vajaita penkkejä ja kyykkyhölmöilyä

VARUSTEPELLET

Taas nähtiin varsinainen pelle show englannissa wpc mm kisoissa.
Tältä videolta näkee kuinka ennenkuin penkissä kädet suoristuvat niin avustajat auttaa jo loppuojennuksen.
http://www.youtube.com/watch?v=j_urtSJoAeM

Ja kyykyssä heikot valitteli jo että "lava huono siksi sössin kyykyt"..ei taida olla "RAHALIIGALLA" sitten rahaa tehdä muuta kun piiritason kisalava.

8

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Total-lifter

Varmuuden vuoksi raw-miehet on vahvimpia, ja silleen, eikö niin?

Äläkä ala kitisemään piiritason kisalavoista, minä olen tänä syksynä rakentanut jo 2 sellasta, ja ne on takuulla olleet tarpeeksi hyvät.

• onalatem

Katsokaa noita video klippejä noista kisoista.
        Penkissä järkyttävän vajaita nostoja kun yritetään saada mahdollisimman suuria "tuulituloksia".
        Voimannosto on sukupuuttoon kuoleva laji.
        Kiitos näiden varustepellejen.

• Total-lifter
        onalatem kirjoitti:

Katsokaa noita video klippejä noista kisoista.
        Penkissä järkyttävän vajaita nostoja kun yritetään saada mahdollisimman suuria "tuulituloksia".
        Voimannosto on sukupuuttoon kuoleva laji.
        Kiitos näiden varustepellejen.

Kiitos näitten "raakavoimaa" palvovien, joita ei KOSKAAN näy kisapaikoilla...helvetin suuri suu, ja mitättömät teot.

• VARUSTEET POIS
        Total-lifter kirjoitti:

Kiitos näitten "raakavoimaa" palvovien, joita ei KOSKAAN näy kisapaikoilla...helvetin suuri suu, ja mitättömät teot.

Voimannosto on alkanut ilman, briefsejä,kyykkytrikoota,mave trikoota, ja penkkipaitaa.
        Uskonpa että raw nostoja seurataan ympäri maailmaa suuremmalla mielenkiinnolla kun "trikoon varaan polvee sivulle,trikoon varaan" tai "kuljeta kuljeta" penkkejä.

Itse olen ollut kilpailemassa raakakisoissa,järjestämässä niitä ja huoltamassa niissä.
        Tällä kokemuksella voin sanoa että RAW VOIMANNOSTO ON SITÄ AINOOTA OIKEAA VOIMANNOSTOA!!!!

• Total-lifter
        VARUSTEET POIS kirjoitti:

Voimannosto on alkanut ilman, briefsejä,kyykkytrikoota,mave trikoota, ja penkkipaitaa.
        Uskonpa että raw nostoja seurataan ympäri maailmaa suuremmalla mielenkiinnolla kun "trikoon varaan polvee sivulle,trikoon varaan" tai "kuljeta kuljeta" penkkejä.

Itse olen ollut kilpailemassa raakakisoissa,järjestämässä niitä ja huoltamassa niissä.
        Tällä kokemuksella voin sanoa että RAW VOIMANNOSTO ON SITÄ AINOOTA OIKEAA VOIMANNOSTOA!!!!

Saahan sitä valehdella ittelleen, mitä haluaa, mutta fakta on se, että IPF-puoli on, ja tulee olemaan ainoa oikea voimanoston lippulaiva.

(miten muuten "huolletaan" RAW-kisoissa...ihanko lippiksen käänsit oikein päin, vai...?)

• RAW RAW RAW RAW RAW
        Total-lifter kirjoitti:

Saahan sitä valehdella ittelleen, mitä haluaa, mutta fakta on se, että IPF-puoli on, ja tulee olemaan ainoa oikea voimanoston lippulaiva.

(miten muuten "huolletaan" RAW-kisoissa...ihanko lippiksen käänsit oikein päin, vai...?)

Miten huolletaan............taitaa olla total-lifter nimimerkin takana joku vitsi.............

• beemmmarikuskilahdes

• heheheheheeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      159
      1394
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1205
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1159
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1090
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      957
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      879
    Aihe