tontun puuhat

kultakenkä

muistaako kukaan ,miltä cd-levyltä löytyisi tällainen laulu kuin tontun puuhat.

tonttupa öin alla lattian
kultakenkiä naulaa
kuuletko iskuja vasaran
kun hän lyö sekä naulaa
tam ta-ta tam ta-ta tam tam taa
tam ta-ta tam ta-ta tam tam taa
tam ta-ta tam ta-ta tam tam taa
kun hän lyö sekä naulaa.

nyt olisi sävel tuiki tarpeen lasten joulujuhliin..
kiitos kaikille vaivannäöstä,jos mietitte ongelmaani.

8

2152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaa23

      Suuri Toivelaulukirja 19, sivu 39 löytyy ainakin nuotti, jos vaikka siitä olisi apua?
      Hauska laulu, olin ihan unohtanut tuon =)

    • Lehtolainen

      Kirjastoissa on esim. Anni Tannin Joululaulut 1 jossa on kyseinen laulu siinä se vaan lauletaan mutta ei ole sanoja

    • Marja Leena

      Muistin sanat vähän eri tavalle:

      kuuletko iskuja vasaran
      kun hän lyö sekä laulaa

      Eiköhän tuo "laulaa" sovi siihen paremmin?

      • Marja Leena

        Muistin sanat vähän eri tavalla:
        kun hän lyö sekä laulaa


      • seppoti
        Marja Leena kirjoitti:

        Muistin sanat vähän eri tavalla:
        kun hän lyö sekä laulaa

        Muistan itse laulun 50- luvulta ja olen hakenut sitä. Löysi laulun sellaiselta CD- levyltä kuin
        ALLA TÄHTIVÖIDEN, lapsikuoro Kiimingin Kiurut laulaa vuonna 1995. Laulu on vain eri nimellä,
        mutta sama laulu. Oikein sanat ovat että .... kunhan lyö sekä laulaa.
        Lainasin CD:n kirjastosta.
        Olen saanut myös laulun sanat ja nuotit.


      • seppoti
        seppoti kirjoitti:

        Muistan itse laulun 50- luvulta ja olen hakenut sitä. Löysi laulun sellaiselta CD- levyltä kuin
        ALLA TÄHTIVÖIDEN, lapsikuoro Kiimingin Kiurut laulaa vuonna 1995. Laulu on vain eri nimellä,
        mutta sama laulu. Oikein sanat ovat että .... kunhan lyö sekä laulaa.
        Lainasin CD:n kirjastosta.
        Olen saanut myös laulun sanat ja nuotit.

        Anteeksi, sattui kirjoitus virhe. Oli tarkoitus kirjoittaa että: kun hän lyö sekä laulaa.

        Hyvää Joulua!


    • vm-54

      Kyllä kengän tekoon kuluu paulaaminen. Minun äitini lauloi lähes 60 vuotta sitten nimen omaan paulaamisesta

    • stardustO9

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe