Joka kerta toistuu sama ilmiö. Pillerit naamariin (annos on 10mg) ja hetken päästä näen asioita jotka ovat outoja ja toisinaan myös ahdistavia. Esim. huonekalut leijuvat ja muuttavat muotoaan, varjoissa hiippailee hahmoja jotka kuiskivat, mutta sanoista ei saa selvää eikä oikein ulkonäöstäkään. Olen tullut siihen tulokseen, että ne ovat ihmisen ja eläimen risteytyksiä. Näen myös jotainkin asioita kahtena, joskus jopa neljänä. Olen monesti miettinyt, että olenko sekoamassa, vai onko nämä harhat lääkkeen sivuvaikutuksia. Unenlaatu vaihtelee, mutta pääsääntöisesti olen aamuisin ihan virkeä eikä olo ole herätessä sekava. Onko jollakulla kokemuksia stellasta?
Stella ja hallusinaatiot
27
11431
Vastaukset
- Ste_lla
½ tablettia.
En ole huomannut mitään tuollaista, en edes kokonaisaen tabletin jälkeen, Alussa otin koko tabletin kun reseptissä luki että 1 tabletti illalla.
Sitten huomasin että puolikas ajaa saman asian. - ...Enjoy
to my world............
- Minja.
Joillekin tulee stelloista noita, tarkoitus onkin käydä yleensä nukkumaan ennenkuin niitä rupeaa ilmestymään. :)
- zol
riittää hyvin nykyisin, kun huumepolilta haen päivittäin. joskus jopa 300g kerralla otan.....
- ghghghghgh
zol kirjoitti:
riittää hyvin nykyisin, kun huumepolilta haen päivittäin. joskus jopa 300g kerralla otan.....
niitä nyt ei jaella millään huumepolilla
- zol
ghghghghgh kirjoitti:
niitä nyt ei jaella millään huumepolilla
ennenkuin avaudut...kuitenkin huume/lääkepolin asiakkaana ja 10 vuotta. ei oo helppoo olla bentsokoukussa, eikä pääse pois
- Klonatsepaami/klobat
zol kirjoitti:
ennenkuin avaudut...kuitenkin huume/lääkepolin asiakkaana ja 10 vuotta. ei oo helppoo olla bentsokoukussa, eikä pääse pois
Kaikki laiton oli itselläni helppo lopettaa ilman mitään apua jo yli 10-v sitten seinään, mutta bentsojen kanssa tappelen veläkin. Pahiten koukuttavaa kamaa. Toki tietyissä tapauksissa hyviä lääkkeitä, jopa ihmishenkiä pelastavia, mutta pitkään ja säännöllisesti syötynä rankasti koukuttavaa paskaa.
- oli ei enään
itsellänikin ilmeni halluja muutamalla ensimmäilessä käyttökerralla, loppuivat sen jälkeen..
- käyttäjä083qu
Jaa-a onneksi ei tule tuollaisia. Itse käyttänyt n. 3v stelloja, myös 10mg ja hyvin tulee uni. Käytän vain jos olen jotenkin liian "levoton" että uni ei meinaa tulla.
Joskus jos en ole älynnyt mennä petiin ennenkuin vaikutus alkaa, käy niin, että aamulla en muista mitään miten olen selvinnyt sänkyyn asti, jotain olen vielä tehnyt pilleripäissäni, kuten lähettänyt kavereille joitain melko sekoja sähköposteja. Mutta ei mitään hallusinaatioita... onneksi.- Cazaram
Tuttuihin kuului eräs joka oli kuollut yliannostukseen.
Oli vetäissyt stella paketin. En koskaan uskoisi että olisi tehnyt näin.
Olen varma että oli hallusinaatioissaan tietämättä ottanut
yliannostuksen, usea ei tiedä mitä tekee tässä lääkkeessä kun se vaikuttaa. - yleisiä
Cazaram kirjoitti:
yliannostuksen, usea ei tiedä mitä tekee tässä lääkkeessä kun se vaikuttaa.Stellojen napsiminen tajuamattaan on todella yleinen ilmiö. Harvemmin siihen kuolee, mutta valitettavasti se mahdollisuus on olemassa. Hallusinaatiot ovat myös asiaan miltei kuuluva juttu eli sivuvaikutus se todellakin on. Lääke kuuluisikin ottaa mielellään sängyssä ollessa ja heti perään sulkea silmät, jolloin uni tulee, ennenkö mitään outoa tapahtuu. Pahimmillaan ihmiset ovat lähteneet jopa auton rattiin stella päisään ja minäkin olen kerran lähtenyt kauppaan. Luulin olevani "selvä" mutta olinkin aivan sekaisin. Lääke on siis arvaamaton, mikäli heti sen otettuaan ei mene makaamaan ja sulje silmiään. Yhtään ei svi jäädä kukkumaan sillä ennemmin tai myöhemmin monet alkavat sekaisin ollessaan ottamaan lisää lääkkeitä, tajuamatta mitä tekevät ja sitten alkaa tapahtua jänniä asioita, mitä ei aamulla muista. Mun oma "stella pahe" on yletön mässäily. Syön kaikkea mahdollista jos en ole mennyt ihan heti sänkyyn. Kannattaa siis miettiä tarkkaan haluaako aamuksi kivoja ylläreitä vai painaako ajoissa päänsä tyynyyn, ennenkö se stella olo hiipii tajuntaan.
- 10+5
yleisiä kirjoitti:
Stellojen napsiminen tajuamattaan on todella yleinen ilmiö. Harvemmin siihen kuolee, mutta valitettavasti se mahdollisuus on olemassa. Hallusinaatiot ovat myös asiaan miltei kuuluva juttu eli sivuvaikutus se todellakin on. Lääke kuuluisikin ottaa mielellään sängyssä ollessa ja heti perään sulkea silmät, jolloin uni tulee, ennenkö mitään outoa tapahtuu. Pahimmillaan ihmiset ovat lähteneet jopa auton rattiin stella päisään ja minäkin olen kerran lähtenyt kauppaan. Luulin olevani "selvä" mutta olinkin aivan sekaisin. Lääke on siis arvaamaton, mikäli heti sen otettuaan ei mene makaamaan ja sulje silmiään. Yhtään ei svi jäädä kukkumaan sillä ennemmin tai myöhemmin monet alkavat sekaisin ollessaan ottamaan lisää lääkkeitä, tajuamatta mitä tekevät ja sitten alkaa tapahtua jänniä asioita, mitä ei aamulla muista. Mun oma "stella pahe" on yletön mässäily. Syön kaikkea mahdollista jos en ole mennyt ihan heti sänkyyn. Kannattaa siis miettiä tarkkaan haluaako aamuksi kivoja ylläreitä vai painaako ajoissa päänsä tyynyyn, ennenkö se stella olo hiipii tajuntaan.
USA:ssa käytiin oikeutta seuraavasta tapauksesta. Poika oli ottanut Halcion nukahduslääkettä. Aamulla äiti oli tullut herättelemään jolloin poika oli kuristanut äitinsä. Ilman Halcionia tuskin tällaista olisi tapahtunut. Eli aika vahvoja lääkkeitä nämä ovat. Huumeporukka käyttää Stellaa/Stilnoctia amfetamiinia jolloin näkee hauskoja hallusinaatioita valvetilassa.
- u-u-uneton
Cazaram kirjoitti:
yliannostuksen, usea ei tiedä mitä tekee tässä lääkkeessä kun se vaikuttaa.totta joka sana; paljonkohan tuommonen hengenvaarallinen annos on..? Ihan tahattomasti näkyy AINA tapahtuvan, että kun illalla otan 10mg, aamulla on ainakin 10 stellaa "hävinny" ja muisti kadoksissa 10min lääkkeenotosta... kun ensimmäsen kerran vuosia sit otin stellaa, heräsin aamulla sängystä kännykkä vierellä - parhaan kaverini soitettuina... kysyin kaverilta; hän sanoi että on parempi jos en tiedä mitä olin illalla puhelimessa puhunu...
- böö.
muuttaa asunnosta pois jos auttaisi asiaan.
- lenni234
Mulle tapahtui aivan samalla tavalla, aloin nähdä "eläimiä", esim lattialla olevaa laukkua luulin joksikin koiran tapaiseksi ja peilissä alkoi näkyä muita ihmisiä. lähdin kompuroimaan ympäri huonetta kunnes tajusin että minulla on hallusinaatioita. Aikaisemmin olen ottanut pienemmän annoksen ja silloin sivuvaikutuksena oli ainoastaan se että näin asiat kahtena tai neljänä.
- Pot pot
Mä näin olkkarin nurkassa salamoita heittelevän, jättimäisen lihansyöjäkasvin. Hitto että olin kauhuissani. Sen jälkeen ns. sammukin valot. On toi tsolpideemi hurja aine.
- unetonna
Joo, täällä kanssa yksi Stellan nimeen vannova. Hyvä unilääke, kun ottaa korkeintaan 4 kertaa viikossa. Mässäily täälläkin ikävänä vaikutuksena, Stellapäissään tulee syötyä joskus ihan kamalasti, ja sitten tulee tietty selitettyä kavereille facebookissa kaikenlaista, päivitettyä jotain, minkä sitten aamulla tajuaa ja käy äkkiä poistamassa...Nyt on niin iso paketti saatu lekurilta että pitää varoa, ettei tule napsittua liian usein. Mutta oikeaa tarvetta on ollu jo vuoden, joten nyt ne tajus kirjottaa sen 100 kpl pakkauksen...
- Minä & Stella
Ei hitsit, meinaa hymyilyttää nämä jutut.... Otan itse Stellaa korkeintaan 2 kertaa viikossa enkä koskaan peräkkäisinä iltoina -- ja mulla myös noita hallusinaatioita kun lääke alkaa vaikuttaa; koriste-esineet muuttavat muotoaan, tulee fiilis etten ole yksin kämpässäni ja ikäänkuin kuulen jotain kuiskintaa ympärillä.....menen aina heti sänkyyn kun napin otan, joten *tietääkseni* nukahdan kuitenkin ilman mitään sen kummempia (puhelin pois sängystä etten mene Facebookiin :). Mulla nuo hallusinaaniot ei ole tosin mitenkään ahdistavia, se on ihana tunne kun tietää että kohta nukahtaa ja leijuu siinä jossain unen ja hallusinaation välimailla... Joskus saattaa olla aamulla pää kipeä ja vähän pinna kireällä, mutta yleensä -erityisesti jos nukun läpi koko yön heräämättä- on hyvin levännyt olo eikä mitään ongelmia päivän aikana.
Seuraavana yönä sitten kyllä unen tuloa saa odotellakin...... - haahuilija000
Tosi hauskaa lukea että muillakin ihan samoja juttuja tulee, itse kuvailisin sitä kun menen stellan otettuani sänkyyn ja laitan silmät kiinni, että olisin jossain ihme mikämikä-maassa missä katselen kun pienet ahkerat työläiset ja fantasiaeläimet tasaisesti ja rauhoittavasti pulisten toimittelevat asioitaan ja katselen sitä sivusta myhäillen. Se tunne tuo sen unenkin, melkoisen erikoinen lääke tuo tsolpideemi, ei tule muista vastaavista kyllä tuollasta :D
- usein käyttävä
voiko siihen oikeasti kuolla, jos ottaa liikaa stelloja?
No olen itse aina ottanut vaan sen yhden ja yleensä vasta sängyssä, ainoat outoudet, joita olen kokenut, on että olen jossain vaiheessa yötä räplänny kännykkää, en tiedä sitten että mitä sillä tein; ja että olen haparoinut keittiöön juomaan vettä, muistan kuinka vaikea oli pysyä pystyssä; ja vielä kolmanneksi - ja tätä on tapahtunut useammankin kerran - olen ihmetellyt huonekalujen sun muiden "hengittävän". Onneksi eivät ole kuitenkaan lähteneet liikkeelle tms, kuten jotkut täällä ovat sanoneet! :'D - narkkarii no eih...
Joo, kävi mullekki samatapanen ilmiö, mut ehkä vähä pahempi. Kaveri oli meil ja oli iha helvetin tylsää ajateltii sit ottaa Stellaa (10mg) ja pysyy valveil, otin ite heti 2 ja kaveri otti alus 1 Ei menny sit hirveesti aikaa ku rupesin näkee kaikennäkösii hallusinaatioit. Muistan kyl aika vähän tilanteest. Yhen minkä muistan ku eilisen oli se et oksensin vessan lattialle jonkun 30min pääst ja kaveri piti mun hiuksii, vaik seki oli aika paskas kunnos.
Olin lukenu nää kaikki kommentit kaverin kaa ennen ku otettii Stellaa, mut ei tullu kyl mieleen nii pahaa tilannetta ku ite oltii koettu.. Oltii muutenki luettu jo jostain toisest sivust et jos ottaa 2 pillerii nii se on sama ku olis humalas 4 promillin asteikol. Tällä kokemus mulla sitte on ollu Stellasta. - tuurijuoppo84
Parhaimmillaan jonkun ryyppyputken jälkeen kun pitäis saada nukuttua ilman niitä säpsähdyksiä ja tukehtumisen ja sydämen pysähtymisen- oloja. Suosittelen.
- Irtopää
Olen ollut somnorin käyttäjä jo kauan. Kerran olin tosi ahdistunu ja masentunu, otin somnoria (en tiedä miten paljon) ja menin nukkuun mutta itkin sängyssä istuen. Näin parvekkeella hahmon sellaisen miesmäisen. Sen pää irtosi yhtäkkiä ruumistaan ja alkoi liikkua edestakaisin vaakatasossa parvekkeella hahmon itsensä pysyessä paikoillaan. Olin aivan kauhuissani. Pöpilän puheille seuraavana päivänä.
- töttkö
Otin Somnoria just 10 x 10 mg:n annoksen. Onko syytä huoleen?
- stellllaaaaa<3
Ei oo, mut jotain jännii juttui voi alkaa näkyy ellet mee heti nukkuu..mä oon parina iltana saanu hirveestii uusii kamuja kun en oo stelan oton jälkeen menny heti nukkumaan. Röökillä tuli käytyy yhessä, ja muistaakseni kiukuttelin tulitikulle ja joku kavereista tuli neuvomaan niin kiukkusin sillekki. Lopuks sulassa sovussa halusin näyttää lapsuuskuvia... terkuin; viddu mikä sekopää
- Anonyymi
Mä oon useempana iltana ottanu 30mg Stellaa eikä muuta ku vähän vaan relaksoitunu. Tohon päälle viel ainaki puolikas nokkaan eikä niistäkää mitää sen kummempaa eli paska lääke kyllä siis itelle ainaki. Pitäsköhän noi lahjottaa johki😂
- Anonyymi
Missämunhallutsaatana😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856324
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859