Olemme viikonloppureissulla käymässä Saksanmaalla. Mahtavatko liikkeet olla auki viikonloppuisin eli launtaisin ja sunnuntaisin??? Vai joutuuko sitä tyytymään tähän nettiselaamiseen. Olisi mukava noin alustavasti katsella muutamista liikkeistä paikallisten autokauppojen tarjontaa. Matkamme suuntatuu Dusseldorfiin.
Ovatko Saksan autokaupat auki viikonloppuisin?
5
3866
Vastaukset
- Turistimatka
tulee, valitan
- MMatkaaja
Riippuu melkeinpä liikekohtaisesti. Yleensä ovat 10-14/16 auki. Rekisteröinnit pitää sitten hoitaa vasta maanantaina aamulla.
- hermot säästyy
Ellei sinulla ole muutamaa päivää aikaa sekä paikallistuntemusta Saksasta, niin kyllä kauppa pitää valmistella kotimaassa huolellisesti. Eli päätät mitä haluat, valkkaat 3-5 tarjokasta alueelta ja tsekkaat ne. Ellei mitään negatiivista ilmene voit tehdä kaupat vaikka ensimmäisestä. Monet ostavat "kokeilevat" auton tuontia jollain halvalla ritsalla ja takkiin tulee. Lauantaiksi saat palvelua (mutta ei kaupantekoprosessia), mutta kannattaa sopia etukäteen. Sunnuntain joudut sukuloimaan, toki jossain voi olla näyttelyitä silloinkin.
- Stuttgart
Mulla on eri kuva kun noilla muilla. Taallapain nimittain merkkiliikkeiden showroomit ovat auki myos sunnuntaisin. Eli niita autoja (BMW / MB, joista mulla on kokemusta) voi ihailla myos sunnuntaisin. Kauppa ei voi tehda eika koeajolle paase.
Mutta niinkuin nuo muut sanoivat, hyvan diilin saa aikaiseksi vain siten, etta syynaa mobilesta ja autoscoutista sopivan maaran kandidaatteja ja sopii sitten nayton. Kaytettya autoa ei oikein kannata ostaa samaan tapaan kuin maitolitraa. - Düsseldorfiin
Liikkeet auki vain lauantaisin normaalisti klo 10-15.00. Suosittelen liikettä www.mobile.de/auto-sale. Rekisteröinti maanantaina klo 7.00 alkaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249