Pikkujoululahjoja

TaikisN

Huomenna pidetään kuulemma palstapikkujoulut, koska ruokaa on sattuneista syistä tulossa sadalle hengelle :))

Tähän avataan pikkujoulupukinkontti johon voit tuoda lahjasi jotka haluat palstatovereille lahjoittaa.

Mä tuon ekan paketin, siinä on norMixille uudet lavatanssikengät. Kerbiilille paketoin pilkkikynsikkäät. Waffelle tyttökalenterin.

83

1164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunnollisia lavatanssikenkiä olenkin AINA halunnut, ovat vaan niin pahuksen kalliita!

      Taikikselle annan lahjaksi uuden elämän hukatun tilalle, Nitalle uuden hammasharjan, Millalle Aviovaimon käsikirjan, Tintille ovisummerin ja Miisulle paketin Nicorettea! :)

      • tästä ei lahja parane :) Kiitos ja kumarrus ja muiskautus.


      • Mil-laN

        ...kiitos.:)

        Sanotaankohan tuossa käsikirjassa, että miehen saa lähettää aamulla kauppaan ostamaan Fantaa ja perunalastuja...mie nimittäin lähetin...meniköhän ihan käsikirjan mukaisesti...sitten mie lähetän hänet tänä iltana pikkujouluihin, että saan vallata telkkarin kokonaan itselleni.:)


      • TaikisN kirjoitti:

        tästä ei lahja parane :) Kiitos ja kumarrus ja muiskautus.

        Yritä nyt tällä kertaa säilyttää uutta elämääsi vähän huolellisemmin! ;)


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...kiitos.:)

        Sanotaankohan tuossa käsikirjassa, että miehen saa lähettää aamulla kauppaan ostamaan Fantaa ja perunalastuja...mie nimittäin lähetin...meniköhän ihan käsikirjan mukaisesti...sitten mie lähetän hänet tänä iltana pikkujouluihin, että saan vallata telkkarin kokonaan itselleni.:)

        Perinteisesti vaimo on kyllä hoitanut kauppa-asiat, mutta lieventävänä asianhaarana pidettäkööt miehellesi myöntämää vapaailtaa pikkujouluihin! Eläkä sitten nalkuta, jos hän on sattunut nauttimaan pari glögiä liikaa ja nakkikioskin jonon sekä taksien ruuhkien takia palailee vähän myöhemmin! :)


      • Meille voi tulla koputtamattakin. *raapii päätään*
        Kiitti lahjasta ja muistamisesta enivei :)


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        Meille voi tulla koputtamattakin. *raapii päätään*
        Kiitti lahjasta ja muistamisesta enivei :)

        voi kyllä tulla, vaan emäntä saattaisi havahtua vieraan tuloon paremmin ovisummerilla! ;)


    • sulle Taikis! Mistä tiesit, et mun entiset kynsikkäät on jo ihan repaleina. Toivottavasti ovat kunnon pässinpökkimästä kudotut, sillä ne ovat aidot ja parhaimmat :)

      Mie antaisin Siulle uudet patakinnaat, oot kuiteskin polttanut entiset hajalle :)) Miisulle pussillinen Salmiakkia ja Tintille cd levyn jossa lintujen sirkutusta, kun muutti sieltä maalta kaupunkiin :)) Lisäksi kaikille yhteisesti oikein hyvää mieltä ja rauhallista Joulun odotusta :))

      ps. saat sie sitten vetää palstapikkujoulut, noi ruuat mä voin toimittaa sinne :))

      • ihan riekaleina entiset joten tarpeeseen tulee uudet. Ompa komeet, oli pakko avata paketi heti, oon ana ollut vähän kärsimätön noitten pakettien kanssa :)

        Joo voin mä pikkujouluavauksen tehdä huomenna, toivottavasti tulee porukkaa kun on niin hyvät safkatkin tiedossa.


