietoa miten pitkään hän on ollut pois. Miehen elämä on saattanut muuttua ja seurustella.
On myös mahdollista, että hän oli sinuun ihastunut ja ei uskaltanut yrittää tutustua sinuun lähemmin.
Pelkäsi mokaavansa tai tiesi ettei puhumisesta kanssasi tulisi mitään.
Monella ihastuneella sattuu olemaan sellainen murhe, vaikka toinen olisi kuinka kiinnostava, ei ihastuneen suusta tule kuin väkinäistä pakkopullaa.
Siihen pakkopullaan kaikki sitten kaatuukin, kun toinen, eli kohde miettii "Mitä ihmettä minä näin tuossa, kun ei saa mitään järkevää suusta kuin työasioissa?"
nm. kokemuksellakyseinen mies on saattanut olla matkoilla-
Ikävimmissä tapauksissa, hän ei ole enää ihastunut sinuun.
Tosin, kyse oli sinun tulkinnastasi (siis aloittajan tulkinnasta), että mies oli kiinnostunut.- ymmällään, ymmällään
runontaja kirjoitti:
kyseinen mies on saattanut olla matkoilla-
Ikävimmissä tapauksissa, hän ei ole enää ihastunut sinuun.
Tosin, kyse oli sinun tulkinnastasi (siis aloittajan tulkinnasta), että mies oli kiinnostunut.Kiitos, runontaja :) Kyseessä oli siis sähköposti eikä tekstiviesti, ja meni ihan henk.koht. osoitteeseen... eikä viimeisestä näkemisestä ole kuin se sama viikko. Mies käyttäytyi loppuun asti samalla tavoin kuin ennenkin. Katseli vielä lopuksi pitkään suoraan silmiin, ja sitten olikin poissa. Kirjoitin viestini myöhemmin samana päivänä.
Ja tottahan se on, että koko ihastus on minun omaa tulkintaani. Mutta jos mitään ihastusta ei ole, niin vastauksen puute vaivaa minua silti. Mies on aina vaikuttanut hyväkäytöksiseltä ja mukavalta, reilulta ihmiseltä, enkä minäkään mielestäni ole mikään hullunoloinen potentiaalinen stalkkeri jota kannattaisi karttaa kuin ruttoa. Kuten blondi sanoi ylempänä, pienestä ystävällisestä vastauksesta jäisi kaikille parempi mieli.
Mutta joo. Jos nielisin vaan ylpeyteni ja kokeilisin lähettää muutaman päivän päästä vielä toisen viestin, sanoa suoraan mitä ajattelen, kuten kehotettiin. Jos ei senkään jälkeen ikinä mitään kuulu, niin samapa tuo. I'll survive, kaipaukset menee ohi... eikä ainakaan tarvitse enää kasvotusten kohdata. ymmällään, ymmällään kirjoitti:
Kiitos, runontaja :) Kyseessä oli siis sähköposti eikä tekstiviesti, ja meni ihan henk.koht. osoitteeseen... eikä viimeisestä näkemisestä ole kuin se sama viikko. Mies käyttäytyi loppuun asti samalla tavoin kuin ennenkin. Katseli vielä lopuksi pitkään suoraan silmiin, ja sitten olikin poissa. Kirjoitin viestini myöhemmin samana päivänä.
Ja tottahan se on, että koko ihastus on minun omaa tulkintaani. Mutta jos mitään ihastusta ei ole, niin vastauksen puute vaivaa minua silti. Mies on aina vaikuttanut hyväkäytöksiseltä ja mukavalta, reilulta ihmiseltä, enkä minäkään mielestäni ole mikään hullunoloinen potentiaalinen stalkkeri jota kannattaisi karttaa kuin ruttoa. Kuten blondi sanoi ylempänä, pienestä ystävällisestä vastauksesta jäisi kaikille parempi mieli.
Mutta joo. Jos nielisin vaan ylpeyteni ja kokeilisin lähettää muutaman päivän päästä vielä toisen viestin, sanoa suoraan mitä ajattelen, kuten kehotettiin. Jos ei senkään jälkeen ikinä mitään kuulu, niin samapa tuo. I'll survive, kaipaukset menee ohi... eikä ainakaan tarvitse enää kasvotusten kohdata.mistä tuli mieleen, että pitäisi kaiketi katsoa, onko Suomi24 postilaatikkoon tullut muuta kuin mainoksia. Edellisestä kerrasta on yli 2 kk.
Toista sähköpostilaatikkoa katson epäsäännöllisesti, joskus voi mennä kolmekin viikkoa.
Koska sinne tulee viikossa noin 250 kpl roskapostia.
Kolmatta taas katson pari kertaa viikossa.
Pitkään silmiin katsominen saattoi myös merkitä "Oli mukava tehdä kanssasi töitä", omalla tavalla haikeutta siitä, ettei enää voi tehdä töitä kanssasi.
Ei se ole ylpeyden nielemistä, vaan halua tutustua lähemmin toiseen.
Ainahan voi olla, että saa roskapostia niin paljon, ettei huomannut viestiäsi ja meni vahingossa roskiin.
Siinä olen samaa mieltä, että voi lähettää treffiehdotuksen tai ystävällisesti kieltäytyä.
Yritä saada aikaan viesti, mikä ei vaikuta epätoivoiselta.
Ei siis "Neidän on pakko nähdä" kaltaista.- m27vee
runontaja kirjoitti:
mistä tuli mieleen, että pitäisi kaiketi katsoa, onko Suomi24 postilaatikkoon tullut muuta kuin mainoksia. Edellisestä kerrasta on yli 2 kk.
Toista sähköpostilaatikkoa katson epäsäännöllisesti, joskus voi mennä kolmekin viikkoa.
Koska sinne tulee viikossa noin 250 kpl roskapostia.
Kolmatta taas katson pari kertaa viikossa.
Pitkään silmiin katsominen saattoi myös merkitä "Oli mukava tehdä kanssasi töitä", omalla tavalla haikeutta siitä, ettei enää voi tehdä töitä kanssasi.
Ei se ole ylpeyden nielemistä, vaan halua tutustua lähemmin toiseen.
Ainahan voi olla, että saa roskapostia niin paljon, ettei huomannut viestiäsi ja meni vahingossa roskiin.
Siinä olen samaa mieltä, että voi lähettää treffiehdotuksen tai ystävällisesti kieltäytyä.
Yritä saada aikaan viesti, mikä ei vaikuta epätoivoiselta.
Ei siis "Neidän on pakko nähdä" kaltaista.ja ei siksi vastaa.
Itselläni esim. on parikin julkisesti löytyvää puhelinnumeroa,joita en ole käyttänyt vuosiin.Maksan kyllä käyttömaksut,vaikka liittymät on silputtu roskiin jo aikaa sitten.Nyt käytän prepaidia ettei häiriköt saa mitenkään numeroa ongittua.
On hyvin mahdollista,et mua on yritetty tavoittaa noista numeroista.
- meh-9278
Miehellä on mielenkiintoisempaakin tekemistä kun naputella tekstiviestejä.
- ymmällään ja plääh
Joo, ajattelin vain kertoa, että lähetin sitten toisen, rehellisemmän viestin... ei mitenkään epätoivoisen, eikä mielestäni minkään supernolon kirjoittaa, saatikka lukea. Kerroin vain miten asian laita on, että tajusin vasta hänen lähdettyään miten ihastunut häneen olin ja olen vieläkin - ja jätin tilaa ei-vastaukselle, että joka tapauksessa muistelen häntä hyvällä. En edes ehdottanut tapaamista. (Ja nyt mietin, että olisiko pitänyt, mutta ei tätä jossittelua jaksa... ei se kaikki voi minusta riippua?)
Eikä mitään vastausta, ainakaan vielä. Tiedän nyt kyllä osoitteen olevan ihan toimiva ja käytössä, ei mikään ikivanha ja unohdettu. Eikä hän lomallakaan ole. Joten mitä tässä nyt enää voi? Kyllä minä ymmärtäisin helpollakin, jos vastaus on "kiitos vaan, muttei kiinnosta"... kerran se vain kirpaisee... mutta että ei MITÄÄN vastausta, se painaa mieltä ja totta puhuen kismittää. Mukavalta mieheltä (mitä tiedän hänen olevan) odottaisi kyllä JOTAIN, enkä edes keksi mitään järkevää syytä hänen hiljaisuudelleen :-/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559