Muslimi ei lyö lujaa

Sofi K

Muslimi ei lyö pääsääntöisesti lujaa vaimoaan, vain ojennusmielessä näpäyttää. Muslimimien väkivaltaisuus on yliarvostettua. Muslimi miehen tarkoitus on vain näyttää paikka vaimolleen, ei pahoinpidellä.

Toisin kuin suomalainen mies, muslimi antaa lyöntinsä anteeksi itselleen. Suomalainen mies turhanpäiten katuu lyöntiään.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8657302

54

2383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luigi Luikkinen

      tuskinpa...muutenko olisivat väkivaltatilastoissa johtotähtinä.

      • ffgfg

        "muutenko olisivat väkivaltatilastoissa johtotähtinä. "

        Riippuu mihin vertaa. Jos vertaa Länsi-Eurooppaan, on vastaus kyllä. jos vertaa Itä-Eurooppaan, on vastaus ei. Ja jos verrataan koko maailmaan, on vastaus ei. Jossain keskikastissa ollaan globaalisti ajatellen.


    • ´´´´´´

      "Toisin kuin suomalainen mies, muslimi antaa lyöntinsä anteeksi itselleen. Suomalainen mies turhanpäiten katuu lyöntiään."

      Tuohan on erinomaista filosofiaa.Arvostus muslimeja kohtaan nousi pari pykälää;)

      • Jhpts

        JOO 🐫


    • ei selityksiä

      Miltähän se tuntuisi noista rääpäleistä musuäijistä, jotka "vain läpsii" naisiaan, kun tulisikin miesten mies ja vetäisi kukkakeppiä kunnolla turpaan. Ettei tarvitsisi enää "vain läpsiä" heikompaa osapuolta.

    • tareiz

      Ei lyö kovaa mut, läpsii naamalle jos käyttäydyn huonosti mitä tapahtuu tosi harvoin...

      • egy

        Jo on vallan outoa, meilla ei ainakaan minkaanlaista lapsimista tai muuta pakkokeinoa kayteta parisuhteessa, mieheni egypt, kyllakin kristitty..


      • nainen 27...

        J******* että olette sairaita. Juuri tuollaisia naisia ne metsästää kun ei parempia saa! Kaikki itseäänkunnioittavat omanarvontuntoiset naiset pysyy kaukana noista pikkupojista, mitä 99% ulkomaisista "miehistä" on...


      • musuvaarasta
        nainen 27... kirjoitti:

        J******* että olette sairaita. Juuri tuollaisia naisia ne metsästää kun ei parempia saa! Kaikki itseäänkunnioittavat omanarvontuntoiset naiset pysyy kaukana noista pikkupojista, mitä 99% ulkomaisista "miehistä" on...

        Eniten tässä huolestuttaa elämää kokemattomat ja pelkkiin kauniisiin sanoihin ja rihkamahelyihin uskovat nuoret naiset. Kunpa vaan tytöt muistaisivat pitää kaveruutta noiden kanssa, ei muuta. Mutta uskotaan kaikki valheet "sedän menestyvästä pizzeriasta" (joka menee taas konkkaan kahden vuoden päästä), elämästä ikuisen auringon alla jne jne...Ja kohta ollaankin jo paksuna monen naisen huijarille !


      • senkka nenästä

        Ja sehän on sulle ihan oikein. Muistatpa käyttäytyä paremmin.


      • kalexis
        musuvaarasta kirjoitti:

        Eniten tässä huolestuttaa elämää kokemattomat ja pelkkiin kauniisiin sanoihin ja rihkamahelyihin uskovat nuoret naiset. Kunpa vaan tytöt muistaisivat pitää kaveruutta noiden kanssa, ei muuta. Mutta uskotaan kaikki valheet "sedän menestyvästä pizzeriasta" (joka menee taas konkkaan kahden vuoden päästä), elämästä ikuisen auringon alla jne jne...Ja kohta ollaankin jo paksuna monen naisen huijarille !

        "Nii, mutt ko ne o niin ihaniiii..." Eli saavat horot sitä mitä kerjäävät!


      • Käytöstavat
        kalexis kirjoitti:

        "Nii, mutt ko ne o niin ihaniiii..." Eli saavat horot sitä mitä kerjäävät!

