lämpörullat

kysyvä

Itselläni on lämpörullat mutta..
Ensinnäkin tuntuu että ne eivät kiharra kunnolla, vaikka annan olla maksimi ajan..jotkut osiot jäävät lähes suoriksi. Voiko tähän vaikuttaa hiusten laatu? Kun mitään tuotteitahan hiuksissa ei saa olla,kun rullat on päässä, niin niistäkään ei siis ole apua.
Toiseksi kun mukana tuli semmoiset "koukut" millä nuo rullat pitäisi kiinnittää. Minulla ne eivät vain meinaa pysyä päässä, rullat alkavat purkaantua ja ovat ihan löysästi hiuksissa kiinni, tästä varmaan osittain johtuu myös se ettei kiharoita tule.. Olisiko jollain vinkkejä että miten rullat saisi pysymään paremmin ja tiukemmin päässä? Pinnejäkin olen kokeillut mutta aika hankalaa on..ehkä hieman paremmin pysyy kuin noilla koukuilla. Olisin hyvin kiitollinen! :)

12

4096

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt tarrapaplareihin

Tuossa aikaisemmin kyselin lämpörullista ja sainkin hyviä vastauksia, kiitos niistä! Vielä on omat lämppärit ostamatta, jospa viikonloppuna...
      Enpä ole kuullut, ettei lämpörullien kanssa saisi laittaa muotoilutuotteita -kampaajakin sanoi, että kun laittaa hyvät pohjat,niin kihara on jäykempi ja pysyy kauemmin.
      Noita koukkuja ihmettelin itsekin, ja joku antoikin niihin käyttöohjeet, katsoppa se aiempi viesti. Itse kyllä ajattelin ostaa sellaiset rullat, missä mukana tulee ne klipsit. Saapahan hyvin kiinni ja ei mene hermot...

• miza

Kyllä niitä muotoilutuotteita saa ja kannattaakin laittaa ennen rullaamista tukkaan. Hyvä vahva vaahto antaa sekä tukea, pietoa että suojaa hiusta lämpökäsittelyltä.
      Muistathan että hius kannattaa olla ihan kuiva, korkeintaan muotovaahdosta kostea kun lämpörullat laitat. Ne koukut on aluksi aika hankalat. Kyllä niillä hyvin rullat pysyy kun saat ne oikeaan asentoon (on ihan milleistäkin kiinni). Hiusverkko suojaa rullia valumasta. Kovin pitkään tukkaan ei saa kuin vain latvaan kiharaa (liian paljon massaa rullan päällä), silloin on helpompi kihartaa raudoilla tai ihan tekemällä lettejä :)

• kysyvä

Kiitos kovasti vastauksista, pitää kokeilla! :)
        Jännä vain, että mukana tulleissa ohjeissa luki ettei mitään hiustuotteita saa olla tukassa tai laittaa silloin kun rullat ovat päässä, mutta pitää silti kokeilla! ;)

• Nonna
        kysyvä kirjoitti:

Kiitos kovasti vastauksista, pitää kokeilla! :)
        Jännä vain, että mukana tulleissa ohjeissa luki ettei mitään hiustuotteita saa olla tukassa tai laittaa silloin kun rullat ovat päässä, mutta pitää silti kokeilla! ;)

"mukana tulleissa ohjeissa luki ettei mitään hiustuotteita saa olla tukassa tai laittaa silloin kun rullat ovat päässä"

Aika erikoista, mitkähän/minkämerkkiset ja laatuiset (esim.sametti?) rullat ovat kyseessä? Ihan mielenkiinnosta kyselen...

• kysyvä
        Nonna kirjoitti:

"mukana tulleissa ohjeissa luki ettei mitään hiustuotteita saa olla tukassa tai laittaa silloin kun rullat ovat päässä"

Aika erikoista, mitkähän/minkämerkkiset ja laatuiset (esim.sametti?) rullat ovat kyseessä? Ihan mielenkiinnosta kyselen...

Ne ovat Vidal Sassoon, juu samettirullat ovat.
        Suoraan ohjeista: "Tärkeää! Älä käytä hiuskiinteitä tai muita kemikaaleja rullissa"
        Ohjeet olivat muutenkin vähän sekavat ja kummalliset..esim. "Älä käytä laitetta valaistuksena" :D Ja jossain kohdassa lukee "Kuivaajan ominaisuudet" vaikka eihän tuo kuivaaja ole, kun ei saa märkään tukkaan noita edes laittaa. Vähän tuota tuotteitten käyttöä kyllä ihmettelin itsekkin kun hiukset ovat kuivina niin kovin liukkaat että saa kyllä aika taitava olla että saa ne pysymään ilman aineita. Mitenköhän..voisikohan jostain liikkeestä ostaa niitä "perhosklipsuja", eikö niillä oo helpompi saadakkin nuo pysymään päässä?

• Lux
        kysyvä kirjoitti:

Ne ovat Vidal Sassoon, juu samettirullat ovat.
        Suoraan ohjeista: "Tärkeää! Älä käytä hiuskiinteitä tai muita kemikaaleja rullissa"
        Ohjeet olivat muutenkin vähän sekavat ja kummalliset..esim. "Älä käytä laitetta valaistuksena" :D Ja jossain kohdassa lukee "Kuivaajan ominaisuudet" vaikka eihän tuo kuivaaja ole, kun ei saa märkään tukkaan noita edes laittaa. Vähän tuota tuotteitten käyttöä kyllä ihmettelin itsekkin kun hiukset ovat kuivina niin kovin liukkaat että saa kyllä aika taitava olla että saa ne pysymään ilman aineita. Mitenköhän..voisikohan jostain liikkeestä ostaa niitä "perhosklipsuja", eikö niillä oo helpompi saadakkin nuo pysymään päässä?

Minulla on myös nuo Vidal Sassoon -lämpörullat. Tuo ohjeiden "Tärkeää! Älä käytä hiuskiinteitä tai muita kemikaaleja rullissa" taitaa ennemminkin tarkoittaa sitä, että kun rullat ovat jo päässä, ei saa enää esim. suihkuttaa lakkaa, muotoilusuihketta tms. ettei rullat likaantuisi. Eli muotoilutuotteita voi laittaa, kunhan ei laita niitä silloin, kun rullat ovat päässä. Kyllä minä olen ainakin käyttänyt muotovaahtoa rullien kanssa, ja niin on myös kampaajanikin. Ei ne kiharat oikein muuten tahdo pysyä.

• kysyvä
        Lux kirjoitti:

Minulla on myös nuo Vidal Sassoon -lämpörullat. Tuo ohjeiden "Tärkeää! Älä käytä hiuskiinteitä tai muita kemikaaleja rullissa" taitaa ennemminkin tarkoittaa sitä, että kun rullat ovat jo päässä, ei saa enää esim. suihkuttaa lakkaa, muotoilusuihketta tms. ettei rullat likaantuisi. Eli muotoilutuotteita voi laittaa, kunhan ei laita niitä silloin, kun rullat ovat päässä. Kyllä minä olen ainakin käyttänyt muotovaahtoa rullien kanssa, ja niin on myös kampaajanikin. Ei ne kiharat oikein muuten tahdo pysyä.

Itse mietinkin ihan samaa, pitää siis kokeilla niin! Kiitos kaikille vastauksista, näistä oli varmasti jotain apua! :)

• Chilly
        Nonna kirjoitti:

Mistä olette ostaneet nuo Vidal Sassoonin lämpörullat ja minkä hintaiset olivat? Mistäkähän Turusta löytää?

• Lux
        Chilly kirjoitti:

Mistä olette ostaneet nuo Vidal Sassoonin lämpörullat ja minkä hintaiset olivat? Mistäkähän Turusta löytää?

Minä ostin nuo Vidal Sassoonin lämpörullat Imatran Citymarketista ja ne maksoivat muistaakseni 39 euroa. Lappeenrannassa olis maksanu 49 euoroa. Eli ihan tavarataloista kannatta etsiä. Valitettavasti aika hintavat.

• kysyvä
        Lux kirjoitti:

Minä ostin nuo Vidal Sassoonin lämpörullat Imatran Citymarketista ja ne maksoivat muistaakseni 39 euroa. Lappeenrannassa olis maksanu 49 euoroa. Eli ihan tavarataloista kannatta etsiä. Valitettavasti aika hintavat.

Sain ne joululahjaksi, mutta veikkaan, että olivat Launeen Citymarketista..ja samanhintaiset kuin edellisellä, eli n.39e.

• Tia

Mullakin ongelmia rullien päässä pysymisessä, oon ratkassu sen siten että kiedon sellasen mummo huivin todella tiukasti koko pään ympäri, ja yritän olla aika rauhallisesti niiden vaikutus ajan. Toimii.

• kysyvä

Kiitos vinkistä! :)
        Pitääkin ensi kerralla kokeilla jotain huivia tai verkkoa, jos saisi niin pysymään paremmin! Pitää vaan ensin saada jotenkin ne kaikki laitettua päähän, ilman että joku kerkeää jo tippua :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3174
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1701
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1546
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1260
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    Aihe