apuaa!! :[

kuhmu23

KERTOKAA joku kannustavia kommentteja, että selluliitin voi saada EDES VÄHENEMÄÄN!? Lopetin juuri e-pillerit ja liikkunut olen, nyt toivon vaan, että selluliitti tasoittuisi reisistäni ja takapuolesta edes hiukan. Kuivakuppaustakin olen testannut, mutta tuloksia ei ole näkyvissä. Sellua on syksyn aikana tullut myös käsivarsiini!! Itkua olen vääntänyt jo monta viikkoa, tuntuu että aamulla peiliin katsoessani, on taas muutama sellupallo lisää :/ Voikohan joku sairaus lisätä selluliittiä? E-pilleireitä olen käyttänyt n.1,5v mutta nyt loppu. Ja selluliittiä todella on, näkyy vaatteidenkin näki helposti. EN ole ylipainoinen.

3

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @hope

Kyllä voi! Itselläni on ollut selluliittia aina ja kaikki keinot on käytetty ja olin jo ihan varma, että mikään ei tehoa. Nyt olen käynyt neljä kertaa velasmooth-hoidossa ja ihoni on ihan eri näköinen! Ei minulta varmaankaan ole senttejä lähtenyt mutta iho on tasaisempi ja joustavampi kuin ennen. Aion käydä tuon suositellun kymmenen hoitokertaa vaikka kallistahan se on....

• möykky27

Itsellänikin alkoi sellua näkymään jo käsivarsissakin ja aivan kuten sinä, olin kauhuissani : /
      Vähensin reilusti kahvin juontia (kuulin väitteen että se aiheuttaa selluliittia) ja lisäsin veden juontia. Join myös kuurin Detoxia joka puhdistaa kehoa kuona-aineista ja sen perään kuurin Slimmiä, molempia saa luontaistuotekaupasta, ja ta-daa, käsivarsista sellu katosi kokonaan ja jaloissakin sitä on jo huomattavasti vähemmän.
      (Kannattaa muutenkin muistaa juoda paljon, sillä toisin kuin usein luullaan, juuri nesteenvajaus alkaa keräämään nestettä kehoon.)

Toivottavasti näistä konsteista on apua myös sinulle :)

• Kiivikiipijä

Kokeilepa kuivakuppausta, tuossa alapuolella on ketju siitä :) Monet näyttää saaneen apua. Itse vasta aloittelen ja toivon parasta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe