muistaako kukaan ,miltä cd-levyltä löytyisi tällainen laulu kuin tontun puuhat.
tonttupa öin alla lattian
kultakenkiä naulaa
kuuletko iskuja vasaran
kun hän lyö sekä naulaa
tam ta-ta tam ta-ta tam tam taa
kun hän lyö sekä naulaa.
nyt olisi sävel tuiki tarpeen lasten joulujuhliin..
kiitos kaikille vaivannäöstä,jos mietitte ongelmaani.
tontun puuhat
8
2057
Vastaukset
- aaa23
Suuri Toivelaulukirja 19, sivu 39 löytyy ainakin nuotti, jos vaikka siitä olisi apua?
Hauska laulu, olin ihan unohtanut tuon =) - Lehtolainen
Kirjastoissa on esim. Anni Tannin Joululaulut 1 jossa on kyseinen laulu siinä se vaan lauletaan mutta ei ole sanoja
- Marja Leena
Muistin sanat vähän eri tavalle:
kuuletko iskuja vasaran
kun hän lyö sekä laulaa
Eiköhän tuo "laulaa" sovi siihen paremmin?- Marja Leena
Muistin sanat vähän eri tavalla:
kun hän lyö sekä laulaa - seppoti
Marja Leena kirjoitti:
Muistin sanat vähän eri tavalla:
kun hän lyö sekä laulaaMuistan itse laulun 50- luvulta ja olen hakenut sitä. Löysi laulun sellaiselta CD- levyltä kuin
ALLA TÄHTIVÖIDEN, lapsikuoro Kiimingin Kiurut laulaa vuonna 1995. Laulu on vain eri nimellä,
mutta sama laulu. Oikein sanat ovat että .... kunhan lyö sekä laulaa.
Lainasin CD:n kirjastosta.
Olen saanut myös laulun sanat ja nuotit. - seppoti
seppoti kirjoitti:
Muistan itse laulun 50- luvulta ja olen hakenut sitä. Löysi laulun sellaiselta CD- levyltä kuin
ALLA TÄHTIVÖIDEN, lapsikuoro Kiimingin Kiurut laulaa vuonna 1995. Laulu on vain eri nimellä,
mutta sama laulu. Oikein sanat ovat että .... kunhan lyö sekä laulaa.
Lainasin CD:n kirjastosta.
Olen saanut myös laulun sanat ja nuotit.Anteeksi, sattui kirjoitus virhe. Oli tarkoitus kirjoittaa että: kun hän lyö sekä laulaa.
Hyvää Joulua!
- vm-54
Kyllä kengän tekoon kuluu paulaaminen. Minun äitini lauloi lähes 60 vuotta sitten nimen omaan paulaamisesta
- stardustO9
Tässäpä tämä: https://www.youtube.com/watch?v=zIbvCFA3BK8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site555902Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714735Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464372SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422099Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41319En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229