      • Kyllä ne täällä kaupungissakin linnut laulaa, mutta ihan eri tavalla :9


    • Miisulle iso pussillinen palstailuintoa, Nitalle moottoroidut kengät, Vasso-Q:lle sielunvaellisopas, Yohuuhkajalle
      iloista mieltä, NK:lle lisää aikaa :)

      Kadunmiehelle lämpimiä ajatuksia, Judgelle leukasuojus. Adrialle rentoutta, Ak:n lapiolle aatosta jaloa.

      • ...sie muistit minnuu *liikuttuu* ja vielä oikein lämpöisin ajatuksin... Lähetän tontut tuomaan sinulle kaksi lahjaa:
        http://www.youtube.com/watch?v=UE5YOMcHrpU ja vielä vuosikortin kylpylään,kaikilla hoidoilla tietty:)


      • vasso-Q

        Eksyksissä välillä olenkin, joten opasta tarvitaan.

        Taikikselle eli sinulle annan leimasimen ja nippusiteitä. En näet ole milloinkaan nähnyt sinun leimaavan tai niputtavan ihmisiä, joten päättelen, että niitä sinulla ei ole. Toivon tietenkin samalla, ettet vastaisuudessakaan niitä käytä.

        Vaikea on keksiä lahjaa ihmiselle, jolla on jo hyvää mieltä ja patakintaat, mutta menköön tällainen turhuus nyt pikkujoululahjasta.


      • Kadunmies kirjoitti:

        ...sie muistit minnuu *liikuttuu* ja vielä oikein lämpöisin ajatuksin... Lähetän tontut tuomaan sinulle kaksi lahjaa:
        http://www.youtube.com/watch?v=UE5YOMcHrpU ja vielä vuosikortin kylpylään,kaikilla hoidoilla tietty:)

        vuosikortti kylpylään. Saanko itse valita kylpylän?


      • vasso-Q kirjoitti:

        Eksyksissä välillä olenkin, joten opasta tarvitaan.

        Taikikselle eli sinulle annan leimasimen ja nippusiteitä. En näet ole milloinkaan nähnyt sinun leimaavan tai niputtavan ihmisiä, joten päättelen, että niitä sinulla ei ole. Toivon tietenkin samalla, ettet vastaisuudessakaan niitä käytä.

        Vaikea on keksiä lahjaa ihmiselle, jolla on jo hyvää mieltä ja patakintaat, mutta menköön tällainen turhuus nyt pikkujoululahjasta.

        Eipä todellakaan ollut, mitähän näille keksisi hyötykäyttöä....Taidan tehdä näistä jonkinlaisen taideteoksen lifen seinälle :)


      • TaikisN kirjoitti:

        vuosikortti kylpylään. Saanko itse valita kylpylän?

        sen juttuja. Kuitenkin se kortti on maksamaton taikka edellisvuotinen.


      • Nittaminax kirjoitti:

        sen juttuja. Kuitenkin se kortti on maksamaton taikka edellisvuotinen.

        Tää pitääkin käydä tarkistuttamassa lähimmässä kylpylässä :)


      • Jaaha, kiitos lahjasta. Käytänkin sen heti ensi keväänä.

        Sinulle lahjoitan valkoisen joulun. Osoitetta en tiedä, joten toivottavasti tulee vähän lähemmäs kuin pohjoisnavalle, missä joulupukki useimpien sille osoitettujen kirjeiden mukaan tuntuu asuvan, ettei tarvitse kovin kaukaa noutaa.


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        Jaaha, kiitos lahjasta. Käytänkin sen heti ensi keväänä.

        Sinulle lahjoitan valkoisen joulun. Osoitetta en tiedä, joten toivottavasti tulee vähän lähemmäs kuin pohjoisnavalle, missä joulupukki useimpien sille osoitettujen kirjeiden mukaan tuntuu asuvan, ettei tarvitse kovin kaukaa noutaa.

