apuaa!! :[

kuhmu23

KERTOKAA joku kannustavia kommentteja, että selluliitin voi saada EDES VÄHENEMÄÄN!? Lopetin juuri e-pillerit ja liikkunut olen, nyt toivon vaan, että selluliitti tasoittuisi reisistäni ja takapuolesta edes hiukan. Kuivakuppaustakin olen testannut, mutta tuloksia ei ole näkyvissä. Sellua on syksyn aikana tullut myös käsivarsiini!! Itkua olen vääntänyt jo monta viikkoa, tuntuu että aamulla peiliin katsoessani, on taas muutama sellupallo lisää :/ Voikohan joku sairaus lisätä selluliittiä? E-pilleireitä olen käyttänyt n.1,5v mutta nyt loppu. Ja selluliittiä todella on, näkyy vaatteidenkin näki helposti. EN ole ylipainoinen.

3

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @hope

Kyllä voi! Itselläni on ollut selluliittia aina ja kaikki keinot on käytetty ja olin jo ihan varma, että mikään ei tehoa. Nyt olen käynyt neljä kertaa velasmooth-hoidossa ja ihoni on ihan eri näköinen! Ei minulta varmaankaan ole senttejä lähtenyt mutta iho on tasaisempi ja joustavampi kuin ennen. Aion käydä tuon suositellun kymmenen hoitokertaa vaikka kallistahan se on....

• möykky27

Itsellänikin alkoi sellua näkymään jo käsivarsissakin ja aivan kuten sinä, olin kauhuissani : /
      Vähensin reilusti kahvin juontia (kuulin väitteen että se aiheuttaa selluliittia) ja lisäsin veden juontia. Join myös kuurin Detoxia joka puhdistaa kehoa kuona-aineista ja sen perään kuurin Slimmiä, molempia saa luontaistuotekaupasta, ja ta-daa, käsivarsista sellu katosi kokonaan ja jaloissakin sitä on jo huomattavasti vähemmän.
      (Kannattaa muutenkin muistaa juoda paljon, sillä toisin kuin usein luullaan, juuri nesteenvajaus alkaa keräämään nestettä kehoon.)

Toivottavasti näistä konsteista on apua myös sinulle :)

• Kiivikiipijä

Kokeilepa kuivakuppausta, tuossa alapuolella on ketju siitä :) Monet näyttää saaneen apua. Itse vasta aloittelen ja toivon parasta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      180
      14869
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      118
      10425
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      106
      9279
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      44
      9104
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      66
      8723
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      52
      6880
    7. 179
      6465
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      30
      5553
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      150
      5324
    10. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      41
      3825
    Aihe