naisen näkövinkkelistä hyvä perse naisella:
http://www.doktakra.com/Blog/beyonce_butt.jpg
http://www.algoafm.co.za/assets/j_lo_booty_white_pants.jpg
http://krazyivan75.files.wordpress.com/2008/07/kim-kardashian-bikini-1-03.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_44LBCUY-H6E/SNzVDIw3tYI/AAAAAAAAHhQ/9-RytjBDrCE/s400/15.jpg
kunnioitettavia perseitä, sillä melkein kaikilla naisilla on joko löysä tai lättänä perse.ja joskus näkee hyvänmuotoisia, mutta sen verran läskejä, että siihen muotoon ei enää sitten kiinnitäkään huomiota.
MAAILMAN PARHAIMMAT PEPUT
26
7783
Vastaukset
- pikkupershe
mitähän tällä neidillä on perseessään?
http://media.photobucket.com/image/angel lola luv/CLUBBOOTY/angel_lola_luv_041608.jpg- just wondering...
Mä näin punttiksella yhden naisen, jolla oli liioittelematta tollanen erä. Se ei oikein edes näyttänyt perseeltä, ja sillä naisella oli myös isot rintaimplantit joten heräsi epäilys, onko sillä implantit pakaroissaankin...
- pukeutumiskysymyskin
Noista aloittajan kuvista pakko kommentoida, että kun on epämukavan kireät lantiopituiset housut, jotka kiristävät tuskastuttavasti jalkoväliä, lähes kakkien takapuoli on aika makea. Riippuu yllättävän paljon housuista, näyttääkö takamus litteältä vai houkuttelevan pyöreältä.
- .............
Oikea housuvalinta on kaiken A ja O jos haluaa takamuksen näyttävän hyvältä.
"melkein kaikilla naisilla on joko löysä tai lättänä perse.ja joskus näkee hyvänmuotoisia, mutta sen verran läskejä, että siihen muotoon ei enää sitten kiinnitäkään huomiota."
En tiedä missä laardipesre-landiassa sä liikut, mut olen totaalisen eri mieltä tosta väittämästä. Päivittäin tulee paljonkin parempia perseitä vastaan kuin mitä noissa kuvissa oli...eivät olleet millään muotoa erikoisia...Kim Kardashianin arse oli jopa (mielestäni) huonohko..- peppunainennnn
suomessa tulee muka päivittäin vastaan naisia jotka ovat muuten hoikkia mutta täyteläinen ja suhteessa iso perse?????? haluisin kyllä sen yhdenkin päivän nähdä...
ja tuo persejuttukin on ihan makuasia.jotkut tykkää littanista tiukkapepuista.mutta listasin tähän vaan oman mielipiteeni.
ja sille tiedoksi, joka linkitti tuon yhden kuvan: kuvia saa helposti muokattua ja implantteja laitettua, ja varsinkin tuota kuvaa on ihan selkeästi muutenkin muokattu.
turha teidän suomalaisten akkojen on kiivastua tällaisesta keskustelusta älkääkä turhautuko tai masentuko sillä niinkuin sanoin, teidän edustamanne rumat perseet on enemmistöä niin ei tarvitse tuntea itseään niin huonoksi :) peppunainennnn kirjoitti:
suomessa tulee muka päivittäin vastaan naisia jotka ovat muuten hoikkia mutta täyteläinen ja suhteessa iso perse?????? haluisin kyllä sen yhdenkin päivän nähdä...
ja tuo persejuttukin on ihan makuasia.jotkut tykkää littanista tiukkapepuista.mutta listasin tähän vaan oman mielipiteeni.
ja sille tiedoksi, joka linkitti tuon yhden kuvan: kuvia saa helposti muokattua ja implantteja laitettua, ja varsinkin tuota kuvaa on ihan selkeästi muutenkin muokattu.
turha teidän suomalaisten akkojen on kiivastua tällaisesta keskustelusta älkääkä turhautuko tai masentuko sillä niinkuin sanoin, teidän edustamanne rumat perseet on enemmistöä niin ei tarvitse tuntea itseään niin huonoksi :)..iso perse EI ole seksikäs tai hyvännäköinen. Viittaan tällä tuohon:
"ovat muuten hoikkia mutta täyteläinen ja suhteessa iso perse?"
