Stalingrad Cowgirls

Gary Hazard

Stallarit on sisäistäny tosi hyvin ton punkhengen.
et kuka vaan voi esiintyy.
Mut ne tekee sen juttunsa hyvin ..sillai et puutteellinen soittotaito kuulostaa siltä et ne on kykyjensä äärirajoilla ja haldaa sen.

127

1298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lehmitiput

      nehän on siis lämpänny Iggyä ja vetäny Tokiossa Ramonesia Monroen kaa, ja toinen lättykin tulosa- et kai niillon tota attityydiä ja soittotaitoo jonninverrankuitennii?

      • Leylah

        joo ja lämpänny Musea ja vaikka ketä. kyl on meriittejä mut eiks se oma kama oo kuitenkin tärkeintä-
        et toimiiks se..


    • Irmeli Suur-Salosta

      No hyihelvetti... (rakentava mielipide, eikö?)

      Tehköön juttuaan vapaasti, ei haittaa minua kunhan saan vaihtaa kanavaa... Mutta suoraan sanoen VITUTTAA, ettei maastamme parempaa löydy(imartelevaa heille). Tätä sitten tarjotaan lämmittelemään jokaiseen suuremman luokan kissanristiäiseen ja leivotaan festareiden vakiokasvoiksi. Söpöä! Ei näin!

      Karvainen kohderyhmä ja tasainen suosio varmasti löytyy.

      ...

      • punkkarikloppi

        kompata.


      • Hyge

        oon samaa mieltä. onko tissit suosion salaisuus??
        koska onhan heillä reippaat rintavarustukset ja ne pomppii kivasti.
        katos oon jo ihan niiden pauloissa.
        siitä tässon kyse, maitorauhasista.


      • nuortyttö
        Hyge kirjoitti:

        oon samaa mieltä. onko tissit suosion salaisuus??
        koska onhan heillä reippaat rintavarustukset ja ne pomppii kivasti.
        katos oon jo ihan niiden pauloissa.
        siitä tässon kyse, maitorauhasista.

        mutta eikös tää oon se yhtye jolla oli se joku video voicella tai jollai jossa ne soitti semmosessa kerrostalon kellarissa jossa oli sex pistolsin god save the queenin julisteita ja sitte ne soitti nii kovaa et koko talosta meni sähköt? :DD

        Ihquuu jos ovat :D


      • Irmeli Suur-Salosta
        Hyge kirjoitti:

        oon samaa mieltä. onko tissit suosion salaisuus??
        koska onhan heillä reippaat rintavarustukset ja ne pomppii kivasti.
        katos oon jo ihan niiden pauloissa.
        siitä tässon kyse, maitorauhasista.

        Tissit. Niin pomppii. Kiva kun joku muukin on huomannut.

        En vain itse kehdannut mainita asiaa suoraan...

        http://www.youtube.com/watch?v=IhNDRhDEuwk
        Hmmm kuvakulmat, zoom... Hmmm kuvaaja on sommitellut olennaisimman asian keskelle. Toisaalta tuo on ehkä maailman kauhein esiintymispaikka/-tilanne tyttöbändille? Tuollaiseen konserttiin pitäisi laittaa K. Peitsamo ja taustalle pari drag queeniä... Miten olisi...

        Kyllä tytöt varmaan pahraansa yrittävät, toteutus vain hieman kusee; imago, musiikki...sanoitukset ei kiinnosta(koska jo biisien nimet on tylsiä), musiikki kalskahtaa liian metalliselta (tarkoitan lähinnä äänimaailmaa, en genreä) ollakseen jotain tuoretta...tai ollakseen punk. Ohut toppi on melko tylsä esiintymisasu, ja meikki on joka kuvassa liian tunkkainen, daaa... Ja sit ne tissit... Ongelmille ei välttämättä voi itse tehdä mitään, - ainakaan ennen kun saa rakentavaa palautetta. Kritisoiminen on helpompaa(eiks oo aika punk kritisoida).. Tyttöbändeille lyödään melko armotta huono leima... Tuomitaan ikuiseksi alennuskorin täytteeksi tai hyvällä tuurilla kelpuutetaan karvaisten setien eteen joksikin objektiksi.

        Tämän monologin aikana Irmeli teki suuria oivalluksia.


      • MC Hiivasieni
        Irmeli Suur-Salosta kirjoitti:

        Tissit. Niin pomppii. Kiva kun joku muukin on huomannut.

        En vain itse kehdannut mainita asiaa suoraan...

        http://www.youtube.com/watch?v=IhNDRhDEuwk
        Hmmm kuvakulmat, zoom... Hmmm kuvaaja on sommitellut olennaisimman asian keskelle. Toisaalta tuo on ehkä maailman kauhein esiintymispaikka/-tilanne tyttöbändille? Tuollaiseen konserttiin pitäisi laittaa K. Peitsamo ja taustalle pari drag queeniä... Miten olisi...

        Kyllä tytöt varmaan pahraansa yrittävät, toteutus vain hieman kusee; imago, musiikki...sanoitukset ei kiinnosta(koska jo biisien nimet on tylsiä), musiikki kalskahtaa liian metalliselta (tarkoitan lähinnä äänimaailmaa, en genreä) ollakseen jotain tuoretta...tai ollakseen punk. Ohut toppi on melko tylsä esiintymisasu, ja meikki on joka kuvassa liian tunkkainen, daaa... Ja sit ne tissit... Ongelmille ei välttämättä voi itse tehdä mitään, - ainakaan ennen kun saa rakentavaa palautetta. Kritisoiminen on helpompaa(eiks oo aika punk kritisoida).. Tyttöbändeille lyödään melko armotta huono leima... Tuomitaan ikuiseksi alennuskorin täytteeksi tai hyvällä tuurilla kelpuutetaan karvaisten setien eteen joksikin objektiksi.

        Tämän monologin aikana Irmeli teki suuria oivalluksia.

        huhhuh,moronääs- naulan kantaan. allekirjotan täysillä ton kaiken, Irmeli tietää mistä puhuu.


      • SCavalry
        nuortyttö kirjoitti:

        mutta eikös tää oon se yhtye jolla oli se joku video voicella tai jollai jossa ne soitti semmosessa kerrostalon kellarissa jossa oli sex pistolsin god save the queenin julisteita ja sitte ne soitti nii kovaa et koko talosta meni sähköt? :DD

        Ihquuu jos ovat :D

        nuortyttö mikä siinon nii ihquu? (juu, ovat)


      • Hyge Hylje
        Irmeli Suur-Salosta kirjoitti:

        Tissit. Niin pomppii. Kiva kun joku muukin on huomannut.

        En vain itse kehdannut mainita asiaa suoraan...

        http://www.youtube.com/watch?v=IhNDRhDEuwk
        Hmmm kuvakulmat, zoom... Hmmm kuvaaja on sommitellut olennaisimman asian keskelle. Toisaalta tuo on ehkä maailman kauhein esiintymispaikka/-tilanne tyttöbändille? Tuollaiseen konserttiin pitäisi laittaa K. Peitsamo ja taustalle pari drag queeniä... Miten olisi...

        Kyllä tytöt varmaan pahraansa yrittävät, toteutus vain hieman kusee; imago, musiikki...sanoitukset ei kiinnosta(koska jo biisien nimet on tylsiä), musiikki kalskahtaa liian metalliselta (tarkoitan lähinnä äänimaailmaa, en genreä) ollakseen jotain tuoretta...tai ollakseen punk. Ohut toppi on melko tylsä esiintymisasu, ja meikki on joka kuvassa liian tunkkainen, daaa... Ja sit ne tissit... Ongelmille ei välttämättä voi itse tehdä mitään, - ainakaan ennen kun saa rakentavaa palautetta. Kritisoiminen on helpompaa(eiks oo aika punk kritisoida).. Tyttöbändeille lyödään melko armotta huono leima... Tuomitaan ikuiseksi alennuskorin täytteeksi tai hyvällä tuurilla kelpuutetaan karvaisten setien eteen joksikin objektiksi.

        Tämän monologin aikana Irmeli teki suuria oivalluksia.

        tisit on kivat tissit on kivat.
        mut juu eihän noilloo ees kunnon tissejä, kuten juutuubist näimme.
        eli kyl muusikot.. sekä utareet o ERIKSEEN ;)
        case closed, pikkutissit.


      • Helppo Heikki

        niin siis jos mää haluun sitä tissii, kyl mä ostan reilusti huoran.


      • nuortyttö
        SCavalry kirjoitti:

        nuortyttö mikä siinon nii ihquu? (juu, ovat)

        etkö sä nyt nää miten ihania ne oikeen on? Mun esikuvia! (Ja mullahan ei soi kaaos radiossa tällä hetkellä)


      • nuortyttö
        Irmeli Suur-Salosta kirjoitti:

        Tissit. Niin pomppii. Kiva kun joku muukin on huomannut.

        En vain itse kehdannut mainita asiaa suoraan...

        http://www.youtube.com/watch?v=IhNDRhDEuwk
        Hmmm kuvakulmat, zoom... Hmmm kuvaaja on sommitellut olennaisimman asian keskelle. Toisaalta tuo on ehkä maailman kauhein esiintymispaikka/-tilanne tyttöbändille? Tuollaiseen konserttiin pitäisi laittaa K. Peitsamo ja taustalle pari drag queeniä... Miten olisi...

        Kyllä tytöt varmaan pahraansa yrittävät, toteutus vain hieman kusee; imago, musiikki...sanoitukset ei kiinnosta(koska jo biisien nimet on tylsiä), musiikki kalskahtaa liian metalliselta (tarkoitan lähinnä äänimaailmaa, en genreä) ollakseen jotain tuoretta...tai ollakseen punk. Ohut toppi on melko tylsä esiintymisasu, ja meikki on joka kuvassa liian tunkkainen, daaa... Ja sit ne tissit... Ongelmille ei välttämättä voi itse tehdä mitään, - ainakaan ennen kun saa rakentavaa palautetta. Kritisoiminen on helpompaa(eiks oo aika punk kritisoida).. Tyttöbändeille lyödään melko armotta huono leima... Tuomitaan ikuiseksi alennuskorin täytteeksi tai hyvällä tuurilla kelpuutetaan karvaisten setien eteen joksikin objektiksi.

        Tämän monologin aikana Irmeli teki suuria oivalluksia.

        myös allekirjan ton saman,mut vaik niil ei ehkä oo tissejä,mut hei,onne kumminki ihanan laihoja ja tosipunkithan on (ainkain viisaan wikipedian mukaan) vartaloltaan laihoja.. Harmi,etten itse ole vielä päässyt siihen asti,.. (muutenhan olenkin tosipunkki) :''D


      • SCavalry
        nuortyttö kirjoitti:

        etkö sä nyt nää miten ihania ne oikeen on? Mun esikuvia! (Ja mullahan ei soi kaaos radiossa tällä hetkellä)

        niin siis ihania sillai et niitä vois nöyryyttää ja körmyyttää?
        sillai et sitois ja.. ja laittas käsiraudoila patteriin ja lähtis sitten kapakkiin. no sillai mä tän näen. et ihanii juu.


      • EX- sistentialisti
        Helppo Heikki kirjoitti:

        niin siis jos mää haluun sitä tissii, kyl mä ostan reilusti huoran.

        tota noin- mitän tää bändi liittyy punkmusiikkiin??


      • Wild Flower
        EX- sistentialisti kirjoitti:

        tota noin- mitän tää bändi liittyy punkmusiikkiin??

        niin siis jo punk on individualismia.. et oo niinku oot ja tee mitä teet & tee se itse niin- ja paskat muista ja noin, niin..
        tokihan Stalingraadin Lehmitytöillä on ihan sama oikeus hymyillä & lymyillä punk- palstalla kuin kellä tahansa muullakin pumpulla!!

        ugh, olen puhuri !!!


      • nuortyttö
        SCavalry kirjoitti:

        niin siis ihania sillai et niitä vois nöyryyttää ja körmyyttää?
        sillai et sitois ja.. ja laittas käsiraudoila patteriin ja lähtis sitten kapakkiin. no sillai mä tän näen. et ihanii juu.

        asian voi ilmaista noinki :D ja mullahan oli tarkotus vielä jatkaa tuota edellistä viestiä,mutta sitten tuli tilanne ja mun oli pakko se lähettää ja myöhemmin kun oli mahollisuus sitä jatkaa,nii en sitte muistanu enää et mitenkä miun piti kirjottaa.. Yllätysyllätys..


      • Droog Advisor69
        Helppo Heikki kirjoitti:

        niin siis jos mää haluun sitä tissii, kyl mä ostan reilusti huoran.

        juu ilman muuta toimit näin a-haa. ehdotan et laitat ZZ Topin Eliminatorin tahdissa luksushuarii näin joulun merkeis ja perheohjelmistos pipariin ja torttuun tuelta, otat vauhtii oikein seinästä. niin tulee joulumieli kaikille ja unohtuwi tollaset Stallarit ja muut pikkupimatsut ettei mee ihan Jammusetämenoks noi jutskat täälläki taas. eikä maksa paljon ja on sit riittoisaa. ja et kaipaa ku sitä ei sit oo. ja laatu-riittoisuussuhde on aevan mahtava.


      • Hortees Kaali
        nuortyttö kirjoitti:

        etkö sä nyt nää miten ihania ne oikeen on? Mun esikuvia! (Ja mullahan ei soi kaaos radiossa tällä hetkellä)

        no nuortyttö-

        miten ne on Sun esikuvia??

        ..siis ootko Sä perustamassa bändin vai

        kerropa siitä!! :)


      • Miss Understood
        punkkarikloppi kirjoitti:

        kompata.

        ymmärrän punkkariklopin kannankin komppaamiseen.
        itseasiassa, mä ymmärrän kaikkia tällä palstalla.
        ja SE tekee elämästä hienoa!


      • Miss Hurt
        Hyge kirjoitti:

        oon samaa mieltä. onko tissit suosion salaisuus??
        koska onhan heillä reippaat rintavarustukset ja ne pomppii kivasti.
        katos oon jo ihan niiden pauloissa.
        siitä tässon kyse, maitorauhasista.

        hmm, ai tisseistä tässon vaan kyse kiva. mä kun luulin et tää on musapalsta!!


      • wanhasetä
        nuortyttö kirjoitti:

        myös allekirjan ton saman,mut vaik niil ei ehkä oo tissejä,mut hei,onne kumminki ihanan laihoja ja tosipunkithan on (ainkain viisaan wikipedian mukaan) vartaloltaan laihoja.. Harmi,etten itse ole vielä päässyt siihen asti,.. (muutenhan olenkin tosipunkki) :''D

        nythän on kuitenkin niin et wikipediassa, mihin kuka vaan voi lähettää "tietojaan", puolet on kauniisti sanottuna hölynpölyä. ( rumasti luettuna: yhtä vitun skeidaa)
        et elä ny rakenna koko maailmankuvaas sen varaan, nuortyttö hyvä.


      • nuortyttö
        wanhasetä kirjoitti:

        nythän on kuitenkin niin et wikipediassa, mihin kuka vaan voi lähettää "tietojaan", puolet on kauniisti sanottuna hölynpölyä. ( rumasti luettuna: yhtä vitun skeidaa)
        et elä ny rakenna koko maailmankuvaas sen varaan, nuortyttö hyvä.

        se oli nyt lähinnä vitsi,se kaikki viisas wikipedia,siks se siin suluissa lukiki.. :D Ja siks se mie sen ylipäätänsä mainihinki :D

        On muuten ihan kivasti saavattuna keskustelua tää aihe :D


      • nuortyttö
        Hortees Kaali kirjoitti:

        no nuortyttö-

        miten ne on Sun esikuvia??

        ..siis ootko Sä perustamassa bändin vai

        kerropa siitä!! :)

        se liittyy siihen et oonko perustamassa bändiä?

        Mut heii... vitsivitsinä.. ;D


      • nuortyttö
        nuortyttö kirjoitti:

        se liittyy siihen et oonko perustamassa bändiä?

        Mut heii... vitsivitsinä.. ;D

        nii se vastaus siihen kysymykseen.. :D ne ei voi olla miun esikuvia sen enempää kuin kukaan mukaan


      • wanhasetä
        nuortyttö kirjoitti:

        se oli nyt lähinnä vitsi,se kaikki viisas wikipedia,siks se siin suluissa lukiki.. :D Ja siks se mie sen ylipäätänsä mainihinki :D

        On muuten ihan kivasti saavattuna keskustelua tää aihe :D

        jees kyllähän mä ymmärsin et hjuumorilla ton wikipedian esiin nostit. heitin muuten vaan näkemyksiäni siitä foorumista.- ihan hieno juttuhan se on, ja oikeessakin yleensä..yleensä. :)
        juu, ja tuntuu et täällä puhutaan "hieman" muustakin nykyään ku niistä Stalingraadin Lehmätytöistä, mikä tietty olis aiheena-mut ihan kiva vaa..laidasta laitaan. ja joo aika hyvä suksee tällä palstalla, TOD.

        monenlaista näkemystä.


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        nii se vastaus siihen kysymykseen.. :D ne ei voi olla miun esikuvia sen enempää kuin kukaan mukaan

        hmm, millasta MUUTA musaa, Stalingradin Lehmitipujen, ohella Nuortyttö kuuntelee ??????

        jos PUNKista puhuttais ni millasii??


      • Nice Boy
        Droog Advisor69 kirjoitti:

        juu ilman muuta toimit näin a-haa. ehdotan et laitat ZZ Topin Eliminatorin tahdissa luksushuarii näin joulun merkeis ja perheohjelmistos pipariin ja torttuun tuelta, otat vauhtii oikein seinästä. niin tulee joulumieli kaikille ja unohtuwi tollaset Stallarit ja muut pikkupimatsut ettei mee ihan Jammusetämenoks noi jutskat täälläki taas. eikä maksa paljon ja on sit riittoisaa. ja et kaipaa ku sitä ei sit oo. ja laatu-riittoisuussuhde on aevan mahtava.

        niin ja entäs toi hinta-laatusuhde. taitaa sekin olla kohilaan vai?? ehe ehe..


      • DroogAdvisor69
        Droog Advisor69 kirjoitti:

        juu ilman muuta toimit näin a-haa. ehdotan et laitat ZZ Topin Eliminatorin tahdissa luksushuarii näin joulun merkeis ja perheohjelmistos pipariin ja torttuun tuelta, otat vauhtii oikein seinästä. niin tulee joulumieli kaikille ja unohtuwi tollaset Stallarit ja muut pikkupimatsut ettei mee ihan Jammusetämenoks noi jutskat täälläki taas. eikä maksa paljon ja on sit riittoisaa. ja et kaipaa ku sitä ei sit oo. ja laatu-riittoisuussuhde on aevan mahtava.

        hahaa, Nice Boys don't play rock n'roll... (hyvällähän minä)
        juuri noin!
        laadusta kannattaa maksaa. hyvää ei saa halvalla. köyhän ei kannata halpaa ostaa.
        jos ostaa hyvää ja halpaa- ostaa kaks eri asiaa ymymym
        oli kyse bassosta tai piparista...juu kyl elämä o opettanu/sen verran..( tee muistiinpanoja, jo. )

        mut hell yeah näin epä- punkisti oikein hyvää, pian tulewaa, itsenäisyyspäivää kaikille


      • nuortyttö
        wanhasetä kirjoitti:

        jees kyllähän mä ymmärsin et hjuumorilla ton wikipedian esiin nostit. heitin muuten vaan näkemyksiäni siitä foorumista.- ihan hieno juttuhan se on, ja oikeessakin yleensä..yleensä. :)
        juu, ja tuntuu et täällä puhutaan "hieman" muustakin nykyään ku niistä Stalingraadin Lehmätytöistä, mikä tietty olis aiheena-mut ihan kiva vaa..laidasta laitaan. ja joo aika hyvä suksee tällä palstalla, TOD.

        monenlaista näkemystä.

        no sitten se olinki minä,taas kerran joka tajus väärin :D


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        hmm, millasta MUUTA musaa, Stalingradin Lehmitipujen, ohella Nuortyttö kuuntelee ??????

        jos PUNKista puhuttais ni millasii??

        kyllähän siis mun ihan suosikki bändi on gimmeli.. Nojooooo ASIAAN nyt kerranki..
        Okei,sanon nyt tässä muutamia jotka on soinnu eniten viime aikoina: Exploited,Ramones,AC/DC,Deep Purple,Nirvana....


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        kyllähän siis mun ihan suosikki bändi on gimmeli.. Nojooooo ASIAAN nyt kerranki..
        Okei,sanon nyt tässä muutamia jotka on soinnu eniten viime aikoina: Exploited,Ramones,AC/DC,Deep Purple,Nirvana....

        mainioita bändejä, tosi hienoja.. löytyy kosolti myös mun suosikkeja, toi Ramonesosasto ja Nirvana on aina ollu lemppari.. meinasin kirjottaa et lämppäri ;)
        juu ja kaikki muutkin. ja onhan siel sitä wanhan liiton punkkiakin, Ramojen lisäks, toi Exploited- Britannian silloiset nuoret vihaiset miehet!! supersplendid.

        ...mites nuortyttö aikoo viikonlopun viettää ??

        oothan kiltisti??? :)


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        mainioita bändejä, tosi hienoja.. löytyy kosolti myös mun suosikkeja, toi Ramonesosasto ja Nirvana on aina ollu lemppari.. meinasin kirjottaa et lämppäri ;)
        juu ja kaikki muutkin. ja onhan siel sitä wanhan liiton punkkiakin, Ramojen lisäks, toi Exploited- Britannian silloiset nuoret vihaiset miehet!! supersplendid.

        ...mites nuortyttö aikoo viikonlopun viettää ??

        oothan kiltisti??? :)

        se tietysti varmaan lämppärinäki menis :D

        Mie jo aattelin et nyt joku laittaa,et 'ei acdc ja deep purple oo punkkia..' (kun siis kysyit et jos punkista on kyse) mutta kyllä ne mun mielestä enemmä punkkia on kun no cowgirlsit.. xD
        Nii ja unohin mainita Kaaoksen :D

        Niiiii jaa a.. se oli aikas hyvä kysymys.. Hiuksia värjäillen,kokeeseen ehkä lukien jaja jos kävis heittämässä hyvästit yhelle tyypille joka lähtee suomessa käymään. Eli aikas kilteissä meiningeissä mennään (kai) :D


      • Erotic City
        nuortyttö kirjoitti:

        se tietysti varmaan lämppärinäki menis :D

        Mie jo aattelin et nyt joku laittaa,et 'ei acdc ja deep purple oo punkkia..' (kun siis kysyit et jos punkista on kyse) mutta kyllä ne mun mielestä enemmä punkkia on kun no cowgirlsit.. xD
        Nii ja unohin mainita Kaaoksen :D

        Niiiii jaa a.. se oli aikas hyvä kysymys.. Hiuksia värjäillen,kokeeseen ehkä lukien jaja jos kävis heittämässä hyvästit yhelle tyypille joka lähtee suomessa käymään. Eli aikas kilteissä meiningeissä mennään (kai) :D

        "hyvästit yhelle tyypille joka lähtee suomessa käymään"

        ...saanx kysyä et mistäs se nuortyttö sitte kirjottelee jos et suomesta?


      • nuortyttö
        Erotic City kirjoitti:

        "hyvästit yhelle tyypille joka lähtee suomessa käymään"

        ...saanx kysyä et mistäs se nuortyttö sitte kirjottelee jos et suomesta?

        aina saa kysyä! Pohjos-Norjassahan mie,20talon kalastajakylässä.. Oliko tarpeeks hyvin selitetty? xD


      • Hangaroundzzzzz
        Erotic City kirjoitti:

        "hyvästit yhelle tyypille joka lähtee suomessa käymään"

        ...saanx kysyä et mistäs se nuortyttö sitte kirjottelee jos et suomesta?

        kerro kerro, kaikkia kiinnostaa..


      • nuortyttö
        Hangaroundzzzzz kirjoitti:

        kerro kerro, kaikkia kiinnostaa..

        mitä pitäs kertoo vielä? :D


      • Puppe is back.
        nuortyttö kirjoitti:

        mitä pitäs kertoo vielä? :D

        ... no et miten siel norjalaisessa kalastajakylässä hurisee?? ;)

        ja miten oot sinne joutunu??????? :)


      • nuortyttö
        Puppe is back. kirjoitti:

        ... no et miten siel norjalaisessa kalastajakylässä hurisee?? ;)

        ja miten oot sinne joutunu??????? :)

        Njaa.. no se et miten täällä hurisee,on taas semmonen romaanin mittanen kertomus,mut sanotaan nyt lyhyesti,että mulla on todettu taas uusia juttuja jotka vaan edesauttaa takas suomeen tuloa joululta,ja kipeenä mennään..

        Ja se et,mitenkä mie tänne päädyin on taasen kahen romaanin mittane juttu,mutta sanotaan nyt vaikka että.. isä oli täällä kalastajana,äitin luona en voinu suomessa asua ongelmieni vuoksi,jaja olin yhellä laivalla töissä (tajua: maskottina) jotenn enskeväänä tulee kaks vuotta täällä :)


      • Puppe-setä ..
        nuortyttö kirjoitti:

        Njaa.. no se et miten täällä hurisee,on taas semmonen romaanin mittanen kertomus,mut sanotaan nyt lyhyesti,että mulla on todettu taas uusia juttuja jotka vaan edesauttaa takas suomeen tuloa joululta,ja kipeenä mennään..

        Ja se et,mitenkä mie tänne päädyin on taasen kahen romaanin mittane juttu,mutta sanotaan nyt vaikka että.. isä oli täällä kalastajana,äitin luona en voinu suomessa asua ongelmieni vuoksi,jaja olin yhellä laivalla töissä (tajua: maskottina) jotenn enskeväänä tulee kaks vuotta täällä :)

        jibii, onneksi olkoon!! ja varmasti uutta ja erilaista sekä virkistävää, toi maisemanvaihdos nyt ja ehkä pysyvästi, hmm..

        hieno meno nuortytöllä, on on!

        millanen toi maskotin pesti oli,

        muistettiinko sua ees ruokkia?? XD


      • nuortyttö
        Puppe-setä .. kirjoitti:

        jibii, onneksi olkoon!! ja varmasti uutta ja erilaista sekä virkistävää, toi maisemanvaihdos nyt ja ehkä pysyvästi, hmm..

        hieno meno nuortytöllä, on on!

        millanen toi maskotin pesti oli,

        muistettiinko sua ees ruokkia?? XD

        kylläpä vaan :) mitä nyt joskus nsnsns pomo jätti hommasa mulle,jolloin kävi niin että ruoka loppu sillä aikaa kun meikäläinen hilluu siellä pitkin laivaa xDD

        mitä toho menoon tulee,nii en sanois sitä nyt enää niin hienoks,mut se oli sitä viel vähä aika sitte :)


      • Puppe-setä..pum!
        nuortyttö kirjoitti:

        kylläpä vaan :) mitä nyt joskus nsnsns pomo jätti hommasa mulle,jolloin kävi niin että ruoka loppu sillä aikaa kun meikäläinen hilluu siellä pitkin laivaa xDD

        mitä toho menoon tulee,nii en sanois sitä nyt enää niin hienoks,mut se oli sitä viel vähä aika sitte :)

        jee, hyvä syke on ollu siel, kansi-misuna ;)

        no mikäs ny sit tullu ku meno ei muka enää olis hienoa (on se) ?? xD


      • nuortyttö
        Puppe-setä..pum! kirjoitti:

        jee, hyvä syke on ollu siel, kansi-misuna ;)

        no mikäs ny sit tullu ku meno ei muka enää olis hienoa (on se) ?? xD

        niitä mä en nyt taasen kerro välttämättä kuin niille jotka mie tunnen ;)


      • Puppe vaan.
        nuortyttö kirjoitti:

        niitä mä en nyt taasen kerro välttämättä kuin niille jotka mie tunnen ;)

        niin juu tietty. ja näin oikein onkin, luota vain harvoihin ja valittuihin, siinä lähellä..
        (ihmisen mielenkiinto vaan on pohjaton.)

        siis lähinnä kiinnosti vain et ooks ite sählänny asias vai onko sulle tehty pahaa??

        eli oot asioiden tilaan miltei itse syytön....

        siltä nimittäin vaikuttaa, hmm


      • Boogieboy
        nuortyttö kirjoitti:

        mitä pitäs kertoo vielä? :D

        jeeeeeh, Kuu Lumiset..

        niin mitäs kuuluu Nuortytölle, juuri, tänä päivänä?

        ü


      • nuortyttö
        Puppe vaan. kirjoitti:

        niin juu tietty. ja näin oikein onkin, luota vain harvoihin ja valittuihin, siinä lähellä..
        (ihmisen mielenkiinto vaan on pohjaton.)

        siis lähinnä kiinnosti vain et ooks ite sählänny asias vai onko sulle tehty pahaa??

        eli oot asioiden tilaan miltei itse syytön....

        siltä nimittäin vaikuttaa, hmm

        Noooo... sanotaan nyt vaikka et en usko siihen et oisin ite saanu ne tähä jamaan,ellen sitte oo voinu jo niihi vaikuttaa ollessani vielä vesitasolla.. Toisin kun yks ylisyöny rahaa aatteleva paskamies sano,ja sinne meni seki 109euroo hukkaan (tai kasvattamaan sen miehen läskejä) ja ihan kun niille ei olis ollu parempaaki tekemistä.. prkl..

        Eikä kukaan oo mulle mtn pahaa tehny ainakaan fyysisesti mitenkään sen pahemmin :)


      • Puppehan se..
        nuortyttö kirjoitti:

        Noooo... sanotaan nyt vaikka et en usko siihen et oisin ite saanu ne tähä jamaan,ellen sitte oo voinu jo niihi vaikuttaa ollessani vielä vesitasolla.. Toisin kun yks ylisyöny rahaa aatteleva paskamies sano,ja sinne meni seki 109euroo hukkaan (tai kasvattamaan sen miehen läskejä) ja ihan kun niille ei olis ollu parempaaki tekemistä.. prkl..

        Eikä kukaan oo mulle mtn pahaa tehny ainakaan fyysisesti mitenkään sen pahemmin :)

        Jibii, Nuortyttö!! Kiva kuulla Susta.. Vähän on ikävöity jo pimua, tunnustettakoon.
        Ja oikein ihanaa ja lämmintä sekä pörröistä vuodenalkua. grr & nam!!
        mutta mitä ihmettä- mihin toi rahamäärä ny oikein meni?????


      • nuortyttö
        Puppehan se.. kirjoitti:

        Jibii, Nuortyttö!! Kiva kuulla Susta.. Vähän on ikävöity jo pimua, tunnustettakoon.
        Ja oikein ihanaa ja lämmintä sekä pörröistä vuodenalkua. grr & nam!!
        mutta mitä ihmettä- mihin toi rahamäärä ny oikein meni?????

        se katos pitää antaa ihmisille aina jotaki miettimistä ;) (totuushan on,etten ollu näitä tekniikan ihmelaitteita lähelläkään) Muttamutta miten voi ikävöidä ihmistä josta ei oikeastaan tiiä mitään tai ei oo koskaan nähny? :D

        Ja sitte oon miettiny,et ihme ettei kukaan oo vielä sanonu mtn et täällä puhutaan muustakin kun aiheesta,eli lehmitypyistä ^^


      • nuortyttö
        nuortyttö kirjoitti:

        se katos pitää antaa ihmisille aina jotaki miettimistä ;) (totuushan on,etten ollu näitä tekniikan ihmelaitteita lähelläkään) Muttamutta miten voi ikävöidä ihmistä josta ei oikeastaan tiiä mitään tai ei oo koskaan nähny? :D

        Ja sitte oon miettiny,et ihme ettei kukaan oo vielä sanonu mtn et täällä puhutaan muustakin kun aiheesta,eli lehmitypyistä ^^

        mullahan ei oo huonomuisti eikä mitään.. xP

        Niin,ensiksikin ihanaa uuttavuotta sinnekkin !! (:

        Ja sitte et yleensä en mainihe ketään nimeltä,mutta se mies oli kyllä niin persiistä,että sanotaan nyt et ne rahat meni heikki pitkäselle,ja se makso siks noin paljon,koska en saa kelalta tukee,ennenku oon suomessa kirjoilla..


      • jeh, it´s Puppeh!
        nuortyttö kirjoitti:

        se katos pitää antaa ihmisille aina jotaki miettimistä ;) (totuushan on,etten ollu näitä tekniikan ihmelaitteita lähelläkään) Muttamutta miten voi ikävöidä ihmistä josta ei oikeastaan tiiä mitään tai ei oo koskaan nähny? :D

        Ja sitte oon miettiny,et ihme ettei kukaan oo vielä sanonu mtn et täällä puhutaan muustakin kun aiheesta,eli lehmitypyistä ^^

        juu nythän sen sanoit^^ ;) -et lehmikset on vallan unohtunu..
        jos muita ei niinkö kiin-nos-tah.. hehee?
        juu, kyl sää ny Puppe-setälle annat.. siis miettimistä ja vähän harmaita hiuksiakin.
        kun piti tota säikähtää et kuka läski vai Sun massis?!?!
        oot varmaan huomannu et ollaan iha liäkeis ;) eli soihtuna roihuaa, roviona palaa (se mjerkki) koko keskustelu.
        heti ku tuli Nuortyttö ni rupes liekit nuoleen.. öö, tanssilattiaa.
        ( Puppesetää höpsötytää, mut mitä sitte )
        niin, setä ikävöikin lähinnä just tätä juttuseuraaa.
        täälon ollu hiljasta. nii- koko ajanhan sitä oppii tietään uusia asioita.
        eli kaikki on siis aivan kunnossa, oikeesti, siellä?????


      • Puppe´s World
        jeh, it´s Puppeh! kirjoitti:

        juu nythän sen sanoit^^ ;) -et lehmikset on vallan unohtunu..
        jos muita ei niinkö kiin-nos-tah.. hehee?
        juu, kyl sää ny Puppe-setälle annat.. siis miettimistä ja vähän harmaita hiuksiakin.
        kun piti tota säikähtää et kuka läski vai Sun massis?!?!
        oot varmaan huomannu et ollaan iha liäkeis ;) eli soihtuna roihuaa, roviona palaa (se mjerkki) koko keskustelu.
        heti ku tuli Nuortyttö ni rupes liekit nuoleen.. öö, tanssilattiaa.
        ( Puppesetää höpsötytää, mut mitä sitte )
        niin, setä ikävöikin lähinnä just tätä juttuseuraaa.
        täälon ollu hiljasta. nii- koko ajanhan sitä oppii tietään uusia asioita.
        eli kaikki on siis aivan kunnossa, oikeesti, siellä?????

        nii- piti siis kirjottaa: et kuka läski VEI Sun massis... mut tärkein varmaan välittyi, eli huoli ja välittäminen.
        ((((( hmm, Pitkänen perkele minkä teki.))))))
        eieiei, kukaan ei kiusaa mun kamuja. höh ja pöh ja grrrrrr !
        Juu, toivotaas et saat pian itses kirjoihin ja kansiin täällä.

        niin, onkos tää ny ymmärrettävä noin et oisit vaihteeks tänne jäämässä ????

        siis Suameen ????


      • nuortyttö
        Puppe´s World kirjoitti:

        nii- piti siis kirjottaa: et kuka läski VEI Sun massis... mut tärkein varmaan välittyi, eli huoli ja välittäminen.
        ((((( hmm, Pitkänen perkele minkä teki.))))))
        eieiei, kukaan ei kiusaa mun kamuja. höh ja pöh ja grrrrrr !
        Juu, toivotaas et saat pian itses kirjoihin ja kansiin täällä.

        niin, onkos tää ny ymmärrettävä noin et oisit vaihteeks tänne jäämässä ????

        siis Suameen ????

        ihan kavereita jo ollaan..

        Nii kait se on,et jään jos joku vaan kertois mulle konstin millä ilmotan sen isälle,ei sillä etteikö se sitä hyväksyis vaan et se asia mikä siihen liittyy nii entiiä,mut kerta sain sanottuu sen muillekki nii miksen sit sille?

        Juu,asiat on nyt tällä haavaa ihan okkeii (:


      • Puppe-setä
        nuortyttö kirjoitti:

        ihan kavereita jo ollaan..

        Nii kait se on,et jään jos joku vaan kertois mulle konstin millä ilmotan sen isälle,ei sillä etteikö se sitä hyväksyis vaan et se asia mikä siihen liittyy nii entiiä,mut kerta sain sanottuu sen muillekki nii miksen sit sille?

        Juu,asiat on nyt tällä haavaa ihan okkeii (:

        ni, miksei oltais, ni ollaanko.. kamuja? joo? ;)

        Puppesetä vaan miettii et tossa on ny jotain ufoa tossa sun jutussa.

        siis toi kohta: "se asia mikä siihen liittyy", hmm..

        et jotain erikoista on ilmassa.. mut eihän se mulle kuulu ^^

        mutta hyvä kuulla et ihan ok on Nuortytön jutskat.

        noh mitäs muuta mielessä ????????????


      • nuortyttö
        Puppe-setä kirjoitti:

        ni, miksei oltais, ni ollaanko.. kamuja? joo? ;)

        Puppesetä vaan miettii et tossa on ny jotain ufoa tossa sun jutussa.

        siis toi kohta: "se asia mikä siihen liittyy", hmm..

        et jotain erikoista on ilmassa.. mut eihän se mulle kuulu ^^

        mutta hyvä kuulla et ihan ok on Nuortytön jutskat.

        noh mitäs muuta mielessä ????????????

        kyllähä se vaan passaa,toi kaverihomma,mut katos kun mieluummin sitä tietäs et kenen kanssa on kaveria,ennenku tietää kenen kanssa on.. u know?

        Mitäs muuta... huomenna hakemaan koiranpentua mutsin nykysen miehen kanssa lappeenrannasta,siiiiitä matkasta tulee nii helvetin hauska -.- (voi koiraraukkaa,saattaa kuulostaa itserakkaalta,mut onneks oon ilmeisesti tulossa takas tänne)

        Mitäs sie? ^


      • Le Puppé.. ü
        nuortyttö kirjoitti:

        kyllähä se vaan passaa,toi kaverihomma,mut katos kun mieluummin sitä tietäs et kenen kanssa on kaveria,ennenku tietää kenen kanssa on.. u know?

        Mitäs muuta... huomenna hakemaan koiranpentua mutsin nykysen miehen kanssa lappeenrannasta,siiiiitä matkasta tulee nii helvetin hauska -.- (voi koiraraukkaa,saattaa kuulostaa itserakkaalta,mut onneks oon ilmeisesti tulossa takas tänne)

        Mitäs sie? ^

        wauu, juu Puppe on kans koiraihmisiä eli oikein mahtavvalta kuulostaa toi koiranpentu- shou jee jee !! ^^

        nonni, ja kamuja ollaan sit tästä lähtien jihuu.
        joo ja joskus voi olla kivakin et on vähän arvoituksia ja mystisyyttä, ettei kaikki ole aina aivan päivänselvää.. I know I know, mut tässähän sitä ollaan tällasia virtuaalikamuja vaan, ni musta ainakin ihan okei ettei henkilöllisyydet ookaan selvää pässäriä.

        juu mitäs mie, karkkia ja vissyä.. seiskoja ja iltistä.. kirjaa ja musaa sekä vähän telkkua ja TOKI suamikaksnelosta, heh just ny- semmosta lepposta, rentoa lauantaita.

        entäs ite, mitäs mieles Nuortytöllä ?????????????


      • nuortyttö
        Le Puppé.. ü kirjoitti:

        wauu, juu Puppe on kans koiraihmisiä eli oikein mahtavvalta kuulostaa toi koiranpentu- shou jee jee !! ^^

        nonni, ja kamuja ollaan sit tästä lähtien jihuu.
        joo ja joskus voi olla kivakin et on vähän arvoituksia ja mystisyyttä, ettei kaikki ole aina aivan päivänselvää.. I know I know, mut tässähän sitä ollaan tällasia virtuaalikamuja vaan, ni musta ainakin ihan okei ettei henkilöllisyydet ookaan selvää pässäriä.

        juu mitäs mie, karkkia ja vissyä.. seiskoja ja iltistä.. kirjaa ja musaa sekä vähän telkkua ja TOKI suamikaksnelosta, heh just ny- semmosta lepposta, rentoa lauantaita.

        entäs ite, mitäs mieles Nuortytöllä ?????????????

        onhan se ihan okei,mutku kuhan vaan oon utelias.. :P

        Kuulostaa lepposalle toi sun iltas =)
        Eikait mitään,tulin just saunasta ja en sitte tiiä saa nähä mut tuskin mitään ihmeempää (:


        Koiraihmisiä kannattaa olla,itseasiassa koirat on paljon mukavampia kun ihmiset,tää sitten taas saattaa kuulostaa hyvin oudolta,mutta esimerkiks mun vanhusmummo yli 10v koira on mulle paljon tärkeempi kun ykskään ihminen on ollu mulle,ja nyt mä taas jouvuin jättämään sen,mut onneks ensviikolla pääsee taas hakee sen.. (:


      • PUPPEeeeeeeee...;)
        nuortyttö kirjoitti:

        onhan se ihan okei,mutku kuhan vaan oon utelias.. :P

        Kuulostaa lepposalle toi sun iltas =)
        Eikait mitään,tulin just saunasta ja en sitte tiiä saa nähä mut tuskin mitään ihmeempää (:


        Koiraihmisiä kannattaa olla,itseasiassa koirat on paljon mukavampia kun ihmiset,tää sitten taas saattaa kuulostaa hyvin oudolta,mutta esimerkiks mun vanhusmummo yli 10v koira on mulle paljon tärkeempi kun ykskään ihminen on ollu mulle,ja nyt mä taas jouvuin jättämään sen,mut onneks ensviikolla pääsee taas hakee sen.. (:

        hmm.. saahan sitä olla utelias ja pitääkin. jos kaveruuksia ruvetaan solmimaan. tokitoki, vähän et kenen kans sitä ny..no niin mäkin olin ja oisin!
        mut voin vakuuttaa et kyl kannatti, heh.. ;)
        koirat on kyllä ihan parhaita. juu ja tosiaan parempaa ja luotettavampaa seuraa kuin tämä ihmiskunta. koira ei suunnittele kieroja juonia ja juorua kuten monet surkeet ihmisyksilöt, ni juuh tuli varmaan pointti selväks. :) ja on ne niin lutusia että!
        jee mäkin kävin kiskaseen oikein superlöylyt ni ny onkin kiva lipittää kylmää vissyä. oikein oikein kiva. normi lauantai meininki kaikinpuolin..
        -onneks huomenis o sunnuntai, voi vielä ottaa ihan iisisti, - ei uhkaa arjen askareet. niin, ja tulla kait kirjotteleen Nuortytöllekin ü
        mut on niin rapsakka pakkanen vielä huomisen ettei varmaan paljon nenänpäätä ulos pistä, ellei pakko eli eii. onneks alkuviikosta vähän lauhtuu, kait.. nonii, ny Puppe painuu lueskeleen ja katoaaa tälle illalle linjoilta jotenka täällä taaasen tavataan, heleijaa vaan!


      • nuortyttö
        PUPPEeeeeeeee...;) kirjoitti:

        hmm.. saahan sitä olla utelias ja pitääkin. jos kaveruuksia ruvetaan solmimaan. tokitoki, vähän et kenen kans sitä ny..no niin mäkin olin ja oisin!
        mut voin vakuuttaa et kyl kannatti, heh.. ;)
        koirat on kyllä ihan parhaita. juu ja tosiaan parempaa ja luotettavampaa seuraa kuin tämä ihmiskunta. koira ei suunnittele kieroja juonia ja juorua kuten monet surkeet ihmisyksilöt, ni juuh tuli varmaan pointti selväks. :) ja on ne niin lutusia että!
        jee mäkin kävin kiskaseen oikein superlöylyt ni ny onkin kiva lipittää kylmää vissyä. oikein oikein kiva. normi lauantai meininki kaikinpuolin..
        -onneks huomenis o sunnuntai, voi vielä ottaa ihan iisisti, - ei uhkaa arjen askareet. niin, ja tulla kait kirjotteleen Nuortytöllekin ü
        mut on niin rapsakka pakkanen vielä huomisen ettei varmaan paljon nenänpäätä ulos pistä, ellei pakko eli eii. onneks alkuviikosta vähän lauhtuu, kait.. nonii, ny Puppe painuu lueskeleen ja katoaaa tälle illalle linjoilta jotenka täällä taaasen tavataan, heleijaa vaan!

        Hehe (;

        Vaaii että ihan arjen askareet,mitäs,oot sitte vissiin ihan töissä jossain vai?

        Juuuh,itekki mietti et menis huomenna ulos,mut jos siel on tämmöstä 25asteen pakkasia nii ei oikeen innosta..

        Mulle tuli muuten mieleen,et harrastaakos puppe muuten mitään? (:
        Nii ja sit et mulla soi tässä yks yö lehmityttöjen joku kpl päässä koko vitun yön,nii melkee hakkasin päätä seinää... Se olis tietty lähteny sillä et oisin kuunnellu jotaki musiikkia,mutta.. olis ollu liian raskasta kurottua ja laittaa jotaki :D mieluummi sitte hakataan vaikka päätä seinään..


      • se on Puppe.
        nuortyttö kirjoitti:

        Hehe (;

        Vaaii että ihan arjen askareet,mitäs,oot sitte vissiin ihan töissä jossain vai?

        Juuuh,itekki mietti et menis huomenna ulos,mut jos siel on tämmöstä 25asteen pakkasia nii ei oikeen innosta..

        Mulle tuli muuten mieleen,et harrastaakos puppe muuten mitään? (:
        Nii ja sit et mulla soi tässä yks yö lehmityttöjen joku kpl päässä koko vitun yön,nii melkee hakkasin päätä seinää... Se olis tietty lähteny sillä et oisin kuunnellu jotaki musiikkia,mutta.. olis ollu liian raskasta kurottua ja laittaa jotaki :D mieluummi sitte hakataan vaikka päätä seinään..

        no nii, hehe, saatiinhan niitä lehmityttöjäkin tälle palstalle, hehe.. tosin vähän kyseenalaisella tavalla, kun niiden takia pitää päätä takoa betoniin.. :)
        hieno meininki Nuortytöllä!

        juu arkena paiskitaan töitä reippaasti. ni viikonloppusin voipi sitten hyvällä omallatunnolla löysäillä ja hieman herkutellakin. sen takia Puppe vasta täs heräileekin päivään.. Puppehan harrastelee toki musaa, sit kirjallisuutta ja reippaita kävelylenkkejä vaikkapa. (säävaraus)

        jep toi on hyvä konsti. et laittaa musaa jos joku soi päässä aina ja aina vaan.ja mulla auttaa et jos vielä voi kuunnella sen KYSEISEN biisin mikä päässä soi & jauhaa meneen.. mut eihän sitä aina omista kokoelmista löydy- jos se on jotain discoa tai muuta zumbaa vaix hehe sehän voi olla mitä vaan!

        muttta- mitäs se Nuortyttö harrastaa ???


      • nuortyttö
        se on Puppe. kirjoitti:

        no nii, hehe, saatiinhan niitä lehmityttöjäkin tälle palstalle, hehe.. tosin vähän kyseenalaisella tavalla, kun niiden takia pitää päätä takoa betoniin.. :)
        hieno meininki Nuortytöllä!

        juu arkena paiskitaan töitä reippaasti. ni viikonloppusin voipi sitten hyvällä omallatunnolla löysäillä ja hieman herkutellakin. sen takia Puppe vasta täs heräileekin päivään.. Puppehan harrastelee toki musaa, sit kirjallisuutta ja reippaita kävelylenkkejä vaikkapa. (säävaraus)

        jep toi on hyvä konsti. et laittaa musaa jos joku soi päässä aina ja aina vaan.ja mulla auttaa et jos vielä voi kuunnella sen KYSEISEN biisin mikä päässä soi & jauhaa meneen.. mut eihän sitä aina omista kokoelmista löydy- jos se on jotain discoa tai muuta zumbaa vaix hehe sehän voi olla mitä vaan!

        muttta- mitäs se Nuortyttö harrastaa ???

        mie harrastan soittoo,heh,eli siis musiikkia,kirjottelen lähinnä kappaleita,ja sitten valokuvaan (:

        Tuitui,tultiin äsken ja nyt on sitte semmonen valkonen karvapallo


      • maanantai-Puppe
        nuortyttö kirjoitti:

        mie harrastan soittoo,heh,eli siis musiikkia,kirjottelen lähinnä kappaleita,ja sitten valokuvaan (:

        Tuitui,tultiin äsken ja nyt on sitte semmonen valkonen karvapallo

        no moitsuh.
        oho, kaks koiruutta.. oikein koiraSHOU teillä jeejee!!! ^^

        (((((mä kelasinkin tos ku Susta ei kuulunu et olet siellä koiramaailmassa, niin koirien lumoissa et menee päivä mukavasti siellä.)))))

        hienot harrastukset Nuortytöllä ü -musaa ja fotoo ja.. upeaa!

        mä oon semmoses duunis et joudun/saan taasen kohta lähtee ulkomaille.
        no ok, kerrotaan ny et on erään lafkan myyntiedustajana.
        eli ei Puppe-sedästä kuulu ku aina välillä vaan- mut ei syytä huoleen,
        kyllähän täällä keskusteluseuraa tuntuu riittävän. eli nou hätä, toiset ukkelit jatkaa täällä.
        mä rupeen pakkaileen, uikkarit ja snorkkelit, aurinkorasvat ja shortsit,
        aijai aijai- ihan kivaa!!

        millasta musiikkia Sulla syntyy ??
        eli minkä tyyppistä teet ??


      • nuortyttö
        maanantai-Puppe kirjoitti:

        no moitsuh.
        oho, kaks koiruutta.. oikein koiraSHOU teillä jeejee!!! ^^

        (((((mä kelasinkin tos ku Susta ei kuulunu et olet siellä koiramaailmassa, niin koirien lumoissa et menee päivä mukavasti siellä.)))))

        hienot harrastukset Nuortytöllä ü -musaa ja fotoo ja.. upeaa!

        mä oon semmoses duunis et joudun/saan taasen kohta lähtee ulkomaille.
        no ok, kerrotaan ny et on erään lafkan myyntiedustajana.
        eli ei Puppe-sedästä kuulu ku aina välillä vaan- mut ei syytä huoleen,
        kyllähän täällä keskusteluseuraa tuntuu riittävän. eli nou hätä, toiset ukkelit jatkaa täällä.
        mä rupeen pakkaileen, uikkarit ja snorkkelit, aurinkorasvat ja shortsit,
        aijai aijai- ihan kivaa!!

        millasta musiikkia Sulla syntyy ??
        eli minkä tyyppistä teet ??

        jaajaaha et semmosta hommaa,no toivottavasti sul on kivaa sit siellä (:

        nO,en nyt tiä,enmie nyt silleen musiikkia tee,mutmut ne kappaleet joita kirjottelen nii ne syntyy semmosissa tietynlaisessa fiinlingissä ja ne kertoo aika paljolti mun omasta elämästä ja ne on synkkiä.. :P


      • Puppe pyörähti..ü
        nuortyttö kirjoitti:

        jaajaaha et semmosta hommaa,no toivottavasti sul on kivaa sit siellä (:

        nO,en nyt tiä,enmie nyt silleen musiikkia tee,mutmut ne kappaleet joita kirjottelen nii ne syntyy semmosissa tietynlaisessa fiinlingissä ja ne kertoo aika paljolti mun omasta elämästä ja ne on synkkiä.. :P

        juu tulee kivaa. pian on Pupella vallan helteistä ja aurinkoista ja saapi kahlata meren aalloissa...ja lipitellä pina coladaa.. tsa tsa tsaaa! :)
        ( siis vapaa-ajalla, kröhöm ) heheee


        kiva kuulla tosta Sun musisoinnista. se on varmaan tärkeä henkireikä eli valonpilkahdus tän kaiken kaamoksen keskellä mutta mutta että biisis on synkkiä...?
        mut eihän Sun elämä kai synkkää oo?

        ( hyvin valoisan kuvan oon Nuortytöstä saanu, nih ) 8P


      • nuortyttö
        Puppe pyörähti..ü kirjoitti:

        juu tulee kivaa. pian on Pupella vallan helteistä ja aurinkoista ja saapi kahlata meren aalloissa...ja lipitellä pina coladaa.. tsa tsa tsaaa! :)
        ( siis vapaa-ajalla, kröhöm ) heheee


        kiva kuulla tosta Sun musisoinnista. se on varmaan tärkeä henkireikä eli valonpilkahdus tän kaiken kaamoksen keskellä mutta mutta että biisis on synkkiä...?
        mut eihän Sun elämä kai synkkää oo?

        ( hyvin valoisan kuvan oon Nuortytöstä saanu, nih ) 8P

        kai se nyt sullaki joskus synkkää on? ;D


      • Puppe tuli saunasta
        nuortyttö kirjoitti:

        kai se nyt sullaki joskus synkkää on? ;D

        juu juu välillä ihanan synkkää pitelee..8D

        ja niinku elämässä yleensä,

        tällä planeetalla, onni ja mielialat tosiaan vaihtelee-

        mut sehän just tekee siitä mielenkiintoista.

        ootas kun kevät tulee ja kirkastaa taas ajatukset, JJEE! XD


      • nuortyttö
        Puppe tuli saunasta kirjoitti:

        juu juu välillä ihanan synkkää pitelee..8D

        ja niinku elämässä yleensä,

        tällä planeetalla, onni ja mielialat tosiaan vaihtelee-

        mut sehän just tekee siitä mielenkiintoista.

        ootas kun kevät tulee ja kirkastaa taas ajatukset, JJEE! XD

        nickistä päätellen oot tullu saunasta vai? :D minähä en kyttää ihmisten nimimerkkejä... :P

        Tolla ajatuksella,et elämästä tulee mielenkiintosta jos on ala ja ylämäkiä,nii siitä päätellen mun elämä on aina mielenkiintosta :D


    • we-are-not-gonna-take-it

      minkälaista punkkia tämä Stalingrad Cowgirls on itse en olu edes kuullut bändiä...? Nimi ainakin viittaa Leningrad Cowboysiin.

      • nuortyttö

        no eihä sitä mitään piä tietysti luokitella,mutta.... noo vastatkoon joku muu jos keksii jonkun muun määritelmän kun wannabe sille bändille..
        Tosin täytyy sanoa,että en oo ees ottanu selvää kyseisestä bändistä,mutta jo se et siin videolla jonka oo nähny niil on joka puolella niitä vitu pistolsin julisteita kertoo jotaki,onko se sitten tuota wannabetä vai _tosi_punkkia,sen päättäkööt kaikki ihan ite


      • Normipunk
        nuortyttö kirjoitti:

        no eihä sitä mitään piä tietysti luokitella,mutta.... noo vastatkoon joku muu jos keksii jonkun muun määritelmän kun wannabe sille bändille..
        Tosin täytyy sanoa,että en oo ees ottanu selvää kyseisestä bändistä,mutta jo se et siin videolla jonka oo nähny niil on joka puolella niitä vitu pistolsin julisteita kertoo jotaki,onko se sitten tuota wannabetä vai _tosi_punkkia,sen päättäkööt kaikki ihan ite

        onx tää Stallarit ny ihan NORMIpunkkia??

        siis ihan normisti??

        selittäkää mulle, mitä on sellanen NORMIpunk sitte ?! ;)


      • L.A.M.F.

        sä voit ja osaat googlata tai tubettaa siinä kö kaikki muutkin.

        osaat??


      • Punk Kari
        nuortyttö kirjoitti:

        no eihä sitä mitään piä tietysti luokitella,mutta.... noo vastatkoon joku muu jos keksii jonkun muun määritelmän kun wannabe sille bändille..
        Tosin täytyy sanoa,että en oo ees ottanu selvää kyseisestä bändistä,mutta jo se et siin videolla jonka oo nähny niil on joka puolella niitä vitu pistolsin julisteita kertoo jotaki,onko se sitten tuota wannabetä vai _tosi_punkkia,sen päättäkööt kaikki ihan ite

        wannabe -vai ns. aito asia.

        miten te erottelette ne, mistä ton voi tietää??


      • Aimo Nivaska
        Punk Kari kirjoitti:

        wannabe -vai ns. aito asia.

        miten te erottelette ne, mistä ton voi tietää??

        jee ainakin sillai et ekat punkbändit oli aitoja... ja nää nykybändit ammentaa niistä sit, okei okei..
        -ne voi olla yhtä aitoja... mut tää wannabe- sakki epätoivosesti haluu kuuluu johonkin lokeroon ja epäaitous paistaa niistä läpi! kosko joko sä oot jotakin tai sitten et. ja jotkut haluu, wanna be something U C


      • nuortyttö
        Aimo Nivaska kirjoitti:

        jee ainakin sillai et ekat punkbändit oli aitoja... ja nää nykybändit ammentaa niistä sit, okei okei..
        -ne voi olla yhtä aitoja... mut tää wannabe- sakki epätoivosesti haluu kuuluu johonkin lokeroon ja epäaitous paistaa niistä läpi! kosko joko sä oot jotakin tai sitten et. ja jotkut haluu, wanna be something U C

        hyvin selitetty,mutta mun täytyy sanoa,et täällä saa nauraa ku yhellä on otsikkona 'cokista vai pepsiä' ja toisella 'pommacia' ja sitte yhen nicki on 'erotic city'..eii :''DDD


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        hyvin selitetty,mutta mun täytyy sanoa,et täällä saa nauraa ku yhellä on otsikkona 'cokista vai pepsiä' ja toisella 'pommacia' ja sitte yhen nicki on 'erotic city'..eii :''DDD

        juuripa noin, mahtavaa meininkiä, hilpeitä heeboja...;) mullon ihan fantaa vaa, mut jee jääpaloi.

        mitäs se nuortyttö suosii, noista limppareista lemppareista ja nuista??


      • Sotahuuto
        Aimo Nivaska kirjoitti:

        jee ainakin sillai et ekat punkbändit oli aitoja... ja nää nykybändit ammentaa niistä sit, okei okei..
        -ne voi olla yhtä aitoja... mut tää wannabe- sakki epätoivosesti haluu kuuluu johonkin lokeroon ja epäaitous paistaa niistä läpi! kosko joko sä oot jotakin tai sitten et. ja jotkut haluu, wanna be something U C

        Aimo pergules elä selitä, toi tee sua yhtn fiksummax, ei yhtn... ja varo ettet tukehdu siihen pommaciis? varot et?


      • Dirty Ebbot
        L.A.M.F. kirjoitti:

        sä voit ja osaat googlata tai tubettaa siinä kö kaikki muutkin.

        osaat??

        EVERYBODY- LET'S B O O G I E !!!!!!!!!!!!!!!!


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        juuripa noin, mahtavaa meininkiä, hilpeitä heeboja...;) mullon ihan fantaa vaa, mut jee jääpaloi.

        mitäs se nuortyttö suosii, noista limppareista lemppareista ja nuista??

        no jos nyt puhutaan limppareista niiiiin kyllä se on pommaci tai fanta.. :)
        'Lapseni juo pelkkää cokista,eikä woodstockista kuulla halua' ;) (Menikö se ees noin? xD)


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        no jos nyt puhutaan limppareista niiiiin kyllä se on pommaci tai fanta.. :)
        'Lapseni juo pelkkää cokista,eikä woodstockista kuulla halua' ;) (Menikö se ees noin? xD)

        jee jee hyvä maku nuortytöllä. noinniinku limujen suhteen, hehheh.

        hmm, mistä toi oli?? xD

        ... siis noi sanat mikäs biisi ja esittäjä????????????????? (ny o oikosulku)


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        jee jee hyvä maku nuortytöllä. noinniinku limujen suhteen, hehheh.

        hmm, mistä toi oli?? xD

        ... siis noi sanat mikäs biisi ja esittäjä????????????????? (ny o oikosulku)

        eppu normaali ~ Hipit rautaa :D Tuli vaan äsken noista limppareista ja siitä että mie soitin vähä aika sitten sitä koskettimilla.. x)


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        eppu normaali ~ Hipit rautaa :D Tuli vaan äsken noista limppareista ja siitä että mie soitin vähä aika sitten sitä koskettimilla.. x)

        buenos aires! juu eputhan se oli, voevoe joskus ei vaan pieni pää leikkaa, mut hyvä ku jeesasit tos kohtaa no kyl tää taas tästä, hoblaa.
        meinaan, hieno maininki.. toi soittohomma ja lupaathan jatkaa koko ikäs tuota soittojuttua. ( hyväntahtoisia neuvoja osa 1:) juu elä jätä koskaan tota soittojuttua, siitä kun voi poikia vaikka kuinka hienoja hommia!!!

        lupaathan?


      • Björn Again Electric
        Dirty Ebbot kirjoitti:

        EVERYBODY- LET'S B O O G I E !!!!!!!!!!!!!!!!

        Yes Sir, I can boogie... boogie boogie all night long ... 8D


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        buenos aires! juu eputhan se oli, voevoe joskus ei vaan pieni pää leikkaa, mut hyvä ku jeesasit tos kohtaa no kyl tää taas tästä, hoblaa.
        meinaan, hieno maininki.. toi soittohomma ja lupaathan jatkaa koko ikäs tuota soittojuttua. ( hyväntahtoisia neuvoja osa 1:) juu elä jätä koskaan tota soittojuttua, siitä kun voi poikia vaikka kuinka hienoja hommia!!!

        lupaathan?

        näitä neuvoja on siis tulossa vielä lisää? :D

        Lupaanlupaan (: vieläku sais sen basson roudattuu tänne nii ois kivempi :)) Tosi yksi vähä huono sitä soitella,mut kyl se siitä ^^


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        näitä neuvoja on siis tulossa vielä lisää? :D

        Lupaanlupaan (: vieläku sais sen basson roudattuu tänne nii ois kivempi :)) Tosi yksi vähä huono sitä soitella,mut kyl se siitä ^^

        juujuu, tulee tulee.. neuvoja joskus, kun hämärä mies ehtii niitä kehittää ;)

        jaahas, että bassonsoittokin taittuu Nuortytöllä.

        minkäslaista, minkästyyppistä musiikkia tykkäät soitella / millasta musisoit ?


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        juujuu, tulee tulee.. neuvoja joskus, kun hämärä mies ehtii niitä kehittää ;)

        jaahas, että bassonsoittokin taittuu Nuortytöllä.

        minkäslaista, minkästyyppistä musiikkia tykkäät soitella / millasta musisoit ?

        taittuu se jotenki,ei tosin nii hyvin kun koskettimien,koska en oo sitä niin paljon soittanu..
        Kyllähän se musiikki pyörii siinä punkin ja rockin keskellä :) Kun nyt sain käsiini billy talentin kpl bassotabit vois alkaa niitä sitten koittaa basson ja levyjen kanssa soitella suomessa :)) (hehee eli kohta xDD)

        Voisin veikata että säki soittelet jotain,vai? =)


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        taittuu se jotenki,ei tosin nii hyvin kun koskettimien,koska en oo sitä niin paljon soittanu..
        Kyllähän se musiikki pyörii siinä punkin ja rockin keskellä :) Kun nyt sain käsiini billy talentin kpl bassotabit vois alkaa niitä sitten koittaa basson ja levyjen kanssa soitella suomessa :)) (hehee eli kohta xDD)

        Voisin veikata että säki soittelet jotain,vai? =)

        hei Nuortyttö- ootko Suomessa?? jibii???

        .. mä lennähdin aurinkoon ja lämpöön välillä tossa.

        ja vaan iltaisin oli hämärää, heh.. eli o lomailtu jo heh!

        joo kyl tulee skulailtua kaikenlaista. mut eipä paljasteta koko juonta. mut hyvä alku tälle kabareelle mikä täällä kaksneloses pyärii...

        ni --mis sie oot ?? ja --mitä teet??


      • Mr. Brownstone
        Björn Again Electric kirjoitti:

        Yes Sir, I can boogie... boogie boogie all night long ... 8D

        jei, hieno syke täälon. jopa ihan kirjeenvaihtoakin havaittavissa, huomattu on. ;)
        tällä välin Stalingrad Cowgirls tekee toista pitkäsoittoa, et saadaan taasen tolle otsikollekin vastinetta... voidaan sitä ylistää tahi morkata sitten kaikkki taas yhdessä?


      • Irmeli Suur-Salosta
        Mr. Brownstone kirjoitti:

        jei, hieno syke täälon. jopa ihan kirjeenvaihtoakin havaittavissa, huomattu on. ;)
        tällä välin Stalingrad Cowgirls tekee toista pitkäsoittoa, et saadaan taasen tolle otsikollekin vastinetta... voidaan sitä ylistää tahi morkata sitten kaikkki taas yhdessä?

        Jeeije siistiä, tämä keskustelu onkin herättänyt /nostattanut / synnyttänyt palstahenkeä... onks täälä aiemmin edes ollu sellasta..


      • Mr. Brownstone
        Irmeli Suur-Salosta kirjoitti:

        Jeeije siistiä, tämä keskustelu onkin herättänyt /nostattanut / synnyttänyt palstahenkeä... onks täälä aiemmin edes ollu sellasta..

        damn right, Irmeli!
        huolletaan toinen toistamme, tsempataan ja tuupataan etiäpäin täs elämän ristiaallokossa.
        sitä täsä tarvitaan, täsä.
        tai no hyvähän mun on sanoo ku just sain hmm...hieronnan, sit löylyt ja lopuiks akupunktion et jee, kyl kulkee ja valtakunnassa kaikki hyvin. melkeinpä liiankin?
        mut siis mitä mahtavinta tulevaa ja entistä parempaa vuotta -10 sinne Suur-Saloonkin! ;)
        We luv U Irmeli....


      • Lepakkkopoika
        Mr. Brownstone kirjoitti:

        damn right, Irmeli!
        huolletaan toinen toistamme, tsempataan ja tuupataan etiäpäin täs elämän ristiaallokossa.
        sitä täsä tarvitaan, täsä.
        tai no hyvähän mun on sanoo ku just sain hmm...hieronnan, sit löylyt ja lopuiks akupunktion et jee, kyl kulkee ja valtakunnassa kaikki hyvin. melkeinpä liiankin?
        mut siis mitä mahtavinta tulevaa ja entistä parempaa vuotta -10 sinne Suur-Saloonkin! ;)
        We luv U Irmeli....

        minusta on tänään irronnut tai jopa roiskunut kaarella kyyneleitä, kuolaa, spermaa, verta sekä hikeä.
        kysynkin nyt- mitä muuta tämä yhteiskunta minusta vielä tälle päivälle haluaa?!?!


      • Lepakkkopoika
        Lepakkkopoika kirjoitti:

        minusta on tänään irronnut tai jopa roiskunut kaarella kyyneleitä, kuolaa, spermaa, verta sekä hikeä.
        kysynkin nyt- mitä muuta tämä yhteiskunta minusta vielä tälle päivälle haluaa?!?!

        siis otsikko piti olla Controversy, keskustelua, sitähän tässä halutaan herättää. no keskustelupalstalla hei ja halloo, no kait..
        mitä vielä voi musta irrota jos lähdetään siitä et aistit ja raajat säilyis kuitenkin yksityisomaisuutena, ominaisuutena, omituisuutena..uutena uutena..

        niin- mitkä on panokset?

        kenen pillin mukaan tanssitaan??


      • Bad Guy
        Lepakkkopoika kirjoitti:

        minusta on tänään irronnut tai jopa roiskunut kaarella kyyneleitä, kuolaa, spermaa, verta sekä hikeä.
        kysynkin nyt- mitä muuta tämä yhteiskunta minusta vielä tälle päivälle haluaa?!?!

        ET OO YRITTÄNY OKSENTAA VIELÄ?


      • Mr. Cocktail
        Lepakkkopoika kirjoitti:

        siis otsikko piti olla Controversy, keskustelua, sitähän tässä halutaan herättää. no keskustelupalstalla hei ja halloo, no kait..
        mitä vielä voi musta irrota jos lähdetään siitä et aistit ja raajat säilyis kuitenkin yksityisomaisuutena, ominaisuutena, omituisuutena..uutena uutena..

        niin- mitkä on panokset?

        kenen pillin mukaan tanssitaan??

        YO, mistä täälon kyse? mikä hätänä, mitä?


      • Happy Mosquito
        Bad Guy kirjoitti:

        ET OO YRITTÄNY OKSENTAA VIELÄ?

        jei, äläpä yllytä toista oksaa lennättään, puhuun norjaa, kilauttaan kaakeliin.
        kyllä noissa eritteissä on tälle yhteiskunnalle, tänään, ihan riittämiin.. uskon ma.
        mutta mikä syke, eiks tää oo punkkipalsta?
        mikä meno??


      • Caffeine Boy
        Happy Mosquito kirjoitti:

        jei, äläpä yllytä toista oksaa lennättään, puhuun norjaa, kilauttaan kaakeliin.
        kyllä noissa eritteissä on tälle yhteiskunnalle, tänään, ihan riittämiin.. uskon ma.
        mutta mikä syke, eiks tää oo punkkipalsta?
        mikä meno??

        onx juonu tarpeeks kahveeta jos taju lähtee jo välillä, joutuu ottaan pöydästä tukea kun maailma katoaa, läpsimään itsensä tolkkuihin ja syömään kourallisen baatasalpaajia?? vai pitäskö keittää vielä viides pannullinen??


      • Kahvifani -84
        Caffeine Boy kirjoitti:

        onx juonu tarpeeks kahveeta jos taju lähtee jo välillä, joutuu ottaan pöydästä tukea kun maailma katoaa, läpsimään itsensä tolkkuihin ja syömään kourallisen baatasalpaajia?? vai pitäskö keittää vielä viides pannullinen??

        EHDOTTOMASTI lisää kahvia, eihän tuo ole vielä mitään. sit ku aletaan elvyttää ja annetaan sähköshokkeja ensihoitajien toimesta, alkaa kofeiinipitoisuus oleen plasmassa okei. tai siis kahvisysteemisssä veriarvot,
        noinpäin siinä vaiheessa..


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        taittuu se jotenki,ei tosin nii hyvin kun koskettimien,koska en oo sitä niin paljon soittanu..
        Kyllähän se musiikki pyörii siinä punkin ja rockin keskellä :) Kun nyt sain käsiini billy talentin kpl bassotabit vois alkaa niitä sitten koittaa basson ja levyjen kanssa soitella suomessa :)) (hehee eli kohta xDD)

        Voisin veikata että säki soittelet jotain,vai? =)

        Entistäkin Parempaa Tulevaa Vuotta !!!!!


      • UGH!!
        Kahvifani -84 kirjoitti:

        EHDOTTOMASTI lisää kahvia, eihän tuo ole vielä mitään. sit ku aletaan elvyttää ja annetaan sähköshokkeja ensihoitajien toimesta, alkaa kofeiinipitoisuus oleen plasmassa okei. tai siis kahvisysteemisssä veriarvot,
        noinpäin siinä vaiheessa..

        HYVÄÄ UUTTA VUOTTA


      • Panda Eye
        UGH!! kirjoitti:

        HYVÄÄ UUTTA VUOTTA

        siinä on ollu tarkka kaveri, toivotettu sekunttia vaille vuodenvaihde uudetvuodet huhhuh-
        pyrkikäähän tollaseen ajoituksen juhlaan, ajan ja paikan kuninkaiksi ja kuningattariksi!
        ei voi ku hämmästellä tollasta toimintaa..
        jee selvästi parempaa alkanutta kaksnollayksnolla!


      • Andrew Butt
        Dirty Ebbot kirjoitti:

        EVERYBODY- LET'S B O O G I E !!!!!!!!!!!!!!!!

        jeah, kyl ny irtoo nivelet ja nikamat ku rupee pehtoorin vanha väkikin sheikkaan. legendat on palanneet tonteille. ja jee me voidaan signeeraa meidän tuotteet vaikka just sillä. mut otetaan kiltisti se yhteiskuva ja karvalelut perheen pienimmille miksei. mut ny tanner tömisee taas.


      • Hybrid Tom
        Andrew Butt kirjoitti:

        jeah, kyl ny irtoo nivelet ja nikamat ku rupee pehtoorin vanha väkikin sheikkaan. legendat on palanneet tonteille. ja jee me voidaan signeeraa meidän tuotteet vaikka just sillä. mut otetaan kiltisti se yhteiskuva ja karvalelut perheen pienimmille miksei. mut ny tanner tömisee taas.

