tämmöisestä paskan jauhannasta on 50 ikääsillä ihmisillä.
Ei oo tolokkua ei missään asiassa.
Puhutaan kun pahaset kakarat aivan kun ei tiedettäs mistään mitään.
Ollaan kurittomia ohjataan siveellisiä ihmisiä mukkaan kaikkeen tälläiseen soopaan.
Piti ihan varmistaa useamman kerran ikäryhmä onko se varmasti puolivuosisattaa eläneet ihmiset ja oli se.
Onko tässä nyt aitaa tai laitaa kirjaimia syyvellä ihan miten sattuu joista syntyy sanoja, onko.
Oottako koskaan ajatelleet mitä kaikkea sormenne tekkee.
Hyppii näppäimistöllä kirjaimelta toiselle ja saadaan aikaan pitkiä lauseita.
Sormilla vois tehdä muutakin oletkos ajatellut, ne kuka omistaa sormet on tärkeät nivelet.
Et voi kaivaa nokkaasikaan jos ei oo sormia. Ja se onkin jo paha puute.
Meillä ei ole puutetta mistään, mistäpä minä sinun puutteesi tiedän.
Joillaki voi olla leivästäkin tiukkaa, meillä sitä syödään joka päivä leipää ja lämmintä ruokaa.
Nyttenki tein muttia, se on hyvin ruokaisaa ruokaa ja halpaa.
Olen sen joskus lapsuuvessa oppinut äiteltä.
Nyt olen kirjoittanut teille ihan ommaa postia.
Oikein kun ajattelee, onhan täällä kyllä mukavia ihmisiä.
Ja tuntuupa mukavalle näitä sormia tässä liikutella ja sanoja syntyy, ei niin viisasta mutta sanoja kumminki.
Jos nyt illalla aikaa jää töiltä niin tuumpas kuitenki kurkkaamaan mitä olette aikaan saaneet, jäi nyt tunne minullekkin että jos vaikka joku vastinetta antaa niin pakkohan minunki on se käydä lukemassa.
Tuleeko tässä nyt kierre minullekkin.
Mitä illoo
122
1006
Vastaukset
- Heikunkeikku
Voi tätä Illloo, voi tätä illoo :) Nimittäin nyt alkoi viikonloppu. Töistä riensin kotia, tein viiliä, sitte öljysin narajavan ulko-oven. Otin banaanin kouraan ja talsin tänne ylähä ja knapsasin koneen päälle.
Oon mä sormiani muuallakin heilutellut, kuin tietokoneella. Kolme tuntia oon heilutellut ja saanut aikaseksi:
"Puolen hehtaarin metsän" (Nalle Puh-elokuvamusaa), sitten 4-kätisesti Kulkuset, Soihdut sammuu, En sanonut niin, "Lumiukkolaulu" ja muutama etydi. Liuta asteikkoja.
Vähä kurjaa, ku olis tehnyt mieli tehdä illalla jotakin kivaa, mutta paras kaverini on pikkujouluis ja muita ei oikeestaan oo kaveriksi tänään.
Mitähän keksis?
Kivaa perjantai-iltaa sulle ja kaikille palstalaisille. :)- en tiedä
Miten viiliä tehdään?
Eihän mene asian sivuun. - Heikunkeikku
en tiedä kirjoitti:
Miten viiliä tehdään?
Eihän mene asian sivuun.Se on helppo tehdä.
Lämmitä punasta maitoa kädenlämpöiseksi.
Laita jälkiruokakupillisen pohjalle kaupasta ostetusta viilipurkista vaikkapa ruokalusikallinen viiliä.
Siihen mäjäytät sitä lämpimähköä maitoa ja sekota.
Siinäpä se oli.
Tämä viili-maitosekotus saa olla yön yli huoneen lämmössä ja aamulla se on valmista jääkaappiin pistettäväksi. - Eskari-ikä
tarkoitettu 5 ikäisille?
- yks kottarainen
Heikunkeikku kirjoitti:
Se on helppo tehdä.
Lämmitä punasta maitoa kädenlämpöiseksi.
Laita jälkiruokakupillisen pohjalle kaupasta ostetusta viilipurkista vaikkapa ruokalusikallinen viiliä.
Siihen mäjäytät sitä lämpimähköä maitoa ja sekota.
Siinäpä se oli.
Tämä viili-maitosekotus saa olla yön yli huoneen lämmössä ja aamulla se on valmista jääkaappiin pistettäväksi.Laktoosi - intolerantikkona olen tehny viiliä ihan hyla- kevytmaidostakin, enkä ole maitoa lämmittänyt. Hyla- kermaviiliä olen sekoittanyt sekaan ja hyvää on tullut.
- Heikunkeikku
Eskari-ikä kirjoitti:
tarkoitettu 5 ikäisille?
Tarkotin viestini ihan kaiken ikäisille. Ketä täälä nyt sitten näitä lukoopi. :)
Kuulostiko kauheen eskarimaiselta noi musiikkikappaleet, joita oon soitellut?
Heh, taisipa kuulostaa.
Tänään on ollut vähän nuorempia oppilaita, jotka eivät vielä kovin vaativia kappaleita soita.
Tosin osaatko sinä soittaa näitä mainitsemiani kappaleita ja asteikkoja? Ja pysyä rytmissä, kun soitetaan 4-kätisesti?
