muistaako kukaan ,miltä cd-levyltä löytyisi tällainen laulu kuin tontun puuhat.
tonttupa öin alla lattian
kultakenkiä naulaa
kuuletko iskuja vasaran
kun hän lyö sekä naulaa
tam ta-ta tam ta-ta tam tam taa
kun hän lyö sekä naulaa.
nyt olisi sävel tuiki tarpeen lasten joulujuhliin..
kiitos kaikille vaivannäöstä,jos mietitte ongelmaani.
tontun puuhat
8
2066
Vastaukset
- aaa23
Suuri Toivelaulukirja 19, sivu 39 löytyy ainakin nuotti, jos vaikka siitä olisi apua?
Hauska laulu, olin ihan unohtanut tuon =) - Lehtolainen
Kirjastoissa on esim. Anni Tannin Joululaulut 1 jossa on kyseinen laulu siinä se vaan lauletaan mutta ei ole sanoja
- Marja Leena
Muistin sanat vähän eri tavalle:
kuuletko iskuja vasaran
kun hän lyö sekä laulaa
Eiköhän tuo "laulaa" sovi siihen paremmin?- Marja Leena
Muistin sanat vähän eri tavalla:
kun hän lyö sekä laulaa - seppoti
Marja Leena kirjoitti:
Muistin sanat vähän eri tavalla:
kun hän lyö sekä laulaaMuistan itse laulun 50- luvulta ja olen hakenut sitä. Löysi laulun sellaiselta CD- levyltä kuin
ALLA TÄHTIVÖIDEN, lapsikuoro Kiimingin Kiurut laulaa vuonna 1995. Laulu on vain eri nimellä,
mutta sama laulu. Oikein sanat ovat että .... kunhan lyö sekä laulaa.
Lainasin CD:n kirjastosta.
Olen saanut myös laulun sanat ja nuotit. - seppoti
seppoti kirjoitti:
Muistan itse laulun 50- luvulta ja olen hakenut sitä. Löysi laulun sellaiselta CD- levyltä kuin
ALLA TÄHTIVÖIDEN, lapsikuoro Kiimingin Kiurut laulaa vuonna 1995. Laulu on vain eri nimellä,
mutta sama laulu. Oikein sanat ovat että .... kunhan lyö sekä laulaa.
Lainasin CD:n kirjastosta.
Olen saanut myös laulun sanat ja nuotit.Anteeksi, sattui kirjoitus virhe. Oli tarkoitus kirjoittaa että: kun hän lyö sekä laulaa.
Hyvää Joulua!
- vm-54
Kyllä kengän tekoon kuluu paulaaminen. Minun äitini lauloi lähes 60 vuotta sitten nimen omaan paulaamisesta
- stardustO9
Tässäpä tämä: https://www.youtube.com/watch?v=zIbvCFA3BK8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505903Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364348Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502818- 332686
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342645- 162558
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432115
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025