        Paljon ihanempia kuin viinaanmenevä suomiukko. Muslimimiehen seurassa nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi sillä muslimimiehillä on herrasmiessäännöt hallussa. Todella oksettavaa että haukut naisia horoiksi. Siksi se ajaa naiset tiehensä


      • Sikabella
        Käytöstavat kirjoitti:

        Paljon ihanempia kuin viinaanmenevä suomiukko. Muslimimiehen seurassa nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi sillä muslimimiehillä on herrasmiessäännöt hallussa. Todella oksettavaa että haukut naisia horoiksi. Siksi se ajaa naiset tiehensä

        Hihii muslimit suojelee prinsessa ja kuningatar pissa kakka muslimit suojelee prinsessa ja kuningatar hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka muslimit


      • mieshän.minä
        Käytöstavat kirjoitti:

        Paljon ihanempia kuin viinaanmenevä suomiukko. Muslimimiehen seurassa nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi sillä muslimimiehillä on herrasmiessäännöt hallussa. Todella oksettavaa että haukut naisia horoiksi. Siksi se ajaa naiset tiehensä

        Herrasmiessäännöt?
        Jaahas, mulla on herrasmiesmäisyydestä ihan erilainen käsitys kuin naisten komentelu.
        Enkä nyt tietenkään kehu myöskään väkivaltaisia suomi-ukkojakaan.
        Ero on vaan siinä, että suomi-ukon väkivaltaisuutta ei kukaan hyväksy, mutta muslimien väkivaltaisuus on "ihan luonnollista" sillä "pitäähän naista kurittaa että ymmärtää paikkansa".

        Vittu, olette te akat tyhmiä. Siis sellaiset jotka huolitte itsellenne kummankaan edellämainituista miestyypeistä.


      • suominainenlyölujaa
        senkka nenästä kirjoitti:

        Ja sehän on sulle ihan oikein. Muistatpa käyttäytyä paremmin.

        Joku paskanen musuäijä ei suominaisen paikkaa sanele. Tai


      • Oksettavasuomiukko
        mieshän.minä kirjoitti:

        Herrasmiessäännöt?
        Jaahas, mulla on herrasmiesmäisyydestä ihan erilainen käsitys kuin naisten komentelu.
        Enkä nyt tietenkään kehu myöskään väkivaltaisia suomi-ukkojakaan.
        Ero on vaan siinä, että suomi-ukon väkivaltaisuutta ei kukaan hyväksy, mutta muslimien väkivaltaisuus on "ihan luonnollista" sillä "pitäähän naista kurittaa että ymmärtää paikkansa".

        Vittu, olette te akat tyhmiä. Siis sellaiset jotka huolitte itsellenne kummankaan edellämainituista miestyypeistä.

        Minä oon vaan tavannut suomalaisia juoppoja. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa kun exäni olivat juoppoja. Siksi otin muslimimiehen joka ei juo alkoholia ja osaa pitää hauskaakin ilman viinaa.


      • Suomiukkolapseksijäänyt
        nainen 27... kirjoitti:

        J******* että olette sairaita. Juuri tuollaisia naisia ne metsästää kun ei parempia saa! Kaikki itseäänkunnioittavat omanarvontuntoiset naiset pysyy kaukana noista pikkupojista, mitä 99% ulkomaisista "miehistä" on...

        Lähinnä suomiukoista olen tavannut niitä keskenkasvuisia teinipoikia. Olin vain pelkkä äiti ex miehilleni jotka olivat suomalaisia. He eivät osanneet tehdä mitään omatoimisesti vaan kaikki piti kiikuttaa nenän eteen. Piti kerätä miehen paskaset vaatteet lattialta kun ei itse osannut viedä niitä omatoimisesti pyykkikoriin ja pizzakin piti saada heti lämpimänä pelikoneen ääreen. Muslimimies osaa sentään tehdä omatoimisesti asioita ettei tarvitse patistaa tai olla ”äitinä” auttamassa.


      • Raaka_-_Watson
        Suomiukkolapseksijäänyt kirjoitti:

        Lähinnä suomiukoista olen tavannut niitä keskenkasvuisia teinipoikia. Olin vain pelkkä äiti ex miehilleni jotka olivat suomalaisia. He eivät osanneet tehdä mitään omatoimisesti vaan kaikki piti kiikuttaa nenän eteen. Piti kerätä miehen paskaset vaatteet lattialta kun ei itse osannut viedä niitä omatoimisesti pyykkikoriin ja pizzakin piti saada heti lämpimänä pelikoneen ääreen. Muslimimies osaa sentään tehdä omatoimisesti asioita ettei tarvitse patistaa tai olla ”äitinä” auttamassa.

        Eiköhän se vika kuitenkin ole sinussa. Varsinkin jos niitä luusereita on ollut useita.


    • kjhkjh

      Toi on aivan totta että muslimimies vain ojentaa vaimoaan!
      Olihan aikoinaan TV:ssäkin dokumetti asiasta.
      Ohjelmassa toimittajat kiersivät muslimikyliä ja yhdessä talossa jopa vaimo "osallistui" keskusteluun. (vastasi esitettyihin kysymyksiin).
      Seuraavana päivänä vaimoa ei sitten näkynytkään ja kun toimittajat myöhemmin tämän näkivät niin nainen oli mustelmien peitossa.
      Kun he sen jälkeen jututtivat tämän naisen aviomiestä, niin hän kertoi että vaimoa piti ojentaa koska hän oli puhunut (vastannut esitettyihin kysymyksiin) perheen ulkopuolisille miehille.

      Tämän jälkeen toimittajat haastattelivat imaamia siitä milloin ja miten naisia pitää "ojentaa".
      Imaami kertoi että ei saa olla liian kovakourainen eli ojentaessa naiselta ei saa mennä ainakaan luita poikki.
      Hän kertoikin että vaikka usein ojentaminen tehdäänkin paksulla kepillä, tämä ei ole hyvä tapa.
      Hän esittelikin toimittajille noin metrin mittaista maakaapelin pätkää ja kertoi että tämä on huomattavasti parempi työkalu tähän tarkoitukseen koska joustavuutensa takia ei katko luita.

      • Patjapaanaska

        Vallanhan tässä kiihottuu ;)
        Grrrrr ;)


    • dafaw

      Olin keran kauppakeskuksessa istumassa kun näin muslimi hiehen ja naisen.He puhuivat huomattavan kovalla äänellä,jotenkiinitin huomion heihin yhtäkkiä mies läimäytti naista naamaan kämmenellä. Nainen lähti kävelemään pidellen kasvojaa pois päin mies meni puhumaan hännelle ja kun he olivat hetken puhuneet he lähtivät ja jatkoivat matkaa.

    • Raaka_-_Watson

      Muslimi ei uskalla lyödä kuin naisia. Ja kun uskaltaa on kyseessä naisellinen heikon miehen läpsäisy. Muslimia kun kumauttaa nyrkillä tulee sille nukkumatti.
      Paskasakkia kaikki.

    • Mielenmalttia

      Miehet rakastakaa vaimoaan ne,
      Niinkuin Kristus kin rakasti seurakuntaa
      Ja antoi itsensä alttiiksi Sen edestä.
      Että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen
      Vedellä pestin sanan kautta
      Saadakseen asetetuista eteensä kirkastettuna
      Seurakunnan, jossa ei olisi Tahraa
      Eikä ryppyjä Eikä mitään muuta sellaista,
      Vaan joka olisi Pyhä ja nuhteeton.
      Samalla tavoin tulee myös

      Miesten rakastaa vaimojansa
      Niinkuin -omia ruumiitaan-
      Joka rakastaa vaimoonsa
      Hän rakastaa itseänsä.
      Sillä eihän kukaan koskaan ole
      Vihannut omaa lihaansa,
      Vaan hän ravitsee ja vaalii sitä,

      Niinkuin Kristuskin seurakuntaa.
      Sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä.

      Hakkasi koska Jeesus seurakuntaa,
      Vai antoiko Hän itsensä hakattaksi seurakunnan edestä?

      Miltä tuntuisi tavata kaveria säännöllisesti
      Joka olisi sinua voimakkaampi ja
      Hän hakkasi sinua myös aina silloin kun siltä tuntuu
      Vuosia-vuosikymmeniä ehkä tilanne jatkuisi...
      Kauanko jaksaisit tapailla?

      Jeesus antoi itsensä hakattavaksi piikkiruoskallajotta sinä saisit anteeksi
      Ja Hänen kauttaan sinun ei enää tarvitsisi hakata.
      Jokainen katuva joka menee Hänen eteensä ja pyytää anteeksiantoa, saa anteeksi
      Pyydä myös voimaa olemaan enää hakkaamatta.

      Suomessa on jokin Jussilan, jossa miehet voi kokoontua keskenään
      Ja puhua aiheesta ja saada apua.

    • Naisenvapaus

      Moni tuntemani nainen joka on joutunut kokemaan väkivaltaa suomalaisjuoppojen toimesta, ovat vaihtaneet miehensä arabiin. Islam kieltää alkoholin joten sen takia alkoholin aiheuttamia ongelmia kuten sairauksia, perheväkivaltaa yms. ei ole. Muslimiehelle naiset ovat kuin prinsessoja joita tulee kohdella kunnioittavasti ja ritarillisesti. On todella ihanaa kun saan tuntea itseni vihdoin naiseksi. Minun ei tarvitse ottaa isoa vastuuta vaan se on miehen hommaa. Sillä jumalahan onkin luonut ihmisen mieheksi ja naiset. Uskonnollisessa avioliitossa tämä toteutuu parhaiten. Uskonnottomat yrittää tehdä naisista miehiä johon he eivät fyysisesti kykene. Uskonnollisissa yhteisöissä naista arvostetaan eikä käsketä tulemaan miehen kaltaiseksi. Suomalaisilla miehilläkin olisi opittavana herrasmiessäännöt arabeilta; avaa naiselle ovi, kanna kauppakassit ja pue naiselle takki päälle ravintolasta lähtiessä. Enkä ymmärrä sitä miksi miehet sallii naistensa kulkea paljastavissa vaatteissa ulkona. Muslimimies ei sitä sallisi eikä ymmärrä miksi naimisissa olevan naisen pitäisi kulkea sellaisena ulkona. Eikö nainen olekaan tyytyväinen nykyiseen mieheen kun pitää esitellä itseään vieraille miehille

      • Sikabella

        Pissa kakka muslimit suojelee prinsessa ja kuningatar. Kuningatar ja prinsessa hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka. Kuningatar ja prinsessa hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka muslimit suojelee prinsessa ja kuningatar.


      • Hmmmmmmmmm

        Paitsi ettei muslimimiehet kanna kauppakasseja. Se on naisen tehtävä.


      • suomiparas

        Kuka oikeasti uskoo tämä sekoään kirjoiusta. Muslimies juo alkoholia siinä missä suomalaiseti. En ole ikinä nähnyt muslimimiehen kantavan kaupakasseja. Kyllä naisparta raahaa kasseja ja isoa lapsilaumaaperässän. Kyllähän muslimimies kävelee edellä ja nainen tulee kiltisti perässä. Onneksi on suomimihet jotks voittaa menentullen oksettavan muslimimihen,


      • Suomiukkooksettaa
        suomiparas kirjoitti:

        Kuka oikeasti uskoo tämä sekoään kirjoiusta. Muslimies juo alkoholia siinä missä suomalaiseti. En ole ikinä nähnyt muslimimiehen kantavan kaupakasseja. Kyllä naisparta raahaa kasseja ja isoa lapsilaumaaperässän. Kyllähän muslimimies kävelee edellä ja nainen tulee kiltisti perässä. Onneksi on suomimihet jotks voittaa menentullen oksettavan muslimimihen,

        Ole sinä vaan sille suomalaisukollesi pelkkä äiti minä oon sentään miehelleni vaimo ja oikein kuningatarkin joka saa vain rentoutua ja nauttia naisena olosta. Olisi suomalaisukoillakin opittavaa eikä heittäytyä teinipojaksi pelikonsolin ääreen ja oottaa että kyllä ” äiti (vaimo) hoitaa. Aika munatonta touhua teettää naisillekin fyysisesti raskaita hommia. Minä en fyysisesti kykene nostamaan mitään painavaa tai kykene tekemään fyysisesti raskasta työtä koska olen nainen. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja.


      • Antimusulmaani
        Suomiukkooksettaa kirjoitti:

        Ole sinä vaan sille suomalaisukollesi pelkkä äiti minä oon sentään miehelleni vaimo ja oikein kuningatarkin joka saa vain rentoutua ja nauttia naisena olosta. Olisi suomalaisukoillakin opittavaa eikä heittäytyä teinipojaksi pelikonsolin ääreen ja oottaa että kyllä ” äiti (vaimo) hoitaa. Aika munatonta touhua teettää naisillekin fyysisesti raskaita hommia. Minä en fyysisesti kykene nostamaan mitään painavaa tai kykene tekemään fyysisesti raskasta työtä koska olen nainen. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja.

        Voileipä timantti putkonen tittelin_tuure jenkkimies aasian vaimo brittimies jazzclub kaksoistutkinto ja yhteenpötköönpaskantavatelaketjufemakkotrolli.

        Onko muuten watsonista tehty poliisitutkinta jo unohdettu?


      • lapsettaako
        Suomiukkooksettaa kirjoitti:

        Ole sinä vaan sille suomalaisukollesi pelkkä äiti minä oon sentään miehelleni vaimo ja oikein kuningatarkin joka saa vain rentoutua ja nauttia naisena olosta. Olisi suomalaisukoillakin opittavaa eikä heittäytyä teinipojaksi pelikonsolin ääreen ja oottaa että kyllä ” äiti (vaimo) hoitaa. Aika munatonta touhua teettää naisillekin fyysisesti raskaita hommia. Minä en fyysisesti kykene nostamaan mitään painavaa tai kykene tekemään fyysisesti raskasta työtä koska olen nainen. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja.

        En ole äiti miehelleni ole samanarvoinen. Et sinä mikään kuingatar ole ,vaan lapsen asteelle jäänyt hölmö. Miten kukaan mies voi olla avuttomaksi heittätyvän ääliön kanssa. Onko miehesikin täysi tollo


      • Raaka_-_Watson
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Voileipä timantti putkonen tittelin_tuure jenkkimies aasian vaimo brittimies jazzclub kaksoistutkinto ja yhteenpötköönpaskantavatelaketjufemakkotrolli.

        Onko muuten watsonista tehty poliisitutkinta jo unohdettu?

        Ilmeisesti on sillä ei ole konstat ovikelloa soittaneet.
        Tai sitten oikeus on tosi hidas


      • naisenvapaus
        lapsettaako kirjoitti:

        En ole äiti miehelleni ole samanarvoinen. Et sinä mikään kuingatar ole ,vaan lapsen asteelle jäänyt hölmö. Miten kukaan mies voi olla avuttomaksi heittätyvän ääliön kanssa. Onko miehesikin täysi tollo

        Millä lailla avuttomaksi? Onko se avuttomuutta että mies avaa naiselle oven tai tekee raskaimmt työt? Varmaan itse olet se nainen jota "ei tarvitse auttaa, pärjään itsekin". Minusta taas on ihanaa olla nainen kun mies ottaa vastuun suurimmista asioista ja tekee raskaimmat työt ja sitä saan olla islamissa. Islam arvostaa minua naisena


      • Antimusulmaani
        naisenvapaus kirjoitti:

        Millä lailla avuttomaksi? Onko se avuttomuutta että mies avaa naiselle oven tai tekee raskaimmt työt? Varmaan itse olet se nainen jota "ei tarvitse auttaa, pärjään itsekin". Minusta taas on ihanaa olla nainen kun mies ottaa vastuun suurimmista asioista ja tekee raskaimmat työt ja sitä saan olla islamissa. Islam arvostaa minua naisena

        KUUlehan monivammainen, islamissa ei naista arvosteta muuna kuin paskatykkitehtaana.


      • Montassullaonjo
        naisenvapaus kirjoitti:

        Millä lailla avuttomaksi? Onko se avuttomuutta että mies avaa naiselle oven tai tekee raskaimmt työt? Varmaan itse olet se nainen jota "ei tarvitse auttaa, pärjään itsekin". Minusta taas on ihanaa olla nainen kun mies ottaa vastuun suurimmista asioista ja tekee raskaimmat työt ja sitä saan olla islamissa. Islam arvostaa minua naisena

        Kaiketi jollekin vammaselle voi olla ihanaa kun ei saa ottaa kantaa eikä ottaa vastuuta mistään vaan sanellaan kaikki valmiiksi. Paitsi että lapsia pitää tehdä solkenaan ettei miestä pidetä ei-miehenä tai homona. Onhan sitä siinäkin. Miehen epäitsenäinen tarvike joka tapauksessa. Sikäli kun ylläpidät musun miesarvoa, olet se jonkin sortin prinsessa (tosin vain sen musun silmissä näin).


      • Naisenvapaus
        Montassullaonjo kirjoitti:

        Kaiketi jollekin vammaselle voi olla ihanaa kun ei saa ottaa kantaa eikä ottaa vastuuta mistään vaan sanellaan kaikki valmiiksi. Paitsi että lapsia pitää tehdä solkenaan ettei miestä pidetä ei-miehenä tai homona. Onhan sitä siinäkin. Miehen epäitsenäinen tarvike joka tapauksessa. Sikäli kun ylläpidät musun miesarvoa, olet se jonkin sortin prinsessa (tosin vain sen musun silmissä näin).

        Hahhahhaa, oon ennemmin prinsessa kuin ”supernainen” millaisia suomalaisista tytöistä kasvatetaan. Meillä taas tytöt ovat niitä prinsessoja joita suojelemme rasituksilta. Mies on luotu ottamaan isoa vastuuta koska vahvempana kykenee siihen. Nainen tekee mitä osaa. Niin järkyttävää katsoa kun siskon tyttö haluaa aloittaa kuntosalilla isojen painojen noston. Hänen pitäisi keskittyä jumppaamiseen ja muuhun kevyempään lajiin eikä miesten lajeihin. Onneksi meillä ei tytöt ole halunneet mihinkään miesten harrastuksiin joissa voi loukkaantua. Enkä ymmärrä mikä tarve naisilla on päästä miesten töihin.


      • Raaka_-_Watson
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Hahhahhaa, oon ennemmin prinsessa kuin ”supernainen” millaisia suomalaisista tytöistä kasvatetaan. Meillä taas tytöt ovat niitä prinsessoja joita suojelemme rasituksilta. Mies on luotu ottamaan isoa vastuuta koska vahvempana kykenee siihen. Nainen tekee mitä osaa. Niin järkyttävää katsoa kun siskon tyttö haluaa aloittaa kuntosalilla isojen painojen noston. Hänen pitäisi keskittyä jumppaamiseen ja muuhun kevyempään lajiin eikä miesten lajeihin. Onneksi meillä ei tytöt ole halunneet mihinkään miesten harrastuksiin joissa voi loukkaantua. Enkä ymmärrä mikä tarve naisilla on päästä miesten töihin.

        Ei tietenkään muslimit anna naispuolisten äpäriensä tehdä mitään mikä vaarantaisi niiden kauppa-arvoa.
        Onhan se hienoa kun muslimit myöntävät että naisilla on samat oikeudet kuin kotieläimillä.
        Niin kauan kun muslimi hyötyy naisesta ei ole mitään hätää mutta kun se hyöty katoaa katoaa muslimikin.
        Siinä sitten prinsessa ihmettelee ja parhaassa tapauksessa muslimi on vienyt äpärätkin.
        Onneksi nykyään näille muslimien kiertopalkinnoille löytyy muslimeja miltei loputtomiin.


      • Tiedoksivain
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Hahhahhaa, oon ennemmin prinsessa kuin ”supernainen” millaisia suomalaisista tytöistä kasvatetaan. Meillä taas tytöt ovat niitä prinsessoja joita suojelemme rasituksilta. Mies on luotu ottamaan isoa vastuuta koska vahvempana kykenee siihen. Nainen tekee mitä osaa. Niin järkyttävää katsoa kun siskon tyttö haluaa aloittaa kuntosalilla isojen painojen noston. Hänen pitäisi keskittyä jumppaamiseen ja muuhun kevyempään lajiin eikä miesten lajeihin. Onneksi meillä ei tytöt ole halunneet mihinkään miesten harrastuksiin joissa voi loukkaantua. Enkä ymmärrä mikä tarve naisilla on päästä miesten töihin.

        Jos valita pitäisi niin olisin se supernainen mieluimmin kuin musun armoilla oleva akkaparka. Musut ei taida kovin taitavia tai vahvoja olla hyviä oloja järkkäämään, koskapa tännekin turvaan tungeksivat. Eikä täälläkään asiat hyvin olisi ilman osallistuvia naisia. Supernaisuus on luonnollisen historiallisen kehityksen tulos. Olet hiton kateellinen.


      • Tiedoksivain
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Hahhahhaa, oon ennemmin prinsessa kuin ”supernainen” millaisia suomalaisista tytöistä kasvatetaan. Meillä taas tytöt ovat niitä prinsessoja joita suojelemme rasituksilta. Mies on luotu ottamaan isoa vastuuta koska vahvempana kykenee siihen. Nainen tekee mitä osaa. Niin järkyttävää katsoa kun siskon tyttö haluaa aloittaa kuntosalilla isojen painojen noston. Hänen pitäisi keskittyä jumppaamiseen ja muuhun kevyempään lajiin eikä miesten lajeihin. Onneksi meillä ei tytöt ole halunneet mihinkään miesten harrastuksiin joissa voi loukkaantua. Enkä ymmärrä mikä tarve naisilla on päästä miesten töihin.

        Niin ja minkä vahvuista keppiä prinsessaan käytetään, kun hairahtuu johonkin musun mielestä?


      • naisenvapaus
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Ei tietenkään muslimit anna naispuolisten äpäriensä tehdä mitään mikä vaarantaisi niiden kauppa-arvoa.
        Onhan se hienoa kun muslimit myöntävät että naisilla on samat oikeudet kuin kotieläimillä.
        Niin kauan kun muslimi hyötyy naisesta ei ole mitään hätää mutta kun se hyöty katoaa katoaa muslimikin.
        Siinä sitten prinsessa ihmettelee ja parhaassa tapauksessa muslimi on vienyt äpärätkin.
        Onneksi nykyään näille muslimien kiertopalkinnoille löytyy muslimeja miltei loputtomiin.

        Miesten tulee käsitellä naisia herkimpänä astioina jotka voivat mennä rikki. SIksi meille kuuluu avata ovet, kantaa kauppakassit ja meitä pitää suojella vaarallisilta töiltä. On miesten hommaa tehdä ne vaaralliset työt. Nainen vaarallisissa töissä voi rasittaa itsensä esim. armeijassa raskaan rinkan kantaminenkin voi pilata naisen hedelmällisyyden. Miksi me ei varjella sitä?


      • Suomiukkooksettaa
        Tiedoksivain kirjoitti:

        Niin ja minkä vahvuista keppiä prinsessaan käytetään, kun hairahtuu johonkin musun mielestä?

        Ei mieheni ole mikään holhooja. Lähinnä oon törmännyt suomiukoissa sellaisen asenteeseen että naisia pidetään lapsina jotka eivät kykene mihinkään. Onhan se suomiukolle niin kova pala kun nainenkin osaa ja voi eikä ole mikään miehen holhottava kuten tämä suomiukkoon haksahtanut palstan nainen jonka pitäisi avata silmänsä. Nytkin on varmaan vaan pitämässä sen turpansa kiinni ja palvelemassa miestäänsä kun ei muuhun kykene


      • Musuukkooksettaa
        Suomiukkooksettaa kirjoitti:

        Ei mieheni ole mikään holhooja. Lähinnä oon törmännyt suomiukoissa sellaisen asenteeseen että naisia pidetään lapsina jotka eivät kykene mihinkään. Onhan se suomiukolle niin kova pala kun nainenkin osaa ja voi eikä ole mikään miehen holhottava kuten tämä suomiukkoon haksahtanut palstan nainen jonka pitäisi avata silmänsä. Nytkin on varmaan vaan pitämässä sen turpansa kiinni ja palvelemassa miestäänsä kun ei muuhun kykene

        Ei voi mitään jos nimenomaan sinusta on suomiukot saaneet käsityksen että olet holhottava lapsi. Samaa mieltä olen minäkin. Osaat ja voit vain mitä musu-ukkosi sanoo ja sallii tai se keppi heiluu persuuksillasi. Tai olet itse islampropagointiin palkattu musu-ukko, lopeta olet siihen ihan liian typerä. Ps. ei oltu aamulla pitämässä turpaa kiinni vaan töissä josta saa palkkaa ja jonka palkan pidän itse. Itse!! Mites siellä?


      • Suomiukkooksettaa
        Musuukkooksettaa kirjoitti:

        Ei voi mitään jos nimenomaan sinusta on suomiukot saaneet käsityksen että olet holhottava lapsi. Samaa mieltä olen minäkin. Osaat ja voit vain mitä musu-ukkosi sanoo ja sallii tai se keppi heiluu persuuksillasi. Tai olet itse islampropagointiin palkattu musu-ukko, lopeta olet siihen ihan liian typerä. Ps. ei oltu aamulla pitämässä turpaa kiinni vaan töissä josta saa palkkaa ja jonka palkan pidän itse. Itse!! Mites siellä?

        TÄllä palstalla on suomalaisukot haukkuneet suomalaisnaista liian itsenäiseksi, ehdottaneet äänioikeuden poistoa ja kuinka vapaus ei sovi naisille. Varmaan se oma suomalaisukkosikin ajattelee niin sinusta ja olet kuin koira jonka perään katsoa ettet aiheuta vaaraa. Palstan suomalaisukot näkee sut uhkana, sun pitäisi oikeasti pitää turpas kiinni ja palvella miestä kuten kunnon nainen. Olisit vain onnellinen kun saisit palvella miestäsi etkä käydä töissä


      • Raaka_-_Watson
        Suomiukkooksettaa kirjoitti:

        TÄllä palstalla on suomalaisukot haukkuneet suomalaisnaista liian itsenäiseksi, ehdottaneet äänioikeuden poistoa ja kuinka vapaus ei sovi naisille. Varmaan se oma suomalaisukkosikin ajattelee niin sinusta ja olet kuin koira jonka perään katsoa ettet aiheuta vaaraa. Palstan suomalaisukot näkee sut uhkana, sun pitäisi oikeasti pitää turpas kiinni ja palvella miestä kuten kunnon nainen. Olisit vain onnellinen kun saisit palvella miestäsi etkä käydä töissä

        Niin muslimimaat ovat erityisen tunnettuja naisten oikeuksista, itsenäisyydestä ja vapaudesta. Kyllä olisi muulla maaillmalla siinä oppimista.


      • Sikabella

      • Jatkatästä
        Suomiukkooksettaa kirjoitti:

        TÄllä palstalla on suomalaisukot haukkuneet suomalaisnaista liian itsenäiseksi, ehdottaneet äänioikeuden poistoa ja kuinka vapaus ei sovi naisille. Varmaan se oma suomalaisukkosikin ajattelee niin sinusta ja olet kuin koira jonka perään katsoa ettet aiheuta vaaraa. Palstan suomalaisukot näkee sut uhkana, sun pitäisi oikeasti pitää turpas kiinni ja palvella miestä kuten kunnon nainen. Olisit vain onnellinen kun saisit palvella miestäsi etkä käydä töissä

        Mitä ihmettä höpiset. Älä rupea ajattelemaan puolestani kuten musu-ukkosi sinun puolesta. Olen onnellinen sekä työstäni että suomiukostani. Ei ole minua siitä haukuttu. Ja vaikka en olisikaan, en musu-ukkoa huolisi missään tapauksessa. Siitäkin olen onnellinen ettei tarvitsisikaan pakosti musu-ukkoa ottaa. Koska pärjäisin yksinkin. Turvan tukkoon käskeminen vaikuttaa olevan hyvin tuttua sinulle, olet kuullut niin usein. Minun ympäristössäni sitä ei kuule.


      • naisenvapaus
        Jatkatästä kirjoitti:

        Mitä ihmettä höpiset. Älä rupea ajattelemaan puolestani kuten musu-ukkosi sinun puolesta. Olen onnellinen sekä työstäni että suomiukostani. Ei ole minua siitä haukuttu. Ja vaikka en olisikaan, en musu-ukkoa huolisi missään tapauksessa. Siitäkin olen onnellinen ettei tarvitsisikaan pakosti musu-ukkoa ottaa. Koska pärjäisin yksinkin. Turvan tukkoon käskeminen vaikuttaa olevan hyvin tuttua sinulle, olet kuullut niin usein. Minun ympäristössäni sitä ei kuule.

        Minä oon saanut tällä palstalla lähinnä kuulla suomiukoilta että pidä turpasi kiinni suomiukon seurassa ja vertaa sitä muslimiin. Todella naista arvostavaa tekstiä! Tuo kertonee suomalaisukoista tarpeeksi no on tehty jo vertaus. Muslimi ei käske naistaansa pitämään turpaa kiinni toisin kuin suomiukko. Sitä paitsi mieheni kotimaassa koti on naisen valtakunta jossa miehellä ei ole sananvaltaa. Mies on hankkinut ne haluamani kalusteet kotiin. Saan tuntea itseni naiseksi ja kuningattareksi. Toista se on suomalaisen miehen jolle pitää olla äiti, pitää turpa kiinni ja tehdä se voileipä


      • Jeejee
        naisenvapaus kirjoitti:

        Minä oon saanut tällä palstalla lähinnä kuulla suomiukoilta että pidä turpasi kiinni suomiukon seurassa ja vertaa sitä muslimiin. Todella naista arvostavaa tekstiä! Tuo kertonee suomalaisukoista tarpeeksi no on tehty jo vertaus. Muslimi ei käske naistaansa pitämään turpaa kiinni toisin kuin suomiukko. Sitä paitsi mieheni kotimaassa koti on naisen valtakunta jossa miehellä ei ole sananvaltaa. Mies on hankkinut ne haluamani kalusteet kotiin. Saan tuntea itseni naiseksi ja kuningattareksi. Toista se on suomalaisen miehen jolle pitää olla äiti, pitää turpa kiinni ja tehdä se voileipä

        Johtunee siitä että musu-ukkosi ja muut ei osaa osallistua näille palstoille, luku- ja kirjoitustaito puuttuu vaikka on asustellut täällä jo vuosia. Mutta, niin se vain on että todellista kuningatarelämää viettää suominainen. kaikki oikeudet jotka ennen oli vain kuningattarilla, ovat nyt suomimuijalla! Ei naiselle tarvi todistaa että hän on nainen. Pelaa sä vain ukkosi ja kalusteittesi kanssa ja tunne itsesi naiseksi,ja tyhmäksi sellaiseksi.


    • Hyödytön

      Kerran olin venäläisen oligarkijuutalaisen kanssa baarikierroksella, kotiin tultuani lakaisin rappusia ja täräytin harjanvarren seinästä läpi ... pysyy se siinäkin.
      Suomalainen lyö lujaa.
      Vaan mistä syystä?

    • Muistelija.perus.julli

      Muistelen vuosia sitten jossain nettiuutisissa olleen ohjeen, miten muslimi saa kurittaa vaimoaan.
      Sen oli antanut joku uskonoppinut oikeudenjakaja.

      Hän määritteli puukepille maksimipaksuuden, jota pienemmällä halkaisijaltaan olevalla kepillä mätkimistä ei katsottukaan perheväkivallaksi, vaan perheen sisäiseksi kurinpitotoimeksi.

    • Muslimit ovat munattomia paskiaisia.

    • Realiteetit

      Tuoreita uutisia keski-ikäisestä naisesta joka meni muutaman kuukauden seurustelun jälkeen naimisiin irakilaisen turvapaikanhakijan kanssa. Hääkellojen soitua mies rupesi videoimaan jokaisen riitelytilanteen ja käyttää niitä nyt kiristysvälineenä. Naikkonen lähinnä valittaa omaa heikkouttaan naisena ja alistuu. Että näinikkään!!

    • Anonyymi

      Perhearvot pysyvät kunnossa, kun välillä vaimoa kurittaa.

      • Anonyymi

        Totta. Vähintään kerran viikossa pitää niskuroivaa naista ojentaa.


    • Anonyymi

      Muslim mieheni valvoo tekemisiäni ja tarvittaessa vähän kurittaa, jos en ole osannut olla hänelle mieliksi. Onneksi hän antaa itselleen anteeksi pian, että tarttui piiskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe