Onkos kenelläkään mielipiteitä kyseisestä paikasta? Mitä merkkiä käyttää? Onko laadukas jne? Onko turussa muita kynsikursseja kuin tämä?
Make up star turku, koulutus
14
1957
Vastaukset
- =)
En tykännyt paikasta, rahastuksen makua. Käyttävät kineticsin aineita. Turussa on ainakin Vog Beauty, siellä on hyvä kouluttaja ja hyvät aineet, ainakin mä tykkään. Ja soul sistersillä on koulutusta, niillä on pidempi kuin muilla ja kouluttajana suomen huippunimi, käyttävät ons tuotteita
- alitaja
Onko kokemusta kinetics tuotteista? Onko laadukkaita? Kalliita vai halpoja?
Mitä jos haluaa vaihtaa merkkiä niin joutuuko käymään uuden kurssin aina tms?
Nimimerkki:On kokemusta: olet ilmeisesti käynyt kurssin make up starissa? Teetkö kynsiä nyt muulla merkillä? Jos, niin joutuuko joka kerta maksamaan kurssista vaikka tekniikka olisi jo hallussa? Entäs mitkä olisi hyviä merkkejä ilman lisä kurssia?
Minkähintainen kurssi on Vog Beatylla?
Kiitos jos jaksatte vastata. - aloittaja
alitaja kirjoitti:
Nimimerkki:On kokemusta: olet ilmeisesti käynyt kurssin make up starissa? Teetkö kynsiä nyt muulla merkillä? Jos, niin joutuuko joka kerta maksamaan kurssista vaikka tekniikka olisi jo hallussa? Entäs mitkä olisi hyviä merkkejä ilman lisä kurssia?
Kiitos jos jaksatte vastata.Kävin vog beatyn sivuilla, sieltä selvisi kurssihinnat jne. Aineiden, geelien ym. hintoja ei löytynyt.
- =)
alitaja kirjoitti:
Kiitos jos jaksatte vastata.Joo, olen käynyt Makeup starin koulutuksen, ehkä mulla kävi huono tuuri ja koulutuspv oli huono, se on vaan mun mielipide.
Ja teen nykyään kynsiä työkseni, eri merkillä.
Musta eivät olleet laadukkaita geelejä (tosin se on makuasia, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta =))
Mut olivat halpoja. Vog Beautyn tuotteet on hyviä ja aika paljon kalliimpia, pysyvyys on aivan eri luokkaa kuin kineticsillä.
Yleensä tuotteenvaihtokurssi maksaa jonkun verran (ei sisällä tuotteita) On pvn koulutus, ja mun tietääkseni joka kerta kun vaihdat merkkiä käyt sen maahantuojan koulutuksen (tuotteenvaihto) Joillakin se saattaa olla ilmainen, esim helsingistä ainakin löytyy sellaisia paikkoja.
En tiedä minkähintainen kurssi tällä heltkellä Vog Beautyllä on, kannattaa mennä niiden nettisivuja kattomaan. Tuotteiden hinnat näät kun olet käynyt kurssin, saat tunnukset joilla pääset kirjautumaan sivuille.
Toivottavasti tämä selkeytti jotain asioita =)
- huijattu
=( itselläni on kokemusta kyseisetä paikasta. Meikkikoulu kyseisellä paikalla on huijausta! kurssin vetää paikan omistaja jonka taito on mitä on, hän on hyvin kiintynyt marilynin ainoa tunti jota hän panostaa. en kurssin päätyttyä ole mihinkään valmis, ei tunnu et olisi oppinut mitään niin teoriassa ku käytännössäkään! Tuotteet jota käytettiin on vuosia vanha tod useimmat erääntyneet. tarjoaa "laadukasta" alkupakettia mutta tuotteet on kuulemma jostain kiinasta halvalla ostettu! kuulemma omistajalla on ollut ja kai edelleen ongelmia terveysviraston kanssa! valmistumispäivän jälkeen jäi vaan fiilis et oli kusetettu!
mitä tulee kynsikoulutukseen, opettaja oli todella pätevä. siinä ei ollut mitään valittamista
VAROITUKSEKSI NIILLE JOTKA HALUA TÖIHIIN TAI KOULUUN MAKE UP STARSIIN!
omistaja voi vaikuttaa mukavalta jos näkee et pystyt maksaa vuokra/koulutuksen, mutta loppupeleissä rahastaa kaikes mahdollisesta ylihinnan. TARKISTA, MIETI JA HARKITSE KUNNOLLA!! muitakin meikkikouluja on olemassa!!- huijattu
make up star on päässyt kuluttajariitalautakunnan mustalle listalle
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Kuluttajariitalautakunnan musta lista/1135251010153
en todellakaan suosittele! - ?
huijattu kirjoitti:
make up star on päässyt kuluttajariitalautakunnan mustalle listalle
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Kuluttajariitalautakunnan musta lista/1135251010153
en todellakaan suosittele!Mistä syystä on mustalla listalla? Omistajasta tuli mieleen sanonta "susi lampaan vaatteessa"
- huijattu
? kirjoitti:
Mistä syystä on mustalla listalla? Omistajasta tuli mieleen sanonta "susi lampaan vaatteessa"
on mustalla listalla, koska riitautunut kuluttajien kanssa toistuvasti. esim. ilmoittautumiset kurssille ja peruuttaa, jälkikäteen tulee lasku kursista, koska ei ole "peruuttanut" tai peruuttanut "myöhässä", ja näitä tilanteita on paljon! puhumattakaan tavaroista jota myy "laadukkaina"
susi lampaan vatteessa tosiaankin - liisaleena
huijattu kirjoitti:
on mustalla listalla, koska riitautunut kuluttajien kanssa toistuvasti. esim. ilmoittautumiset kurssille ja peruuttaa, jälkikäteen tulee lasku kursista, koska ei ole "peruuttanut" tai peruuttanut "myöhässä", ja näitä tilanteita on paljon! puhumattakaan tavaroista jota myy "laadukkaina"
susi lampaan vatteessa tosiaankinHyvä kun kyseisestä paikasta tulee infoa!!!!! Älkää ihmeessä tuhlatko rahojanne kyseiseen paikkaan!!!!!
- jebajeba
liisaleena kirjoitti:
Hyvä kun kyseisestä paikasta tulee infoa!!!!! Älkää ihmeessä tuhlatko rahojanne kyseiseen paikkaan!!!!!
Olen käynyt kyseisen kurssin ja olen pettynyt siihen mitä sain vastineeksi tuolle suurelle summalle.:( (5200e)
Tuotteet jotka saadaan kurssin yhteydessä on ehkä n.100e arvoista tavaraa ja ei todellakaan ole mitään hyvää laatua.... elikkä jos aiot alalle töihin, niin joudut uhraamaan aika ison summan, jotta saat tarvittavat aloitus tarvikkeet. Ja mitä tulee siihen, että onko tuo vajaa neljä kuukautta riittävä aika oppia asiat kunnolla, niin minun mielestäni ei. Kyllähän nuo asiat oppii tekemällä sen jälkeenkin, mutta on aika ikävää tehdä alkuun töitä niin epävarmana ja olla sit omillaan. Muutaman kuukauden lisäys kurssiin ei olisi pahitteeksi.... mutta sehän maksais rahaa tietysti!!!
Jos siis olet hankkiutumassa alalle, niin ota kursseja eri paikoista pikkuhiljaa, tekien samalla töitä. Ota selvää hyvin mitä saat vastineeksi rahoillesi!!! Turussa on niin paljon alan ammattilaisia ettei kaikille yksinkertaisesti vaan riitä töitä, joten mieti tarkkaan onko tämä just sitä mitä haluat ja onko sinulla mahdollisuus muuttaa toiseen kaupunkiin. Suomessa kyllä on vielä paljon paikkoja missä kyllä riittää duunia ilman näin isoa kilpailua ja voit varmasti menestyä!!=) Se että joudut miettimään kokoajan mistä revit rahat laskuihin, vie kyllä helposti innokkuuden uudesta työstäsi vaikka kuinka rakastaisit sitä. Yrittäjyys ei ole helppoa!! Tällä alalla kun ei oikeen oo palkkatyöntekijä paikkoja tarjolla. Kerron tämän nyt siis omasta jälkiviisaudestani... otin liian ison harppauksen kun olin niin innoissani alasta... töitä teen edelleenkin alalla, mutta ei niitä ole riittävästi.... unelmoinkin siis normaali palkkatyöstä.... silloin tiedät varmasti että mitä saat palkaksi ja että pystyt pitämään kesäloman jne...
Että näin.....=) - hmmm..
jebajeba kirjoitti:
Olen käynyt kyseisen kurssin ja olen pettynyt siihen mitä sain vastineeksi tuolle suurelle summalle.:( (5200e)
Tuotteet jotka saadaan kurssin yhteydessä on ehkä n.100e arvoista tavaraa ja ei todellakaan ole mitään hyvää laatua.... elikkä jos aiot alalle töihin, niin joudut uhraamaan aika ison summan, jotta saat tarvittavat aloitus tarvikkeet. Ja mitä tulee siihen, että onko tuo vajaa neljä kuukautta riittävä aika oppia asiat kunnolla, niin minun mielestäni ei. Kyllähän nuo asiat oppii tekemällä sen jälkeenkin, mutta on aika ikävää tehdä alkuun töitä niin epävarmana ja olla sit omillaan. Muutaman kuukauden lisäys kurssiin ei olisi pahitteeksi.... mutta sehän maksais rahaa tietysti!!!
Jos siis olet hankkiutumassa alalle, niin ota kursseja eri paikoista pikkuhiljaa, tekien samalla töitä. Ota selvää hyvin mitä saat vastineeksi rahoillesi!!! Turussa on niin paljon alan ammattilaisia ettei kaikille yksinkertaisesti vaan riitä töitä, joten mieti tarkkaan onko tämä just sitä mitä haluat ja onko sinulla mahdollisuus muuttaa toiseen kaupunkiin. Suomessa kyllä on vielä paljon paikkoja missä kyllä riittää duunia ilman näin isoa kilpailua ja voit varmasti menestyä!!=) Se että joudut miettimään kokoajan mistä revit rahat laskuihin, vie kyllä helposti innokkuuden uudesta työstäsi vaikka kuinka rakastaisit sitä. Yrittäjyys ei ole helppoa!! Tällä alalla kun ei oikeen oo palkkatyöntekijä paikkoja tarjolla. Kerron tämän nyt siis omasta jälkiviisaudestani... otin liian ison harppauksen kun olin niin innoissani alasta... töitä teen edelleenkin alalla, mutta ei niitä ole riittävästi.... unelmoinkin siis normaali palkkatyöstä.... silloin tiedät varmasti että mitä saat palkaksi ja että pystyt pitämään kesäloman jne...
Että näin.....=)kuullut niin paljon tästä make up starsista, et huh, mutta jos oikein olen kuullut niin make up starsissa työskentelee yksityisyrittäjiä (?) Heille ei taida kuulua hyvää kun paikasta kuulee vaan huonoa palautetta, mutta jos paikka on vieläkin pystyssä niin kai se tarkoittaa että sieltä saa aika hyvää palvelua, jos nyt ei huomioida omistajan rahastuksesta ( kai hän sillä yrittää pärjäillä alalla, huono tapa se on, mut jokaisella oma tapansa)
olen harkinnut make up starsin meikkikoulua mutta taidan kysellä muualta vielä ennen kun päätän :) - hmm.....
huijattu kirjoitti:
susi lampaan vatteessa tosiaankinkuulemma näit mustia listoja on vuodesta 2007 asti tai ken tietää onko siitä aiempia
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:fubZ2mRJujkJ:www.kuluttaja.fi/fi-FI/mustalista/ satusun oy&cd=7&hl=fi&ct=clnk&gl=fi - ahneus ei kannata
hmm..... kirjoitti:
kuulemma näit mustia listoja on vuodesta 2007 asti tai ken tietää onko siitä aiempia
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:fubZ2mRJujkJ:www.kuluttaja.fi/fi-FI/mustalista/ satusun oy&cd=7&hl=fi&ct=clnk&gl=fiViime vai edellisessä numerossa oli taas kyseisen firman omistaja päässyt mustalle listalle.
Kuluttaja lehti - 97531
ahneus ei kannata kirjoitti:
Viime vai edellisessä numerossa oli taas kyseisen firman omistaja päässyt mustalle listalle.
Kuluttaja lehtiMahtaako olla kovin kauaa toiminnassa tuo firma? Luulisi,ettei!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789