Kannattaa muuten myös tarkistaa et viestit menee oikeille hlöille:
"turha teidän suomalaisten akkojen on kiivastua tällaisesta keskustelusta"
Ja MIEHENÄ pysyn kannassani...ne kuvien perseet ei ole mitenkään erikoiset...tänäänkin tuli kaupungilla monta paaaljon parempaa ja piukempaa pakaraa vastaan! ;)- 009009
peppunainennnn kirjoitti:
turha teidän suomalaisten akkojen on kiivastua tällaisesta keskustelusta älkääkä turhautuko tai masentuko sillä niinkuin sanoin, teidän edustamanne rumat perseet on enemmistöä niin ei tarvitse tuntea itseään niin huonoksi :)"ja sille tiedoksi, joka linkitti tuon yhden kuvan: kuvia saa helposti muokattua ja implantteja laitettua, ja varsinkin tuota kuvaa on ihan selkeästi muutenkin muokattu."
Ja mitähän kuvaa tarkoitat? Ihan hyvä, että photoshoppaaminen tiedostetaan, mutta tämä on sitten se toinen ääripää kun jotain ns. raakakuvaa luullaan muokatuksi. - ...............
TheOne kirjoitti:
..iso perse EI ole seksikäs tai hyvännäköinen. Viittaan tällä tuohon:
"ovat muuten hoikkia mutta täyteläinen ja suhteessa iso perse?"
Kannattaa muuten myös tarkistaa et viestit menee oikeille hlöille:
"turha teidän suomalaisten akkojen on kiivastua tällaisesta keskustelusta"
Ja MIEHENÄ pysyn kannassani...ne kuvien perseet ei ole mitenkään erikoiset...tänäänkin tuli kaupungilla monta paaaljon parempaa ja piukempaa pakaraa vastaan! ;)Käveleekö imiset nykyään ilman housuja? Entäs miten pitkän talvitakin alta voi näkyä perse??
- goalolls
eihän tuossa edellisessä linkissä edes erota persettä jaloista, johtui se sitten kuvakulmasta,housuista tai asennosta niin ei tosta ainakaan selvää saa
- joo56
goalolls kirjoitti:
eihän tuossa edellisessä linkissä edes erota persettä jaloista, johtui se sitten kuvakulmasta,housuista tai asennosta niin ei tosta ainakaan selvää saa
Tosiaan kuva oli aika heikkolaatuinen.
http://www.imagebam.com/image/5f70cc31301517/
http://www.imagebam.com/image/0a59fb31301512/
saako nyt selvää?
- naisbody
Kim ja Beyonce ykköset näissä kuvissa, myös Jlo on huippu.
Ei tule ihan heti mieleen ketään jolla olisi täydellisempi vartalo. - Kukkomies...
kahdella ensimmäisellä on tiukat pöksyt jalassaan; ei siis tiedä minkälainen selluliitti ahteri on kyseessä. Kolmas uima-allas nainen, aivan liian iso ja höllyvä minun maukuuni. En tiedä naisten mausta mutta minun miehinen makuni kyllä tykkää pyöreäsi ja kiinteästä peffasta, ei selluliittisesta ja isosta ahterista.
- : DDDDDD
..näissä ap:n linkittämien kuvien perseissä ei ole sitä selluliittia! perseet ovat isoja ja näyttäviä mutta timmejä ja kauniita!
Kim Kardashianilla varsinkaan ei ole sellulliittia sillä hänellähän on hirveät kuntotreenit ja pakaraharjoitukset ja tietysti julkkikset käyttävät ties mitä keinoja ehkäistäkseen selluliitin muodostumista ja epäkohtia.
JA laihalla ja pieniperseiselläkin voi olla selluliittia. että ei se perseen koko ja muoto kerro mitään selluliitin määrästä.
- sssewfds
tursuaa yli jo ihan kirjaimellisesti. Omaan makuuni on enemmän pienemmät ja pyöreämmät... näyttääkin luonnollisemmalta, mutta makunsa kullakin. Scarletin kuva oli nami. Kyseessä siis tämä:
http://www.collectivelymad.com/forum/files/_c-req_scarlett_johansson_lit_opening.jpg- Korni Kalle
En tiedä muuten mutta nuo kusenpolttamat 50-luvun Figurat ei kyllä oiken nappaa.
- peppu-peppu
Minulla on liikunnan ansiosta kiinteä peppu ja pyöreän muotoinen, kehuttu paljonkin :) Se ei ole pieni eikä iso vaan pienehkö, kokoa 36. (Käytän siis 36-koon housuja). Mutta jos olisin mies, niin valitsisin kyllä mieluummin isomman ja kiinteämmän pepun kuin pikkupepun. Kyllä nainen täytyy naiseksi tunnistaa.
