eli vaikka haittavaikutksissa on että pillerit saattaa aiheuttaa painonnousua/nesteenkertymistä, niin itselle on kylläkin käynyt juuri päin vastoin. Kiloja lähtee tosi helpolla (ei mitään huolestuttavaa painonlaskua kuitenkaan).
Eli onko muilla käynyt näin päin että pillerit ovat helpottaneet painon laskua?????
(itsella oli/on ylipainoa, 85/166 kun alotin pillerit n.2kk sitten, nyt tippunut -3kg eli 82/166)
Pillerit ja laihtuminen, muita??????????
7
4776
Vastaukset
- kojhik
Pillerit voivat myös poistaa nestettä (= näkyy vaa'alla) sekä vaikuttaa ruokahaluun vähentävästi. Ne voivat myös vaikuttaa aineenvaihduntaan vilkastavasti. Kaikkea voi sattua.
- marjattamarjukkaelli
no mutta näin sitten kai! Yaz pillereitten mukana tulleet ohjeet ja KAIKKI laput oon lukenu, ei tollasta siellä ole kuitenkaan ollut.
Muutenkin aika vähäsesti näistä pillereiden vaikutuksista on kerrottu, varsinkin niistä enemmän negatiivisista. Kaipais ehkä vähän enemmän infoo.. - ollos hyvä
marjattamarjukkaelli kirjoitti:
no mutta näin sitten kai! Yaz pillereitten mukana tulleet ohjeet ja KAIKKI laput oon lukenu, ei tollasta siellä ole kuitenkaan ollut.
Muutenkin aika vähäsesti näistä pillereiden vaikutuksista on kerrottu, varsinkin niistä enemmän negatiivisista. Kaipais ehkä vähän enemmän infoo..http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/7/10497717.shtml
- saritasi
En suosittele pillereitä, itse lihoin 12kiloa kun testasin niitä ensimmäisen kerran, jos et usko niin katsoppa tämä video: http://www.youtube.com/watch?v=Q80OmBBWxRc
Jouduin käymään salilla tuon jälkeen 2 kertaa viikossa että pääsin takaisin ihannepainooni :( - Minä myöskin
Mulla pillerit vei selkeästi ruokahalun, naama irvessä pitää väkisin syödä jotakin. Samoin poistavat nestettä saa rampata koko ajan vessassa.
Laihtuminen ja nesteen poistuminen voivat myös johtua siitä, että olen hyvin rakastunut. :)
- -Hanna21-
No mä oon miettiny ihan samaa että voiko e-pillerit vaikuttaa laihduttavalla tavalla. Monet kaverit on sanonu et heillä on painoa tullu, mulla on kesän jälkeen kun pillerit aloitin, paino pudonnu 5kg. Oon vähentäny juoksulenkeillä käymistä ja syön normaalisti kuin ennenkin.
- Semmosia
Itse aloitin myös pillerit pari kuukautta sitten, ja olen huomannut että mulla ei ole niin paljon ruokahalua. Omat mittani olivat (siis kun aloitin pillerit) 70,5 kg/162 cm ja nyt 67,5 kg/162 cm. :) Olen erittäin onnellinen, ettei nuo pillerit (Yasminelle) aiheuttanut tuota nesteenkertymistä tai lisänny ruokahalua, jota ennen löyty aivan liikaa. Halleluja pillereille! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794