Touch 8gb vai Nano 8gb?

Janne888

Eli nyt on kova miettiminen, että kumman sitä hankkisin. Molemmissa hyvät puolensa ja hintaeroakaan ei ole kuin n.50e. Onko tossa touch 8gb 3th generationissa mitään uutta verrattuna 2g, ja onko paljoa huonompi ku ne 32gb ja 64gb? Lähinnä musiikkia tulis kuunneltua, leffoja en usko että jaksaisin kattoo, touchilla niitä pelejä paljon ja niitäki tulis varmaa pelattuu, mut touchin nettiyhteys kiehtoo kans. Onko se kuinka hyvä? Tossa touchissa myös navigaattori,eikö? Millanen se sitte olis ja onko siitä mitää hyötyy verrattuna muihin naveihin? Aika sekava viesti varmaan, mut toivottavasti joku vois valaista mulle et kumpi olis kannattavampi.

3

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Uudempi Touch on selvästi nopeampi kuin edellinen versio. Nettiyhteys wlanin kautta on niin hyvä kuin se langaton verkko jossa ollaan.

      Ei ole navigaattoria, sehän vaatisi muutakin verkkoyhteyttä kuin wlanin. Karttasovellus on, mutta se ei ole navigaattori.

      Huomaat kai, että Touch on tänään (ja vain tänään) AppleStoressa tarjouksessa, 178 €.

      • janne888

        Onko tossa touch 8gb:sä, muita eroja 32 64gb malleihin kuin se ääniohjaus, ja käsittääkseni 8gb versio ei ole 50% nopeampi?


      • 1stMacFinn
        janne888 kirjoitti:

        Onko tossa touch 8gb:sä, muita eroja 32 64gb malleihin kuin se ääniohjaus, ja käsittääkseni 8gb versio ei ole 50% nopeampi?

        http://www.apple.com/fi/ipodtouch/specs.html

        Tuosta näet mitä eroja on missäkin mallissa.

        Prosessori on kaikissa uusissa malleissa sama ja se on nopeampi kuin edellisen sukupolven iPod Touch (jota kai kysyit).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe