Iltahauskaa-hamputilaisesta
9
189
Vastaukset
- Was?
Hamputilainen? Kenties jurrisen burgeri?
- Veijo
Pienissä on sinunkin pätemisentapeen tyydykkeet.
- Buttmann
Veijo kirjoitti:
Pienissä on sinunkin pätemisentapeen tyydykkeet.
Minkälaista on "pätemisentape"? Ei taida VHH jeesata lukihäiriöön?
- Veijo
Buttmann kirjoitti:
Minkälaista on "pätemisentape"? Ei taida VHH jeesata lukihäiriöön?
Ei tunnu hiilihydraatti nostavan omanarvontuntoa. Kun ei ole asiasta mitään sanottavaa niin tyypilliset hiekkalaatikkotason hommat riittä sinulle.
Ei ole minun vikani että sinua potkitaan päähän muualla, sinä varman ansaitset sen. Jos luulet että täällä joku saa viisaamman kuvan sinusta kirjoituksiesi perusteella niin taidat erehtyä. - 2+2
Veijo kirjoitti:
Ei tunnu hiilihydraatti nostavan omanarvontuntoa. Kun ei ole asiasta mitään sanottavaa niin tyypilliset hiekkalaatikkotason hommat riittä sinulle.
Ei ole minun vikani että sinua potkitaan päähän muualla, sinä varman ansaitset sen. Jos luulet että täällä joku saa viisaamman kuvan sinusta kirjoituksiesi perusteella niin taidat erehtyä.älä nyt suutu, vai lisääkö VHH vihantunnettakin, niinkuin on tutkimuksissa osoitettu? Opettele kirjoittamaan ja tule sitten takaisin.
- metsurin polkka
2+2 kirjoitti:
älä nyt suutu, vai lisääkö VHH vihantunnettakin, niinkuin on tutkimuksissa osoitettu? Opettele kirjoittamaan ja tule sitten takaisin.
ja vhh inntoleranssii ja voi resistentti ? ja hän on saanut vartalon aivan hirveen--
jälki on kuin tylsän kirveen----? - Veijo
metsurin polkka kirjoitti:
ja vhh inntoleranssii ja voi resistentti ? ja hän on saanut vartalon aivan hirveen--
jälki on kuin tylsän kirveen----?Täytyy vaan kiitellä kun esittelette järjenkukkasianne tällä kaikkien luettavaksi.
Vaatii tiettyä rohkeutta paljastaa olevansä täysin tyhmä. - vhh-anneli
Veijo kirjoitti:
Täytyy vaan kiitellä kun esittelette järjenkukkasianne tällä kaikkien luettavaksi.
Vaatii tiettyä rohkeutta paljastaa olevansä täysin tyhmä.----tollo ja tyhmä--?
OPETTELE MUUTAMA LISÄÄ JA ITSEILMAISUSIKIN ONTUU !
korjaa puutteesi ja tule uusin puvuin joukkoon tummaan ! - Veijo
vhh-anneli kirjoitti:
----tollo ja tyhmä--?
OPETTELE MUUTAMA LISÄÄ JA ITSEILMAISUSIKIN ONTUU !
korjaa puutteesi ja tule uusin puvuin joukkoon tummaan !Kutsun lapiota lapioksi. Vastustajille joilla ei ole mitään järkevää sanottavva riittää yksi adjektiivi.
Teräväälyisenä olen todennut että pieni vaihtelu virkistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132