Minut on irtisanottu tuotannollisin ja taloudellisin perustein vakituisesta työsuhteesta ja nyt kun 4kk:n irtisanimisaikaa on jäljellä pari viikkoa, minulle tarjottiin 3kk:n määräaikaista sopparia - samassa tehtävässä.
Onkos tästä olemassa jotain pykäliä, minun mielestäni tuotannollis-taloudelliset syyt eivät enää ole voimassa kun kerran samoja hommia riittää edelleen.
Vakituisesta määräaikaiseksi?
3
837
Vastaukset
- ...
Tässä Erto kertoo: http://www.erto.fi/tyosuhdeopas/irtisanomisperusteet/227-uudelleensijoittaminen-ja-kouluttaminen-irtisanomistilanteessa
Kannattaisi kyllä tarkistaa tulkintaa omasta liitosta. - 8
Irtisanominen ei ole sellainen juttu mikä voidaan peruuttaa. Tehty mikä tehty, irtisanomiset eivät peruunnu. Uuden työsopimuksen teko on sitten eri juttu. Siksipä mielestäni sinä et voi palata automaattisesti vakituiseksi. Sen sijaan kiistaa voi käydä siitä oliko irtisanomisesi laiton. Jos se todetaan laittomaksi olet oikeutettu korvaukseen, mutta työsopimus ei palaa voimaan. Sinä et voi kieltäytyä karenssin takia uudesta määräaikaisesta sopimuksestakaan.
- as
Jos sinut kutsutaan töihin 90 pv sisällä irtisanomisajan päättymisestä on irtisanominein laiton.Ilmoita liittoon. Näin ainakin PAMissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun523779Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182817Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6422470Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202107KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar882094Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441791- 221723
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431665Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971526- 281486