Suni:"Saatana ja kaikki sen pahat Henget uskovat tunnustavat, että neitsyt Mariasta
syntynyt Poika oli Jeesus Kristus, luvattu Messias. Kuten Jeesuksen veli Jaakob,
tämän ilmoitti:"
Näytäppä Raamatunkohta väitteesi tueksi Teuvo.
Suni nousi raivoonsa jälleen
7
139
Vastaukset
on opettanut, vaan eihän Suomessa ole heitä kuin vajaa 10 tuhatta ja muut kristityt on Suomessa lähellä nykyaikaa syntyneitä lahkoja.
- kITOOS
näytä Raamatusta
- Luukkaan mukaan
Luuk. 8:28
"Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa." vai naineko olet?
Ei sen todistamiseen Raamattua tarvita. Käy kierroksellasi kaikissa lähettyvilläsi olevissa jumalanhuoneissa
ja kysy niiden palvelijoilta:
Tunnustatko sinä, että neitsyt Mariasta syntynyt Poika oli Jeesus Kristus, luvattu Messias?
Kerro sitten tutkimustuloksesi meille kaikilleOlet näemmä keksinyt taas jonkin litanian:
Suni:"Tunnustatko sinä, että neitsyt Mariasta syntynyt Poika oli Jeesus Kristus, luvattu Messias?"
Mistä tuollaisen harhautuslitanian sieppasit? Minä en ainakaan tuollaista tunnustaisi, koska se on torso, jotakin puuttuu.
Kysyn sinulta Teuvo, että voitko kysyä saatanaltasi seuraavalla tavalla? Tuo "lihaan tulleeksi" on tärkeä kohta jonka omatekemästäsi litaniasta pois jätät, miksi?
"Tästä te tunnette Jumalan Hengen; jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta."Devoit kirjoitti:
Olet näemmä keksinyt taas jonkin litanian:
Suni:"Tunnustatko sinä, että neitsyt Mariasta syntynyt Poika oli Jeesus Kristus, luvattu Messias?"
Mistä tuollaisen harhautuslitanian sieppasit? Minä en ainakaan tuollaista tunnustaisi, koska se on torso, jotakin puuttuu.
Kysyn sinulta Teuvo, että voitko kysyä saatanaltasi seuraavalla tavalla? Tuo "lihaan tulleeksi" on tärkeä kohta jonka omatekemästäsi litaniasta pois jätät, miksi?
"Tästä te tunnette Jumalan Hengen; jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta."käy kaikkien Siikajoen kunnan jumalanhuoneitten palvelijoilta kysymässä:
Tunnustatko sinä Jeesuksen Kristuksen lihaan tulleeksi?
Ja kerro sitten tutkimustuloksesi meille kaikille.
Täällähän on luterilaisia, jehovalaisia, helluntailaisia, vanhoillislestadiolaisia, ja taitaapa olla joku mormoonikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1922699Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82802504Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy402322Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591404Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451060Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10761- 52708
- 18679
- 55662