-Käveletkö puolison tms. kanssa käsi kädessä?
-Pidätkö siitä?
-Missä tapauksessa et kävelisi käsikkäin (liian tuore suhde tms.)??
-Jos et siitä nyt niin välitä, niin voiko sut siihen houkutella/opettaa tai teetkö niin jos huomaat sen olevan toiselle tärkeää?
-Muuta aiheesta mieleenjuolahtavaa.
Käsikkäin
48
857
Vastaukset
- monte34
-Käveletkö puolison tms. kanssa käsi kädessä? EN KOSKAAN
-Pidätkö siitä? EN PIDÄ
-Missä tapauksessa et kävelisi käsikkäin (liian tuore suhde tms.)?? YLIMMÄSSÄ VASTASIN JO
-Jos et siitä nyt niin välitä, niin voiko sut siihen houkutella/opettaa tai teetkö niin jos huomaat sen olevan toiselle tärkeää? EI VOI SILLÄ TOIMIN VAIN JA AINOASTAAN NIIN MITENKÄ ITSE TYKKÄÄN OLLA- monte34
Papu.Sparrow kirjoitti:
Varmaan kävelet tai itket ja kävelet!! ;D
käsikkäin kävely kuuluu murkuille ja vanhuksille
monte34 kirjoitti:
käsikkäin kävely kuuluu murkuille ja vanhuksille
Uhoot kun en pääse näyttään kuinka äkkiä ja helposti se käy. Pidä harhaluulos :)
- scale
Omasta aloitteestani en ole pitkään aikaan kävellyt. Mutta naiseni innostuu joskus niin lällyksi, että ottaa kädestä kiinni (etenkin jos ollaan kaksistaan rilluttelemassa). Mä en kyllä mitenkään tunne oloani kotoisaksi em. tilanteessa, mutta en viitsi loukata toista ja kärvistelen kuin mies ja koitan ensimmäisen tekosyyn tullessa kiemurrella irti.
Elikkäs en mä siitä oikein osaa nauttia, jotenkin liian teinimeininkiä.
Missä tapauksessa en kävelisi käsikkäin. Kyllä mä kävelen, koska en halua loukata toista. Tuoreessa suhteessa sitä juuri kävelläänkin käsikkäin.Että alkoi vahingoniloinen ilme nouseen kasvoille kuvitellessani sun ilmeitä.. niin ja muistojakin nousi esiin. Olen muutaman kerran ite ihan tahallani piinannut miestä tuolla. Se kun vähän mulkoilee mua, niin iloisen ja hölmönnäköisenä vaan hymyä takas.. ja kävelyn jatkumista käsikädessä. Nyt mä muistin taas lisää hupia miehistä. Niitä on kiva rääkätä :D
- scale
Papu.Sparrow kirjoitti:
Että alkoi vahingoniloinen ilme nouseen kasvoille kuvitellessani sun ilmeitä.. niin ja muistojakin nousi esiin. Olen muutaman kerran ite ihan tahallani piinannut miestä tuolla. Se kun vähän mulkoilee mua, niin iloisen ja hölmönnäköisenä vaan hymyä takas.. ja kävelyn jatkumista käsikädessä. Nyt mä muistin taas lisää hupia miehistä. Niitä on kiva rääkätä :D
Ihan oikeesti jotenkin luulen, että C tekee mulle ton ihan piruuttaan. Pakko sen on ollu huomata, että etsin vaan tekosyytä saada käpäläni takasin :D
Mä kyllä vielä jotenkin keksin, miten maksan potut pottuina. scale kirjoitti:
Ihan oikeesti jotenkin luulen, että C tekee mulle ton ihan piruuttaan. Pakko sen on ollu huomata, että etsin vaan tekosyytä saada käpäläni takasin :D
Mä kyllä vielä jotenkin keksin, miten maksan potut pottuina.On ihan pakko välillä vähän pöllyyttää ettei ne täysin kangistu :)
Ei C sen takia sitä tee, vaan just siksi kun se on niin kivaa.- scale
Papu.Sparrow kirjoitti:
On ihan pakko välillä vähän pöllyyttää ettei ne täysin kangistu :)
Ei C sen takia sitä tee, vaan just siksi kun se on niin kivaa.kaikkien maailman naisten kesken on selkeästi salaliitto meidän poloisten äijien kiusaamiseksi.
scale kirjoitti:
kaikkien maailman naisten kesken on selkeästi salaliitto meidän poloisten äijien kiusaamiseksi.
