Arabi nainen?

Arabityttöön ihastun

Kysymys kuuluu, miten suomeen muuttanut, tai suomessa syntynyt, mutta musilmi perheessä elänyt nainen suhtautuu parisuhteeseen? Suomalaisen miehen, kristityn tai ateistin, kanssa?

Tai siis, että varmaan heillä on jotenkin erilaiset tavat ja perinteet lähteä deiteille yms. En tiedä islamista yms. arabi kulttuurista paljon mitään, muutakun kuullut että siellä tyttäret joutuvat pakkoavioliittoon jonkun yli 10v vanhemman öljy sheikin kanssa. Siinä on meikäläisen tieto.

Onko jollain siis kokemusta edes lyhytaikaisesta suhteesta jonkun musliminaisen kanssa? Joko sellaisesta hunnutetusta joka selkeästi ilmaisee olevansa muslimi, tai sellaisesta länsimaistuneesta musliminaisesta, joka kuuluu tähän uskontoon ja noudattaa ainakin kotona perinteitä(vanhempien mieliksi tai jonkin tapamuslimiuden vuoksi) jne?

Olisi kiva tietää.

Pliis asiallisia vastauksia. Jos ei ole mitään kokemusta tai muuten vankkaa tietoa niin älä kommentoi.

94

7105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepejee

      Et kyllä todennäköisesti onnistu päätymään minkään muslimiperheen tyttären poikakaveriksi jollei tämä uskalla salaa sitä aloittaa. Se on fakta.
      Naisen asema muslimikulttuurissa on vallan toista kuin miehen asema. Samoin on perheiden tyttärien. Heidät kasvatetaan muslimimiehen vaimoksi ja jopa Suomessakin asuvalla arabinaisella voi olla katsottuna sulhanen valmiiksi ennen aikojaan.
      Perheen isä päättää ja äiti tukee avioitumista luonnollisesti saman uskonnon omaavan ja samasta maasta olevan sulhasehdokkaan kanssa. Todennäköisesti sulhanen siis on jo hyvin varhain jo sovittu (kuten Turkissakin tavataan tehdä). Kihlaus ollaan voitu tehdä sanallisella tasolla ja perheen kunnia on myös siitä kiinni, että kun on tytär "naitettu" niin siitä tuskin enää kukaan perääntyy ilman häpeää.
      Tytär on hyvin riskialttiissa asemassa tullessaan Suomeen tai muuhun maahan, koska kulttuurit tahtoo sekoittua, vapaus on toisenlaista täällä naisilla kuin siellä ja se varmasti viehättää.
      Silti hyvin harva uskaltaa lähteä yrittämään mitään suhdetta ulkomaalaisen kristityn miehen kanssa, paitsi ehkä salaa perheeltä saattaa yrittää. Auta armias jos joku velipoika tai muu sukulainen yllättää, tiukemmissa maissa lähi-idässä tästä voi saada tuntuvan rangaistuksen ihan oikeasti.
      Naisiaan kun he vahtivat haukan lailla ja tilittävät varmasti jokaisesta liikkeestä mikä epäilyttää.
      Useimmissa lähi-idän maissa nainen ei voi edes lähteä ulos ilman veljeä tai muuta lähisukulaista (miespuolista). En tiedä sitten miten arabiperheissä Suomessa tämä toteutuu ja voiko semmoista vahtimista toteuttaa.
      Jos odotat että pääsisit lähempään kosketukseen kaiken lisäksi arabitytön kanssa eli intiimiin kohtaamiseen, niin tyttö tekee senkin henkensä uhalla, mikäli hänet on naitettu jo johonkin arabiperheeseen maassaan. Nimittäin siellä on tapana myöskin tarkistaa erillisellä lakanalla, onko tytär neitsyt vai ei. Tämä lakana laitetaan häävuoteeseen hääyönä ja saatetaan ripustaa aamulla ikkunaan.
      Silloin kaikki näkee että tytär on ollut neitsyt ja perheen kunnia on taattu.
      Kunniamurhat napsahtaa arabimaissa varsin herkästi jos on epäilystä naisen uskottomuudesta tms.
      Muutenkin voi olla että arabimaissa varttunut nainen voipi hyvin vältellä ulkomaalaisten miesten kontakteja ettei joudu vaikeuksiin.
      Nainen voi menettää myös perheensäkin eli tulla hyljätyksi, mikäli henkiriepu säilyy.
      Mutta usein sukulaismiehillä on tapana siellä kyllä hoitaa kunniamurha myös silloinkin mikäli luopuu uskonnostaan.
      Mutta kristittyä miestä tuskin arabiperhe kelpuuttaa vävykseen. Muslimiksi kääntyminen voinee pelastaa ehkä tilanteen.
      Tiedän kyllä erään kosovolaistytön joka asuu avoliitossa suomalaissällin kanssa ja ovat kovia bilehileitä, että jossain tapauksissa varmaan voi olla poikkeuksia, mutta arabien kohdalla suuresti epäilen tätä. Voi heissäkin olla toki poikkeuksia, jos ei ole muslimiarabi vaan kristitty.
      Suosittelen ennemmin kuitenkin tutustumista kristittyyn arabinaiseen niin kulttuuri ei ehkä tule niin shokkina eteen. :) Voisi ehkä paremmin tärpätä kristityn kohdalla ja kandee pyörähtää jossain vaikka Dubaissa katselemassa josko näitä löytyis. ;)

      • ..hfmn

        sehän on suomalaispiirre, ainakin tällä palstalla. Pidetään kovasti vahtia ja rätinkiä täysin tuntemattomien naisten miesvalinnasta. Se jos jotkut sukulaistensa puolisovalintaan puuuttuvat on lievempää kuin tuntemattomien vastaavaan puutttuminen.


      • Erittäinkin
        ..hfmn kirjoitti:

        sehän on suomalaispiirre, ainakin tällä palstalla. Pidetään kovasti vahtia ja rätinkiä täysin tuntemattomien naisten miesvalinnasta. Se jos jotkut sukulaistensa puolisovalintaan puuuttuvat on lievempää kuin tuntemattomien vastaavaan puutttuminen.

        hyvä ja asiallinen huomio!

        Sitten tähän alkuperäiseen kysymykseen: suhtautuminen vaihtelee niin kovasti perheittäin/suvuittain. Jos yritetään oikaista ja yksinkertaistaa käytäntöjä, niin ehkä ensimmäisen vastauksen antaja on lähellä 'oikeaa'. Mutta jos kysymyksessä on perhe/suku, joka on asunut länsimaisen kulttuurin vaikutuspiirissä jo useamman sukupolven ajan, ei tällaisilla asioilla ole enää merkitystä. Löytyy ihan käytännön esimerkkejäkin omasta lähipiiristä, niin Suomesta kuin Ranskastakin.


      • Rai rai rai
        ..hfmn kirjoitti:

        sehän on suomalaispiirre, ainakin tällä palstalla. Pidetään kovasti vahtia ja rätinkiä täysin tuntemattomien naisten miesvalinnasta. Se jos jotkut sukulaistensa puolisovalintaan puuuttuvat on lievempää kuin tuntemattomien vastaavaan puutttuminen.

        Ei suomalainen vahdi naisia kuten nuo ählyt. Niiden kyttääminen on lähes sairaalloista. Vahtivat sekä omiaan että vieraitakin. Oman vaimon tehtävä on olla kotona nyrkin ja hellan välissä kersoja vahtimassa ja hoitamassa.
        Muita naisia kytätään taasen turuilla ja toreilla sekä flirttaillaankin jos niikseen on. Kaverin vaimotkin vahditaan ja raportoidaan kavereille missä on kaverin vaimo kulkenut. Kaveri sitten vaimolleen sanoo kotona että olit sitten ollut siellä ja tuolla, sut on nähty.
        Suomalaisissa miehissä tää tuskin tällaista on kuin muslimiäijillä.


    • tosielämää

      Asun Saksassa ja täällä on arabinaisia suhteessa paljon enemmän kuin Suomessa.

      Riippuu tietenkin millaisesta kodista tyttö tai nainen on kotoisin. Tuo nimimerkki jepejeen kirjoitus on tosielämään verrattuna melko meldramaattinen kuvaus siinä mielessä, että monella on asiat myös aivan toisin. Eli ei ole olemassa vain yhtä totuutta.

      On siis se toinen puoli asiassa, missä nämä Euroopassa kasvaneet arabi- tms muslimitytöt ovat usein kovia bilettämään, he pukeutuvat todella seksikkäästi, käyttävät runsaasti meikkiä ja ei kun menoksi valtava upea tukka tuulessa hulmuten. Seurustelevatkin kenen kanssa haluavat. Osa sitten on ihan tavallisia rauhallisia naisihmisiä opintoineen, harrastuksineen, seurustelusuhteineen tai perheineen.

      Tunnen täällä Saksassa läheisesti egyptiläisen, irakilaisen ja turkkilaisen musliminaisen, jotka ovat naimisissa tai suhteessa kristityn saksalaisen miehen kanssa. Ovat tavallisia nuoria perheenäitejä. Näistä tämä egyptiläinen käy ehkä useiten kotimaassaan sukuloimassa tyttärensä kanssa. Hän on samalla kaikkien saksalaistunein noista kolmesta. Egyptiläisen naisen suku oli häissä mukana juhlimassa, isä oli mielissään hyvästä vävystä, vaikka on itse käynyt Mekassa ja on suhteellisen uskovainen. Kaikilla kolmella on sisaruksia sekä Saksassa ja kotimaassaa, kenellekään ei kyllä ole kukaan valkannut 10-vuotiaana sheikkiä ukoksi ;-) Jokainen on itse tavannut miehensä yliopistolla tai työelämässsä, niinkuin se monissa muissakin maissa ja kulttuureissa tapahtuu.

      Egyptiläisnaisen Egyptissä asuva pikkusisko jätti juuri miehensä, sillä "tämä on täysin äitinsä tossun alla, eikä se anopin hirmuvalta siitä muuksi muutu", ja etsii nyt uutta. Sisko on melko uskovainen kuten isänsä, joten uuden miehen pitäisi myös olla. Mieluiten uskovainen muslimi, tai sitten uskovainen kristitty, pääasia ettei ateisti, sillä hän ei kuulemma pystyisi ymmärtämään ateistin ajatusmaailmaa. Isä toivoo, että tytär saa "hyvän miehen", hän ei alkuunkaan sitä ensimmäistä "mammanpoikaa" hyväksynyt, mutta itsepäinen tytär välttämättä tämän halusi.

      Riippuu siis paljolti naisen perheestä. Jos hän itse harjoittaa tiiviisti uskontoaan, niin eipä häntä paljon muihin uskontokuntiin kuuluvat miehet aviomiehenä kiinnosta. Vähän niinkuin ei uskovainen lestadiolaisnainen halua muuta kuin lestadiolaismiehen jne. Jos hänen perheensä taas ei kiinnitä suurtakaan huomiota kotimaansa tapakultuuriin tai syntymälahjaksi saatuun uskontoonsa, niin näille taas on vähän yksi lysti mihin uskontokuntaan vävy kuuluu.

      Ei siis ole mitään nyrkkisääntöä. Ap viestistä ei käy selväksi ollenkaan millainen "arabityttö" on kyseessä.

    • upeita

      Arabinaiset ovat huoliteltuja, pehmeäihoisia ja parfymoituja. Upeat paksut tummat hiukset tuoksuvat ihanan omenaisilta. Kaikki on tetenkin luonnonkauneuden lisäksi kovan työn tulosta. Pelkästään karvojen poisto sellaisella sokeri-hunaja-massalla on työlästä hommaa, mutta takaa silkkisen ihon. Arabinaisen kauneudenhoitoa ei mies helposti pääse näkemään, sillä heille kauneusrituaalit ovat henkilökohtainen naisten juttu. Ei siis mitään turkoosia savimassaa naamalla saunan jälkeen kotisohvalla, niinkuin siskollani ja äidilläni on tapana. Mutta kyllähän meillä miesväkikin ottaa rennosti, se nyt vaan on Suomessa tapana esitellä höyryävää kupuaan saunan jälkeen terassilla, ja kesällä kadullakin, mikä nyt ei välttämättä sitä katukuvaa paranna. Ei arabimies niin tekisi kovin helpolla muitten nähden.

      Jos olisin arbainainen, niin kulkisin ilman muuta mahdollisimman peiteltynä, sillä se naisellinen ihanuus katukuvassa pysäyttäisi liikenteen. Puhun nyt arabinaisista, sillä kokemuksiini ei kuulu muut etniset taustat, kuten turkkilaiset tai persialaiset jne, muuten kuin opiskelukavereina USAssa. Mutta tämä kauneudenhoito on monessa vastaavassa kultuurissa Intiaa ja Pohjois-Afrikkaa myöten kunniapaikalla. Istanbulin naiset ovat kyllä ainakin päältäpäin katsottuna upeita, vaikka kyseessä olisi ihan tavallisessa ammatissa toimiva nainen, myyjä tms.,ei siis mikään ammattikaunotar.

      Arabinaisia löytyy tietenkin laidasta laitaan, nynnystä perhetytöstä, nalkuttavan perheenäidin kautta upeaan maailmannaiseen. Arabinaista ei voi tiivistää yhteen lauseesen, kun naispuolisia arabeja on jotain 200 miljoonaa ja sitten vielä kaikki vastaavat etniset tausta siihen päälle. Jos puhutaan miljardista naisesta, niin vaikea sanoa, että se miljardi naista on tällainen ja sen suku sellainen.

      Jos arabinainen (tms.) osoittaa miellyttävää ja positiivista mielenkiintoa, niin kyllä kannattaa kokeilla kepillä jäätä. Etukäteen vain varoitus, ettei se ihana arabinainen välttämättä pilko mökillä saunapuita ja vaihda autoon talvirenkaita, niinkuin mun sisko tekee, ja on muutenkin kalliimpi huollettava, mutta jos sen suunnan kulttuuri kiinnostaa, naisen suku on mukavan leppoisa ja maailmaa nähnyt ja oikeaa rakkautta on ilmassa niin mikäs siinä.

      Tietysti ne todella uskovaiset on asia erikseen, mutta en minä tunne oloani kotoiseksi edes helluntai-hurahtaneitten serkkutyttöjeni seurassa, Jeesus on vähän liikaa esillä niissä kotitalouksissa. Mutta kyllähän sen nyt yleensä näkee jo päältä päin, esimerkiksi huivin käytöstä ja elekielestä onko kyseessä uskovainen vai maallikko tai jotain siltä väliltä.

      Tässä tällainen suloinen söpöliini, vähän nuori tyttönen vasta, mutta kyllä se siitä aikuistuu:
      http://www.hittme.com/wp-content/uploads/2009/10/arab-women.jpg

      Tämä nyt oli tällainen mielestäni aiheellinen arabinaiskauneuden ylistylaulu. Ei saa ottaa tästä nokkiinsa, en tarkoita tällä hehkutuksellani sitä, etteikö Suomessa ja maailmassa olisi muitakin kauniita naisia. Sori jos tämä ei liity tarpeeksi tälle palstalle, tuo Ihannenaiset on enemmänkin se mun palsta, kunhan nyt otsikko sai avautumaan aiheesta.

      • Älä suotta

        pyytele anteeksi! Ihanaa lukea välillä naiskauneutta ylistävä kirjoitus kaiken tämän suomalaisnaisia haukkuvan törkykirjoittelun keskellä.

        Olen itsekin aina ihastellut arabisiskojen kauneutta, heidän upeita hiuksiaan ja avointa naisellisuuttaan. Miksi se niin harvoin onnistuu meiltä suomalaisilta?

        Itse tykkään pukeutua mieheni kotimaassa sikäläisiin kauniisiin vaatteisiin, meikkaan kyllä täälläkin, mutta hänen kotimaassaan on 'helpompi olla nainen' sanan varsinaisessa merkityksessä. Naisilla on lupa olla naisia, ilman jatkuvia tasa-arvopaineita, joiden puutteesta täällä joutuu suorastaan kantamaan huonoa omaatuntoa. Jos olet koulutettu nainen, asettaa ympärillä oleva yhteiskunta sinulle paineita käyttäytyä sen mukaisesti - kotiäitiyden arvostus on alakantissa. Jos laittaudut, ja haluat olla naisellisen näköinen, sinua pidetään 'tyhjäpäänä, joka ajattelee vain ulkonäköään', jne jne. Enkä sano, että saisimme niskaamme tämän kaltaista arvostelua miehiltä, vaan ehkä vielä enemmän toisilta naisilta.

        Ei nyt mene tämkään ihan topicin mukaisesti, mutta olkoon, sanomani onkin vain se, että haukutaan vähemmän toisiamme ja muun maalaisia kanssasisariamme (tällä tarkoitan thai-naisten mollamista tällä palstalla) ja 'vapautetaan' naiset olemaan naisia.


      • Naisenvapaus

        ”Jos arabinainen (tms.) osoittaa miellyttävää ja positiivista mielenkiintoa, niin kyllä kannattaa kokeilla kepillä jäätä. Etukäteen vain varoitus, ettei se ihana arabinainen välttämättä pilko mökillä saunapuita ja vaihda autoon talvirenkaita, niinkuin mun sisko tekee, ja on muutenkin kalliimpi huollettava, mutta jos sen suunnan kulttuuri kiinnostaa, naisen suku on mukavan leppoisa ja maailmaa nähnyt ja oikeaa rakkautta on ilmassa niin mikäs siinä.”

        Kyllä, ehdottomasti! Arabiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. Itselläni on marokkolainen mies ja pidän muslimiperheiden kasvatuksesta jossa tytöistä kasvatetaan prinsessoja ja pojista suojelijoita. Suomalaisissa perheissä tytöistä kasvatetaan supernaisia. En ymmärrä näitä supernaisia ja sitä mikä hinku naisilla on miesten töihin. Miksi joku nainen haluaisi olla ammatiltaan palomies? Arabinainen ei suostuisi tuollaiseen. Suomessa nainen on luopunut herkimmän astian osasta ja ottaa riskejä jos joku vaikka hyökkää tämän kimppuun vaikka olisi mies lähettyvillä ja jopa myyjän (jos on nainen) pitää ottaa varas kiinni tasa arvoa todentaakseen. Itse oon aina ollut isän prinsessa ja oon halunnut ollakin. Siskoani en ymmärrä joka haluaa lähes yksin kantaa raskaat kantamukset ja hänen tytärkin nostaa kuntosalilla isoja painoja. Ei voima kuulu naisille ja se on pahaksi naisen hedelmällisyydelle. Naisen kehoa ei ole luotu voimaan vaan synnättämiseen. Olen paljon vapaampi kun oon miehelleni todellinen prinsessa.


    • Kyllämätiedän

      Itse olen arabi tyttö enkä saa naida muun uskoista. Minun maassani ei ole pakko avioliittoja ja saan valita ihan kenet tahansa haluan kunhan hän vain on muslimi. Kyllä tällä vuosisadalla saa jo suurin osa valita itse

      • Raaka_-_Watson

        Muslimien nainen kelpaa ainoastaan panoksi. Ei moisten kanssa mitään vakavaa voi olla.


    • Tässäsyy

      Miksi arabinainen haluaisi suomalaisen miehen? Hahhahahaa. Arabinainen vaatii mieheltä uskontoa ja kainen lksäksi suomalaiset miehet kasvatetaan joko tyttöilijöiksi tai heistä tulee juoppoja. Kaikista kamalinta on kun suomiukko jää lapseksi jolle pitää leikkiä äitihahmoa joka tuo ”teinipojalleen” pizzan lämpimänä pelikoneen ääreen. Arabinaiset sentään tietää että muslimimiehet ovat omatoimisia eikä heitä tarvii paasata kuin kesken kasvuisia teinipoikia. Arabinainen haluaa tuntea olonsa turvatuksi ja olla prinsessana. Pystyykö suomiukko moista tarjoamaan? No ei. Islamissa mies on perheen pää ja se tarkoittaa suurta vastuuta perheestä vaikka nainenkin kävisi töissä. Enkä halua tulla kohdelluksi supernaisena mikä on tyypillistä suomiukoilta. Musliminainen järkyttyisi jos mies olettaa hänen maksavan, kantavan kauppakassit, puolustaisi itseään ja kantavan raskaita varusteita.

      • Buahahahaha

        "Arabinaiset sentään tietää että muslimimiehet ovat omatoimisia eikä heitä tarvii passata kuin kesken kasvuisia teinipoikia."

        Ai jaa.... Omasta mielestäni kyseisistä maista tulleet "miehet"(miehet=??)

        ..... Niillä näyttää olevan aikaa lorvia ostoskeskuksissa kaiket päivät molottamassa paskapuheita keskenään.

        Ilmeisesti saavat suomalaisten veronmaksajien maksaman ilamisen elatuksen kun maahan ovat onnistuneet tunkeutumaan?

        Vai oikeinko ne vastuullisesti ihan TÖITÄ tekevät perheensä elättämiseksi?

        Voisin uskoa että omassa maassaan pysyneet ovat noita oikeita MIEHIÄ, mutta suomeen tyhmiä suominaisia naineet ovat tulleet vain eläteiksi.


      • Anonyymi
        Buahahahaha kirjoitti:

        "Arabinaiset sentään tietää että muslimimiehet ovat omatoimisia eikä heitä tarvii passata kuin kesken kasvuisia teinipoikia."

        Ai jaa.... Omasta mielestäni kyseisistä maista tulleet "miehet"(miehet=??)

        ..... Niillä näyttää olevan aikaa lorvia ostoskeskuksissa kaiket päivät molottamassa paskapuheita keskenään.

        Ilmeisesti saavat suomalaisten veronmaksajien maksaman ilamisen elatuksen kun maahan ovat onnistuneet tunkeutumaan?

        Vai oikeinko ne vastuullisesti ihan TÖITÄ tekevät perheensä elättämiseksi?

        Voisin uskoa että omassa maassaan pysyneet ovat noita oikeita MIEHIÄ, mutta suomeen tyhmiä suominaisia naineet ovat tulleet vain eläteiksi.

