Mulla on siis ollu jo puolvuotta känsä sormessa. Nyt olen laittanut siihen viimeviikon keskiviikosta lähtien verruxin -voidetta. Verruxinin avulla sormesta, känsän päältä ja hieman känsän ympäriltä lähti nahkat. Ei tosin ihan kokonaan tietenkään nahkat lähteny, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan. Terveydenhoitaja kehotti minun laittamaan tuota verruxin -voidetta kahden viikon ajan, mutta nyt ei enää pysty. Se sattuu niin paljon kun siitä on ne nahkatkin lähteneet.. heti kun on voidetta laittanut niin alkaa hirveä kirvely.. Pitäisikö silti laittaa sitä voidetta vielä se toinenkin viikko, vaikka se niin pirusti sattuukin? vai kuinka toimia?
känsä sormessa, verruxin
avutonn
2
1174
Vastaukset
- veks,veks
poistattamaan se känsä. Turha lutrata noiden aineiden kanssa kun se voidaan jäädyttää ym. helposti
- aino
Känsä ei lähde jäädyttämällä eikä verruxinilla.sille on ihan eri myrkyt.syylä ei oo sama kuin känsä
Itellä oli sormessa känsä jota luulin syyläksi.monta vuotta tuhrasin jäähdytysaineen ja voiteitten ja laastareiden kanssa.ei hävinny.sit viimesellä löyty känsäkynä apteekist jotai 20e.ja nyt se on poissa
Jesss. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793