        Tuon kun teet niin muistan sua lämmöllä koko joulunajan. :) Täällä on maa ihan vihreänä vielä. Vähän kävi lumipeitettä mutta kaik on männyt pois. Ei nyt ihan pohjoisnavalla saakka meikäläisen asumus ole, vaikka etelän immeisistä siltä voi äkkiseltään tuntua :))


      • TaikisN kirjoitti:

        Tuon kun teet niin muistan sua lämmöllä koko joulunajan. :) Täällä on maa ihan vihreänä vielä. Vähän kävi lumipeitettä mutta kaik on männyt pois. Ei nyt ihan pohjoisnavalla saakka meikäläisen asumus ole, vaikka etelän immeisistä siltä voi äkkiseltään tuntua :))

        Johan mä sen tein, ja toimitus on vain Joulupukista kiinni. Toivottavasti nimesi on pysynyt kilttien listalla ettei siitä seuraa ylimääräisiä hankaluuksia, tuo pukki kun on kukkoilevaa sorttia ja tahtoo tuoda lahjoja vain mielestään kilteille. Tästä olen aikonut valittaa tasa-arvovaltuutetulle ja kuluttaja-asiamiehelle, kyllä kaikkien pitäisi päästä samalle viivalle ja Joulupukilta kieltää mustien listojen pito.


    • Puhurix

      Taikikselle joku naisellinen hajuvesi, Waffelle öljykanisteri, Jermulle Mannerheimin elämänkerta, Vegelle kylpypyyhe ja kylpytakki, Adrialle maailmankartasto, Kadunmiehelle kaljatynnyri. Nämä nyt ainakin näin aluks.

      • kiitos tuoksusta ja hauska nähdä pitkästä aikaa :)


      • Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

        kiitos tuoksusta ja hauska nähdä pitkästä aikaa :)

        Niin, olen ollut aika paljon poissa. Nyt ajattelin pistäytyä ja heti on juhlaa tiedossa.


    • valtava reppu huimia ideoitan varten :)

      • Koskaan mä en ole saanut keneltäkään yhtään mitään...ja taas sain!Vastalahjaksi mulla ei ole lahjoittaa muuta kuin hyvää mieltä ja hopeinen häkki sun kultaiselle sydämellesi.Ja loppuporukalle antaisin vaikka viimeisen paitani mutta kun se sattuu juuri nyt olemaan pesussa eikä mulla ole ollenkaan minkäänlaista varapaitaa mitä laittaisin päälleni ja...ÄÄÄhhh!!! Nyt iski kyllä sellainen mielenliikutus...


      • nooanarkki kirjoitti:

        Koskaan mä en ole saanut keneltäkään yhtään mitään...ja taas sain!Vastalahjaksi mulla ei ole lahjoittaa muuta kuin hyvää mieltä ja hopeinen häkki sun kultaiselle sydämellesi.Ja loppuporukalle antaisin vaikka viimeisen paitani mutta kun se sattuu juuri nyt olemaan pesussa eikä mulla ole ollenkaan minkäänlaista varapaitaa mitä laittaisin päälleni ja...ÄÄÄhhh!!! Nyt iski kyllä sellainen mielenliikutus...

        sullehan pitää lahjoittaa vielä nenäliinapaketti ettet tuhri paidanhihaa ihan märäksi :) Hyvä mieli on lahjoista parhaita, kiitos siitä ja kiitos tuosta häkistä, sen laitan tuohon tietsikkapöydälle muistuttamaan tästä hetkestä.


      • TaikisN kirjoitti:

        sullehan pitää lahjoittaa vielä nenäliinapaketti ettet tuhri paidanhihaa ihan märäksi :) Hyvä mieli on lahjoista parhaita, kiitos siitä ja kiitos tuosta häkistä, sen laitan tuohon tietsikkapöydälle muistuttamaan tästä hetkestä.

        Juurihan mä sanoin että se on pesussa!Kyllähän teidän naisten kanssa...Ja hempeilyt loppuu tähän eikä mitkään lirkuttelut tule enää ollenkaan kysymykseen.Mulla vaan oli heikko hetki...


