Tuli tossa ostettua Citymarketista kaks kappaletta 24-dvd boxia. Nyt kun olen tota ykkös tuotantokautta kattonut, niin siinä taustalla rullaa jatkuvasti jotain palkkeja ja viivoja, jotka ovat n.10 % läpinäkyviä, eli eivät siis estä leffaa näkymästä, mutta näkyvät silti.
Oon pistäny noi palkit tähän asti ihan dvdn laadun piikkiin. MUTTA tänään kun katsoin oliskohan ollu 12. jaksoa niin ruudun poikki vieri; Sub -tv:n logo, packman (!) ja joku mainos (tuotteen hinta oli vain huimat 0,99 x !!) ja lisäksi ruudun keskivaiheilla välähteli ohjelmien tekstitystä.
SIIS MITÄ IHMETTÄ? Mitä ne on tolle boxille menny tekemään? Ainiin ja lisäksi aina välillä henkilöiden iho näkyy harmaana..
Pitää vielä kokeilla tietokoneella katsoa, jos dvd-soittimessa olisi jotain vikaa.. En kyllä ymmärrä, mistä dvd-soitin olisi tohon leffaan mainoksia heittäny..
Ei kellään olisi vastaavia subin piilomainonnasta?
24 - 1. kauden dvd boxissa näkyy subin mainoksia!!?
Hämmästynyt_24
2
775
Vastaukset
- Kalle..moi
Hyvä Maikkari! Nyt menee jo liian lujaa. homot..
- joku1984
ongelmia kuitenkin dvd:n ja tv: n välissä. Joskus televisio-ohjelma näkyy haaleana taustalla katsoessa dvd:tä johtuen huonoista scart-johdoista. Osta uusi scart, laita digiboxi kiinni (jos sellainen on) sen ajaksi kun dvd on päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374