        Itse olen puoliksi turkkilainen ja puoliksi suomalainen eli toisinsanoen suomalaistaustainen, minä en itse ole mitään uskontoa löytänyt johon uskoisin mutta itse olen sellainen että seurustelisin kenenkä kanssa tahansa ja uskonnosta riippumatta eli minua ei haittaa onko muslimi taikka jokin muu, arabi naisista itse tykkään tosi paljon koska heidän elämäntapansa on kiinnostava ja heidän kulttuurinsa vetoaa kans sekä pukeutumistyyli ja luonne myöskin mutta yleensä muslimi naiset eivät saa seurustella taikka mennä naimisiin muun kuin muslimin kanssa


    • ChinaDragon

      "Jos olisin arbainainen, niin kulkisin ilman muuta mahdollisimman peiteltynä, sillä se naisellinen ihanuus katukuvassa pysäyttäisi liikenteen"

      Hehee heh, aivan varmasti.
      Alkutalvesta autoin arabinaista kun hän oli liukastunut jäisellä jalkakäytävällä.
      Auttamassa oli jo kaksi suomalaista mutta he eivät saaneet naista edes ylös. Huomasin nopeasti miksi. Ottaessani otteen kainalojen alta ihmettelen ensin miksi käteni eivät yltäneet naisen ympäri. Nostaessani häntä ylös oli 250 kg maastavetotuloksesta apua. Hän painoi arviolta 140 kg.
      Kyllä hän oikeasti voisi pysäyttää liikenteen jos vain haluaisi:)

      • juoppooooo

        sinä vetelä ja juoppo suomiukko et jaksa edes nostaa persettäsi soffalta ahahahahahh


      • ChinaDragon
        juoppooooo kirjoitti:

        sinä vetelä ja juoppo suomiukko et jaksa edes nostaa persettäsi soffalta ahahahahahh

        Niin, elämässä tärkeintä on ettei tarvitse sosiaalista tai fyysistä apua perustoimintoihinsa.
        Kaapu päällä kulkevien ongelmana on se etteivät näe tarvetta pitää kunnostaan huolta koska se läski ei näy kaavun alta. Harva 35-vuotias arabinainen kuluttaa kuntosalin laitteistoja tai laittaa verkkareita päälle kuntonsa kohottamiseksi.


      • Antimusulmaani
        ChinaDragon kirjoitti:

        Niin, elämässä tärkeintä on ettei tarvitse sosiaalista tai fyysistä apua perustoimintoihinsa.
        Kaapu päällä kulkevien ongelmana on se etteivät näe tarvetta pitää kunnostaan huolta koska se läski ei näy kaavun alta. Harva 35-vuotias arabinainen kuluttaa kuntosalin laitteistoja tai laittaa verkkareita päälle kuntonsa kohottamiseksi.

        Sama juttu muslimeiksi ryhtyneillä suomiakoilla. Läskit höllyen lyllerretään typerissä islamilaisissa räteissä oikein kuin maailman omistajat.


      • naisenvapaus
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Sama juttu muslimeiksi ryhtyneillä suomiakoilla. Läskit höllyen lyllerretään typerissä islamilaisissa räteissä oikein kuin maailman omistajat.

        Miksi naisten pitäisi sulle esitellä tissiä ja persettä? Arabimies ei anna naisensa kulkea paljastavissa asuissa. Suomiukko vaan antaa naisensa kulkea kaupungilla perse paljaana koska naisella on oikeus siihen vaikka mies sanoisi siitä hameesta onpa kauhee tai tokaisee sexy hame. Naisten ei pitäisi kulkea paljastavissa vaatteissa julkisilla paikoilla millä tarkoitan perseshortseja ja minihametta sekä toppia josta tissit tursuaa. Koen olevani paljon vapaampi hijabissa sillä islamissa naisille ei aseteta paineita.


      • Raaka_-_Watson
        naisenvapaus kirjoitti:

        Miksi naisten pitäisi sulle esitellä tissiä ja persettä? Arabimies ei anna naisensa kulkea paljastavissa asuissa. Suomiukko vaan antaa naisensa kulkea kaupungilla perse paljaana koska naisella on oikeus siihen vaikka mies sanoisi siitä hameesta onpa kauhee tai tokaisee sexy hame. Naisten ei pitäisi kulkea paljastavissa vaatteissa julkisilla paikoilla millä tarkoitan perseshortseja ja minihametta sekä toppia josta tissit tursuaa. Koen olevani paljon vapaampi hijabissa sillä islamissa naisille ei aseteta paineita.

        Miksi teille muslimien patjoille ainoa vaihtoehto jätesäkille on tuo paljastava pukeutuminen? Etkö mäskisäkki tiedä että on paljon vaatteita jotka eivät paljasta ja ovat silti seksikkäitä.
        Muslimien rätit eivät niitä ole. Sitäpaitsi synnynnäiset muslimien patjat pyrkivät keinolla millä hyvänsä eroon muslimi miehistä. Näin ainakin oman empiirisen tutkimukseni mukaan.


      • Käytöstavat
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Miksi teille muslimien patjoille ainoa vaihtoehto jätesäkille on tuo paljastava pukeutuminen? Etkö mäskisäkki tiedä että on paljon vaatteita jotka eivät paljasta ja ovat silti seksikkäitä.
        Muslimien rätit eivät niitä ole. Sitäpaitsi synnynnäiset muslimien patjat pyrkivät keinolla millä hyvänsä eroon muslimi miehistä. Näin ainakin oman empiirisen tutkimukseni mukaan.

        Hahahahahaa vai musliminainen haluaisi muslimimiehestään eroon? Ykskään tuntemistani musliminaisista ei halua mitään viinaanmenevää, machoilevaa tai nössöä suomiukkoa jolle pitää olla vielä äitikin vaan todellisen herrasmiehen millaisia löytyy arabeista. Muslimimaissa matkuestaessa sain tuntea itseni prinsessaksi kun paikalliset miehet avasivat mulle oven, kantoivat kauppakassit ovelle saakka ja jopa kädenkin ojensivat kun nousin tuolilta tai bussista.


      • ei-rasismille
        Käytöstavat kirjoitti:

        Hahahahahaa vai musliminainen haluaisi muslimimiehestään eroon? Ykskään tuntemistani musliminaisista ei halua mitään viinaanmenevää, machoilevaa tai nössöä suomiukkoa jolle pitää olla vielä äitikin vaan todellisen herrasmiehen millaisia löytyy arabeista. Muslimimaissa matkuestaessa sain tuntea itseni prinsessaksi kun paikalliset miehet avasivat mulle oven, kantoivat kauppakassit ovelle saakka ja jopa kädenkin ojensivat kun nousin tuolilta tai bussista.

        Joo niin varmaan....Ho ho ho!


      • Sikabella
        Käytöstavat kirjoitti:

        Hahahahahaa vai musliminainen haluaisi muslimimiehestään eroon? Ykskään tuntemistani musliminaisista ei halua mitään viinaanmenevää, machoilevaa tai nössöä suomiukkoa jolle pitää olla vielä äitikin vaan todellisen herrasmiehen millaisia löytyy arabeista. Muslimimaissa matkuestaessa sain tuntea itseni prinsessaksi kun paikalliset miehet avasivat mulle oven, kantoivat kauppakassit ovelle saakka ja jopa kädenkin ojensivat kun nousin tuolilta tai bussista.

        Hahaa hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka muslimit suojelee muslimit prinsessa ja kuningatar hihii hahaa


      • Juoppo
        ei-rasismille kirjoitti:

        Joo niin varmaan....Ho ho ho!

        Kyllä uskon. Äijät vahtii milloin musuakka istuu nousee menee tulee, kohteliaisuus on pelkkää kontrollia valeasussa. Kassitkin kantaa jotta syövät sisällön. Joo ja tarvin akan joka tuo lämpimän pitsan koneelle nää suomiakat on vaan omissa menoissaan seksyinä.


      • Saaharrastaajos
        ChinaDragon kirjoitti:

        Niin, elämässä tärkeintä on ettei tarvitse sosiaalista tai fyysistä apua perustoimintoihinsa.
        Kaapu päällä kulkevien ongelmana on se etteivät näe tarvetta pitää kunnostaan huolta koska se läski ei näy kaavun alta. Harva 35-vuotias arabinainen kuluttaa kuntosalin laitteistoja tai laittaa verkkareita päälle kuntonsa kohottamiseksi.

        Musliminainen kyllä saa harrastaa liikuntaa kunhan se ei ole hänen naiseuttaan uhkaava tai vaaraksi. Esimerkkinä levytankoa nostamalla kasvatetaan lihaksia ja kamppailulajit pitää vaaroja sisällään (ihan tositilanteissa jos joku hyökkää) joten näitä ei musliminaiset harrasta. Minä ainakin käyn jumpassa ja lenkillä, ne ovat musliminaisille sopiva harrastuksia ja muillekin naisilla.


      • Eisuomiukolle
        Juoppo kirjoitti:

        Kyllä uskon. Äijät vahtii milloin musuakka istuu nousee menee tulee, kohteliaisuus on pelkkää kontrollia valeasussa. Kassitkin kantaa jotta syövät sisällön. Joo ja tarvin akan joka tuo lämpimän pitsan koneelle nää suomiakat on vaan omissa menoissaan seksyinä.

        Sen kyllä huomaa. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa kun exäni olivat juoppoja ja kuin keskenkasvuisia teinipoikia telkkarin tai pelikoneen äärellä. Siksi pysynkin muslimimiehissä jotka osaavat olla omatoimisia toisin kuin sinä. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. Nyt mulla on paljon parempi olla ja olen miehelleni todellinen prinsessa jota suojellaan rasituksilta.


      • Antimusulmaani
        Eisuomiukolle kirjoitti:

        Sen kyllä huomaa. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa kun exäni olivat juoppoja ja kuin keskenkasvuisia teinipoikia telkkarin tai pelikoneen äärellä. Siksi pysynkin muslimimiehissä jotka osaavat olla omatoimisia toisin kuin sinä. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. Nyt mulla on paljon parempi olla ja olen miehelleni todellinen prinsessa jota suojellaan rasituksilta.

        Ei sinulla suomiukkoja olet koskaan ollut eikä nyt ole sitä msulmaaniakaan.

        Jouduitko kakarana tekemään isukillesi voileipiä?

        Vai oliko isä edes tiedossa?


      • Naisenvapaus
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Ei sinulla suomiukkoja olet koskaan ollut eikä nyt ole sitä msulmaaniakaan.

        Jouduitko kakarana tekemään isukillesi voileipiä?

        Vai oliko isä edes tiedossa?

        Minä olen joutunut tekemään ex miehilleni voileivän ja keräämään likaiset vastteet lattialta jotka mies itse heitti sinne. Olin kuin äiti miehilleni. Exäni eivät saaneet mitään aikaiseksi ja mitään ei tehty omatoimisisesti vaan kaikki piti tehdä kädestä pitäen tai jouduin tekemään kaiken yksin. Muslimimiehen kanssa kaikki on erilaista. Olen vain hänen prinsessansa mun ei tarvitse ottaa suurta vastuuta. Mies perheenpäänä ottaa vastuun, se ei ole diktatuuria tai naisen asioista päättämistä. En ymmärrä mikä tarve naisilla on päästä perheenpäiksi. Miksi ette ennemmin haluaisi olla miehillenne niitä prinsessoja? Ei se tarkoita sitä että mies kieltäisi naisilta työn teon tai opiskelun. Sitä paitsi islam on alusta saakka antanut naisille ne samat oikeudet kuin miehillekin; pitää kauppaa, hallita ja omistaa omaisuutta, käydä töissä, opettaa, osallistua yhteiskuntaan kun taas vielä 70-luvulla Ranskassa naisen piti saada miehen lupa auton tai talon ostamiseen.


