Olen alle 30-vuotias Y-vartaloinen "pienisuuri" nainen (pituus 156 cm, rinnat 80D, hartiat leveät muuhun vartaloon nähden, lantio olematon, painoa n. 63 kg eli muutama kilo liikaa). Mistä oikein lyhyenläntä löytää leikkauksiltaan sopivia takkeja ja paitoja?
Yleensä kaupassa joudun kauluspaidan kooksi valitsemaan koon 42, koska se on ainoa koko missä kangas ei rintojen kohdalla ilkeästi kiristä (lisään yleensä rintojen kohdalle vielä nepparin, ettei jää kurkistusaukkoa). Tosin paidan hihat ovat koossa 42 armottoman pitkät (menevät yli sormien päiden). Näin takkien ja paitojen kohdalla yleensä käy eli hihat ovat ylipitkät ja vyötäröleikkaukset osuvat jonnekin lantion paikkeille.
"Normaalikokoisella" vaatepuolella tunnun olevan liian suuri, mutta "isojen tyttöjen" puolella taas liian pieni?? Mistään kun ei tunnu löytyvän suoraan sopivan kokoisia vaatteita. Housuja joudun aina lyhentämään ja se ei ole ongelma, mutta harvemmin paidoille/takeille pystyy tekemään omin voimin mitään.
vaatteita Y-vartaloiselle?
ms_x
1
639
Vastaukset
- Yaura
Magic Frog eli www.magicfrog.fi tekee mittatilaustyönä kaikkea mahdollista, myös paitoja ja takkeja. Verkkokaupassa ei ole hirveästi erilaisia paita-/ takkimalleja näkösällä, mutta tekeevät ihan asiakkaiden toiveiden mukaan sellaisen kun haluaa. Sinne voi myös toimittaa oman kankaan halutessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482