Olen ollu tässä nyt lähes viikon kuumeessa ja flunssassa ja juonut finrexin neoa lähes joka päivä.(n.2-3kpl/pvä) ja eilen aloin syömään ja ihmettelin kun ruoka maistui ihan "myrkylle" ja tänään satuin haistamaan finrexiä ja se oli se "myrkyn" maun syy. tänään sama homma. myös nenässä tuntuu hirveältä, ihankuin olisi vetänyt nenään sitä jauhetta. pitäiskö näistä oireista olla huolissaan vai onko ihan normaalia. googletin kyllä tuoteselosteen, muttei sieltä löytynyt tähän viittaavaa.. kiitos jos joku ymmärsi mitä tarkoitan ja osaa auttaa.
Finrexin neo. sivuoire?
fffiinnnnrrreeexx
3
4393
Vastaukset
- Syö enemmän
d-vitamiinia ja vähemmän sokeria.
- Mamelukki
Kävikö sulla sillai, että lämmitit veden mikrossa ja heitit finrexin sekaan, mikä aiheutti pienen "bufhhh" äänen ja pienen kupista nousevan sienipilven?
Mulla meinaan kävi sillai. Kaks kolmasosa kupissa olleesta vedestä haihtui. Onneks en polttanu naamaani.. - Hannah3
Käytin Finrexiniä liian pitkään (muistaakseni enemmän kuin suositeltiin), ja ulosteen mukana tuli sitten verta. Lopetin sen käytön siihen paikkaan. Olkaa varovaisia sen kanssa. Aion kyllä käyttää sitä edelleenkin, mutta ohjeen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743