- Tosimies...
peppu-peppu kirjoitti:
Minulla on liikunnan ansiosta kiinteä peppu ja pyöreän muotoinen, kehuttu paljonkin :) Se ei ole pieni eikä iso vaan pienehkö, kokoa 36. (Käytän siis 36-koon housuja). Mutta jos olisin mies, niin valitsisin kyllä mieluummin isomman ja kiinteämmän pepun kuin pikkupepun. Kyllä nainen täytyy naiseksi tunnistaa.
Ei nainen mitään isoa peffaa tarvitse; naisten oma selitys ja oikeutus läskeille ja seluliitille. Kuoppainen ja hyööyvä takamus ei ole naise´n merkki, ei ainakaan viehättävän!
- nainen_on_nainen
Tosimies... kirjoitti:
Ei nainen mitään isoa peffaa tarvitse; naisten oma selitys ja oikeutus läskeille ja seluliitille. Kuoppainen ja hyööyvä takamus ei ole naise´n merkki, ei ainakaan viehättävän!
Jaa,a. Voi se pienikin peppu olla selluliittinen ja hyllyvä. Monella laihalla ja pienipeppuisella kaverillani on paljon enempi selluliittiä kuin minulla vaikka minulla on ns normaalikokoinen timmiksi urheiltu peppu.
- [M_22]
Kireät farkut naisella on huijausta! Ne saa usein naisen perseen näyttämään paremmalta kuin mitä se oikeasti on. Sama jos mies laittaisi paidan alle silikoonitoppaukset näyttääkseen lihaksikkaalta.
- zip-
tää oli jo huippuväite:D Kireät farkut kyllä paljastaa naisen perseen. Kireillä farkuilla ei saa rumasta perseestä hyvännäköistä, millään. Päinvastoin!
- Naimisissa---
Suomen miesten peppumaku tahtoo olla vähän sellainen, että pepun pitäisi olla enemmänkin poikamainen tai pikkutyttömäinen, siis mahdollisimman vähän seksuaalisuutta viestivä. Koska pepusta tulee kakkaa, sen on paras olla mahdollisimman näkymätön :D
Oikeastihan isopeppuiset ovat tällä pallolla lisääntyneet eniten. Iso takapuoli on aivan älyttömän seksikäs! Ihan sama onko se lihasta vai läskiä vai molempia. Mmm,... Minä olen pitänyt kunnon naisellisista leveistä lanteista ja isoista pepuista jo ihan 12-v asti.- omenapeppu
Makunsa kullakin. Peppumiehissä tuntuu olevan tiukkojen pikkupeppujen sekä rehevien isojen kannattajia. Vähän niinkuin osa tykkää pienistä kiinteistä ja osa isoista tisseistä.
- miekkonen 29v
omenapeppu kirjoitti:
Makunsa kullakin. Peppumiehissä tuntuu olevan tiukkojen pikkupeppujen sekä rehevien isojen kannattajia. Vähän niinkuin osa tykkää pienistä kiinteistä ja osa isoista tisseistä.
aika kauheelta toi kim kardashianin perse kyl näyttää. aika neliömäinen, en ite nää mtn pyöreyttä?
oon ehdottomasti perämiehiä, ja näin äkkiseltään hyväksi perseeksi tituleeraisin bb-kätlinillä olevan. sopivan kokoinen, täydellisen muotoinen naminami. erottui housjen sisästäkin hyväksi takapuoleksi, bikineissä vieeelä parempi.
uskaltakaas joku vielä väuttää et pikkupojan/tytön perse :) - -.--..-..----
miekkonen 29v kirjoitti:
aika kauheelta toi kim kardashianin perse kyl näyttää. aika neliömäinen, en ite nää mtn pyöreyttä?
oon ehdottomasti perämiehiä, ja näin äkkiseltään hyväksi perseeksi tituleeraisin bb-kätlinillä olevan. sopivan kokoinen, täydellisen muotoinen naminami. erottui housjen sisästäkin hyväksi takapuoleksi, bikineissä vieeelä parempi.
uskaltakaas joku vielä väuttää et pikkupojan/tytön perse :)kätlininillä on sopiva peppu. Ja olen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231845
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301312
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271146Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet481035Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783