        Kaikensortin Punkväelle ja... myös Stalingraadin Lehmitipujen musiikillisille ystäville..

        Mahtavaa Parhautta Vuodelle 2010!


      • Killmari
        Hybrid Tom kirjoitti:

        Kaikensortin Punkväelle ja... myös Stalingraadin Lehmitipujen musiikillisille ystäville..

        Mahtavaa Parhautta Vuodelle 2010!

        hei!
        huomisen iltixen liittees Rane Raitsikka.. nuo meijän mainiot miehet maailmalta.
        Lama-, Unicef- sekä Smackyhteyksiä löytyy vahvasti, ja ipanat ei-
        kyse ei ole kansantaloudellisista ilmiöistä, tukijärjestöistä tahi huimeista... hehehe ymymym

        son punkkia, sano.
        mut toi noi, jee..


      • Pommiukko
        L.A.M.F. kirjoitti:

        sä voit ja osaat googlata tai tubettaa siinä kö kaikki muutkin.

        osaat??

        osataan osataan. sitä ollaan sillai.. kadun poikii!


      • City Sluts
        Pommiukko kirjoitti:

        osataan osataan. sitä ollaan sillai.. kadun poikii!

        yay.
        okei, iha liäkeis koko paska. Stallareist läx, tääkin setti ihan tuelta versoon.. ja ny kasvaa ja paranee ja jalostuu ja -
        hyvä me!!!


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        hei Nuortyttö- ootko Suomessa?? jibii???

        .. mä lennähdin aurinkoon ja lämpöön välillä tossa.

        ja vaan iltaisin oli hämärää, heh.. eli o lomailtu jo heh!

        joo kyl tulee skulailtua kaikenlaista. mut eipä paljasteta koko juonta. mut hyvä alku tälle kabareelle mikä täällä kaksneloses pyärii...

        ni --mis sie oot ?? ja --mitä teet??

        vai oot ollu ihan matkoilla?

        Mitäs. Eikai ihmeempiä,suomessa oo juu,oliha se aluks jibii,mut en nyt sitte tiiä.. Kuuntelen norjalaista punkkia,ikävöin sinne,katos alkaa tulla mieleen taas sinne meno,ku kaikki porukat alkaa ilmottelemaan menevänsä sinne..
        Mutta jotain hyvää,tampereelle kohta! ;D

        Mites meni uuenvuuen vietto?


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        vai oot ollu ihan matkoilla?

        Mitäs. Eikai ihmeempiä,suomessa oo juu,oliha se aluks jibii,mut en nyt sitte tiiä.. Kuuntelen norjalaista punkkia,ikävöin sinne,katos alkaa tulla mieleen taas sinne meno,ku kaikki porukat alkaa ilmottelemaan menevänsä sinne..
        Mutta jotain hyvää,tampereelle kohta! ;D

        Mites meni uuenvuuen vietto?

        juu tuli käytyä lämpimässä ja valosessa tossa. siellä mis pippuri kasvaa ja palmut huojuu.. banjot soi ja hiekkaakin sataa taivaalta.. ( jos tuulee afrikan rannikoilta asti) ;)
        juu ja säikähdettyä oikein haita, haiverkkojen läheltä tuli polkuveneellä pikkasen kiirus maihin ku rupes joku ryskään veden alla ja hyvin lähellä.. huhhuh

        no nii Sä oot asiantuntija kait jo tossa norjapunkissa, mainiota..
        juu ja Mansesteri on hieno paikka, vireä jo noin punkmielessä!

        mites Nuortytöllä vaihtui toi uusi vuosi ????
        ja mitäs kujeita voimme ny oottaa siel Tampesteris, heh ?????


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        juu tuli käytyä lämpimässä ja valosessa tossa. siellä mis pippuri kasvaa ja palmut huojuu.. banjot soi ja hiekkaakin sataa taivaalta.. ( jos tuulee afrikan rannikoilta asti) ;)
        juu ja säikähdettyä oikein haita, haiverkkojen läheltä tuli polkuveneellä pikkasen kiirus maihin ku rupes joku ryskään veden alla ja hyvin lähellä.. huhhuh

        no nii Sä oot asiantuntija kait jo tossa norjapunkissa, mainiota..
        juu ja Mansesteri on hieno paikka, vireä jo noin punkmielessä!

        mites Nuortytöllä vaihtui toi uusi vuosi ????
        ja mitäs kujeita voimme ny oottaa siel Tampesteris, heh ?????

        kivalle ;) Ite en oo haita koskaan kohannu,muutakun tehtaan lattialla,semmosia 10cm kokosia poikasia,ne nyt oli vaan söpöjä ja tuskin kauheen vaarallisia :D

        Vuos vaihtu hieman kuivasti,mulle ei tarjoiltu,ja ei päästy siskon kanssa yksiin bileisiin,koska sen puhelin ei toiminu ja se sai vasta eilen viestin et ne bileet olis ollukki,et tullaanko.. :/ mut mikäs,tyydyin sitte haukkaamaan raitista ilmaa filtterin kanssa.. Eikai sitä aina tarvii pullo kourassa ollakkaan..


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        kivalle ;) Ite en oo haita koskaan kohannu,muutakun tehtaan lattialla,semmosia 10cm kokosia poikasia,ne nyt oli vaan söpöjä ja tuskin kauheen vaarallisia :D

        Vuos vaihtu hieman kuivasti,mulle ei tarjoiltu,ja ei päästy siskon kanssa yksiin bileisiin,koska sen puhelin ei toiminu ja se sai vasta eilen viestin et ne bileet olis ollukki,et tullaanko.. :/ mut mikäs,tyydyin sitte haukkaamaan raitista ilmaa filtterin kanssa.. Eikai sitä aina tarvii pullo kourassa ollakkaan..

        hmmm, siis kuulosti varmaan kivalle ;) mut ei huvittanu olleskaan sillon ku paniikissa poljin sitä venettä hengen hädässä maihin. ja veden alta kuulu hirvee ryske "BAM BAM KA-BOOM"... öö, eli olikohan joku uppotukki! vai ite Iso Wvaalee? (Great White..Shark )

        juu, ei sitä ny aina tarvikaan leka kourassa heilua. harmi et teiän bileet hieman hyyty.. noh, onhan tässä koko vuosi aikaa heh.

        pistäs Suasitellen jotain norja- punkkia.. ku punkpalstoilla kerta ollaan.. ni, mitkäs ovat hyviä bändejä, mielestäsi,siel norjan punkkiskenessä ?


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        hmmm, siis kuulosti varmaan kivalle ;) mut ei huvittanu olleskaan sillon ku paniikissa poljin sitä venettä hengen hädässä maihin. ja veden alta kuulu hirvee ryske "BAM BAM KA-BOOM"... öö, eli olikohan joku uppotukki! vai ite Iso Wvaalee? (Great White..Shark )

        juu, ei sitä ny aina tarvikaan leka kourassa heilua. harmi et teiän bileet hieman hyyty.. noh, onhan tässä koko vuosi aikaa heh.

        pistäs Suasitellen jotain norja- punkkia.. ku punkpalstoilla kerta ollaan.. ni, mitkäs ovat hyviä bändejä, mielestäsi,siel norjan punkkiskenessä ?

        ton hai hommelin,et ei kauheesti naurattanu sillon..

        Norjasta nyt ei tuu kauheesti minkäänlaisia yhtyeitä,siellä ne suomalaisia kuunteli ;) Mut,yks on esim Turbonegro http://www.youtube.com/results?search_query=turbonegro&search_type=&aq=f

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Turbonegro


        Raskaana olevat naiset on muuten ihan kauheeeen näkösiä,näin sivukommenttina xD


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        ton hai hommelin,et ei kauheesti naurattanu sillon..

        Norjasta nyt ei tuu kauheesti minkäänlaisia yhtyeitä,siellä ne suomalaisia kuunteli ;) Mut,yks on esim Turbonegro http://www.youtube.com/results?search_query=turbonegro&search_type=&aq=f

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Turbonegro


        Raskaana olevat naiset on muuten ihan kauheeeen näkösiä,näin sivukommenttina xD

        kuules Nuortyttö, tokihan Turbonegro on tuttu.. mullon levytolkulla kyl noita seiloriveijareita, no tokkiinsah. siinon sopivan kipee bändi, oikein ihanasti vinksallaan. Punkmusan Twin Peaks, tai jotain.. siis sopivan rapsakkaa ja tuimaa tuisketta mut kiits linkistä, pitää väijyy..

        juu ma kelasin et siellon Sulla jotain tuntemattomia suuruuksia peleissä.

        niin vaix hämärä mies onki libidonsa pualesta ihan kauhee hameväen perään ni pakko mylöntää, näin on.. et raskaana olevat naiset on jotenkin- limasii? siis yököttäviä ovat ja haisevatkin kummalle.. 8D

        juu, kyl suamipunkki on kansainvälisestikin erittäin kovaa kamaa!saadaan olla ylpeitä kyllä.
        (kyselytunnti jotenka:)mitäs suomalaisii sä sitte kuuntelet?? ehh?????


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        kuules Nuortyttö, tokihan Turbonegro on tuttu.. mullon levytolkulla kyl noita seiloriveijareita, no tokkiinsah. siinon sopivan kipee bändi, oikein ihanasti vinksallaan. Punkmusan Twin Peaks, tai jotain.. siis sopivan rapsakkaa ja tuimaa tuisketta mut kiits linkistä, pitää väijyy..

        juu ma kelasin et siellon Sulla jotain tuntemattomia suuruuksia peleissä.

        niin vaix hämärä mies onki libidonsa pualesta ihan kauhee hameväen perään ni pakko mylöntää, näin on.. et raskaana olevat naiset on jotenkin- limasii? siis yököttäviä ovat ja haisevatkin kummalle.. 8D

        juu, kyl suamipunkki on kansainvälisestikin erittäin kovaa kamaa!saadaan olla ylpeitä kyllä.
        (kyselytunnti jotenka:)mitäs suomalaisii sä sitte kuuntelet?? ehh?????

        no ei sieltä oikeen tuu mitää hyvää sitten,ellei sitte joku kjött,ei muistaakseni löydy mitään wikipedia tietoo ilman norjalaista öötä..mut youtubesta tulee jotaki,mut entiiä äh... ja sitte on yks ihan hyvä joka front page,mutmut siitä ei oo sitte mitään tietoo,enkä oo kuullu siltä ku yhen biisin monster..

        Mitäs suuruksia sä meinaat? :D

        Ei mulle noi kaikki suomalaiset kolaha,mutmut kaaos nyt ihan ykösenä,ratsia,pelleki nyt joo,kollaa kestää,se,problems ja sanotaan nyt vaikka sensuuri
        eiköhä tossa ollu jo jotaki (:

        Onkos sulla sitte ihan jo hen.koht.kokemusta noista raskaana olevista naisista?


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        no ei sieltä oikeen tuu mitää hyvää sitten,ellei sitte joku kjött,ei muistaakseni löydy mitään wikipedia tietoo ilman norjalaista öötä..mut youtubesta tulee jotaki,mut entiiä äh... ja sitte on yks ihan hyvä joka front page,mutmut siitä ei oo sitte mitään tietoo,enkä oo kuullu siltä ku yhen biisin monster..

        Mitäs suuruksia sä meinaat? :D

        Ei mulle noi kaikki suomalaiset kolaha,mutmut kaaos nyt ihan ykösenä,ratsia,pelleki nyt joo,kollaa kestää,se,problems ja sanotaan nyt vaikka sensuuri
        eiköhä tossa ollu jo jotaki (:

        Onkos sulla sitte ihan jo hen.koht.kokemusta noista raskaana olevista naisista?

        hienoja bändejä kaikki tyynni. eli siis juu kovaa listaa tuli sieltä!
        -teet muuten hauskan hymiön, on omaperäinen tää (: heh..

        niin ja tulihan sieltä noita norskejakin mihin voi tutustua ajan kans, just tollasta ma arkotinnkin et uusia nimiä, näinniinku punkpalstoille heh..

        en tunnusta et olis kokemuksia raskaana olevista ellei..eiku sä viittasit johkin tunnnustettavaan asiaan ja muuta niin mä veikkaan
        - et SÄ oot raskaana??

        onko näin?? ( ei saa suuttua tästä, tai saa mut..)

        ootko??


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        hienoja bändejä kaikki tyynni. eli siis juu kovaa listaa tuli sieltä!
        -teet muuten hauskan hymiön, on omaperäinen tää (: heh..

        niin ja tulihan sieltä noita norskejakin mihin voi tutustua ajan kans, just tollasta ma arkotinnkin et uusia nimiä, näinniinku punkpalstoille heh..

        en tunnusta et olis kokemuksia raskaana olevista ellei..eiku sä viittasit johkin tunnnustettavaan asiaan ja muuta niin mä veikkaan
        - et SÄ oot raskaana??

        onko näin?? ( ei saa suuttua tästä, tai saa mut..)

        ootko??

        no en tasan oo :DD en aikonu katos olla niinku kaikki muut tässä suvussa ja kokee tän teiniraskauden ihanuudet,ja toisekseenki,mie en tykkää lapsista :D

        Nojoo,se hymiö tulee siitä,et kun mesessä jos teet :) näin nii siitä tulee semmonen pervo hymy,nii siks oon alkanu tekee sen toistepäin jaja se on kivempi (:


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        no en tasan oo :DD en aikonu katos olla niinku kaikki muut tässä suvussa ja kokee tän teiniraskauden ihanuudet,ja toisekseenki,mie en tykkää lapsista :D

        Nojoo,se hymiö tulee siitä,et kun mesessä jos teet :) näin nii siitä tulee semmonen pervo hymy,nii siks oon alkanu tekee sen toistepäin jaja se on kivempi (:

        nonii- vähän Sua kiusasin vaan.
        kyllähän mä tiesin ettet kuiteskaan ny oo, ettei tässä siitä ole kyse mutta..
        niin, ja kiva ettet suuttunut.
        juu, toisaalta helpottavaa kuulla..
        just koska Nuortytöllä on koko elämä vielä edessä, ni ei oo varmaankaan ajankohtaistakaan ny pamahtaa paksuksi. 8D
        sitähän ehtii elämän varrella kaikenlaista, tehdä ja halutessaan jättää tekemättä.
        mä voiisin kans kantaa sellasta lompakkoo jos lukis et I HATE KIDS
        ai joo, ny mä ymmärrän toi hymiö- jutskankin..
        hei- mähän ymmärrän ny paljon, kaiken ja sujuvasti hehee
        mut jee mukkavia unosia Nuortytölle ja jatketaas taas ja taas. öiTÄH


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        nonii- vähän Sua kiusasin vaan.
        kyllähän mä tiesin ettet kuiteskaan ny oo, ettei tässä siitä ole kyse mutta..
        niin, ja kiva ettet suuttunut.
        juu, toisaalta helpottavaa kuulla..
        just koska Nuortytöllä on koko elämä vielä edessä, ni ei oo varmaankaan ajankohtaistakaan ny pamahtaa paksuksi. 8D
        sitähän ehtii elämän varrella kaikenlaista, tehdä ja halutessaan jättää tekemättä.
        mä voiisin kans kantaa sellasta lompakkoo jos lukis et I HATE KIDS
        ai joo, ny mä ymmärrän toi hymiö- jutskankin..
        hei- mähän ymmärrän ny paljon, kaiken ja sujuvasti hehee
        mut jee mukkavia unosia Nuortytölle ja jatketaas taas ja taas. öiTÄH

        juu,hyvä et tajuat x)

        Jepps,jatketaan öitää ^^


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        juu,hyvä et tajuat x)

        Jepps,jatketaan öitää ^^

        ^^ helou

        ai sä mesetät vai ???

        millasia meininkejä?????


      • yleinen ilmoitus
        City Sluts kirjoitti:

        yay.
        okei, iha liäkeis koko paska. Stallareist läx, tääkin setti ihan tuelta versoon.. ja ny kasvaa ja paranee ja jalostuu ja -
        hyvä me!!!

        jaix. juu homma karkas vanttuusta, livahti rukkasista... pakeni sormikkaista,

        ni, lähteny luisuun käsistä, oikein hyvällä tavalla, nää kekkerit!

        juu- toivois vaan vähän enemmän vielä noita osallistujia! ü

        kirjotelkaa ihmiset, laittakaa ittenne likoon, mukaan peleihin.

        pura ja kokoa- ittes, herranjestas. näin se homma toimii, kaikki toimii, silleen..


      • ..hämärä mies :
        hämärä mies kirjoitti:

        ^^ helou

        ai sä mesetät vai ???

        millasia meininkejä?????

        niin, tarkotin et mitä ja kenen kans ?

        sä mesetät ????

        (he heeeeeee) ^^

        ;) ;) ;) ;)


        ===


      • Or Is It.
        yleinen ilmoitus kirjoitti:

        jaix. juu homma karkas vanttuusta, livahti rukkasista... pakeni sormikkaista,

        ni, lähteny luisuun käsistä, oikein hyvällä tavalla, nää kekkerit!

        juu- toivois vaan vähän enemmän vielä noita osallistujia! ü

        kirjotelkaa ihmiset, laittakaa ittenne likoon, mukaan peleihin.

        pura ja kokoa- ittes, herranjestas. näin se homma toimii, kaikki toimii, silleen..

        THERE´S WHITE TRAILER TRASH ON MY BRAZILIAN WAX.. HELLOHeHELLO KOKO LÄNSI-HELSINGIN PUOLESTA nanonano

        mitä tämä tarkoittaa: niin, siinähän on rivakkaa valkosen urbaanin miehen bluesia eli täs keissis trahmetalia, tuntoja asuntovaunualueelta.. totuus löytyy karavaanista sen hajusta ja lemusta, päätyny hieman harvinaisemmalle painokselle brasilianvinyyliä mitä tää tiskijohnny sit brassailee meneen meille kaikille. voihan se olla näin, voihan se olla- jotain muutakin ?
        T: EL BIMBO A.K.A. SIR TIMEWARP 4.5. 3007


      • Punky Lady
        Or Is It. kirjoitti:

        THERE´S WHITE TRAILER TRASH ON MY BRAZILIAN WAX.. HELLOHeHELLO KOKO LÄNSI-HELSINGIN PUOLESTA nanonano

        mitä tämä tarkoittaa: niin, siinähän on rivakkaa valkosen urbaanin miehen bluesia eli täs keissis trahmetalia, tuntoja asuntovaunualueelta.. totuus löytyy karavaanista sen hajusta ja lemusta, päätyny hieman harvinaisemmalle painokselle brasilianvinyyliä mitä tää tiskijohnny sit brassailee meneen meille kaikille. voihan se olla näin, voihan se olla- jotain muutakin ?
        T: EL BIMBO A.K.A. SIR TIMEWARP 4.5. 3007

        mitä ihmettä. mistä täällon kyse? mitä tämä on- viesti tulevaisuudesta, mitä ?!?!


      • nuortyttö
        ..hämärä mies : kirjoitti:

        niin, tarkotin et mitä ja kenen kans ?

        sä mesetät ????

        (he heeeeeee) ^^

        ;) ;) ;) ;)


        ===

        mesetän ihan kavereitten kanssa kaikkia juduja ;))

        mesetteleekös hän? ^^


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        mesetän ihan kavereitten kanssa kaikkia juduja ;))

        mesetteleekös hän? ^^

        jee son oikei, mesedellä judui.

        mut tiedäkkös, no ny tiedät ehe, ny ei hämärä mies pääse näin usein skrivaileen tänne.
        eli mahtavaa jatkoo Nuortytölle.. kaikkea parasta!
        mut ny mulla tosiaan harvenee ilmottelu tälle palstalle.
        tarvii muuttaamuualle ja ei oo läppäriä tullu hommattua.
        et jää tää kintee pötikkä tänne ex-mestaan, muiden käyttöön äääh.
        mut kyl mä aina välillä jotain itestäni ilmottelenkin...
        kaikea hyvää, palataas & kattellaas, sano!!!!!!!!
        ja punk n´roll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Mr. Reed
        Punky Lady kirjoitti:

        mitä ihmettä. mistä täällon kyse? mitä tämä on- viesti tulevaisuudesta, mitä ?!?!

        jee, mä en hämmästy enää mistään- eli mahtava meno ja meininki huhuhuhu ymymymym !!

        mut toi noi, jatketaas !!

        zumba, zumba.......................


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        jee son oikei, mesedellä judui.

        mut tiedäkkös, no ny tiedät ehe, ny ei hämärä mies pääse näin usein skrivaileen tänne.
        eli mahtavaa jatkoo Nuortytölle.. kaikkea parasta!
        mut ny mulla tosiaan harvenee ilmottelu tälle palstalle.
        tarvii muuttaamuualle ja ei oo läppäriä tullu hommattua.
        et jää tää kintee pötikkä tänne ex-mestaan, muiden käyttöön äääh.
        mut kyl mä aina välillä jotain itestäni ilmottelenkin...
        kaikea hyvää, palataas & kattellaas, sano!!!!!!!!
        ja punk n´roll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        vai et muutat....;) mut juu,samoin sulle kaikkee hyvää (:


      • hämärä mies
        nuortyttö kirjoitti:

        vai et muutat....;) mut juu,samoin sulle kaikkee hyvää (:

        joo, itseasiassa ny muutan NY ihka omaan kämppään. eikä mulla oo siellä tietokonetta- ni pitää pyrkiä käymään aina sillon tällön kirjaston koneilla. ei oo ny varaa sijoitella oikein hmm.
        (käynpä kirjasto kympissä hähää, marskinpatsaan vieressä...)
        mut pakkohan se on oma läppäri laittaa ku kykenee- eihän tätä ilman pärjää tai jaksaa kauaa ollakaan! daa.
        mutta lähellä luuraa hämärä miehistö ja silti: kaukana väijyy ystäviä- vai mitensemeni. vai mitenseoli. vai mistäsetuli.
        mut tosiaan ny harvenee ilmottelu rajusti.
        jotenkas Nuortyttö, muistapa soitella ja laulella ja kirjottaa omaa musaa.
        joo ja pitäähän täällä käydä sitte vilkaseen aina meininkejä. mut ei kirjaston puolentunin koneilla kerkee, ku pitää hoitaa privaattibisnekset samalla hehee. lässyttää henk. köh koht. katsos.. lirkutella ;)
        OOOOOKOOOOOOOO, palataas. jabadabaduu time.


      • hämärä mies
        hämärä mies kirjoitti:

        joo, itseasiassa ny muutan NY ihka omaan kämppään. eikä mulla oo siellä tietokonetta- ni pitää pyrkiä käymään aina sillon tällön kirjaston koneilla. ei oo ny varaa sijoitella oikein hmm.
        (käynpä kirjasto kympissä hähää, marskinpatsaan vieressä...)
        mut pakkohan se on oma läppäri laittaa ku kykenee- eihän tätä ilman pärjää tai jaksaa kauaa ollakaan! daa.
        mutta lähellä luuraa hämärä miehistö ja silti: kaukana väijyy ystäviä- vai mitensemeni. vai mitenseoli. vai mistäsetuli.
        mut tosiaan ny harvenee ilmottelu rajusti.
        jotenkas Nuortyttö, muistapa soitella ja laulella ja kirjottaa omaa musaa.
        joo ja pitäähän täällä käydä sitte vilkaseen aina meininkejä. mut ei kirjaston puolentunin koneilla kerkee, ku pitää hoitaa privaattibisnekset samalla hehee. lässyttää henk. köh koht. katsos.. lirkutella ;)
        OOOOOKOOOOOOOO, palataas. jabadabaduu time.

        Nuortyttö, muisdas mesedellä juddui frendeille, diih ! ;)

        heheee


      • Mental Disco
        Mr. Reed kirjoitti:

        jee, mä en hämmästy enää mistään- eli mahtava meno ja meininki huhuhuhu ymymymym !!

        mut toi noi, jatketaas !!

        zumba, zumba.......................

        itsy bitsy

        teenie weenie

        yellow polka

        dot bikini ...... ;)


      • nuortyttö
        hämärä mies kirjoitti:

        Nuortyttö, muisdas mesedellä juddui frendeille, diih ! ;)

        heheee

        kyllä muistan juu (:

        Tossa tapasin tai törmäsin yhteen vanhaan kamuun jota en ollukkaa nähny pittkään aikaan (:

        Mut kaikkee hyvää vaan sulle ^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe