Tuli tossa ostettua Citymarketista kaks kappaletta 24-dvd boxia. Nyt kun olen tota ykkös tuotantokautta kattonut, niin siinä taustalla rullaa jatkuvasti jotain palkkeja ja viivoja, jotka ovat n.10 % läpinäkyviä, eli eivät siis estä leffaa näkymästä, mutta näkyvät silti.
Oon pistäny noi palkit tähän asti ihan dvdn laadun piikkiin. MUTTA tänään kun katsoin oliskohan ollu 12. jaksoa niin ruudun poikki vieri; Sub -tv:n logo, packman (!) ja joku mainos (tuotteen hinta oli vain huimat 0,99 x !!) ja lisäksi ruudun keskivaiheilla välähteli ohjelmien tekstitystä.
SIIS MITÄ IHMETTÄ? Mitä ne on tolle boxille menny tekemään? Ainiin ja lisäksi aina välillä henkilöiden iho näkyy harmaana..
Pitää vielä kokeilla tietokoneella katsoa, jos dvd-soittimessa olisi jotain vikaa.. En kyllä ymmärrä, mistä dvd-soitin olisi tohon leffaan mainoksia heittäny..
Ei kellään olisi vastaavia subin piilomainonnasta?
24 - 1. kauden dvd boxissa näkyy subin mainoksia!!?
Hämmästynyt_24
2
781
Vastaukset
- Kalle..moi
Hyvä Maikkari! Nyt menee jo liian lujaa. homot..
- joku1984
ongelmia kuitenkin dvd:n ja tv: n välissä. Joskus televisio-ohjelma näkyy haaleana taustalla katsoessa dvd:tä johtuen huonoista scart-johdoista. Osta uusi scart, laita digiboxi kiinni (jos sellainen on) sen ajaksi kun dvd on päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987