Eli laitoin tänään päähäni Garnierin keskivaalean(kullanruskean) sävyn ja pestyäni sen pois oli hiukseni kaukana kullanruskeasta, sillä lopputulos oli harmahtavan-tummanruskea. Ennen värjäystä hiukset olivat vaaleat, hieman tuhkan sävyiset- josta tämä värjäyksen lopputulos ilmeisesti johtuu.
Miten saisin harmaan sävyn pois hiuksista? kannattasiko otta värinpoisto vai käyttää vaalennusainetta ja laittaa sävy päälle? Eniten tässä huolestuttaa se kestävätkö hiukset miten kovia toimenpiteitä ja miten pitkällä aikavälillä seuraava värjäys kannattaisi tehdä, sillä haluaisin tämän nykyisen värin mahdollisimman nopeasti pois hiuksistani. Lopulliseksi sävyksi hiuksilleni haluaisin lämpöisen ja aivan vaaleanvaalean ruskean värin.
Tätä edeltävästä värjäyskerrasta on aikaa n.1½ kuukautta, jolloin hiuksiini siis laitettiin tuo vaalea, hieman tuhkaan vetävä sävy. Edellisen kerran olen käyttänyt vaalennusainetta kesäkuun loppupuolella.
Ja olen siis aivan kotikonstein liikenteessä!:)
ANTAKAA HYVIÄ OHJEITA, nyt ollaan niiden tarpeessa!
Tukka meni värjätessä harmaaksi, apua tarvitaan kiireesti!!
3
3941
Vastaukset
- NONA
Garnierilla olen mäkin hiuksiani värjäilly. Siis itselläni on tavallinen maksamakkaran-maantienharmaa oma
väri. Vaalentanut olen tuote nro 10? erittäin kirkas vaalea. Vaan ostinpa tässä vahingossa tuhkanvaaleaa
väriä. Eli letti oli sellainen epämääräisen värinen vaaleen ruskeen harmaan kukertava.
Kävin ostamassa uudet "oikeet" AINEET ja laitoin uudestaan, annoin vaikuttaa vähän yliajan, katsoin kyllä
peilistä välillä, ett on vielä karvat päässä ja lopputulos oli huomattavasti hyvä.
On myös sen verran punapigmenttiä hiuksissa, että jos värin (on ollu punaset ja ruskeat) ei ole antanut olla
tarpeeksi kauan niin tulos jää keltaiseksi vaalentaessa tai sitten juurikasvuun värihän kiinnittyy niin erilailla
kun käsiteltyyn (huokoiseen) osaan hiusta, että tulos voipi tosiaan yllättää. Mutta jos uskallat niin osta uusi
tummempi väri tai sitten hellävaraisempi värihuuhtelu. Itse en lähtis kyllä sitä värin poistoainetta laittamaan
ja sitten taas uus väri, mutta harmaan saat kyllä kirkkaan vaalealla pois. Olet sitte blondi:)
Onnea pääs kanssa ja kirjoita miten kävi!Olen niin monta kertaa ite SÄHLÄNNY näitten värien kanssa, että ois kiva tietää jos joudut peruukkia hankkimaan niin voit suositella mulle vuorostas vinkkejä. - däido
Mulla oli blondi tukka ja kyllästyin ainaiseen tyvivärjäyskierteeseen. Ajattelin laittaa kestovärin, joka olisi lähellä omaa luonnollista väriä. Noh, lopputulos todellakin oli ihan hiiren harmaa ja hädissäni soitin parturikampaamoon mitä kannattaisi tehdä. Neuvottiin ostamaan syväpuhdistavaa shampoota ja pitämään 1-2 viikkoa väliä ennen kuin tekee uutta käsittelyä perään. Sen parin viikon jälkeen ostin Lorealin Casting Creme kevytvärin ja voila! Lopputulos oli ihana, terve ja kaunis "kermatoffee" jota halusinkin =) Ei kannata heti perään tehdä käsittelyjä, koska hiusta on juuri rasitettu ja "suomut auki" (jotenkin noin se parturi kuvaili) Kuitenkin terveen näköinen ja kiiltävä tukka on paljon kauniimpi kuin eloton purkka takku tukka.
- Shit!
Mulla kävi eilen samallalailla, vaikka kävin värjäämässä hiukseni kampaajalla; tarkoituksena oli laittaa kaunis vaalea sävy, mutta hiuksista tulikin tummanharmaat. EI KIVA! Oon vihanen, en haluais mennä töihin hiuksilla, jotka näyttää päähän teipatulta pulun raadolta... Oon pessy hiukset vuorokauden sisällä neljä kertaa, eikä väri lähe mihinkään.
Eniten ärsyttää se, että oon vähän aikaa sitten käyttäny monia satoja euroja siihen, että saisin hiuksistani taas vaaleat (mikä on mun normaali hiusten väri) ja nyt tukka on taas tumma, tällä kertaa harmaan sävyssä. Voi vitamiini, sanon minä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804