muistaako kukaan ,miltä cd-levyltä löytyisi tällainen laulu kuin tontun puuhat.
tonttupa öin alla lattian
kultakenkiä naulaa
kuuletko iskuja vasaran
kun hän lyö sekä naulaa
tam ta-ta tam ta-ta tam tam taa
kun hän lyö sekä naulaa.
nyt olisi sävel tuiki tarpeen lasten joulujuhliin..
kiitos kaikille vaivannäöstä,jos mietitte ongelmaani.
tontun puuhat
8
2155
Vastaukset 8
- aaa23
Suuri Toivelaulukirja 19, sivu 39 löytyy ainakin nuotti, jos vaikka siitä olisi apua?
Hauska laulu, olin ihan unohtanut tuon =) - Lehtolainen
Kirjastoissa on esim. Anni Tannin Joululaulut 1 jossa on kyseinen laulu siinä se vaan lauletaan mutta ei ole sanoja
- Marja Leena
Muistin sanat vähän eri tavalle:
kuuletko iskuja vasaran
kun hän lyö sekä laulaa
Eiköhän tuo "laulaa" sovi siihen paremmin?- Marja Leena
Muistin sanat vähän eri tavalla:
kun hän lyö sekä laulaa - seppoti
Marja Leena kirjoitti:
Muistin sanat vähän eri tavalla:
kun hän lyö sekä laulaaMuistan itse laulun 50- luvulta ja olen hakenut sitä. Löysi laulun sellaiselta CD- levyltä kuin
ALLA TÄHTIVÖIDEN, lapsikuoro Kiimingin Kiurut laulaa vuonna 1995. Laulu on vain eri nimellä,
mutta sama laulu. Oikein sanat ovat että .... kunhan lyö sekä laulaa.
Lainasin CD:n kirjastosta.
Olen saanut myös laulun sanat ja nuotit. - seppoti
seppoti kirjoitti:
Muistan itse laulun 50- luvulta ja olen hakenut sitä. Löysi laulun sellaiselta CD- levyltä kuin
ALLA TÄHTIVÖIDEN, lapsikuoro Kiimingin Kiurut laulaa vuonna 1995. Laulu on vain eri nimellä,
mutta sama laulu. Oikein sanat ovat että .... kunhan lyö sekä laulaa.
Lainasin CD:n kirjastosta.
Olen saanut myös laulun sanat ja nuotit.Anteeksi, sattui kirjoitus virhe. Oli tarkoitus kirjoittaa että: kun hän lyö sekä laulaa.
Hyvää Joulua!
- vm-54
Kyllä kengän tekoon kuluu paulaaminen. Minun äitini lauloi lähes 60 vuotta sitten nimen omaan paulaamisesta
- stardustO9
Tässäpä tämä: https://www.youtube.com/watch?v=zIbvCFA3BK8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711295
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381064Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i114727Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16631S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant24627Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀35577Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61551Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul23532Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52529Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk63511