      • Antimusulmaani
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Minä olen joutunut tekemään ex miehilleni voileivän ja keräämään likaiset vastteet lattialta jotka mies itse heitti sinne. Olin kuin äiti miehilleni. Exäni eivät saaneet mitään aikaiseksi ja mitään ei tehty omatoimisisesti vaan kaikki piti tehdä kädestä pitäen tai jouduin tekemään kaiken yksin. Muslimimiehen kanssa kaikki on erilaista. Olen vain hänen prinsessansa mun ei tarvitse ottaa suurta vastuuta. Mies perheenpäänä ottaa vastuun, se ei ole diktatuuria tai naisen asioista päättämistä. En ymmärrä mikä tarve naisilla on päästä perheenpäiksi. Miksi ette ennemmin haluaisi olla miehillenne niitä prinsessoja? Ei se tarkoita sitä että mies kieltäisi naisilta työn teon tai opiskelun. Sitä paitsi islam on alusta saakka antanut naisille ne samat oikeudet kuin miehillekin; pitää kauppaa, hallita ja omistaa omaisuutta, käydä töissä, opettaa, osallistua yhteiskuntaan kun taas vielä 70-luvulla Ranskassa naisen piti saada miehen lupa auton tai talon ostamiseen.

        Silkkaa roskaa. Missä välissä ne suomiukot olivat? Niksusta eroamisen jälkeen mutta ennen marokkolaista, olet väittänyt. Parissa vuodessa mukamas olit ehtinyt nuohota suomiukkoja useammankin läpi parin mulattipiltin yksinhuoltajana...

        Kuka uskoo?


      • Ikiäiti
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Silkkaa roskaa. Missä välissä ne suomiukot olivat? Niksusta eroamisen jälkeen mutta ennen marokkolaista, olet väittänyt. Parissa vuodessa mukamas olit ehtinyt nuohota suomiukkoja useammankin läpi parin mulattipiltin yksinhuoltajana...

        Kuka uskoo?

        En ole tehnyt töitä valmistumisen jälkeen koska tulin heti äidiksi. Suunnittelin kyllä työllistyväni kun lapsesta tulee isompi mutta sainkin toisen lapsen. Vanhin lapsenikin on iso mutta kun oon jo vähän yli kolmea kymmentä niin töiden saaminen tällä taustalla on hankalaa. Oon kyllä nauttinut äitiydestä on se niin paljon antanut ja välillä ottanutkin mutta en vaihtaisi hetkeäkään pois. Ovat ainakin lapset saaneet äidin läheisyyttä ja tämä kotona hoitaminen on ollut paras ratkaisu meille. EN yhtään ihmettele miksi nykyään monilla lapsilla on käytös ja mielenterveysenhäiriöitä kun vanhemmat eivät ole lähettyvillä vaan laitetaan jopa hyvin pienikin lapsi päivähoitoon. Islamissa on perhearvot kohdallaan ja juuri siksi pidän islamista


      • sika_piikille
        Ikiäiti kirjoitti:

        En ole tehnyt töitä valmistumisen jälkeen koska tulin heti äidiksi. Suunnittelin kyllä työllistyväni kun lapsesta tulee isompi mutta sainkin toisen lapsen. Vanhin lapsenikin on iso mutta kun oon jo vähän yli kolmea kymmentä niin töiden saaminen tällä taustalla on hankalaa. Oon kyllä nauttinut äitiydestä on se niin paljon antanut ja välillä ottanutkin mutta en vaihtaisi hetkeäkään pois. Ovat ainakin lapset saaneet äidin läheisyyttä ja tämä kotona hoitaminen on ollut paras ratkaisu meille. EN yhtään ihmettele miksi nykyään monilla lapsilla on käytös ja mielenterveysenhäiriöitä kun vanhemmat eivät ole lähettyvillä vaan laitetaan jopa hyvin pienikin lapsi päivähoitoon. Islamissa on perhearvot kohdallaan ja juuri siksi pidän islamista

        Niin milloin ne suomiukot olivat mukana kuvioissa?


      • Eronjälkeen
        sika_piikille kirjoitti:

        Niin milloin ne suomiukot olivat mukana kuvioissa?

        Kun erosin nigerialaisesta miehestä niin tapailin suomalaisia miehiä ravintoloissa vaikken itse juo alkoholia. Nämä surkeat suhteet kesti 1-2 kunnes päätin erota heistä ja yritin uudestaan. Sen jälkeen luovutin ja mietin ulkomaalaista vaihtoehdoksi koska he osaavat pitää sentän hauskaa ilman viinaa ja ovat sentään aikuismaisempia


      • Antimusulmaani
        Eronjälkeen kirjoitti:

        Kun erosin nigerialaisesta miehestä niin tapailin suomalaisia miehiä ravintoloissa vaikken itse juo alkoholia. Nämä surkeat suhteet kesti 1-2 kunnes päätin erota heistä ja yritin uudestaan. Sen jälkeen luovutin ja mietin ulkomaalaista vaihtoehdoksi koska he osaavat pitää sentän hauskaa ilman viinaa ja ovat sentään aikuismaisempia

        Kahden alle tarhaikäisen äitinä vietit ahkerasti aikaa ravintoloissa?

        Paskaahan sinun juttusi ovat mutta ollaan uskovinaan.


      • Olimahdollista
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Kahden alle tarhaikäisen äitinä vietit ahkerasti aikaa ravintoloissa?

        Paskaahan sinun juttusi ovat mutta ollaan uskovinaan.

        Tässä kyseisessä ravintolassa oli helppo lähestyä muita ihmisiä joten siksi kävin siellä. Uskoin sieltä löytäväni miesseuraa raitista miesseuraa mutta ne olivatkin juoppoja. En ymmärrä miksi jotkut alkoholiongelmaiset lähestyivät mua. Tai sitten suomalaiset miehet on oikeasti juoppoja. Asun samalla paikkakunnalla kuin vanhempani joten lapsilla oli hoitopaikka kun olivat pieniä. Marokkolaisen mieheni tapasin nettitreffi palvelun kautta


      • yhyhhhy
        Ikiäiti kirjoitti:

        En ole tehnyt töitä valmistumisen jälkeen koska tulin heti äidiksi. Suunnittelin kyllä työllistyväni kun lapsesta tulee isompi mutta sainkin toisen lapsen. Vanhin lapsenikin on iso mutta kun oon jo vähän yli kolmea kymmentä niin töiden saaminen tällä taustalla on hankalaa. Oon kyllä nauttinut äitiydestä on se niin paljon antanut ja välillä ottanutkin mutta en vaihtaisi hetkeäkään pois. Ovat ainakin lapset saaneet äidin läheisyyttä ja tämä kotona hoitaminen on ollut paras ratkaisu meille. EN yhtään ihmettele miksi nykyään monilla lapsilla on käytös ja mielenterveysenhäiriöitä kun vanhemmat eivät ole lähettyvillä vaan laitetaan jopa hyvin pienikin lapsi päivähoitoon. Islamissa on perhearvot kohdallaan ja juuri siksi pidän islamista

        Et siis saa enää ansiotyötä. Heti tultiin äidiksi. Hyvin pelattu. Mutta nyt sait toimen islamkonsulttina propagoimassa muslimien puolesta ja sanelemassa millainen on musun mielestä oikea nainen ja miten sen pitää elää. Saatko tällä syödäksessi? Kohta sut heitetään pihalle uuden vaimon tieltä tai painut viidenneksi jalkavaimoksi. Olisit vaan harjoitellut sitä painonnostoa varmuuden vuoksi. Miksi muuten erosit nigerialaisesta eikö ollut tarpeeksi tiukka nuslimi?


      • Naisenvapaus
        yhyhhhy kirjoitti:

        Et siis saa enää ansiotyötä. Heti tultiin äidiksi. Hyvin pelattu. Mutta nyt sait toimen islamkonsulttina propagoimassa muslimien puolesta ja sanelemassa millainen on musun mielestä oikea nainen ja miten sen pitää elää. Saatko tällä syödäksessi? Kohta sut heitetään pihalle uuden vaimon tieltä tai painut viidenneksi jalkavaimoksi. Olisit vaan harjoitellut sitä painonnostoa varmuuden vuoksi. Miksi muuten erosit nigerialaisesta eikö ollut tarpeeksi tiukka nuslimi?

        Taitaa sulla olla parisuhteessasi roolit sekaisin. Näköjään sinä puolustat miestäsi jos joku tulee kimppuusi vaikka lähellä olisi miehesi joka vahvempana sukupuolena pystyisi hyökkääjän hoitamaan. Juuri tähän on oltu. Minä opetan omat poikani suojelemaan naista kun he menevät naimisiin. Heidän tulee suojella vaimojaan rasituksilta ja heihin kohdistuviin uhkiin. Mies on luotu vahvemmaksi. En minä pystyisi heikompana osapuolena suojelemaan itseäni fyysisesti


      • Tähänonpyritty

        En elä ympäristössä jossa hyökkäillään noin vain, musuja ei ole niin paljon heilumassa tässä. Sulla taitaa olla toisin kun tuo suojelu niin korostuu joka viestissä. Monet hennotkin naiset kyllä opettelevat itsepuolustusta, joka varmasti olisi kauhistus musu-ukolle. Roolini saan valita itse, Sinä et juuri muuta voisikaan kuin toteuttaa kivikautisten miesten naaraskäsitystä. Hauska että olet vähäiseen osaasi tyytyväinen.


      • Antimusulmaani
        Olimahdollista kirjoitti:

        Tässä kyseisessä ravintolassa oli helppo lähestyä muita ihmisiä joten siksi kävin siellä. Uskoin sieltä löytäväni miesseuraa raitista miesseuraa mutta ne olivatkin juoppoja. En ymmärrä miksi jotkut alkoholiongelmaiset lähestyivät mua. Tai sitten suomalaiset miehet on oikeasti juoppoja. Asun samalla paikkakunnalla kuin vanhempani joten lapsilla oli hoitopaikka kun olivat pieniä. Marokkolaisen mieheni tapasin nettitreffi palvelun kautta

        Vaikka nyt kuulostaakin tarinasi hieman uskottavammalta niin silti todella suurella todennäköisyydellä puhut palturia.

        Olet amalia vetänyt niin montaa eri roolia aasialaisen aviomiehestä liki 60 vuotiaaseen akkaan(tämä saattaa olla se todellinen sinä) puhumattakaan randomriehumisesta thaipalstoilla ettei trollailujasi voi ottaa todesta.


      • Naisenvapaus
        Tähänonpyritty kirjoitti:

        En elä ympäristössä jossa hyökkäillään noin vain, musuja ei ole niin paljon heilumassa tässä. Sulla taitaa olla toisin kun tuo suojelu niin korostuu joka viestissä. Monet hennotkin naiset kyllä opettelevat itsepuolustusta, joka varmasti olisi kauhistus musu-ukolle. Roolini saan valita itse, Sinä et juuri muuta voisikaan kuin toteuttaa kivikautisten miesten naaraskäsitystä. Hauska että olet vähäiseen osaasi tyytyväinen.

        Meillä ei ainakaan tytöt rupea fyysisiin kontakteihin jos joku yrittää hyökätä kimppuun. Olen neuvonut että jos on epämääräisessä seurassa tai paikassa niin parasta lähteä pois. Asumme ihan turvallisella alueella. Mies on vahvempi joten hänet on luotu suojelemaan naisia ja heikompia, niin se on. Se on jumalan asettama järjestys. Tunnen olevani vain vapaampi ja onnellisempi kun saan keskittyä omaan tehtävääni


      • Antimusulmaani
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Meillä ei ainakaan tytöt rupea fyysisiin kontakteihin jos joku yrittää hyökätä kimppuun. Olen neuvonut että jos on epämääräisessä seurassa tai paikassa niin parasta lähteä pois. Asumme ihan turvallisella alueella. Mies on vahvempi joten hänet on luotu suojelemaan naisia ja heikompia, niin se on. Se on jumalan asettama järjestys. Tunnen olevani vain vapaampi ja onnellisempi kun saan keskittyä omaan tehtävääni

        Eli netissä riekkumiseen ja riehumiseen. Miten on lääkityksen laita, joitakin kuukausia sitten menit psykoosiin julkisista saunoista keskustellessa...


      • Naisenvapaus
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Eli netissä riekkumiseen ja riehumiseen. Miten on lääkityksen laita, joitakin kuukausia sitten menit psykoosiin julkisista saunoista keskustellessa...

        Ei vaan olla äiti ja vaimo. Olen ihan tyytyväinen siihen kun oon saanut viettää ne hetket lasteni kanssa vauvasta teiniksi asti. Kohta se aikuisuuskin lähestyy joten heille on pitänyt opettaa sitä varten oikeat arvot. Toivon tyttärienikin olevan tulevaisuudessa hyviä äitejä ja vaimoja ja poikien naistaansa suojelevia ja perheensä elättäviä aviomiehiä. Vaikka nainen kävisi töissä vastuu perheen elättämisestä jää miehelle. Nainen saa käyttää palkkansa mihin haluaa. Islam ei estä naista työskentelemästä jos se ei haittaa mitenkään hänen äitiyttään. Islam juurikin pyrkii täydellisyyteen.


      • Antimusulmaani
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Ei vaan olla äiti ja vaimo. Olen ihan tyytyväinen siihen kun oon saanut viettää ne hetket lasteni kanssa vauvasta teiniksi asti. Kohta se aikuisuuskin lähestyy joten heille on pitänyt opettaa sitä varten oikeat arvot. Toivon tyttärienikin olevan tulevaisuudessa hyviä äitejä ja vaimoja ja poikien naistaansa suojelevia ja perheensä elättäviä aviomiehiä. Vaikka nainen kävisi töissä vastuu perheen elättämisestä jää miehelle. Nainen saa käyttää palkkansa mihin haluaa. Islam ei estä naista työskentelemästä jos se ei haittaa mitenkään hänen äitiyttään. Islam juurikin pyrkii täydellisyyteen.

        Toivon tosiaan olet "vain" sekopäinen netissä riehuva trolli, sääliksi kävisi lapsia kun äitee olisi noin latvalaho tapaus.


      • Naisenvapaus
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Toivon tosiaan olet "vain" sekopäinen netissä riehuva trolli, sääliksi kävisi lapsia kun äitee olisi noin latvalaho tapaus.

        Millä lailla latva aho? Onko perinteisten perhearvojen opettamisessa jotain latva ahoa? Ne pitää perheen ja suhteen kasassa joten siksi on lasten tärkeää oppia ne. Varmaan itse olet olevinas joku supernainen tai pidät omaa naistasi sellaisena. Minusta tuo pohjoismaalainen tyttöjen kasvatus on sellaista että heidän pitäisi aina pärjätä kaikissa. Meillä on niin että tytöt tekee äidin kanssa kotityöt ja pojat isän kanssa sahaushommia, puiden hakkaamista ja auton renkaiden vaihtoa. Oppivat sitten nuo tavat avioliitossakin. Mitä virkaa sukupuolilla olisi jos naisten pitäisi tehdä ne miestenkin työt? Itse asiassa islam pitää naisen osaa parempana sillä nainen välttyy niiltä asetetuilta paineilta ja sylkykuppina olemiselta mitä uskonnollisessa johtajuudessa vaaditaan. Siksi mies on luotu siihen tehtävään. Jumala teki sen rakkaudesta kun säästi naisen tuolta osalta jota ei tule kestämään


      • Antimusulmaani
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Millä lailla latva aho? Onko perinteisten perhearvojen opettamisessa jotain latva ahoa? Ne pitää perheen ja suhteen kasassa joten siksi on lasten tärkeää oppia ne. Varmaan itse olet olevinas joku supernainen tai pidät omaa naistasi sellaisena. Minusta tuo pohjoismaalainen tyttöjen kasvatus on sellaista että heidän pitäisi aina pärjätä kaikissa. Meillä on niin että tytöt tekee äidin kanssa kotityöt ja pojat isän kanssa sahaushommia, puiden hakkaamista ja auton renkaiden vaihtoa. Oppivat sitten nuo tavat avioliitossakin. Mitä virkaa sukupuolilla olisi jos naisten pitäisi tehdä ne miestenkin työt? Itse asiassa islam pitää naisen osaa parempana sillä nainen välttyy niiltä asetetuilta paineilta ja sylkykuppina olemiselta mitä uskonnollisessa johtajuudessa vaaditaan. Siksi mies on luotu siihen tehtävään. Jumala teki sen rakkaudesta kun säästi naisen tuolta osalta jota ei tule kestämään

        Niin, multinikeillä trollailut, julkisista saunoista psykoosiin meno, persupoliitikkojen "näkeminen" palstalla, riehuminen thaipalstoilla ym. Yli vuosikymmenen ilmeisesti kestänyt tuo "itsehoito" sinulla täällä, Amalia.


      • Naisenvapaus
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Niin, multinikeillä trollailut, julkisista saunoista psykoosiin meno, persupoliitikkojen "näkeminen" palstalla, riehuminen thaipalstoilla ym. Yli vuosikymmenen ilmeisesti kestänyt tuo "itsehoito" sinulla täällä, Amalia.

        Millä vitun multinikeillä? Miksi mut aina yhdistetään johonkin sika amaliaan? Mä lähinnä kirjoittelen islam aiheusiin keskusteluihin tai ulkomaalaisia miehiä koskevissa keskusteluissa kehoitan naisia etsimään miehen ulkomailta koska ulkomailla naiset ovat sentään vielä prinsessoja. Varmaan tuo palstan nainen on itse ah niin itsenäinen että pärjää kaikessa eikä tarvitse miehen apua. On se suomalaisilla naisilla vaikeaa myöntää heikkoutensa. Minä taas haluan olla suhteessa se nainen. En ole sopeutunut suomalaiseen tasa arvoon jossa naisen pitää olla mies ja miehen nainen. Islam vapauttaa naiset olemaan naisia


      • Suomalaisenuhri
        Tähänonpyritty kirjoitti:

        En elä ympäristössä jossa hyökkäillään noin vain, musuja ei ole niin paljon heilumassa tässä. Sulla taitaa olla toisin kun tuo suojelu niin korostuu joka viestissä. Monet hennotkin naiset kyllä opettelevat itsepuolustusta, joka varmasti olisi kauhistus musu-ukolle. Roolini saan valita itse, Sinä et juuri muuta voisikaan kuin toteuttaa kivikautisten miesten naaraskäsitystä. Hauska että olet vähäiseen osaasi tyytyväinen.

        Minua on lähinnä suomalaiset uhkailleet, ei niinkään ulkomaalaiset saati muslimit. Suomalaisen miehen osalta olen saanut kokea kähmintää ja siitä kun suutuin niin heti tämä väitti sen olevan vain huumoria. Nämä samat miehet kuitenkin kokee oikeudekseen ahdistella muita naisia mutta heti ollaan ”JUMALAUTA” ja nyrkit pystyssä jos sen tekee ulkomaalainen.


      • sikapirjo_

        höpö höpö. kuka tuollaista laarditehdasta kähmisi.


      • Suomlaisenoikeuskähmiä
        sikapirjo_ kirjoitti:

        höpö höpö. kuka tuollaista laarditehdasta kähmisi.

        Hahhaahhaa, kauniitako saa kähmiä ja sehän on oikeutettua? Ja tietysti kauniin henki on arvokkaampi. No eipä nämä valkoiset ritarimme ole tulleet pelastamaan niitä suomalaisukkojen ahdistelimiksi joutuneita neitoja, olkoot sitten hentoja ja kauniita. Heti ollaan raivona jos ulkomaalainen ahdistelee ”heidän” naisiaan.


      • Naisenvapaus
        Suomlaisenoikeuskähmiä kirjoitti:

        Hahhaahhaa, kauniitako saa kähmiä ja sehän on oikeutettua? Ja tietysti kauniin henki on arvokkaampi. No eipä nämä valkoiset ritarimme ole tulleet pelastamaan niitä suomalaisukkojen ahdistelimiksi joutuneita neitoja, olkoot sitten hentoja ja kauniita. Heti ollaan raivona jos ulkomaalainen ahdistelee ”heidän” naisiaan.

        Nyt sattui sellainen pieni vahinko kun muslimi vaatimalla vaati polkea kakkoseen vaikka sanoin että minulla oli ripuli. Koska koraani sanoo että nainen ei voi kieltäytyä seksistä jos muslimia panettaa. Parin nyrkiniskun, ei kasvoihin, jälkeen se työntyi voimalla anaaliini. Voi sitä häpeän määrää kun perseestäni suorastaan suihkusi verensekaista ulostetta. Jotenkin sitä päätyi jopa kattoon asti. Muslimi jatkoi sen 15 sekuntia ennenkuin purkautui öristen minuun.
        Sitten toivuttuaan huomasi tapahtuneen ja oksensi selkääni.
        Voi sitä huutoa. Tyttärenikin heräsivr ölinään ja muslimi vaati että he pesisivät sotkun hänestä ja lähti heidän kanssaan suihkuun.
        Minä makasin siinä sängyllä perse pystyssä ja paska-veri-sperma geysir vaan purkaantui.
        Itkin hieman ja keräsin lakanat. Totesin että niitä ei puhtaaksi saa ja heitin ne alas parvekkerlta ja tuuli vei ne alakerran parvekkeelle.
        Tunsin itseni prinsessaksi.


      • thätshitspoisss
        Suomlaisenoikeuskähmiä kirjoitti:

        Hahhaahhaa, kauniitako saa kähmiä ja sehän on oikeutettua? Ja tietysti kauniin henki on arvokkaampi. No eipä nämä valkoiset ritarimme ole tulleet pelastamaan niitä suomalaisukkojen ahdistelimiksi joutuneita neitoja, olkoot sitten hentoja ja kauniita. Heti ollaan raivona jos ulkomaalainen ahdistelee ”heidän” naisiaan.