      • nooanarkki kirjoitti:

        Juurihan mä sanoin että se on pesussa!Kyllähän teidän naisten kanssa...Ja hempeilyt loppuu tähän eikä mitkään lirkuttelut tule enää ollenkaan kysymykseen.Mulla vaan oli heikko hetki...

        miten mä noin huonosti olin sisäistänyt viestisi. Sinähän oot hillunut vallan paidatonna täällä :O
        Ja saa niitä heikkoja hetkiä olla enemmänkin........*toivoo salaa* ;) käys sinäkin virtuaalipikkujoulunoutopöydän antimia ottamassa kun paikalle savuit :)


      • TaikisN kirjoitti:

        miten mä noin huonosti olin sisäistänyt viestisi. Sinähän oot hillunut vallan paidatonna täällä :O
        Ja saa niitä heikkoja hetkiä olla enemmänkin........*toivoo salaa* ;) käys sinäkin virtuaalipikkujoulunoutopöydän antimia ottamassa kun paikalle savuit :)

        Mä olen kiukkuinen...Ja sitäpaitsi mulla sattuu olemaan virtuaalinen vatsasärky mutta jos sitten myöhemmin kun kaikki hätäisimmät ehtii alta pois!


      • nooanarkki kirjoitti:

        Mä olen kiukkuinen...Ja sitäpaitsi mulla sattuu olemaan virtuaalinen vatsasärky mutta jos sitten myöhemmin kun kaikki hätäisimmät ehtii alta pois!

        Älä nyt kiukkua, please. Miten mä nyt tästä oikein selviäsin niin että saisin sun kiukun poispyyhittyä. *Alahuuli väpättäen*


    • pirpzuzeiccu

      Eikö meitillä ookkaan hautaamisia? Pitääkö mun oikeasti keksiä nyt jotain joululahjoja, ääh.. No, mää lahjotan sulle vaikka sitten semmosen puuhakirjan, jossa on kaikenlaisia vinkkejä kisojen järjestämiseen. :D

      • päin prinkkalaa ja meedioivat vielä vainajan henkiin vängällä :( Jaa no tiedä sitten mennä sanomaan onko se hyvä vai huono asia. Eikä sitä kuulemma ois saanut osallistua hautajaisiinkaan, kun ei ole palstakokemustakaan kuin kolmisen vuotta. Saanenko edes kirjoitella tänne, mutta Peter Nymannia lainaten teen sen kuitenkin :)
        Ruuat lupasin toimittaa tänne ja tässäpä ne nyt ois, jätän ne tuohon nurkkaan. Kyllä ne noissa lämpökattiloissa muutaman tunnin pysyy lämpiminä.

        Pirpzulle tietysti pikkujoululahja tai ei nyt niin pienikään, lukemista pitkäksi aikaa K. Päätalon koko Ii-joki sarja :))


      • oletten olleet liian hätäisiä. Itseasiassa herra Kylmäluoman syytä kaikki tyynni, mutta kenties tästä kuitenkin selvittiin silkalla säikähdyksellä. Nyt vaan kiiruusti paketoimaan lahjoja, pikkujoulut alkaa joskus iltapäivällä. Ruuat on näköjäs jo saapuneet. Niin ja suurkiitos lahjasta :) *plaraa puuhakirjaa*


      • pirpzuzeiccu
        kerbiili62 kirjoitti:

        päin prinkkalaa ja meedioivat vielä vainajan henkiin vängällä :( Jaa no tiedä sitten mennä sanomaan onko se hyvä vai huono asia. Eikä sitä kuulemma ois saanut osallistua hautajaisiinkaan, kun ei ole palstakokemustakaan kuin kolmisen vuotta. Saanenko edes kirjoitella tänne, mutta Peter Nymannia lainaten teen sen kuitenkin :)
        Ruuat lupasin toimittaa tänne ja tässäpä ne nyt ois, jätän ne tuohon nurkkaan. Kyllä ne noissa lämpökattiloissa muutaman tunnin pysyy lämpiminä.

        Pirpzulle tietysti pikkujoululahja tai ei nyt niin pienikään, lukemista pitkäksi aikaa K. Päätalon koko Ii-joki sarja :))

        Eipä oo tekemisen puutetta, mähän luen tuota sarjaa vielä seuraavat kymmenen vuotta ainakin. Pakko myöntää, että hieno ja arvokas kirjasarja, kiitos paljon. Sulle mä annan vaikka uuden kameran, jolla saat otettua lisää mukavia kuvia reissuiltasi aina sillon tällön. :)


    • Tintille taiteilijantarvikkeita, Pirpzulle lahjakortti renkaidenvaihtoon, Wirnixille kuulosuojaimet kevättä ja rouva kraapsia varten, Vegelle tynnörintilkkeitä ja kylpyvaahtoa, Masse-Sedälle mopontulppa, Puhurixille pellavapyyhe mökkiviikonloppuja varten, Ykstypylle pullo punkkua, Paapuurille vapaapäivä, Meriläiselle kalanruokapurkki, Pookionkille reinot, Putkivalolle unenselittelykirja, Millanille satukirja, Jermulle teräketjuöljyä.

      • Puhurix

        Kiitos. Pellavapyyhe on just semmonen sopivan karhea. Tää on vieläpä kaunis.


      • pirpzuzeiccu

        tiedät, mikä on todella tarpeellinen lahja. Käytän sen keväällä.. Kiitos paljon *mielissään* :)


    • tuliterä kaksoisveenäppäin näppikseensä :)) Niin ja varasavua motskariinsa ;)

    • uudet lukulasit ja aikaa lukemiseen :)

      • Siri-Inna

        Kiitos!
        Onneksi tässä palstalla saa tekstin isommaksi, ainakin luettaessa. Iltayölukulasit ovat tarpeen.

        Monet sanoo että ajankäyttö on vaan järjestelykysymys. Miksi minä olen niin huono siinä. Tai eihän ne kirjat lukemalla maailmasta lopu.

        Lahjaksi sinulle Ihmeiden pikkujättiläinen. Sitä on mukava lueskella, vaikkei olisi ketään keltä kysyisikään :)
        Tuli muuten mieleen muunkinlaiset ihmeiden pikkujättiläiset, nuo rakkaat lapsukaiset. Ei elämästä ihmeet lopu.

        Ja tietysti oikein hyvät tanssikengät. Naistentanssit on ihan jees :D


      • Siri-Inna kirjoitti:

        Kiitos!
        Onneksi tässä palstalla saa tekstin isommaksi, ainakin luettaessa. Iltayölukulasit ovat tarpeen.

        Monet sanoo että ajankäyttö on vaan järjestelykysymys. Miksi minä olen niin huono siinä. Tai eihän ne kirjat lukemalla maailmasta lopu.

        Lahjaksi sinulle Ihmeiden pikkujättiläinen. Sitä on mukava lueskella, vaikkei olisi ketään keltä kysyisikään :)
        Tuli muuten mieleen muunkinlaiset ihmeiden pikkujättiläiset, nuo rakkaat lapsukaiset. Ei elämästä ihmeet lopu.

        Ja tietysti oikein hyvät tanssikengät. Naistentanssit on ihan jees :D

        naistentanssikengät tulee tarpeeseen :) Kuin myös tuo ihmeiden pikkujättiläinen, tiedä milloin taas järkätään tietokilpailua :)

        Juu muistin että olet mahdottoman kova lukemaan, siitä lahjasi.


    • sinulle ja normiksille ihanista lahjoista. Mulla ei ole takasin antaa kuin hyvää joulumieltä kaikille ja terveyttä. :))

      • otanks mää takasin antamani lahjat..häh.


      • Nittaminax kirjoitti:

        otanks mää takasin antamani lahjat..häh.

        et vie niitä minnekään :) Miten lienetkin päässyt noin piiloutumaan ketjuun että jäänyt huomaamatta, ja vielä noin kallisarvoinen lahja. Terveyttä meistä tarvitsee jokainen, kiitos paljon !!


      • -//-
        Nittaminax kirjoitti:

        otanks mää takasin antamani lahjat..häh.

        Olet idiootti


      • -//- kirjoitti:

        Olet idiootti

        johan toi tiedetään.


    • Judge evk

      Elikkäs jokaiselle Reilulle pulkka. Muille kaksi.

      • pulkkamäki. Etkö toisi vielä rekallisen tai pari lunta mäeksi ?


      • Puhurix

        Mä tahdon punasen pulkan.


    • Pusipusi kisskiss, beibeeee! Unohdit jälleen kerran mut listoiltasi mut ei haittaa.
      Lahjojahan jaetaan lahjattomille, eiks jeh ? :)))
      Mut kuinka te jaksatte vääntää näitä witturanwatturan sisäpiirilistojanne vuodesta toiseen ?
      Tekis mieli sanoa mut en sano että elämä on kuule kova juttu ! :)))))

      • sinäkin heräsit haudan takaa :)) Tämähän olikin erikoinen pikkujoululahja. Siitähän on jo kohta viisi vuotta kun olet viimeksi tuolla nikilläsi kirjoittanut. Tuliko sulla ryppy rakkauteen toisaalla ? ;))

        Mutta enivei, tervetuloa vaan pikkujouluaterialle, eiköhän siellä ole vieläkin virtuaalieväät pöydällä.


    • RiisuArkihuoli

      kaikille yhteisesti Hyvää ja Rauhaisaa Joulumieltä joulunikkini kera :=))

      • tässä vähitellen joulumieli valloittaa sydämen ja sielun :)


      • RiisuArkihuoli
        TaikisN kirjoitti:

        tässä vähitellen joulumieli valloittaa sydämen ja sielun :)

        itsellesi lahjasta. Nyt vasta luin läpi ketjua .

        Jos sitten aattoiltana, kun talo hiljenee, laitan takkaan tulen, kuuntelen joululauluja ja otan pari lasillista lahjoittamastasi pullosta. Tykkäänkin kovasti tästä merlot punkusta :=))

        En voi kuitenkaan vastustaa kiusausta lähettää sulle lahjaksi uuden pannun. Sun vanha pannu on jo varmaan aika lopussa, kun olet niin kova keitteleen kaffetta :=))


    • mutta aika monelle saisi lahjan akumatosta. Toisaalta siinä onkin kyseessä itsensä hemmottelu. Tiedä tuota.
      Tuolla jossain mainostivatko matolle suurta suosiota tälle joululle.

      Taikikselle tuhat sivuinen päiväkirja, lukollinen.
      Waffelle uudet ulkotulet.
      Normixille tanssin pyörteet.
      Puhurixille oma tupa oma lupa.
      Yxtypylle kara -Oke mr.
      Kerbsulle kuksa.
      Millanille taikapeili.
      A.Donikselle ainakin tjn.

      Ekat................:)

      • p. zeikulle nivusvyö ja kaapillinen erityisherkkuja;) ????
        Vaiskaan...........paiskaan kättä, me mamat.


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        p. zeikulle nivusvyö ja kaapillinen erityisherkkuja;) ????
        Vaiskaan...........paiskaan kättä, me mamat.

        muitakin edellisviestiin, mut sormi painoi ennen aivovälityskeskusselkäydin- järjestelmää...soriii. :)

        Kadunmiehelle lakaisukone ilman digiaikaista järjestelmää.
        Adrialle lehtipuhallin, vuoden takuulla.

        Siinä taas muutama pikkujoululahja :)


      • PisamaPuuhanen
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        p. zeikulle nivusvyö ja kaapillinen erityisherkkuja;) ????
        Vaiskaan...........paiskaan kättä, me mamat.

        Nivusvyö.. hmm.. :D Herkut kyllä kelpaa ilman muuta.. :)


      • Puhurix

        tuvasta ja luvasta. Sulle antaisin kauniin ja lämpimän punaisen kynttilän.


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        muitakin edellisviestiin, mut sormi painoi ennen aivovälityskeskusselkäydin- järjestelmää...soriii. :)

        Kadunmiehelle lakaisukone ilman digiaikaista järjestelmää.
        Adrialle lehtipuhallin, vuoden takuulla.

        Siinä taas muutama pikkujoululahja :)

        Nikkejä niin maan muuten aikas läjä.

        Nittaminaxille musta vyö plus.
        Noonarkille vitsi vastaan vitsi-naurukirja. Mukana lisäliite: Tintti kuittas.


      • PisamaPuuhanen
        PisamaPuuhanen kirjoitti:

        Nivusvyö.. hmm.. :D Herkut kyllä kelpaa ilman muuta.. :)

        unohdin antaa sulle lahjan. Tuli mieleen, ku just sytyttelin tuikkuja tuohon olkkarin pöydälle. Annan sulle sellaisen tosi kivannäköisen tuikkuasetelman.


      • PisamaPuuhanen kirjoitti:

        Nivusvyö.. hmm.. :D Herkut kyllä kelpaa ilman muuta.. :)

        Eikös se maha sulla alkanut kasvamaan päin, väärinkö ymmärsin. Mahan paino vaikuttaa nivusiin ja silleen ajattelin. Pisama Puuhanen, aika veikee nikki ;)


      • Puhurix kirjoitti:

        tuvasta ja luvasta. Sulle antaisin kauniin ja lämpimän punaisen kynttilän.

        Lämpimän punainen ja sopii näin joulun odotuksen aikaan hyvin. Kun sytytän sen muistan aina antajaa.
        Lämmin kiitos*


      • ompa tää paksu *hypistelee pulleaa päiväkirjaa* Mä olen myös laittanut sulle lahjan tuonne jonnekin :) *viittaa lapasella ketjun suuntaan*

        Akumaton ostan vielä joku kaunis päivä, on se kokeiltava. Tai jos kirjoittaisi joulupukille, vielähän sen ehtisi postittaa :)


      • PisamaPuuhanen
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        Eikös se maha sulla alkanut kasvamaan päin, väärinkö ymmärsin. Mahan paino vaikuttaa nivusiin ja silleen ajattelin. Pisama Puuhanen, aika veikee nikki ;)

        tuo kasvanut jo reippaasti, näyttää jo melkein siltä kuin synnyttäisin suunnilleen näinä päivinä, vaikka vielä tässä pitäisi pari kuukautta koittaa pitää vauva sisällä. :D Mä oon oikeasti miettinytkin jo jotain tukivyötä tai vastaavaa, mutta toistaiseksi oon pärjänny ihan ilmankin, täytyy vaan yrittää ottaa rauhallisesti. :)


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        Nikkejä niin maan muuten aikas läjä.

        Nittaminaxille musta vyö plus.
        Noonarkille vitsi vastaan vitsi-naurukirja. Mukana lisäliite: Tintti kuittas.

        Nyt olisi oikeus ja kohtuus että hautajaisherkut palautetaan takaisin kerran ruumiskin puuttuu!Ja mulla olisi täällä Arkissa runsaasti niille säilytystilaa.Täällä ne olisi suojassa ja mä voisin sitten mielin määrin mässäillä kun tulee nälk...Hop!Nyt ajattelin ääneen...sori...


    • Kiitos kalenterista, tämähän lämmittää yhtäpaljon ellei ennemmänkin kuin villasukat talvipakkasilla. Lupaan tässä ja nyt, en kurki etukäteen kuinka arvoisat ladyt ovat pukeutuneet kalenterin aukeamille. Otaksun luonnollisesti että näkemäni kavalkaadi on yhtä mielenkiintoinen kuin muinakin vuosina;)

      Taikiselle vastalahjana tietysti pikkuinen paketti, sellainen pehmeä ja nätisti paketoitu. Sisällöstä ei saa ääneen huudella;)

      • tämähä hempeä paketti on silkkinauhoineen ja ruusukkeineen. Tää on avattava ihan vaivihkaa, epäilen että sieltä löytyy jotain tummanpunaista ja pitsistä :))


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe