muistaako kukaan ,miltä cd-levyltä löytyisi tällainen laulu kuin tontun puuhat.
tonttupa öin alla lattian
kultakenkiä naulaa
kuuletko iskuja vasaran
kun hän lyö sekä naulaa
tam ta-ta tam ta-ta tam tam taa
kun hän lyö sekä naulaa.
nyt olisi sävel tuiki tarpeen lasten joulujuhliin..
kiitos kaikille vaivannäöstä,jos mietitte ongelmaani.
tontun puuhat
8
2091
Vastaukset
- aaa23
Suuri Toivelaulukirja 19, sivu 39 löytyy ainakin nuotti, jos vaikka siitä olisi apua?
Hauska laulu, olin ihan unohtanut tuon =) - Lehtolainen
Kirjastoissa on esim. Anni Tannin Joululaulut 1 jossa on kyseinen laulu siinä se vaan lauletaan mutta ei ole sanoja
- Marja Leena
Muistin sanat vähän eri tavalle:
kuuletko iskuja vasaran
kun hän lyö sekä laulaa
Eiköhän tuo "laulaa" sovi siihen paremmin?- Marja Leena
Muistin sanat vähän eri tavalla:
kun hän lyö sekä laulaa - seppoti
Marja Leena kirjoitti:
Muistin sanat vähän eri tavalla:
kun hän lyö sekä laulaaMuistan itse laulun 50- luvulta ja olen hakenut sitä. Löysi laulun sellaiselta CD- levyltä kuin
ALLA TÄHTIVÖIDEN, lapsikuoro Kiimingin Kiurut laulaa vuonna 1995. Laulu on vain eri nimellä,
mutta sama laulu. Oikein sanat ovat että .... kunhan lyö sekä laulaa.
Lainasin CD:n kirjastosta.
Olen saanut myös laulun sanat ja nuotit. - seppoti
seppoti kirjoitti:
Muistan itse laulun 50- luvulta ja olen hakenut sitä. Löysi laulun sellaiselta CD- levyltä kuin
ALLA TÄHTIVÖIDEN, lapsikuoro Kiimingin Kiurut laulaa vuonna 1995. Laulu on vain eri nimellä,
mutta sama laulu. Oikein sanat ovat että .... kunhan lyö sekä laulaa.
Lainasin CD:n kirjastosta.
Olen saanut myös laulun sanat ja nuotit.Anteeksi, sattui kirjoitus virhe. Oli tarkoitus kirjoittaa että: kun hän lyö sekä laulaa.
Hyvää Joulua!
- vm-54
Kyllä kengän tekoon kuluu paulaaminen. Minun äitini lauloi lähes 60 vuotta sitten nimen omaan paulaamisesta
- stardustO9
Tässäpä tämä: https://www.youtube.com/watch?v=zIbvCFA3BK8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2554868Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak952435Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171540Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.325963- 73942
Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N270869Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle115822Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33787- 38736
- 67702