Kun mullahan on tää uniikki hieno luonne ja ilkikurinen mieli. Ei muut samanlaisia ole, usko pois. Ei ole ei.. jatka vanhalla mallilla vaan :)
- laskin väärin
Se on yleensä vähän vaivalloista pituuseron takia, eli harvoin tulee käveltyä.
Tuo on totta. Mäkin kun olen vähän lyhyemmänpuoleinen normaalikokoinen, niin ison miehen kohdalle sattuessa kävely noin on vähän hankalaa.
vähän riippuu puolisosta...
Papu.Sparrow kirjoitti:
Avaudu vähän, sitähän tässä haetaan että mistä :)
Joku toinen mies ei varmaan pitäis, jos hänen puolison kanssa käsikkäin kulkisin. Ja sit jonku puolison kans voi olla turvallisempaa kävellä jonku matkaa takanapäin. Kolmannen kans sit on ehkä parempi kulkea muutama askel edellä. Neljännen puolison kanssa osataan kävellä ilman toistensa tukemista. Viides on sitten varmaan samanlainen romanttikko kuin minä ja osaa napata ilmast juuri ne oikeat hetket kädestä kiinni ottamiseen...
Mutjoo. Tilanteet vaihtelee. Yleensä, jos nyt tykkää toisesta, ei ole se käsikädessä kulkeminen ongelma. Päinvastoin. Ongelma tulee silloin, jos ei käsikädessä kulje...- bdbdsda
Genio.Mente kirjoitti:
Joku toinen mies ei varmaan pitäis, jos hänen puolison kanssa käsikkäin kulkisin. Ja sit jonku puolison kans voi olla turvallisempaa kävellä jonku matkaa takanapäin. Kolmannen kans sit on ehkä parempi kulkea muutama askel edellä. Neljännen puolison kanssa osataan kävellä ilman toistensa tukemista. Viides on sitten varmaan samanlainen romanttikko kuin minä ja osaa napata ilmast juuri ne oikeat hetket kädestä kiinni ottamiseen...
Mutjoo. Tilanteet vaihtelee. Yleensä, jos nyt tykkää toisesta, ei ole se käsikädessä kulkeminen ongelma. Päinvastoin. Ongelma tulee silloin, jos ei käsikädessä kulje...kävellyt sellaisen naisen kanssa, joka ei ole jonkun toisen miehen puoliso?
bdbdsda kirjoitti:
kävellyt sellaisen naisen kanssa, joka ei ole jonkun toisen miehen puoliso?
olen. Mitä sitten?
- köpöttelijä
-Käveletkö puolison tms. kanssa käsi kädessä? Tottakai
-Pidätkö siitä? Jep
-Missä tapauksessa et kävelisi käsikkäin (liian tuore suhde tms.)?? No enpä keksi.
-Jos et siitä nyt niin välitä, niin voiko sut siihen houkutella/opettaa tai teetkö niin jos huomaat sen olevan toiselle tärkeää? Yleensä jos rakastaa oikeasti toista, pyrkii tekemään sellaisia asioita mistä toinen pitää. Varsinkin jos ne eivät ole tuon työläämpiä. -Käveletkö puolison tms. kanssa käsi kädessä? Ylensä
-Pidätkö siitä? Joo
-Missä tapauksessa et kävelisi käsikkäin (liian tuore suhde tms.)?? Reippaalla kävelylenkillä se on vähän hankalaa.
-Jos et siitä nyt niin välitä, niin voiko sut siihen houkutella/opettaa tai teetkö niin jos huomaat sen olevan toiselle tärkeää? Minä olen aina pitänyt siitä ja tehnyt niin kaikkien heilojeni kanssa ja hyvin ovat kaikki siihen oppineet.
