Hei,
löytisiköhän täältä halukkaita perustamaan bändiä? Haaveissani olisi perustaa energinen poprock-bändi. Eli siis rock-bändi, joka olisi kuitenkin enempi pop, biisit olisivat melodisia jne. Olen soitellut ja soitan edelleen punk/metalli-hommia hieman, joten vastapainoksi tätä projektia ajattelin.
Itse soitan kitaraa, jota olen soittanut 10 vuotta, tosin välillä erittäin passiivisesti, joten taidot eivät ole mitkään mahtavat, joten en etsi mitään hirveän pro-tasoisia soittajia. Myös bassoa voin soittaa, jota olen soittanut vähemmän. Eli etsisin tähän projektiin basistia, mahd. kitaristia, rumpalia ja laulajaa.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin jos vaikka tähän ketjuun aluksi vastauksia ja sovitaan yhteydenotoista sitten tarkemmin.
Bändiä kasaan Kuopio?
7
614
Vastaukset
- NnH
Itsekkin olen ajatellut bänditoimintaa, ja asun kuopiossa. Itselläni ei tosin ole kovinkaan hyviä taitoja bassoon tai s-kitaraan, mutta aloitan tunnit joulunjälkeen.
- tubu.
Täällä olisi yksi periaatteessa tuollaisesta bändistä kiinnostunut laulajaleidi. Tähän saakka olen laulanut pelkästään Apulannan biisejä, tarkoitatko jotain sen tapaista musiikkityyliä?
- jtptpjtpjtjptjptpj
En ehkä ihan Apulannan tyylistä tarkoita, vaikka vanhempi Apulannan tuotanto onkin minun mielestäni ihan ok, uudempi ei oikein iske.
Unohdin tuossa ensimmäisessä viestissä mainita, että olen 23 vuotias mies. Iällä ei sinänsä väliä, mutta kivempihän sitä on suurin piirtein saman ikäisten kanssa soitella. - tubu.
jtptpjtpjtjptjptpj kirjoitti:
En ehkä ihan Apulannan tyylistä tarkoita, vaikka vanhempi Apulannan tuotanto onkin minun mielestäni ihan ok, uudempi ei oikein iske.
Unohdin tuossa ensimmäisessä viestissä mainita, että olen 23 vuotias mies. Iällä ei sinänsä väliä, mutta kivempihän sitä on suurin piirtein saman ikäisten kanssa soitella.laulujen treenailua karaoke-tyyliin nauhojen kanssa treenikämpällä. Toivottavasti vielä jonakin päivänä löytyisi Kuopiosta omasta ikäryhmästäni (olen 44-vuotias) jonkinlainen bändikokoonpano joka olisi laulajaa vailla.
- tyttönen...
tubu. kirjoitti:
laulujen treenailua karaoke-tyyliin nauhojen kanssa treenikämpällä. Toivottavasti vielä jonakin päivänä löytyisi Kuopiosta omasta ikäryhmästäni (olen 44-vuotias) jonkinlainen bändikokoonpano joka olisi laulajaa vailla.
laulajaa ois tarjolla... Karaokea kotona ja sillon tällöin laivoilla ym. yleisön edessä lauleskellut. Mikäli ois bändi kasassa niin voisin vaikkapa taustoja tulla laulaa. tai jotain!
Vai vieläkö etsiskelette populaa porukkanne? - ewee3
tyttönen... kirjoitti:
laulajaa ois tarjolla... Karaokea kotona ja sillon tällöin laivoilla ym. yleisön edessä lauleskellut. Mikäli ois bändi kasassa niin voisin vaikkapa taustoja tulla laulaa. tai jotain!
Vai vieläkö etsiskelette populaa porukkanne?kitaristi tyttö haluis soitella jossakin kokoonpanossa...
- 23
Hei! Itsekin pohtinut olen amatööribändi-asiaa jo jonkin aikaa. Onko bändi jo kasassa, vai puuttuuko jokot solisti tai taustalaulajaa vielä? Olen 23v tyttö ja useamman vuoden Kuopion yliopiston kamarikuorossa, sekä aijemmin ruotsinkielisessä kuorossa laulanut, mutta rock ja pop kiinnostaa enemmän. Stemmat opin nopeasti ja vire pysyy viulutaustan ansiosta.
Jos uupuu vielä jengiä, ilmoittele infoa bändistä ja koelauluchancestaistä osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213800
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303433Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533204Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222869Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212618Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162340MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu01950Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281747IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1381433