toivoisin yhtä asiaa seriffiltä. Olisiko siitä liikaa vaivaa jos ilmoittaisi palstalla, että on siirtänyt jonkun aloituksen toiselle palstalle. Nytkin sattumalta löytyi Teon aloitus Huuhaalta.
Poistot on poistoja, mutta siirrot......
Voi kuinka
47
238
Vastaukset
- 1+13
jo eilen täällä kertoi
- nevk
Nittaminax kirjoitti:
ei voi kaikki lukijat tietää jos joku yksittäinen kirjoittaja kertoo jonkun avauksessa.
poistettiin, jossa siirrosta kerroin.
- nevk
Nittaminax kirjoitti:
vaiko siirrettiin...siinäpä pulma :))
huuhaalta löydy, luultavasti poistettiin kokonaan.
Alkuperäinen aloitus on edelleen huuhaalla.
- Meriläinen
Millähän perusteella oli sinne laitettu?
Onhan täällä kaikenlaista muutenkin, ihmettelen vaan että jos alkaa sinne enemmänkin hauskoja heittelemään niin en tykkää.
Mutta eihän multa mitään kysytäkään, saan vaan pällistellä täällä ;((mieleeni eräältä toiselta palstalta, kun sefu siirsi erään seksiin viittaavan aloituksen sexipalstalle, tuli kaikille hätä käydä poistamassa omat vastauksensa sieltä :)))
- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
mieleeni eräältä toiselta palstalta, kun sefu siirsi erään seksiin viittaavan aloituksen sexipalstalle, tuli kaikille hätä käydä poistamassa omat vastauksensa sieltä :)))
Tota just ajattelin kerran, että ei oo kivaa kun ei tiedä millä palstalla sitä ite luuraa.
Täällä heittelee vitsejä ja onkin yhtäkkiä jossain muussa maailmassa missä ei tunneta niin voidaan ottaa tosissaan jutut.
Ei todellakaan hyvä.
Tän palstan vakikävijät jo kyllä yleensä tietää mikä on huuli ja mikä ei. Vaikka ei noita hymiöitä aina muistais laittaakaan, niinku mie monesti unohdan :(( Meriläinen kirjoitti:
Tota just ajattelin kerran, että ei oo kivaa kun ei tiedä millä palstalla sitä ite luuraa.
Täällä heittelee vitsejä ja onkin yhtäkkiä jossain muussa maailmassa missä ei tunneta niin voidaan ottaa tosissaan jutut.
Ei todellakaan hyvä.
Tän palstan vakikävijät jo kyllä yleensä tietää mikä on huuli ja mikä ei. Vaikka ei noita hymiöitä aina muistais laittaakaan, niinku mie monesti unohdan :((on itselläni ainakin varsin harkittua. Silloin kun laitan jonkun oikein päättömän jutun, en laita hymiötä tarkoituksella. Kysymys on tyylistä. Se vain pitää tajuta, että tämä ei ole tosissaan. Aina eivät ymmärrä, mutta sehän ei olekaan minun huoleni.
aloituksen Influenssa tarttui sikaan!, eräs ilmestyi ketjuun moittimaan minua siitä, että nämä terveyteen liittyvät ketjut aiheuttavat riitoja:-) Ei ole vaikea arvata kuka oli sen viestin takana. Ensi lähti se ketju, sitten laitoin aloituksen Sika tarttui oljenkirteen, joka poistettiin sillä aikaa, kun olin lenkillä. Ei ole vaikea arvata, kuka oli sen senkin takana.
- siirrettiin sinne
saattaa löytyä vieläkin sieltä huuhaa-palstalta.
- Meriläinen
Voi Teo voi, sun viestit on kovia muuttelemaan, ympäri palstamailmaa;))
Mie en kyllä juokse perään:) - 11
Nittaminax kirjoitti:
lähteä arvailemaan kuka niitten poistojen takana on, mutta siirroista olisi kiva tietää.
sen hän on itse palstalla käynyt kertomassa.
11 kirjoitti:
päättää ja siitä ei nyt ole kyse vaan kertomisesta. Toisaalta ainahan joku lukija voi ehdottaa myöskin jonkun aloituksen siirtoa sefulle joka sitten tekee niin.
11 kirjoitti:
sillä silloin kun tämä oli lomalla täältä poistettiin ketjuja enemmän kuin nyt. Sen hän itse kertoi siinä ketjussa, joka roikkui tuolla ykkösenä pitkään. Siis ylläpito voi olla poiston tai siirron takana aivan yhtä hyvin.
Meriläinen kirjoitti:
Voi Teo voi, sun viestit on kovia muuttelemaan, ympäri palstamailmaa;))
Mie en kyllä juokse perään:)jos täällä on joku, joka koki, että en tukenut häntä silloin, kun hän kilahti ja sai ikäviä viestejä muilta, niin siitä vain. Tämä on selvää pässinlihaa, sanottiin miltä taholta mitä tahansa. Mutta me mietimme ja kehittelemme jotain hauskaa tällekin päivälle.:-D)))))))))))))))))
Teotwawki kirjoitti:
sillä silloin kun tämä oli lomalla täältä poistettiin ketjuja enemmän kuin nyt. Sen hän itse kertoi siinä ketjussa, joka roikkui tuolla ykkösenä pitkään. Siis ylläpito voi olla poiston tai siirron takana aivan yhtä hyvin.
on totta, mutta jos joku aloitus lähtee vikkelään sen julkaisusta on silloin todennäköisesti kyseessä seriffi. Ylösalasinkaan ei kerkeä palstalle heti jos joku valittaa.
Nittaminax kirjoitti:
on totta, mutta jos joku aloitus lähtee vikkelään sen julkaisusta on silloin todennäköisesti kyseessä seriffi. Ylösalasinkaan ei kerkeä palstalle heti jos joku valittaa.
että jos kertanikki pyytää paljon poistoja, niin joku alkaisi ihmetellä, että onko tällä joku henkilökohtainen ongelma, kun pyytelee jatkuvasti poistoon eri viestejä. Sähköpostiosoite on ilmoitettava poistopyynnön yhteydessä. Tämän verran tiedän itsekin, kun olen pyytänyt jotakuta henkilökohtaisuuksiin mennyttä poistoon.
Teotwawki kirjoitti:
että jos kertanikki pyytää paljon poistoja, niin joku alkaisi ihmetellä, että onko tällä joku henkilökohtainen ongelma, kun pyytelee jatkuvasti poistoon eri viestejä. Sähköpostiosoite on ilmoitettava poistopyynnön yhteydessä. Tämän verran tiedän itsekin, kun olen pyytänyt jotakuta henkilökohtaisuuksiin mennyttä poistoon.
ei ole pakko ilmoittaa, kyllä se menee perille ilman postiosoitettakin. :)
Nittaminax kirjoitti:
ei ole pakko ilmoittaa, kyllä se menee perille ilman postiosoitettakin. :)
kysytään ylemmässä kentässä ja se on ilmoitettava, muuten ei viesti lähde.
Teotwawki kirjoitti:
lähtee. Riitelemään en kanssasi tästä asiasta ala :/
- kokeiltu on
Teotwawki kirjoitti:
aivan varmasti.
- Meriläinen
Teotwawki kirjoitti:
jos täällä on joku, joka koki, että en tukenut häntä silloin, kun hän kilahti ja sai ikäviä viestejä muilta, niin siitä vain. Tämä on selvää pässinlihaa, sanottiin miltä taholta mitä tahansa. Mutta me mietimme ja kehittelemme jotain hauskaa tällekin päivälle.:-D)))))))))))))))))
niin tehdään ja nyt mie kehittelen itteni taas töihin.
Enkelit on mun puolella. Koko aamun tullut vettä kun aisaa ja nyt se lakkas, ihan mun pyynnöstäni ;D))))))))))))))
- TuttuTunne
tulosvastuullisia, niin mikä on tehokkaampi keino saada uusia viestejä kuin vanhojen siirtely tai poistaminen. Taattu aihe, aivan varmasti poikii kymmeniä valituksia, toimii vuodesta toiseen kuin ikiliikkuja.
*lisää kortensa kekoon*tulosvastuullisia ja tulkitsen tuon kyllä lähinnä herjan heitoksi, sillä nämä ovat ihan perusjärjestelmätuen hommia. Ei niiden palkat kovin kaksisia ole, jos ei hommakaan ole kovin vaativaa. Tiedän tämän siksi, että itsellänikin on alan koulutus, mutta auttamatta vanhentunut.:-)
- jassumarketta
ota pulttia. Katos tää on vain keskustelua, ei sen enempää. Sun kommentit on ihan jees ja tuot väriä palstalle. Mitä muuta, ei mittää!
Nittaminax kirjoitti:
miten palkaton voi olla tulosvasuullinen? :)) Vitsi..vitsi :))
oli :-) , joten en minä tässä mitenkään hermona ole. Yritän tässä miettiä vain, että mitä sitä seuraavaksi keksisi päivän ratoksi, kun ei jaksa enää duuniakaan vääntää. Pitää vähän levätä välillä.
jassumarketta kirjoitti:
ota pulttia. Katos tää on vain keskustelua, ei sen enempää. Sun kommentit on ihan jees ja tuot väriä palstalle. Mitä muuta, ei mittää!
ylempänä oleva viesti, se oli tarkoitettu sinulle. Vaan lipsahti Nitalle.:-)
- ihmettelen vaan
jassumarketta kirjoitti:
jotain vaikeuksia ymmärtää kenelle vastaat, kun useimmiten viestisi menee ihan toiselle
henkilölle kenelle sen tarkoitat. Nytkin vastasit Tuttutunne nikille ja kirjoitit Teolle. ihmettelen vaan kirjoitti:
jotain vaikeuksia ymmärtää kenelle vastaat, kun useimmiten viestisi menee ihan toiselle
henkilölle kenelle sen tarkoitat. Nytkin vastasit Tuttutunne nikille ja kirjoitit Teolle.ei aina mee juuri siihen mihin tarkottaa!! Vika on the palstan.
- kun ..
minttupuu kirjoitti:
ei aina mee juuri siihen mihin tarkottaa!! Vika on the palstan.
pitää esitystavan ekalla.
- 13
minttupuu kirjoitti:
ei aina mee juuri siihen mihin tarkottaa!! Vika on the palstan.
vika, kun väärälle henkilölle vastaa.
Kannattaa olla vähän tarkempi jo lukiessaan.
- me ..
ihmiset valitamme.
On asiat hyvin, jos tikusta saa asiaa.- 14+16
Esitti toivomuksen eikä valituksen.
- partakone
yhdestä poistosta, ei kai ennen ole poistojen perään huudeltu, mites te nyt sorruitte noin itkuliaaksi.
Niitä aloituksia tulee ja menee, ja enempi melkein menee.- ei ole
kirjoittanut, se olin minä.
- hihiiiii
Nittaminax kirjoitti:
että se olit sinä, muuten me ei uskota.
todistan, tässä on video jossa juuri kirjoitan tänne.
Ai, mutt tuohan en olekaan minä!!!!
- On otsaa on
Ettäkö pitää oikein ilmoittaa rouvalle minne tyhjänpäiväiset aloitukset joutuu/joutaa.
Nämä kuolemattomia aloituksia suoltavat teot ym ottamaan oppia h:sta.
Ei mies itkenyt poistojen tai siirtojen perään- hihhei
friidu nikilläs, älä puskasta, kun sinull sellane kuitenkin on.
minä oikein vaadin että minulle ja vain minulle ilmoitetaan, niinhän aloituksessa selvästi lukee, eikö luekkin. Ja tuo h-kirjain taitaa olla kuulumaton kirjain koko lauseeseen.
Teon itkekmisistä ole kyse.ja harhainen......mene hoitoon Friidu. Tyylisi on niin pettämätön, että se kyllä paljastaa, kuka se siellä vinkuu.
- antaa ..
Teotwawki kirjoitti:
ja harhainen......mene hoitoon Friidu. Tyylisi on niin pettämätön, että se kyllä paljastaa, kuka se siellä vinkuu.
hoitomääräyksiä kanssakirjoittajille. Et vaikuta kummoiselta grafologilta, tekstissä ei ole mitään yhtenevyyttä Friidun aikaansaannoksiin.
Anteeksi sanani, tapani ole ole haukkua muita kirjoittajia, mikä on sangen sivistymätöntä.
antaa .. kirjoitti:
hoitomääräyksiä kanssakirjoittajille. Et vaikuta kummoiselta grafologilta, tekstissä ei ole mitään yhtenevyyttä Friidun aikaansaannoksiin.
Anteeksi sanani, tapani ole ole haukkua muita kirjoittajia, mikä on sangen sivistymätöntä.
kirjoita nimimerkilläsi? :-D))))))))))))))))))))))))))))))) Tämä asia on pommin varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760