-Muuta aiheesta mieleenjuolahtavaa. Aion jatkaa lällyä tapaani hamaan hautaan asti, vaikka se muita miten helvetisti naurattaisi.Ratikkakuski kirjoitti:
Edes yhdessä asiassa. ;-)
Monessakin. Se että saat ite ruokittua ittes, nousee ykköseksi :D
Mä haluan kanssa joskus löytää sellaisen!Papu.Sparrow kirjoitti:
Monessakin. Se että saat ite ruokittua ittes, nousee ykköseksi :D
Mä haluan kanssa joskus löytää sellaisen!Eikö siinä ole olemassa riski, että huomaat ennen pitkää olevasi yhdässä turnipsin kanssa, kun se osaa omatoimisesti lihottaa itsensä? ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Eikö siinä ole olemassa riski, että huomaat ennen pitkää olevasi yhdässä turnipsin kanssa, kun se osaa omatoimisesti lihottaa itsensä? ;-)
Että niin käy. Mieshän lihoo just sen takia suhteessa, kun toinen vääntää ruokaa pöytää ettei miehen tarvi kuin paikalle ilmaantua ja pöytään käydä. Niin ja vähän santsatakkin että jaksaa.
Jos ite tekee useimmin, niin ei tule niin kauheasti sitten syötyä. Uskoisin näin.. tai ainakin toivon niin. Noh, ainahan voi sitten alkaa tekeen sitä vähäkalorista, jos huomaa että hään omat pöperöt turvottaa turhan paljon navanseutua. Voin mä hyvästä syystä vähän aikaa vaivautua :)....teidän pituuserolla? Käveletkö sä polvet koukussa, hartiat vinossa vai selkä kyttyrällä?
- ...
Richartti kirjoitti:
....teidän pituuserolla? Käveletkö sä polvet koukussa, hartiat vinossa vai selkä kyttyrällä?
käsi pystyssä
Richartti kirjoitti:
....teidän pituuserolla? Käveletkö sä polvet koukussa, hartiat vinossa vai selkä kyttyrällä?
Minä jo ehdinkin ihmetellä, miten tuossa joku toinen vastaaja piti pituseroa hankalana. Tai sitten minä vain olen niin tottunut siihen koko aikuisikäni. Kaulakkain kävely olisikin sitten jo vähän toinen juttu.
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä jo ehdinkin ihmetellä, miten tuossa joku toinen vastaaja piti pituseroa hankalana. Tai sitten minä vain olen niin tottunut siihen koko aikuisikäni. Kaulakkain kävely olisikin sitten jo vähän toinen juttu.
tietenkään ole, kun kättä saa roikottaa suorana, mutta lyhempi joutuu taivuttamaan kättään. Menee helposti siihen, että sen yrittää ripustaa, mutta se on käsineet, varsinkin vanttuut, kädessä vaikeaa.
- Abrelia
- En kävele puolisoni kanssa käsi kädessä
- Pitäisin
- Jos olisin riidoissa
- Kyllä jos se on toiselle tärkeä
- Sillä voi osoittaa pitävänsä puolisostaan/ kaveristaan - Mahdollista
- ... ehdollista, mutta oikeen ihmisen kanssa niin on hyvä ellei paras.
- Silloin kun siltä ei tunnu. Suhteen loppuvaiheessa mun ei tehnyt mieli kulkee käsikkäin exän kans.
(optio: Jos käteni hikoaa ihan älyttömästi niin sitten en kehtaa).
-Jos en tee niin edes joskus on syytä huolestua.
- Tein juuri kettusapluunan. Minne mä maalaan ketun?Papu.Sparrow kirjoitti:
Periaatteessa kuitenkin onnistuu? Hyvä :)
Ööö, maalaa se kanojen viereen??Ei ainoastaan periaatteessa. Mä tykkään kulkee käsi kädessä mutta en ihan jokaisen mulle hymyilevän naisen kanssa niinsanotusti.
Tytär on muuten tässä asiassa ekspertti. Aika usein huomaa kulkevansa hänen kanssa käsi kädessä. Onneksi on jo sen verran pituutta hänellä ettei tarvi kulkea selkä mutkalla niinkuin aikaisemmin :D
- Cranky_geek
tota on tullu harrastettua. Ei sitä ehkä ite niin aattele eikä oma-aloitteisesti nappaa naista kädestä, mutta kun tietää et se merkkaa sille naiselle, niin eipä tuo haittaakaan. No okei, tuntuu ittestäki ihan kivalta aina välillä. Joskus vaan miettii, että siitä tulee vähän semmonen teini vaikutelma, mutta sitten toisaalta taas niin mitäs väliä sillä nyt on mitä jotkut randomit tallustelijat siitä ajattelee. En silti kylläkään harrasta mitään imuttelua julkisilla paikoilla. Semmonen sopivan mittainen pusu vaikka hyvästiksi ei pitäis kuitenkaan järkyttää kenenkään päivää. Kädestä pitelyn lisämausteena voi joskus olla puolin ja toisin vaivihkaa semmosta pientä pepusta puristelua tai pientä kiusoittelua vaikkapa liukuportaissa.
- Cranky_geek
Papu.Sparrow kirjoitti:
Ihan täydellinen suoritus taas meidän Kränkkikseltä :D
lieneekö sitten enemmän kouluttajien ansiota toi. x)
- retard girl
Papu, nyt minä taidan olla ihastunut sinuun. En ole edes bi, mutta olen kuiteskin tullut siihen tulokseen, että olet superihana. Onko sulla jotain fanclubia, johon voisi liittyä? www.papusparrowfans.net?
En tosin tykkää kävellä kenenkään kanssa käsi kädessä... hikoavat kädet on ick. Kun tennistäkin pelaa, niin saa koko ajan pyyhkiä mailakättä hameeseen, saatikka sitten että olisi lämmin ihmiskäsi kyseessä. Olen kyllä ihastunut (Papun lisäksi ;)) sellaiseen mieheen, joka aina roikkui exänsä käsipuolessa, ja mietinkin kaatuisikohan tuo meidän orastava suhde siihen että teeskentelisin käteni olevan amputoitu... - juu
mättää . tykkään halata ja pussata joka käänteessä
- KoppavaHoro
Kävelen...
-Pidätkö siitä?
Itse asiassa enpä juuri. Kumppanini on minua pidempi ja jotenkin tunnen itseni vammaiseksi, kun toinen käteni on "poissa käytöstä". Mutta pidän siitä, että kumppanini haluaa kulkea käsi kädessä ja sen hänelle suon, koska on hänelle tärkeä juttu.
Suoraan sanottuna se tuntuu todella vaikealta silloin, kun arvioin, ettei suhde kestä. Ja kun ollaan ahtaassa paikasa niin ei ole kiva olla mikään ylileveä kuljetus.
-Jos et siitä nyt niin välitä, niin voiko sut siihen houkutella/opettaa tai teetkö niin jos huomaat sen olevan toiselle tärkeää?
Ks. toinen vastaukseni.
Miksei kukaan ole keksinyt tähään mitään käytännöllisempää ratkaisua? Joku naru tai jotain vastaavaa? Mikä idea siinä kädestäpitämisessä on, siis kahden aikuisen kesken, muuten kuin jossain ahtaassa konserttipaikassa, messuilla tai vastaavassa?- KoppavaHoro
Toihan on itse asiassa tosi hyvä idea! Sen pitäisi vaan kai viestiä sitten ulospäinkin, että "me ollaan muuten pari".
-Käveletkö puolison tms. kanssa käsi kädessä? kyllä
-Pidätkö siitä? kyllä, ellei kummallakaan ole liian hikinen ote
-Missä tapauksessa et kävelisi käsikkäin (liian tuore suhde tms.)?? kun se ei tuntuisi hyvältä, syystä taikka toisesta
-Jos et siitä nyt niin välitä, niin voiko sut siihen houkutella/opettaa tai teetkö niin jos huomaat sen olevan toiselle tärkeää? limainen käsikin on toisinaan parempi kuin housuntaskussa mureutuva
-Muuta aiheesta mieleenjuolahtavaa. autiotalo olisi kiva yllätys- Jazuli
-Käveletkö puolison tms. kanssa käsi kädessä? - välil kävellään käsikkäin... tuolla ko kuletaan kaupunnilla etc..kävelylläkin..
-Pidätkö siitä? - piän..kauhees kiirus sitten taas parempi, kun kävellään vaan reippaasti käsillä vauhtia antaen..xo)
-Missä tapauksessa et kävelisi käsikkäin (liian tuore suhde tms.)?? - hmm..ei tuu mieleen..no en ainakaan jos olis lihava riita..etc vastenmielinen ihmii kyseessä..
-Jos et siitä nyt niin välitä, niin voiko sut siihen houkutella/opettaa tai teetkö niin jos huomaat sen olevan toiselle tärkeää? - voi vissinki, koska mun ukkeli ei ole niin välittäny käes käes kulkemisesta..mut nykyisin jopa tarttuu ite käteen käsikkäin kävelläkseen..
-Muuta aiheesta mieleenjuolahtavaa. - istutaan autossa usein käsikkäin..=o)))..tai käsi toisen reidellä taikka niskassa rapsuttamassa..joo juu eikä viel olla siks kolaroitu..hihhii..xo) - sirpamaikkarilta
-Käveletkö puolison tms. kanssa käsi kädessä? JOO
-Pidätkö siitä? JOO
-Missä tapauksessa et kävelisi käsikkäin (liian tuore suhde tms.)?? MIELELLÄNI OSTOKSILLA OLLESSA KOSKA PÄSSI VETÄÄ MUT AINA POIS LAUKKU- JA KENKÄHYLLYILTÄ!
-Muuta aiheesta mieleenjuolahtavaa. PÄSSI ON MYÖS NIIN KIVA ET JOS MUN SORMIA PALELEE NIIN SE OTTAA NE OMAN NYRKIN SISÄÄN LÄMPIMÄÄN. - amaly
-Käveletkö puolison tms. kanssa käsi kädessä? jep
-Pidätkö siitä? jep
-Missä tapauksessa et kävelisi käsikkäin (liian tuore suhde tms.)?? kun on kiire tai lenkillä tai toisessa kädessä jumalattoman painava kauppakassi
http://www.youtube.com/watch?v=qEl_AG16IrI entisiä juttuja ja mahollisesti myös tulevia.
-Käveletkö puolison tms. kanssa käsi kädessä? - toisinaan joo mutta käsikynkkä on kans ihan kiva.
-Pidätkö siitä? - juu mutta ei se niin tärkeäkään asia oo.
-Missä tapauksessa et kävelisi käsikkäin (liian tuore suhde tms.)?? - no vaikka jos oon tietyllä tapaa epävarma siitä onko tämä nyt oikea henkilö siihen, oon muutenki aikas tarkka tuommosissa asioissa ettei kenen tahansa kans passaa mennä niin käveleen tai pusutteleen jne kaikkien nähen, voi pian miehet luulla mun olevan tavoittamattomissa. >:D tai sitte riidan jälkeen.
-Jos et siitä nyt niin välitä, niin voiko sut siihen houkutella/opettaa tai teetkö niin jos huomaat sen olevan toiselle tärkeää? - vois sitä ainaki hetken kokeilla.
-Muuta aiheesta mieleenjuolahtavaa. - liian harvoin näkee nykyään vanhuksia kävelemässä käsikynkkää, se on tosi suloinen näky.- kirpela
-Käveletkö puolison tms. kanssa käsi kädessä? -Toivottavasti :)
-Pidätkö siitä? -Pitäisinhän minä...mut entäs hää...
-Missä tapauksessa et kävelisi käsikkäin (liian tuore suhde tms.)?? -Jos toinen kännissä kun käki.
-Muuta aiheesta mieleenjuolahtavaa. -Mikä siinon nii vaikeeta jos vaakamambota kumminkin voi?! - Oopust
- Joskus, enimmäkseen kynkässä mennään, ehkä pituuseron vuoksi
-Pidätkö siitä?
- En, enkä ole pitämättä, kokolailla luonnollinen juttu ilman että olisi tullut ajateltua sitä...
- Vessaan haluan mennä ilman tukea
- En osaa sanoa, jos noin olisi
- Olen nähnyt paljon vanhoja pariskuntia, jotka kävelevät käsi kädessä, joten ei ilmeisesti edes ikäkysymys... ...ei...en tykkää, se tuntuu jotenkin hankalalta. En tiedä johtuuko se pelkästään pituuserosta vai onks siinä jotain muutakin...
Muuten en nyt niin julkilääppimistä karsasta, mutta toi käsi kädessä kävely...nääh....vaikka "ankkakävelyä" ja kaulailua mieluummin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202248
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4232151Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669