        Ei se oikeutettua ole mutta sinä Sika-amalia olet sekä henkisesti että fyysisesti vastenmielinen.

        Ei kukaan sinuun koske paljain sorkin saatika muilla ulokkeilla.


      • Antimusulmaani
        Suomlaisenoikeuskähmiä kirjoitti:

        Hahhaahhaa, kauniitako saa kähmiä ja sehän on oikeutettua? Ja tietysti kauniin henki on arvokkaampi. No eipä nämä valkoiset ritarimme ole tulleet pelastamaan niitä suomalaisukkojen ahdistelimiksi joutuneita neitoja, olkoot sitten hentoja ja kauniita. Heti ollaan raivona jos ulkomaalainen ahdistelee ”heidän” naisiaan.

        Taidat olla tämän kirjoittaja> voi voi kun ei tarvi kaivata, on kiintiö jo kotona....sillä välin sinä haaveilet kyllikkisi kera hahahahähähäääää


      • Kenestäpuhut
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Taidat olla tämän kirjoittaja> voi voi kun ei tarvi kaivata, on kiintiö jo kotona....sillä välin sinä haaveilet kyllikkisi kera hahahahähähäääää

        Missähän keskustelussa olen niin kirjoittanut? Kerro meillekin. Onhan tällä palstalla muitakin naisia.


      • Antimusulmaani
        Kenestäpuhut kirjoitti:

        Missähän keskustelussa olen niin kirjoittanut? Kerro meillekin. Onhan tällä palstalla muitakin naisia.

        On mutta vain yksi täysin latvakakkonen ainankin mitä tulee ulosantiin netissä. Kirjoitustapasikin sopii kyseiseen Amaliaan hyvin.

        Taisi osua ja upota?


      • Suomalainenmiesoksettaa
        Antimusulmaani kirjoitti:

        On mutta vain yksi täysin latvakakkonen ainankin mitä tulee ulosantiin netissä. Kirjoitustapasikin sopii kyseiseen Amaliaan hyvin.

        Taisi osua ja upota?

        En tunne enkä tiedä amaliaa. varmaan joku ihan vanha nimimerkki joka palstalla kirjoittelee. On muillakin naisilla kokemuksia muslimimiehistä. Ainakin sentään ovat tulleet järkiinsä toisin kuin tämän palstan suomalaisnainen joka on ihan suomiukkonsa lumoissa ja joutuu tälle vain alistumaan. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa kun ovat niin paskoja


      • Miehenvelvollisuus
        sikapirjo_ kirjoitti:

        höpö höpö. kuka tuollaista laarditehdasta kähmisi.

        Niin, eihän suomalainen mies ikinä raiskaa ja ahdistele. Pitää laittaa sanan suomalainen tilalle ulkomaalainen niin johan olisit riemuissaisi. Mua ahdisteltiin julkisella paikalla ja huusin siellä kovaan ääneen apua, tulkaa auttamaan. Rimpuilin ja onnistuin pääsemään pakoon. Juoksin äkkiä pois . Tämän jälkeen oon kulkenut vain mieheni seurassa vaikkei mitään vaaraa olisi. Miehenikin ihmettelee suomalaisukkojen nössöilyä ja sitä etteivät suojele naisiaan koska ah ovat niin itsenäisiä etteivät tarvitse miestä.miesten pitäisi rientää apuun jos huomaavat naisen olevan pulassa.


      • Miehenvelvollisuus
        Miehenvelvollisuus kirjoitti:

        Niin, eihän suomalainen mies ikinä raiskaa ja ahdistele. Pitää laittaa sanan suomalainen tilalle ulkomaalainen niin johan olisit riemuissaisi. Mua ahdisteltiin julkisella paikalla ja huusin siellä kovaan ääneen apua, tulkaa auttamaan. Rimpuilin ja onnistuin pääsemään pakoon. Juoksin äkkiä pois . Tämän jälkeen oon kulkenut vain mieheni seurassa vaikkei mitään vaaraa olisi. Miehenikin ihmettelee suomalaisukkojen nössöilyä ja sitä etteivät suojele naisiaan koska ah ovat niin itsenäisiä etteivät tarvitse miestä.miesten pitäisi rientää apuun jos huomaavat naisen olevan pulassa.

        Joo ja miespuoliset tuttavani naureskelivat kun kerroin rimpuilleeni ja siitä että tekijä oli suomalainen. Ihmettelivät ettenkö osaa puolustaa itseäni. Tähän on tultu. Me naiset olemme heikkoja ja pienempiä joten on miesten velvollisuus suojella ja auttaa naisia. Ulkomailla on sentään vielä miehiä jotka eivät katsoisi kun nainen huutaa apua vaan ryhtyy tositoimiin. Varmaan tällä palstan naisellakin on samanlainen suomalaisukko miehenään. Säälin sua kun sä joudut puolustamaan itseäsi ja ottamaan riskin.


      • Raaka_-_Watson
        Miehenvelvollisuus kirjoitti:

        Joo ja miespuoliset tuttavani naureskelivat kun kerroin rimpuilleeni ja siitä että tekijä oli suomalainen. Ihmettelivät ettenkö osaa puolustaa itseäni. Tähän on tultu. Me naiset olemme heikkoja ja pienempiä joten on miesten velvollisuus suojella ja auttaa naisia. Ulkomailla on sentään vielä miehiä jotka eivät katsoisi kun nainen huutaa apua vaan ryhtyy tositoimiin. Varmaan tällä palstan naisellakin on samanlainen suomalaisukko miehenään. Säälin sua kun sä joudut puolustamaan itseäsi ja ottamaan riskin.

        Kyllä se on useinmiten muslimi mitä jopa lapset saavat pelätä jopa henkensä edestä


      • Miehenvelvollisuus
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Kyllä se on useinmiten muslimi mitä jopa lapset saavat pelätä jopa henkensä edestä

        Suomalaista ei siis tarvitse pelätä jos tämä ahdistelee tai raiskaa? Mä olin ihan peloissani kun se suomalaisukko otti musta kovin ottein kiinni. Miespuoliset tutut kehoitti mua menemään itsepuolustuskurssille ja naureskelivat kuinka avuton mä oon kun tarvitsen muka aina miehen apua. Aika munatonta touhua heiltä. Omalle miehelleni ei tulisi kuuloonkaan että alkaisin ottamaan riskin jos joku yrittää käydä päälleni tai uhkaa väkivalloin.


      • Raaka_-_Watson
        Miehenvelvollisuus kirjoitti:

        Suomalaista ei siis tarvitse pelätä jos tämä ahdistelee tai raiskaa? Mä olin ihan peloissani kun se suomalaisukko otti musta kovin ottein kiinni. Miespuoliset tutut kehoitti mua menemään itsepuolustuskurssille ja naureskelivat kuinka avuton mä oon kun tarvitsen muka aina miehen apua. Aika munatonta touhua heiltä. Omalle miehelleni ei tulisi kuuloonkaan että alkaisin ottamaan riskin jos joku yrittää käydä päälleni tai uhkaa väkivalloin.

        Lähinnä pointti on se että todennäköisyys tulla raiskatuksi muslimin toimesta on monisatakertainen. Siksi viranomaiset eivät uskalla julkistaa tilastoja.
        Mitä tulee sinun tapaukseesi niin olisi kiva tietää mitä olet tehnyt menettääksesi miesten kunnioituksen.


      • Miehenvelvollisuus
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Lähinnä pointti on se että todennäköisyys tulla raiskatuksi muslimin toimesta on monisatakertainen. Siksi viranomaiset eivät uskalla julkistaa tilastoja.
        Mitä tulee sinun tapaukseesi niin olisi kiva tietää mitä olet tehnyt menettääksesi miesten kunnioituksen.

        Olin ihan normaalisti kyseisellä paikalla jossa muhun käytiin käsiksi ja ahdisteltiin. Tällöin rupesin huutamaan kovaan ääneen mitä ihmettä sä oikein oot tekemässä. Sano vielä että oma vika. Kyllä ihan muiltakin miehiltä sain kuulla että olenko oikeesti noin avuton kun en osaa pitää puoliani. Samat valkoritarit rupeavat kuitenkin raivoamaan kun ulkomaalainen tekee samaa mutta suomalaisen tekemänä se onkin vain läppää ja kohteliaisuutta. En tiedä sitten mikä tekee musta niin avuttoman kun sellaiseksi on sanottu. Varmaan juuri sillä perusteella kun otan aina miehen turvaksi ja mies aina vie autolla. Parempihan sekin kuin välinpitämättömyys. Miesten pitää olla niitä sankareita


      • Raaka_-_Watson
        Miehenvelvollisuus kirjoitti:

        Olin ihan normaalisti kyseisellä paikalla jossa muhun käytiin käsiksi ja ahdisteltiin. Tällöin rupesin huutamaan kovaan ääneen mitä ihmettä sä oikein oot tekemässä. Sano vielä että oma vika. Kyllä ihan muiltakin miehiltä sain kuulla että olenko oikeesti noin avuton kun en osaa pitää puoliani. Samat valkoritarit rupeavat kuitenkin raivoamaan kun ulkomaalainen tekee samaa mutta suomalaisen tekemänä se onkin vain läppää ja kohteliaisuutta. En tiedä sitten mikä tekee musta niin avuttoman kun sellaiseksi on sanottu. Varmaan juuri sillä perusteella kun otan aina miehen turvaksi ja mies aina vie autolla. Parempihan sekin kuin välinpitämättömyys. Miesten pitää olla niitä sankareita

        Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut aikaa tai mielenkiintoa hyysätä naisia. Jokapäiväiset askareet kuten työmatkat ja kaupassakäynnit tulee sujua ihan ilman minua.
        Muutenkin naisen on hyvä pukeutua ja käyttäytyä vähemmän provosoivasti.
        Tottakai saat epätoivottua huomiota jos pukeudut kuin Babylonin huora ja käytyäydyt kuin sellainen.
        Mutta eiköhän se muslimi ole jo sinusta piessyt moiset ongelmat pois


      • Suomiukontekopyhyyttä
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut aikaa tai mielenkiintoa hyysätä naisia. Jokapäiväiset askareet kuten työmatkat ja kaupassakäynnit tulee sujua ihan ilman minua.
        Muutenkin naisen on hyvä pukeutua ja käyttäytyä vähemmän provosoivasti.
        Tottakai saat epätoivottua huomiota jos pukeudut kuin Babylonin huora ja käytyäydyt kuin sellainen.
        Mutta eiköhän se muslimi ole jo sinusta piessyt moiset ongelmat pois

        Et sanoisi samaa jos ulkomaalainen raiskaisi. Tällöin syyttäisit sitä raiskaajaa, et naista vaikka olisikin pukeutunut kuin Babylonin huora ja käyttäytynyt niin. Suomalaisukkojen tekopyhyyttä. Niinhän joissain arabimaissakin nainen saa prinsessan kohtelun jos on peitettynä mutta jos bikinit päällä kertoo joutuneensa ahdistelluksi niin nauretaan. Näin siis Turkissa.


      • Raaka_-_Watson
        Suomiukontekopyhyyttä kirjoitti:

        Et sanoisi samaa jos ulkomaalainen raiskaisi. Tällöin syyttäisit sitä raiskaajaa, et naista vaikka olisikin pukeutunut kuin Babylonin huora ja käyttäytynyt niin. Suomalaisukkojen tekopyhyyttä. Niinhän joissain arabimaissakin nainen saa prinsessan kohtelun jos on peitettynä mutta jos bikinit päällä kertoo joutuneensa ahdistelluksi niin nauretaan. Näin siis Turkissa.

        Oletus on se että muslimit raiskaa. Siksi älykkäät naiset pysyvät niistä kaukana.
        Sinä olet portto joka on sekaantunut kaikkein alhaisimpiin otuksiin kuten muslimeihin joten mielipiteelläsi ei ole mitään arvoa


      • Avaasilmäsi
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Oletus on se että muslimit raiskaa. Siksi älykkäät naiset pysyvät niistä kaukana.
        Sinä olet portto joka on sekaantunut kaikkein alhaisimpiin otuksiin kuten muslimeihin joten mielipiteelläsi ei ole mitään arvoa

        Nyt voisi tämän suomiukkonsa aivopesemä nainenkin osallistua tähän keskusteluun ja nähdä suomiukkojen pimeät puolet. SUomiukon mielestä on naisen vika jos suomiukko ahdistelee tai raiskaa mutta jos saman tekee ulkomaalainen niin se vika on silloin tekijässä. Tällaista sitten katsot sormien läpi.


      • Raaka_-_Watson
        Avaasilmäsi kirjoitti:

        Nyt voisi tämän suomiukkonsa aivopesemä nainenkin osallistua tähän keskusteluun ja nähdä suomiukkojen pimeät puolet. SUomiukon mielestä on naisen vika jos suomiukko ahdistelee tai raiskaa mutta jos saman tekee ulkomaalainen niin se vika on silloin tekijässä. Tällaista sitten katsot sormien läpi.

        Missä olen sanonut että raiskaaminen kenenkään toimesta olisi hyväksyttävää?
        Ei ole.
        Mutta todennäköisyys tulla muslimien ahdistelemaksi ja/tai raiskaamaksi on moninkertainenen verrattuna todennäköisyyteen tulla suomalaisen raiskaamaksi.
        Hälyttävää tästä tekee se että muslimeja toistaiseksi on vähän mikä tarkoittaa että käytännössä jokainen muslimi raiskaa.


    • ewrwererer

      huomasitko samalla olikko pilluamputaatiota tehty eli oliko ns pommi räjähtynyt housuissa

    • timantti_ja_prinsessa

      Suomiukko nössö. Islamissa mies sentään tekee naiselleen voileivän!

      • Näinkösemeni

        Sillä voileivällä sitten pitää elää. Muuta ei saa. Mies hoitaa kauppakassit.


      • kuningatar_ja_timantti
        Näinkösemeni kirjoitti:

        Sillä voileivällä sitten pitää elää. Muuta ei saa. Mies hoitaa kauppakassit.

        Joo, varsinkin niiden tyhjentämisen. Akka voi viedä roskat sitten ulos.


      • käytöstavat
        kuningatar_ja_timantti kirjoitti:

        Joo, varsinkin niiden tyhjentämisen. Akka voi viedä roskat sitten ulos.

        Hahhhahaha, sähän sen tiedätkin. Silkkaa katkeruutta. Kun musliminainen on kotona niin hän kuningatar joka määrää huushollin säännöt. Hän hemmottelee miestäänsä hyvällä ruoalla. Kun muslimimies astuu ovesta ulos hän on kuningas, joka avaa naiselleen oven, kantaa kauppakassit ja ojentaa käden kun nainen nousee tuolilta tai autosta. Siinä olisi juopoilla suomalaisilla miehilläkin opeteltavaa. Suomalaiset miehet kiroilee ja tappelee kuin merimiehet sekä juopottelevat. Arabiemiehillä on sentään herrasmies säännöt hallussa


      • Naisenvapaus
        käytöstavat kirjoitti:

        Hahhhahaha, sähän sen tiedätkin. Silkkaa katkeruutta. Kun musliminainen on kotona niin hän kuningatar joka määrää huushollin säännöt. Hän hemmottelee miestäänsä hyvällä ruoalla. Kun muslimimies astuu ovesta ulos hän on kuningas, joka avaa naiselleen oven, kantaa kauppakassit ja ojentaa käden kun nainen nousee tuolilta tai autosta. Siinä olisi juopoilla suomalaisilla miehilläkin opeteltavaa. Suomalaiset miehet kiroilee ja tappelee kuin merimiehet sekä juopottelevat. Arabiemiehillä on sentään herrasmies säännöt hallussa

        Hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka muslimit suojelee prinsessa ja kuningatar hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka muslimit


    • KuoliaaksiPeloteltu

      Kiertäkää kaukaa arabit ja muslimit. kiertäkää kaukaa.

    • Jukka-joensuusta

      Asiaa ei voi relevantisti tarkastella yksityisellä tasolla. On olemassa musliminaisia jotka elävät hyvin vapaasti ja länsimaisesti ja sitten naisia jotka todella ovat suljettu kodin vankilaan tekemään lapsia.
      Muslimeja on Maailmassa lähes 2 miljardia, mutta jotain yleistyksiä naisten asemasta muslimiyhteisöissä voidaan tehdä. Asema on ahtaampi ja rajoitetumpi kuin kantaeuroopplaisilla naisilla. On myös huomattva että vielä 45 vuotta sitten monien muslimimaiden mm. Afganistanen tai Irakin naiset olivat länsimaalaisempia kuin mykyään! Jopa huivien tai kaapujen käyttäminen oli kaupugeissa harvinasta. https://dangerousminds.net/comments/it_didnt_always_suck_to_be_a_woman_in_afghanistan. Iranin suuri vallankumous muutti tilanteen.
      Pitkään Euroopassa asuneet tai täällä syntyneet muslimit ovat jonkin verran maallistuneet, mutta uudet tulijat viime vuosina ovat selvästi muuttaneet aatetta konservatiivisempaan suuntaan. Muslimit eivät maallistu, mutta Eurooppa islamisoituu.
      Verrattuna väestömääriin on edelleen erittäin harvinaista myös Euroopassa että ei-muslimi mies voisi vapaasti seurustella musliminaisen kanssa. Lähes kaikissa arabimaissa tämä on myös kriminalisoitu ja rangaistukset ovat kovia.
      Koraanin oppiin vedoten muslimies voi pitää jalkavaimona ei-muslimia.
      Tarkoitus on siis suojella naisen pysymistä oman uskonnon ja heimon parissa.

      Onko muslimimaat takapajuisia vai ei, noin yleisesti? Yksi tapa lähestyä on tutkia miten paljon eri maissa harjoitetaan naisten ympärileikkusta ( vaikka tapa periytyykin jo ajalta ennen Muhamedia, sen yleisyys korreloi muslimiasutuksen kanssa). Kuinka monelta "tukka hulmuten"- "omenalta haisten" naiselta on leikelty alapäätä eri maissa?
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_sukupuolielinten_silpominen#/media/File:FGM_in_Africa.svg

      Itse suosittelen että sekä valkoiset että yleensä välirotua edustavat muslimit ( arabit, persialaiset, afgaanit jne..) seurustelisivat ja tekisivät lapsia vain oman viiteryhmän edustajien kanssa.
      Mulimimiehet mm. Arabit ovat yleensä äidinpoikia, lellittyjä ja väkivaltaisia narsisteja joiden kanssa arkipäivän elämä on painajaista länsimaiselle naisella jos ovat sellaiseen haksahtaneet. Väkivalta ja vääristynyt muslimimiesten"kunnia" on syynä siihen että nykyisin turvakodit ovat täynnä mamunaisia.
      https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/79758-valtaosa-maahanmuuttajanaisista-vakivallan-uhreja-jopa-90-prosenttia-uhreja

      Noissa eräissä jutuissa kehutiin muliminaisten hiuksia. Mitä tarkoittaa se että suomalaisilla ( ja muilla pohjoismaalaisilla) on "ohuet" hiukset? Todellisuudessa vaalea hius todella on ohuempi kuin musta, mutta vaalaehiuksisilla on hiuksia päässä hurjasti enemmän kuin muun värisen kuontalon omistajilla.
      " Hiusten määrään vaikuttaa myös niiden väri: vaaleahiuksisilla on keskimäärin 150 000 hiusta, mustahiuksisilla 110 000, ruskeahiuksisilla 100 000 ja punahiuksisilla 75 000.[3][12]"
      -https://fi.wikipedia.org/wiki/Hiukset-

      • Etteivainolisitoisin

        ”Mulimimiehet mm. Arabit ovat yleensä äidinpoikia, lellittyjä ja väkivaltaisia narsisteja joiden kanssa arkipäivän elämä on painajaista länsimaiselle naisella jos ovat sellaiseen haksahtaneet. ”

        Lähinnä suomalaisukoista löytyy nuita äidinpoikia, joiden jälkeen vaimo on sitten miehen äiti, juoppoja, nössöjä tai machoilijoita. Ei ykskään arabinainen haluaisi tämän takia suomalaisukkoa.


      • suomiakkaosaajavoi
        Etteivainolisitoisin kirjoitti:

        ”Mulimimiehet mm. Arabit ovat yleensä äidinpoikia, lellittyjä ja väkivaltaisia narsisteja joiden kanssa arkipäivän elämä on painajaista länsimaiselle naisella jos ovat sellaiseen haksahtaneet. ”

        Lähinnä suomalaisukoista löytyy nuita äidinpoikia, joiden jälkeen vaimo on sitten miehen äiti, juoppoja, nössöjä tai machoilijoita. Ei ykskään arabinainen haluaisi tämän takia suomalaisukkoa.

        yhy yhy yhy


      • Mitävälii
        Etteivainolisitoisin kirjoitti:

        ”Mulimimiehet mm. Arabit ovat yleensä äidinpoikia, lellittyjä ja väkivaltaisia narsisteja joiden kanssa arkipäivän elämä on painajaista länsimaiselle naisella jos ovat sellaiseen haksahtaneet. ”

        Lähinnä suomalaisukoista löytyy nuita äidinpoikia, joiden jälkeen vaimo on sitten miehen äiti, juoppoja, nössöjä tai machoilijoita. Ei ykskään arabinainen haluaisi tämän takia suomalaisukkoa.

        Hahaa niin moni haluaisi että pitää ihan antaa väärää informaatiota. Jos vain saisi. Mutta kun ilman holhottavaa akkaa muslimimies ei ole mitään, ihan nolla, niin on pidettävä naiset säkissä. Suomiukon kanssa nainen on vapaa, vaikka ukko olisikin millainen.


      • Hyyhh

        Se alapää ei taatusti haise omenalle. Arpikudosta ja monen vaatekerran alla lämpimässä.


      • Naisenvapaus
        Mitävälii kirjoitti:

        Hahaa niin moni haluaisi että pitää ihan antaa väärää informaatiota. Jos vain saisi. Mutta kun ilman holhottavaa akkaa muslimimies ei ole mitään, ihan nolla, niin on pidettävä naiset säkissä. Suomiukon kanssa nainen on vapaa, vaikka ukko olisikin millainen.

        Arabimies on sentään todellinen herrasmies. Lähimmän vastaanottokeskuksen asukkaatkin ovat avanneet mulle oven, antaneet mennä jonon ohitse kaupassa ja tulleet kantoavuksi, he kantoivat raskaat kauppakassit kotiovelle saakka. Vain ulkomaalaisen käsissä ja ulkomailla naiset ovat edelleen niitä prinsessoja. Suomalainen mies on ihan paska kun ei tee noin. Meidän perheessäkin tytöistä kasvatetaan prinsessoja kuten muissakin muslimiperheissä. Sääliksi käy suomalaistyttöjä joiden pitäisi aina pärjätä kaikessa ilman miehen apua. Tunnen itseni paljon vapaammaksi ja onnelliseksi roolissani.


    • KylläSeSiitä

      Taitaa olla suhteen tiellä naisen veljet ja vanhemmat vaikka nainen itse haluaisi suhteen.
      Älä kuitenkaan luovuta,meitä kun kannustetaan monikulttuurisuuteen.
      Tsemppiä!

    • YksinäisiäOvat

      Aika moni Lähi-idästä suomeen tulleen naisen mies on kuollut ja monelle myös omat vanhemmat ovat kuolleet.
      Suurin osa näistä on myös nuorena avioliittoon solmineita vanhemman miehen kanssa ja lapsia saaneet. Mies on joko kuollut sodassa tai vanhuuteen.
      Aika isot ikäerot myös naisen ja miehen välillä.

    • Muna.2.5.cm

      Miksi arabialainen rotunainen ottaisi pienimunaisen suomalaismongoolipersunatsiätmin?

      • Raaka_-_Watson

        Olen pahoillani puolestasi, vakavan ruumiin epämuodostuman lisäksi sinulla on henkisiä ja älyllisiä ongelmia.
        Niin se elämä lyö toisia. Koita kestää.


      • Jospaeiväthalua

        Miksi arabinainen ottaisi sellaisen nössön tai juopon kuin suomalainen mies? Arabinainen vaatii että mies elättää perheen, puolustaa perhettään ja on perheenpää.. siihen suomalainen mies ei juovuksissaan kykene ja uskonnon hylkääminenkin on aiheuttanut tämän. Arabinaiset eivät juo alkoholia kuten miehetkään niin miten hän voisi olla suomalaisen miehen kanssa joka on ihan täysin juoppo. Alkoholi on kuelletty islamissa mikä on hyväkin juttu. Nykyään monet suomalaiset nuoret ryyppää päättäjäisten kunniaksi eikä vanhemmat välitä. Naisen pitäisi olla niin super että pärjäisi. Arabinainen ei suostuisi hakkaamaan puita tai poliisin ammattiin kuten naiset suomessa. En itsekään ymmärrä miksi joku nainen haluaisi olla poliisi tai automekaanikko, nehän on vaarallisia ja raskaita töitä.


      • Raaka_-_Watson
        Jospaeiväthalua kirjoitti:

        Miksi arabinainen ottaisi sellaisen nössön tai juopon kuin suomalainen mies? Arabinainen vaatii että mies elättää perheen, puolustaa perhettään ja on perheenpää.. siihen suomalainen mies ei juovuksissaan kykene ja uskonnon hylkääminenkin on aiheuttanut tämän. Arabinaiset eivät juo alkoholia kuten miehetkään niin miten hän voisi olla suomalaisen miehen kanssa joka on ihan täysin juoppo. Alkoholi on kuelletty islamissa mikä on hyväkin juttu. Nykyään monet suomalaiset nuoret ryyppää päättäjäisten kunniaksi eikä vanhemmat välitä. Naisen pitäisi olla niin super että pärjäisi. Arabinainen ei suostuisi hakkaamaan puita tai poliisin ammattiin kuten naiset suomessa. En itsekään ymmärrä miksi joku nainen haluaisi olla poliisi tai automekaanikko, nehän on vaarallisia ja raskaita töitä.

        Emme mekään ymmärrä miksi joku haluaisi olla prostituoitu ja silti sinä olet


      • Vaiolensellainen
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Emme mekään ymmärrä miksi joku haluaisi olla prostituoitu ja silti sinä olet

        Hahahhahaa, vai prostituoitu? En myy seksipalveluja ja ota niistä vastaan rahaa.


      • Niinmiksi
        Jospaeiväthalua kirjoitti:

        Miksi arabinainen ottaisi sellaisen nössön tai juopon kuin suomalainen mies? Arabinainen vaatii että mies elättää perheen, puolustaa perhettään ja on perheenpää.. siihen suomalainen mies ei juovuksissaan kykene ja uskonnon hylkääminenkin on aiheuttanut tämän. Arabinaiset eivät juo alkoholia kuten miehetkään niin miten hän voisi olla suomalaisen miehen kanssa joka on ihan täysin juoppo. Alkoholi on kuelletty islamissa mikä on hyväkin juttu. Nykyään monet suomalaiset nuoret ryyppää päättäjäisten kunniaksi eikä vanhemmat välitä. Naisen pitäisi olla niin super että pärjäisi. Arabinainen ei suostuisi hakkaamaan puita tai poliisin ammattiin kuten naiset suomessa. En itsekään ymmärrä miksi joku nainen haluaisi olla poliisi tai automekaanikko, nehän on vaarallisia ja raskaita töitä.

        Täällä mies pystyy elättämään vain sossun rahoilla. Tai sinä miestä. Kantiksien sekä pitää että naiset haluaa tehdä itse töitä. Jos arabinaiset ette sitä ymmärrä ettekä halua tehdä töitä, menkää sinne arabimaihin elätettäväksi. Miksi täällä pyöritte suomijuoppoja mollaamassa.


      • Isolleisoa

        Arabinainen on itsessään atn.


      • Raaka_-_Watson
        Vaiolensellainen kirjoitti:

        Hahahhahaa, vai prostituoitu? En myy seksipalveluja ja ota niistä vastaan rahaa.

        No juttujesi perusteella kyllä


      • Naisenvapaus
        Niinmiksi kirjoitti:

        Täällä mies pystyy elättämään vain sossun rahoilla. Tai sinä miestä. Kantiksien sekä pitää että naiset haluaa tehdä itse töitä. Jos arabinaiset ette sitä ymmärrä ettekä halua tehdä töitä, menkää sinne arabimaihin elätettäväksi. Miksi täällä pyöritte suomijuoppoja mollaamassa.

        EN Ole arabinainen vaan ihan kantasuomalainen nainen joka on kääntynyt islamiin. Tunnen arabinaisia ja olen kysynyt heidän mielipidettä suomalaisiata miehistä ja haluaisivatko he suhteeseen suomalaisen miehen kanssa. He kokevat arabimiehet miehekkäämpinä kuin suomiukot. Arabinaiselle ei tulisi kuullonkaan että mies hoitaisi lapsia, sisustaisi tai laittaisi ruokaa vaan arabinainen on talon kuningatar. He ovat onnellisia kun saavat olla naisia eikä heille aseteta paineita pärjäämisessä ja menestymisessä


      • Raaka_-_Watson
        Naisenvapaus kirjoitti:

        EN Ole arabinainen vaan ihan kantasuomalainen nainen joka on kääntynyt islamiin. Tunnen arabinaisia ja olen kysynyt heidän mielipidettä suomalaisiata miehistä ja haluaisivatko he suhteeseen suomalaisen miehen kanssa. He kokevat arabimiehet miehekkäämpinä kuin suomiukot. Arabinaiselle ei tulisi kuullonkaan että mies hoitaisi lapsia, sisustaisi tai laittaisi ruokaa vaan arabinainen on talon kuningatar. He ovat onnellisia kun saavat olla naisia eikä heille aseteta paineita pärjäämisessä ja menestymisessä

        Siis olet muslimien patja, sillä eikös pedofiiliprofeetta todennut että nainen saastaisena olentona (kuukautiset) eivät voi olla muslimeja.
        Paljon pitää olla kusta päässä jos muslimien patjaksi ryhtyy


      • Kunhanlisääntyy
        Jospaeiväthalua kirjoitti:

        Miksi arabinainen ottaisi sellaisen nössön tai juopon kuin suomalainen mies? Arabinainen vaatii että mies elättää perheen, puolustaa perhettään ja on perheenpää.. siihen suomalainen mies ei juovuksissaan kykene ja uskonnon hylkääminenkin on aiheuttanut tämän. Arabinaiset eivät juo alkoholia kuten miehetkään niin miten hän voisi olla suomalaisen miehen kanssa joka on ihan täysin juoppo. Alkoholi on kuelletty islamissa mikä on hyväkin juttu. Nykyään monet suomalaiset nuoret ryyppää päättäjäisten kunniaksi eikä vanhemmat välitä. Naisen pitäisi olla niin super että pärjäisi. Arabinainen ei suostuisi hakkaamaan puita tai poliisin ammattiin kuten naiset suomessa. En itsekään ymmärrä miksi joku nainen haluaisi olla poliisi tai automekaanikko, nehän on vaarallisia ja raskaita töitä.

        Sillä lailla. Luuseriainesta. Ehkä suomiukot ei sallineet käännynnäisen piiloutua kaapuun nauttimaan naiseudestaan veronmaksajien rahoilla. Siitäkö kauna. Eikä arabinaiset tiedä suomiukoista eikä akoista yhtään mitään vaan ovat mususaarnaajien armoilla.


      • Mitessesilleen
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Siis olet muslimien patja, sillä eikös pedofiiliprofeetta todennut että nainen saastaisena olentona (kuukautiset) eivät voi olla muslimeja.
        Paljon pitää olla kusta päässä jos muslimien patjaksi ryhtyy

        Suomessa taitaa lähinnä lestat pitää naisia saastaisina ja synnytyskoneina. Myös lapsiakin käytetään hyväksi. On niin ihmeellistä kuinka suomalaiset ovat pelkäävinään pedofiiliuskontoa mutta sitten äänestetään lestadiolainen ja katolilainen hallitukseen.


      • Raaka_-_Watson
        Mitessesilleen kirjoitti:

        Suomessa taitaa lähinnä lestat pitää naisia saastaisina ja synnytyskoneina. Myös lapsiakin käytetään hyväksi. On niin ihmeellistä kuinka suomalaiset ovat pelkäävinään pedofiiliuskontoa mutta sitten äänestetään lestadiolainen ja katolilainen hallitukseen.

        Se nyt vaan on niin että vain islamin mukaan on suorastaan pyrittävä panemaan pikkutyttöjä ja -poikia.
        Uitti se Muhammed mulkkuaan 9 vuotiaassa pikkutytössä ollessaan miltei viiskymppinen.
        Mitä tulee lestoihin ja katolilaisiin niin muslimeihin verrattuna ovat täysiä amatöörejä.


    • Valmistaeitule

      No, kellä on tuhon siemenet heitellä?

    • dfdffdf

      ai että muslimit ei juo eikö melkein jokaisessa kuulustellupöytäkirjan otteessa ne ole kännissä kun raiskaavat joukolla persreikään suomi lapsia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe