Laitanpa tämän tuumiskelun tuotoksen tänne yleistalous-osastoon, kun en parempaakaan paikkaa keksi. Ajatuksenani on uuden yhdistyksen perustaminen. Yhdistyksen toiminnan tarkoituksena olisi niin oman itseni kuin kaikkien muittenkin yhdistyksen jäsenhenkilöitten oman talouden ja siinä samalla oman elämän vankentaminen. Yhdistyksen työnimikkeenä voisi olla "Omillaan pärjäämisen yhdistys". Sitä varten pitäisi opiskella niin tietämystä kuin asennepuoltakin. Sanotaanhan, että kukaan ei ole seppä syntyessään. Minun on myönnettävä omalta kohdaltani, että en taida täyttää oman elämiseni osaltani elämisentaidon "seppyyden" vaatimusta vielä nykyäänkään eläkeläisenä. Jos löytyisi toisia samointuntevia, niin ehkäpä yksissätuumin voisimme saada aikaan jotain kohennusta talouteemme ja siinä samalla elämiseemme yleensäkin. Kysymys olisi ennen muuta omasta tekemisestä, valveutumisesta, viisastumisesta. Laitan tähän perään sähköpostini mahdollisia yhteydenotamisia varten.
Terveisin Leiriniekka
Omillaan pärjäämisen yhdistys
1
196
Vastaukset
Kirjoitin kyllä äsken sähköpostini tuohon terveisten perään, mutta ilmeisesti email-osoite häippäsi jonnekin nettitaivaan mustaan aukkoon. Siis sähköpostini on mahdollisia yhteydenottamisia varten: [email protected]
Terveisin Leiriniekka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574