Monella vanhemmalla menis sormet ristiin, kun yrittäisivät.
Mukavaa iltaa sinulle.
T: Nalle Puh ... äh eiku Heikunkeikku - Heikunkeikku
yks kottarainen kirjoitti:
Laktoosi - intolerantikkona olen tehny viiliä ihan hyla- kevytmaidostakin, enkä ole maitoa lämmittänyt. Hyla- kermaviiliä olen sekoittanyt sekaan ja hyvää on tullut.
Joo, varmaan on tullut hyvää noinkin.
Toinen kissoista suorastaan Rakastaa viiliä. Sille oon laittanut maidon ihan kylmänä kuppiin ja on onnistunut.
Valmistuiskohan se vähän äkkiempää, kun lämmittää maitoa?
- Mää vaan
Kohta olet koukussa,alat valvomaan punoittavin silmin,epäilet salaliittoja,arvailet eri nikkien nimiä,kitiset keskustelun tasosta,valitat kun sefu nakkaa teelmäsi roskiin.
Olet kaikin puolin rasittava ja samanlainen kuin me muutkin,siksi neuvoisin sinua heti sulkemaan koneesi ja juoksemaan ja lujaa kauas.
Neuvo on ilmainen ,ole hyvä.- toinen mää
Hyvin kuvattu, *pyrsk*.
- määkin.
Kurjuuden kurjuus, sullon nähtävästi suora linja tänne. Mistä muuten kaikki olisi mennyt noin nappiin.
Apua, nyt kissattaa täällä, harvoin, mutta sitäkin hartaammin. :)))) - mää vaan
määkin. kirjoitti:
Kurjuuden kurjuus, sullon nähtävästi suora linja tänne. Mistä muuten kaikki olisi mennyt noin nappiin.
Apua, nyt kissattaa täällä, harvoin, mutta sitäkin hartaammin. :))))Sit luin harvoin ja hartaasti ja aloin säälimään ,josko virtsatietulehdus vaivais.
tajusin kumminkin et jotain muuta tarkoitit,luonnollisesti palstan tason huomioonottaen hyvin hienovaraisesti.
- toinen mää
Kierrettä mää en suosittele, vai ookko notkee :-)), mutta poikkea kuitenkin. Oli tää sun aloitus mukavan piristävä. Taputtaa käsiään.
- luuta-akka
suurin osa mukavista kirjoittajista on häipynyt, ei taida olla jäljellä
kuin heikunkeikku.
Ei täällä viitti kirjoitella tämän enempää, hyvää illan jatkoa ja viikonlopua vaan kaikille. Ihan ekaks, mitä helevattia, mut sit toiseks, olipas kuiteski kiva:)))
Niin ne sormet hyppelevät näemmä sielläki... Nivelet notkistuu:)- köyhä mut ei kipee
Pittääkö se kaikki nii vakavaa olla. Miusta ainaski on ihan mukava lukkee näitä, välillä saa nauraaki näille juttuloille, ompahan köyhällä ees jottai huvia ku yksiksee tiällä kököttää.
Harvon miun sormet kuitenkaan näppäimillä hyppelöö näihi vastaamaan, ku en oo nii viksu että ossoisin hienosti kirjuuttaa. Hyvvee viikonloppua kuitenki- Oli ..
mukava lukea. Kirjoitetaan kukin, miten kirjoitetaan, ja millä tyylillä jaksetaan. Täällä ei ole kukaan toistaan huonompi.
Mulla nyt meinaa tökkiä, kun on outo kone. Oli .. kirjoitti:
mukava lukea. Kirjoitetaan kukin, miten kirjoitetaan, ja millä tyylillä jaksetaan. Täällä ei ole kukaan toistaan huonompi.
Mulla nyt meinaa tökkiä, kun on outo kone.tökkii aina, vaik onki ihka oma tuttu kone:))
- Mullon
sasus kirjoitti:
tökkii aina, vaik onki ihka oma tuttu kone:))
kahdet lasit päässä yhtäaikaa. ;)
Mullon kirjoitti:
kahdet lasit päässä yhtäaikaa. ;)
oo ko yhet, mut tuntuu ku ois kaksois näyttö:)))
- Heikunkeikku
Oon samaa mieltä, kuin sasuskin, että mukavastihan sinä kirjoitat.
On kiva lukea erityyppisiä tekstejä. Eri murteilla ja sitä rataa..
Jos minä alkaisin mietiskelemään, että miten joku kirjoitetaan fiksusti, niin en voisi kirjoittaa yhtikäs mitään.
Siksipä kirjottelen silleen tälleen ja joskus äidyn niinkin, mut harvemmin, useinmiten kuitenkin sekalaisesti sekoittaen.
Hyvvee viikonloppua sinulekin :))
- tsaukki
se on auringhon alla tälhästä menoo. Viphattaahan ne soromet stadislaishellakin...edelleen.
- Hilda Häkkyrä
takaisin Kuopion osastolle partioimaan, jos ei viihdy.
- viivatiina
asiasta kolmanteen onko kellään kirkasvalolamppua ihan vaan kysyisin kokemuksia.
- pimeää vaan
ei tänne osaa kukaan vastata.
mulla ei ole kirkasvalolamppua. - viivatiina
pimeää vaan kirjoitti:
ei tänne osaa kukaan vastata.
mulla ei ole kirkasvalolamppua.kukaan muu kommentoi niin teen aloituksen.
- Hilda Häkkyrä
viivatiina kirjoitti:
kukaan muu kommentoi niin teen aloituksen.
kaunis suolakivilyhty, auttaneeko mitenkään.
Himmeästi valaisee. - viivatiina
Hilda Häkkyrä kirjoitti:
kaunis suolakivilyhty, auttaneeko mitenkään.
Himmeästi valaisee.kirkasta virkistävää valoa pitäisi saada olin yökylässä sellaisessa paikassa missä oli aamukahvipöydässä sellainen lamppu ja nyt en tiedä kuvittelinko vain että se virkisti ja nopeutti heräämistä.
- Hilda Häkkyrä
viivatiina kirjoitti:
kirkasta virkistävää valoa pitäisi saada olin yökylässä sellaisessa paikassa missä oli aamukahvipöydässä sellainen lamppu ja nyt en tiedä kuvittelinko vain että se virkisti ja nopeutti heräämistä.
punaviinin juominen mitenkään asiaan.
Onhan niitä lamppuja myynnissä, osta ja kokeile. - viivatiina
Hilda Häkkyrä kirjoitti:
punaviinin juominen mitenkään asiaan.
Onhan niitä lamppuja myynnissä, osta ja kokeile.päästä aamuun mennessä kun tuli nukuttua pitkät yöunet on se kai ostettava ja kokeiltava voihan sitä sit käyttää muuten vaan lamppuna.
- Mää vaan
Siinä on kirkas valo,se on sellainen matkamalli,kulkee taskussa ja on kirkas ledi valo.
- Hilda Häkkyrä
Mää vaan kirjoitti:
Siinä on kirkas valo,se on sellainen matkamalli,kulkee taskussa ja on kirkas ledi valo.
se taskussakin?
- viivatiina
Mää vaan kirjoitti:
ollenkaan tosissaan mua et sää etkä häkkyrä.
- Mää vaan
Hilda Häkkyrä kirjoitti:
se taskussakin?
Ellei muuta iloa ole niin ainakin lämmittää kun se siinä juuressa palaa.
- Mää vaan
viivatiina kirjoitti:
ollenkaan tosissaan mua et sää etkä häkkyrä.
Suhtaudun pulmaasi,on vain vaikeuksia näön kanssa,ohjeessa kiellettiin katsomasta valoon,arvaappa katsoinko?
- viivatiina
Mää vaan kirjoitti:
Suhtaudun pulmaasi,on vain vaikeuksia näön kanssa,ohjeessa kiellettiin katsomasta valoon,arvaappa katsoinko?
ja ajattelit että ompas kirkas.
- Mää vaan
viivatiina kirjoitti:
ja ajattelit että ompas kirkas.
Selvänäkijän taipumuksia tai sitten tunnet miehen tavat.
- säävai?
Mää vaan kirjoitti:
miten niistä Ruohosen pojista tuli laulajia, staroja?
- viivatiina
Mää vaan kirjoitti:
Selvänäkijän taipumuksia tai sitten tunnet miehen tavat.
jos ei tällä iällä jo tunne niin ei sit koskaan ja mielellään tunnen miehet on ollu aina miun mieleen.
- viivatiina
säävai? kirjoitti:
on nainen...
- Mää vaan
säävai? kirjoitti:
Ne olivat jonkun ammatinvalinnan ohjaajan juttusilla,aikakin oli silloin toinen.
Ei noin siloisella naamalla nykyään pääsisi pinnalle, voi olla myöskin niin että kaiken takana oli nainen. - säävai?
Mää vaan kirjoitti:
Ne olivat jonkun ammatinvalinnan ohjaajan juttusilla,aikakin oli silloin toinen.
Ei noin siloisella naamalla nykyään pääsisi pinnalle, voi olla myöskin niin että kaiken takana oli nainen.kun tänään telkkarissa sanottiin, että pienenä asuivat 19 m2 hellahuoneessa.
Sitä vain mietin, kuka oli niin viisas, että huomasi lahjat.
Siihen aikaan ei moni hellahuoneistä päässyt ponnistamaan, oli kaapin takana vaikka kaxi naista. :))
Onhan tässä itsekukanenkin asunut perssilmän kokoisessa hellahuoneessa.
:) - Hilda Häkkyrä
Mää vaan kirjoitti:
pöksyt tuleen, ole varovainen.
- Mää vaan
säävai? kirjoitti:
kun tänään telkkarissa sanottiin, että pienenä asuivat 19 m2 hellahuoneessa.
Siihen aikaan ei moni hellahuoneistä päässyt ponnistamaan, oli kaapin takana vaikka kaxi naista. :))
:)Muistan lapsuuteni, 6ihmistä ja 16 neliön hellahuone ilman mukavuuksia.
- säävai?
viivatiina kirjoitti:
on nainen...
meidän sängyn alle ei mahdu kukaan, muuten pitäisi aina illalla tarkistaa. :)
Määki haluan sen kirkasvalopampun. - viivatiina
säävai? kirjoitti:
meidän sängyn alle ei mahdu kukaan, muuten pitäisi aina illalla tarkistaa. :)
Määki haluan sen kirkasvalopampun.tuli kirjoitusvirhe.
- Täävaa
säävai? kirjoitti:
kun tänään telkkarissa sanottiin, että pienenä asuivat 19 m2 hellahuoneessa.
:)mun koti oli ainakin sata perssilmää. Sikskai minusta ei tullutkaa mittään erikoista?
- säävai?
Mää vaan kirjoitti:
Muistan lapsuuteni, 6ihmistä ja 16 neliön hellahuone ilman mukavuuksia.
voinut lasna kuvitella, että on menty näin asumisessa ainakin etiäpäin.
Eipä sitä lapsi silti osannut olla sen suhteen onnetonkaan. - hää vai
Täävaa kirjoitti:
mun koti oli ainakin sata perssilmää. Sikskai minusta ei tullutkaa mittään erikoista?
meillä oli vaan ulkohyyskä.
- mää vain
Täävaa kirjoitti:
mun koti oli ainakin sata perssilmää. Sikskai minusta ei tullutkaa mittään erikoista?
Ei minustakaan tullut muuta kuin oikein hyvä mää vain
- säävai?
viivatiina kirjoitti:
tuli kirjoitusvirhe.
vähän toimintahäröjä koneen kanssa. Ihan noin vahingossa kirjoitin, ja jätin, josko joku honaa.
Onkohan jo on tuollaisia? :)))))))) Eiks kadunmiehen aloituksessa keskusteltu just samasta jutusta. Tai siis hän keskusteli :))
- Mää vain
hää vai kirjoitti:
Montako henkeä teitä oli?
Muuten kasvoitko isoksi? - Täävaa
hää vai kirjoitti:
iso. Huussissakin ol kolome persreikää!
- hää vai
Mää vain kirjoitti:
Muuten kasvoitko isoksi?eikä siinä päässyt isoksi kasvamaan kukaan.
- viivatiina
säävai? kirjoitti:
vähän toimintahäröjä koneen kanssa. Ihan noin vahingossa kirjoitin, ja jätin, josko joku honaa.
Onkohan jo on tuollaisia? :))))))))koneessa voihan niitä sellaisikskin sanoo.
- hää vai
Täävaa kirjoitti:
iso. Huussissakin ol kolome persreikää!
meillä vaan yksi ja siinäkin pitkä jonotus, ennen kuin oma vuoro tuli.
- viivatiina
hää vai kirjoitti:
aina sisävessa.
- viivatiina
Mää vain kirjoitti:
Muuten kasvoitko isoksi?kasvaa isoksi.
- hää vai
viivatiina kirjoitti:
aina sisävessa.
sisällä saanut tarpeensa tehä, ja punaviiniä juoda.
- Täävaa
viivatiina kirjoitti:
aina sisävessa.
meilläkin, vaikka se olikin pihan toisella pualla.
- viivatiina
hää vai kirjoitti:
sisällä saanut tarpeensa tehä, ja punaviiniä juoda.
vai.
- mää vai sää
Täävaa kirjoitti:
meilläkin, vaikka se olikin pihan toisella pualla.
naapurin vessassa ;)
- säävai?
viivatiina kirjoitti:
koneessa voihan niitä sellaisikskin sanoo.
Näyttö pieni kuin, sanonko mikä. Lukulasit liian pienellä prosentilla. Kaikki on huonosti, voihan vitalis. )
Höpsistä kukkuu, on ruokaa, ja sisävessa, kaikki on hyvin. :=O - hää vai
viivatiina kirjoitti:
vai.
voi pöntölläkin juoda.
- viivatiina
Nittaminax kirjoitti:
Eiks kadunmiehen aloituksessa keskusteltu just samasta jutusta. Tai siis hän keskusteli :))
oon ollu pois eilisestä aamusta en tiedä mitä on keskusteltu.
- Täävaa
mää vai sää kirjoitti:
naapurin vessassa ;)
vielä! Isossa persreiässä on iso, ihan oma esipiha. : ) Ei meillä menty naapuriin kun tuli hätä.
Nyt tää kyllä männöö poistoon? ;) - viivatiina
hää vai kirjoitti:
voi pöntölläkin juoda.
niinkun sellainen seurustelujuoma tai ruokajuoma niin pitäskö sit seurustella pöntön kanssa ja syödä pöntöllä.
viivatiina kirjoitti:
oon ollu pois eilisestä aamusta en tiedä mitä on keskusteltu.
sellasestahan se puhu. :))
- mää, sää vai hää
Täävaa kirjoitti:
vielä! Isossa persreiässä on iso, ihan oma esipiha. : ) Ei meillä menty naapuriin kun tuli hätä.
Nyt tää kyllä männöö poistoon? ;)ajan kysymys milloin lähtee ;)))
- viivatiina
säävai? kirjoitti:
Näyttö pieni kuin, sanonko mikä. Lukulasit liian pienellä prosentilla. Kaikki on huonosti, voihan vitalis. )
Höpsistä kukkuu, on ruokaa, ja sisävessa, kaikki on hyvin. :=Omullakin hommaa kakstehot ne on kätsyt.
- hää vai kuka vai
viivatiina kirjoitti:
niinkun sellainen seurustelujuoma tai ruokajuoma niin pitäskö sit seurustella pöntön kanssa ja syödä pöntöllä.
kuulemma toimivat silleen, kun ensin Stockmannilta kallista ostetaan.
- Täävaa
hää vai kirjoitti:
meillä vaan yksi ja siinäkin pitkä jonotus, ennen kuin oma vuoro tuli.
kuinka meilläkin jonotettiin. Vaik ol kolome reikää!
Paa paremmaksi jos pystyt. :) - viivatiina
hää vai kuka vai kirjoitti:
kuulemma toimivat silleen, kun ensin Stockmannilta kallista ostetaan.
meillä ei oo täällä stokkaa eikä hulluja päiviä.
- hää vai
Täävaa kirjoitti:
kuinka meilläkin jonotettiin. Vaik ol kolome reikää!
Paa paremmaksi jos pystyt. :)muuta kuin tavaran ja hajun määrässä ;(((
- viivatiina
Nittaminax kirjoitti:
sellasestahan se puhu. :))
se pitkä ketju jää multa ne kommentit lukematta vähemmän menee aikaa kun menee kauppaan ja ostaa ;))
viivatiina kirjoitti:
se pitkä ketju jää multa ne kommentit lukematta vähemmän menee aikaa kun menee kauppaan ja ostaa ;))
se minkä hintanen?
- viivatiina
sasus kirjoitti:
se minkä hintanen?
monen hintaisia mutta uskoisin että vähän reilulla satasella saa ihan hyvän kun tähän pimeyteen on tottunu ei huomaakkaan kuinka pimeetä oikeesti on kun istuu jonkun aikaa sellaisen valolampun valossa ja sammuttaa sen niin huh huh oikeesti on tosi pimeetä aamupäivälläkin.
- hää vai
viivatiina kirjoitti:
meillä ei oo täällä stokkaa eikä hulluja päiviä.
hulluja päiviä kyllä joskus on.
- viivatiina
hää vai kirjoitti:
hulluja päiviä kyllä joskus on.
heittäytyy niin kyllä täälläkin niitä hulluja päiviä on tämän tästä.
viivatiina kirjoitti:
monen hintaisia mutta uskoisin että vähän reilulla satasella saa ihan hyvän kun tähän pimeyteen on tottunu ei huomaakkaan kuinka pimeetä oikeesti on kun istuu jonkun aikaa sellaisen valolampun valossa ja sammuttaa sen niin huh huh oikeesti on tosi pimeetä aamupäivälläkin.
Kannattaaks sitä sit ostaakkaa, jos sen jälkeen tuntuu pimemmältä mihin täs on jo tottunu?
- viivatiina
sasus kirjoitti:
Kannattaaks sitä sit ostaakkaa, jos sen jälkeen tuntuu pimemmältä mihin täs on jo tottunu?
tänään jotenkin siinä valossa että olis heränny nopeemmin vaan onhan sitä aikaa yleensä heräillä vähän hitaamminkin.
- paapuuri
viivatiina kirjoitti:
tänään jotenkin siinä valossa että olis heränny nopeemmin vaan onhan sitä aikaa yleensä heräillä vähän hitaamminkin.
tuossa yhden aikaan iltapäivällä, onkohan se liian myöhäistä?
Oli meinaan niin pimeää, että vasta ulkona heräsin kunnolla. - Täävaa
hää vai kirjoitti:
muuta kuin tavaran ja hajun määrässä ;(((
on paha nyhjästä. ;)
Input on suoraan verrattavissa outputtiin? :))) - oli..
Mää vaan kirjoitti:
talviaikaan D-vitamiinin puutokseen.
Karmean hajuista. paapuuri kirjoitti:
tuossa yhden aikaan iltapäivällä, onkohan se liian myöhäistä?
Oli meinaan niin pimeää, että vasta ulkona heräsin kunnolla.Teitkös huusholli hommia unissakävelijänä? Miun oli pakko herätä viiden aikoihin tänä aamuna, helvattu miten ois nukuttanu): O*
- Täävaa
mää vain kirjoitti:
Ei minustakaan tullut muuta kuin oikein hyvä mää vain
minäkin allekirjoitan kun opin tunteen itteni.
;) - paapuuri
sasus kirjoitti:
Teitkös huusholli hommia unissakävelijänä? Miun oli pakko herätä viiden aikoihin tänä aamuna, helvattu miten ois nukuttanu): O*
olin puoliunessa siihen saakka, ei ilmeisesti tullut tehtyä mitään,
sotkusta päätellen.
Täällä on ollut parina yönä melkoiset valvojaiset, erään henkilön touhujen takia. paapuuri kirjoitti:
olin puoliunessa siihen saakka, ei ilmeisesti tullut tehtyä mitään,
sotkusta päätellen.
Täällä on ollut parina yönä melkoiset valvojaiset, erään henkilön touhujen takia.Teil sit yövalvojaiset ollu ):
No nyt kun teit itse avauksen, voit varmaan pian vastata kysymyksiisikin. Jokaisella on niihin omat vastaukset.
- Ei ole aikaa, ei
taas on sormet hypelly siellä sun täällä.
Ei ollenkaan vastattu minun aloitukseen paitsi muutama tuossa alussa.Kiitos niistä.
Ei ollenkaan taas hallittu niitä sormia laukkovat siellä sun täällä näppäin punaasena paukuteltu menemään.
Ettäkö te ossaa lukkee aikuiset ihmiset mitä teiltä kysytään tai mitä teille kirjoitetaan puhtaalla järellä ei mene jakeluun ei.
Näin raskaan työpäivän jälkeen sen kerran kun kirjoitan tänne niin mitä sitä, turhaa kirjainten kulua vaan pidetään yllä ei asiaa ollenkaan. Valo hoitoo ja kaikkea muuta energiaa kuluttavaa tänne vaan suolletaan.
Ahtaaksi käy tämä elämä näin ykspuoleisesti kirjoittaa ja turhaa pitkiä lauseita saada kokoon kun ei saa otetta toisilta. Mennä töyryytettään vaan jonku muun assian perässä ja se mitä rivillä on ensimmäiseksi ollut jää unholaan. Kouluun sais teidätki laittaa, minäkin voin tulla jos paljon porukkaa sadaan kokoon ja hyvä opettaja.
En kirjoittele kyllä tänne enää ongelmistani mitä olen kokenut, pää ongelma oli ne toiset ihmiset on täällä mukaviakin ihmisiä oikeastan te kaikki.
Ei ole tarvetta vastailla tämän enempi kiva oli jos jaksoitta lukea tätä vuodatusta. Tunteet ne on minullakin niin kuin hiirelläkin kuulemma minulla on samanlaiset yhtä noppeet tulee ja menee edestakasi.
Nyt pistän koneen kiinni ja aamulla taas sitä perskeleeen työpaskaa ja koko päivän no rahaakin siitä saa onhan tuo joulukin niin likellä jos vaikka ostaisi akalle muutamans joulupaketin on se kuitenki niin mukava ja sisä siisti. Että pallaillaan taas kun murhetta iskee kirjoittaa asti.- hyvää juttua
iloinesi tänne.
- säävai?
pyydän nöyrimmin anteeksi, kun minäkin heittäydyin ajattelemattomaksi. Sitä vain näin päivän päätteeksi haluaa helposti heittää läppää, ja asiat risteilevät sinne, tänne.
Sanonnan mukaan, mutti on epäonnistunutta pepua? En kysy, en.
. - viivatiina
paljon mukavampaa kirjoitella aloittajan kanssa sillon kun aloittaja on mukana keskustelussa tietysti jokaisella on oma käsitys keskustelupalstasta.
- hymyä huuleen
viivatiina kirjoitti:
paljon mukavampaa kirjoitella aloittajan kanssa sillon kun aloittaja on mukana keskustelussa tietysti jokaisella on oma käsitys keskustelupalstasta.
aloituksessaan että hän tulee katsomaan illalla jos kerkeää onko vastinetta tullut.
- viivatiina
hymyä huuleen kirjoitti:
aloituksessaan että hän tulee katsomaan illalla jos kerkeää onko vastinetta tullut.
mutta siihenhän se menee noissa tommoisissa aloituksissa joissa aloittaja ei oo mukana keskustelussa kun tahtoo mennä kaikissa muissakin aloituksissa ja saa mennäkkin ei tää nyt niin vakavaa oo.
- Hiltsa H.
viivatiina kirjoitti:
mutta siihenhän se menee noissa tommoisissa aloituksissa joissa aloittaja ei oo mukana keskustelussa kun tahtoo mennä kaikissa muissakin aloituksissa ja saa mennäkkin ei tää nyt niin vakavaa oo.
olla vakavampaa, olen samoilla linjoilla aloittajan kanssa.
Liikaa jonninjoutavaa höpötystä. - viivatiina
Hiltsa H. kirjoitti:
olla vakavampaa, olen samoilla linjoilla aloittajan kanssa.
Liikaa jonninjoutavaa höpötystä.oo ihan tarpeeks vakavia päivänpolttavia aloituksia järkevien fiksujen ihmisten kirjoittamina sinnehän mahtuu mukaan keskustelemaan semmoiset arkipäiväiset asiat täältä on saatu hyvin häivytettyä pois ja varmaan monet asiat on moneen kertaan jauhettuja vuosien varrella mutta eihän kaikki oo aina just sillon paikalla kun jostain tietystä asiasta keskustllaan ja just nyt tällä hetkellä monien elämä on niin vakavaa ja sitä vakavuutta tulee tuutin täydeltä tiedoitusvälineistä että mää ainakin tykkään osallistua täällä sellaisiin kevyempiin hassuttelu ketjuihin ja löytyyhän täällä parikin kymmentä aloitusta päivässä varmaan jokaiselle jotain.
- Hiltsa H.
viivatiina kirjoitti:
oo ihan tarpeeks vakavia päivänpolttavia aloituksia järkevien fiksujen ihmisten kirjoittamina sinnehän mahtuu mukaan keskustelemaan semmoiset arkipäiväiset asiat täältä on saatu hyvin häivytettyä pois ja varmaan monet asiat on moneen kertaan jauhettuja vuosien varrella mutta eihän kaikki oo aina just sillon paikalla kun jostain tietystä asiasta keskustllaan ja just nyt tällä hetkellä monien elämä on niin vakavaa ja sitä vakavuutta tulee tuutin täydeltä tiedoitusvälineistä että mää ainakin tykkään osallistua täällä sellaisiin kevyempiin hassuttelu ketjuihin ja löytyyhän täällä parikin kymmentä aloitusta päivässä varmaan jokaiselle jotain.
no miksei, voihan sitä välillä vähän höpötelläkin.
Itse en sorru sellaiseen koskaan, olen vakavamielinen ihminen.
Nytkin lähden joulumyyjäisiin etsimään jotain syvästi jouluun kuuluvaa, en osta mitään
hömpötyksiä. - viivatiina
Hiltsa H. kirjoitti:
Nytkin lähden joulumyyjäisiin etsimään jotain syvästi jouluun kuuluvaa, en osta mitään
hömpötyksiä.ja ymmärrän kyllä sinuakin toivottavasti läydät jotain syvällistä jouluun kuuluvaa ei mitään humpuuki pukkeja niitä on muutenkin ihan tarpeeks tässä hömppäelämässä rauhallista joulun odotusta sinulle kaiva syvältä kyllä se sieltä löytyy sanoma.
- Meriläinen
Hiltsa H. kirjoitti:
hömpötyksiä.Muista ostaa arpoja kans, yks mun nimelle ja kato voittaako se.
- Heikunkeikku
Hiltsa H. kirjoitti:
hömpötyksiä.Meikäläinen on samaa mieltä ton viivatiinan kans.
Kun tuun palstalle, niin oon silloin semmosella "tuulella", että haluan lueskella hauskoja ja kivoja ja positiivisia kirjotuksia.
Tapaan ystäviä tai juttelen puhelimessa heidän kanssa ja saan tavallaan tyydytettyä "pohiskelu"-juttujen jutustelutarpeeni ja ainakaan mulla ei ole ollenkaan tarve tulla tänne keskustelemaan "päivän polttavista asioista". En yksinkertaisesti tahdo.
Mutta ei minua häiritse, tipan lirua, jos muut tahtovat keskustella sellaisista, joista itse en halua.
Tosta Hömpöttelystä sen verran, että hömpöttelen sen verran vähän live-elämässä, että kaipaan hömpöttelyä täällä palstalla. Äitini asioitten hoiteluissa ja ymmärtelemisissä on sen verran tekemistä, että silloin ei mitkään hömpöttelyt tule mieleen.
Myös työssäni en hömpöttele, vaan yritän suhtautua siihen vakavasti.
Myös se, että kun asuu yksin, niin arkipäiväisiä hommia tekee yksistään, eikä voi esim. jakaa töitä toisen kanssa. Huomaan Valtavan suuren eron siinä, että asuuko yksin vai kaksin. Siihen kaksin asumiseen oon enemmän tottunut. Se olisi mukavempaa.
Elikkä, on tosi mukavaa, kun voin tulla palstalle silloin, kun tahdon vaihtelua, arjesta irrottautumista ja vetästä leikkimielisen hömppäitseni esiin. Lastenlasten kanssa höpsyttelen myös, meinas ihan unohtua.:)
Luojan kiitos he ovat semmosia humoristisia, vekkuleita, "piilohuumoria huomaavia" tyyppejä.
Tarvitse nauramista ja iloitsemista ja positiivisia juttuja, että jaksaisin olla välillä vakavanakin.
Jaa, että Taasko kirjotin liian pitkästi. Eiku, mä typistin tän tekstin. Lupasin kirjottaa lyhyemmin ja ellen olisi luvannut, niin sitte tää kirjotus olis menny tolle toiselle sivulle asti. :) - Hiltsa H.
viivatiina kirjoitti:
ja ymmärrän kyllä sinuakin toivottavasti läydät jotain syvällistä jouluun kuuluvaa ei mitään humpuuki pukkeja niitä on muutenkin ihan tarpeeks tässä hömppäelämässä rauhallista joulun odotusta sinulle kaiva syvältä kyllä se sieltä löytyy sanoma.
jo sattuu vaikka joku tuttu pistäytymään kylässä tai
menen itse johonkin, niin voin antaa.
Kivaa ja käytännöllistä, jonkun itse tekemiä.
En ala kaivelemaan mitään syvältä, jos ei pinnalla ole, olkoon siellä. - Hiltsa H.
Meriläinen kirjoitti:
Muista ostaa arpoja kans, yks mun nimelle ja kato voittaako se.
Ei voittanut, oot minulle euron velkaa.
- Hiltsa H.
Heikunkeikku kirjoitti:
Meikäläinen on samaa mieltä ton viivatiinan kans.
Kun tuun palstalle, niin oon silloin semmosella "tuulella", että haluan lueskella hauskoja ja kivoja ja positiivisia kirjotuksia.
Tapaan ystäviä tai juttelen puhelimessa heidän kanssa ja saan tavallaan tyydytettyä "pohiskelu"-juttujen jutustelutarpeeni ja ainakaan mulla ei ole ollenkaan tarve tulla tänne keskustelemaan "päivän polttavista asioista". En yksinkertaisesti tahdo.
Mutta ei minua häiritse, tipan lirua, jos muut tahtovat keskustella sellaisista, joista itse en halua.
Tosta Hömpöttelystä sen verran, että hömpöttelen sen verran vähän live-elämässä, että kaipaan hömpöttelyä täällä palstalla. Äitini asioitten hoiteluissa ja ymmärtelemisissä on sen verran tekemistä, että silloin ei mitkään hömpöttelyt tule mieleen.
Myös työssäni en hömpöttele, vaan yritän suhtautua siihen vakavasti.
Myös se, että kun asuu yksin, niin arkipäiväisiä hommia tekee yksistään, eikä voi esim. jakaa töitä toisen kanssa. Huomaan Valtavan suuren eron siinä, että asuuko yksin vai kaksin. Siihen kaksin asumiseen oon enemmän tottunut. Se olisi mukavempaa.
Elikkä, on tosi mukavaa, kun voin tulla palstalle silloin, kun tahdon vaihtelua, arjesta irrottautumista ja vetästä leikkimielisen hömppäitseni esiin. Lastenlasten kanssa höpsyttelen myös, meinas ihan unohtua.:)
Luojan kiitos he ovat semmosia humoristisia, vekkuleita, "piilohuumoria huomaavia" tyyppejä.
Tarvitse nauramista ja iloitsemista ja positiivisia juttuja, että jaksaisin olla välillä vakavanakin.
Jaa, että Taasko kirjotin liian pitkästi. Eiku, mä typistin tän tekstin. Lupasin kirjottaa lyhyemmin ja ellen olisi luvannut, niin sitte tää kirjotus olis menny tolle toiselle sivulle asti. :)taas kerran, muusta en tolkkua saanut kuin siitä,
että olet hömppä ja tykkäät hömpöttelystä. - Meriläinen
Hiltsa H. kirjoitti:
Selvä juttu piikki on aukastu ;))
- Hiltsa H.
Meriläinen kirjoitti:
Selvä juttu piikki on aukastu ;))
milloin tarvitsee arpoja ostaa, heti menen hankkimaan.
Katto tulee vastaan kympissä. - Meriläinen
Hiltsa H. kirjoitti:
milloin tarvitsee arpoja ostaa, heti menen hankkimaan.
Katto tulee vastaan kympissä.Seuraavks sitten toivoisin sellaista päävoittoa, oikein kunnollista.
- Hiltsa H.
Meriläinen kirjoitti:
Seuraavks sitten toivoisin sellaista päävoittoa, oikein kunnollista.
luuletko, että euron arvalla voi kovin isoa voittoa tavoitella.
Patalappu on jo suht hyvä voitto. - viivatiina
Hiltsa H. kirjoitti:
kampaa voi voi.
- Hiltsa H.
viivatiina kirjoitti:
kampaa voi voi.
yhtään arpaa, mutta älä kerro Meriläiselle, saan siltä euron,
kun valehtelin ostaneeni. - viivatiina
Hiltsa H. kirjoitti:
kun valehtelin ostaneeni.oon ihan hiljaa voit luottaa muhunt täysin.
- Meriläinen
Hiltsa H. kirjoitti:
kun valehtelin ostaneeni.###¤¤zzzzxxxx hitsi kun en löydä niitä ärränpäitä ja vihaisia merkkejä, älä luulekaan että enää menen halpaan. Oot muuten nyt mulle euron velkaa, vai miten se meni?
- Hiltsa H.
Meriläinen kirjoitti:
###¤¤zzzzxxxx hitsi kun en löydä niitä ärränpäitä ja vihaisia merkkejä, älä luulekaan että enää menen halpaan. Oot muuten nyt mulle euron velkaa, vai miten se meni?
kumpikaan ei ole toiselleen velkaa.
Paitsi joskus voit tarjota kahvit, vaikka Porvoossa. - Hiltsa H.
viivatiina kirjoitti:
oon ihan hiljaa voit luottaa muhunt täysin.
hirveen utelias ihminen, lukee toisten viestitkin.
- Meriläinen
Hiltsa H. kirjoitti:
kumpikaan ei ole toiselleen velkaa.
Paitsi joskus voit tarjota kahvit, vaikka Porvoossa.Joo sitä pitää suunnitella, tarjoo sie mulle niin mie tarjoon sulle, sitten ollaan taas sujut.
- Meriläinen
Hiltsa H. kirjoitti:
hirveen utelias ihminen, lukee toisten viestitkin.
Ai mitä vai. ai mie vai. En kyllä tunnusta.
Kaikki johtuu siitä jutusta, jota oon miettinyt ja meinasin alotuksenkin tehdä mutten nyt kerkii kun kohta pitää juosta.
On se vaan niin ihme juttu miten kaikki oikeestaan menee, yli ymmärryksen.
Mutta siitä sitten lisää joskus.
- kivellä.istuja
Ehkä jauhetaan vanhoja säpäleitä hiekaksi ja puruiksi ja mainitsemalla tavallasi lietteeksi muun jauhetun sekaan niin kauan että jauhettava loppuu ja mitä liet sit eessä.
- Meriläinen
Paljompa on kirjaimia tuhlattu tähänkin ketjuun.
Mitähän ois ihmiset saanut jos oi kaikki kirjaimet säästänyt ittelleen ja vaan ihailleet niitä.
Ompa tossa kaunis aaa noin monta kertaa kirjotettuna ihailempa sitä tuossa muutaman tauon, ja entäs toi ässä sss noinkauniita mutkia ei sitä raatsi laittaa tonne palstalle. jne kyllä siinä olisi moni saanut sielunsa kyllyydestä ihailla kirjaimia.- onpii
nainen. paljompa ihailempa sinua
- Meriläinen
onpii kirjoitti:
nainen. paljompa ihailempa sinua
Kiitos, sinäkin osaat kirjoittaa kauniim pyöreäm pehmeästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760