minkälainen tämä on autona, olen ajatellut ostaa noin 2004-2005 V8-koneella olevan version, aj. alle 100tkm ja turha vastailla että bensaa kuluu, minkälainen tämä on teknisesti ja mitä tyyppivikoja? Mitä kannattaa tarkistaa ostaessa?
VW Touareg V8
2
679
Vastaukset
- olenmika
Osta pois vaan jos siltä tuntuu. Turha tommosia on miettiä. Jos tulee jotain vikaa niin sitten viet huoltoon ja maksat itsesi kipeäksi. En kyllä usko että kovin paljoa tyyppivikoja on. Itse kyllä ostaisin mieluummin n. kymmenen vuotta vanhemman Jeep Grand Cherokeen ja loput rahat pistäisin pankkiin kertymään. Ei joku 90-luvun lopun Range Roverkaan paha auto olisi. Minun mielestä uusia autoja ei kannata ostaa ennenkuin vanhat on ajettu loppuun.
- diesel on parempi
Lue vaikka nuo sivustot ensin:
http://www.motor-talk.de/forum/vw-touareg-b223.html
www.clubtouareg.com
niin sitten tiedät paljon enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112788- 282424
- 421837
- 511669
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101428- 411401
- 81355
- 521273
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115