apuaa!! :[

kuhmu23

KERTOKAA joku kannustavia kommentteja, että selluliitin voi saada EDES VÄHENEMÄÄN!? Lopetin juuri e-pillerit ja liikkunut olen, nyt toivon vaan, että selluliitti tasoittuisi reisistäni ja takapuolesta edes hiukan. Kuivakuppaustakin olen testannut, mutta tuloksia ei ole näkyvissä. Sellua on syksyn aikana tullut myös käsivarsiini!! Itkua olen vääntänyt jo monta viikkoa, tuntuu että aamulla peiliin katsoessani, on taas muutama sellupallo lisää :/ Voikohan joku sairaus lisätä selluliittiä? E-pilleireitä olen käyttänyt n.1,5v mutta nyt loppu. Ja selluliittiä todella on, näkyy vaatteidenkin näki helposti. EN ole ylipainoinen.

3

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @hope

      Kyllä voi! Itselläni on ollut selluliittia aina ja kaikki keinot on käytetty ja olin jo ihan varma, että mikään ei tehoa. Nyt olen käynyt neljä kertaa velasmooth-hoidossa ja ihoni on ihan eri näköinen! Ei minulta varmaankaan ole senttejä lähtenyt mutta iho on tasaisempi ja joustavampi kuin ennen. Aion käydä tuon suositellun kymmenen hoitokertaa vaikka kallistahan se on....

    • möykky27

      Itsellänikin alkoi sellua näkymään jo käsivarsissakin ja aivan kuten sinä, olin kauhuissani : /
      Vähensin reilusti kahvin juontia (kuulin väitteen että se aiheuttaa selluliittia) ja lisäsin veden juontia. Join myös kuurin Detoxia joka puhdistaa kehoa kuona-aineista ja sen perään kuurin Slimmiä, molempia saa luontaistuotekaupasta, ja ta-daa, käsivarsista sellu katosi kokonaan ja jaloissakin sitä on jo huomattavasti vähemmän.
      (Kannattaa muutenkin muistaa juoda paljon, sillä toisin kuin usein luullaan, juuri nesteenvajaus alkaa keräämään nestettä kehoon.)

      Toivottavasti näistä konsteista on apua myös sinulle :)

    • Kiivikiipijä

      Kokeilepa kuivakuppausta, tuossa alapuolella on ketju siitä :) Monet näyttää saaneen apua. Itse vasta aloittelen ja toivon parasta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe