Aikoinaan yhdeltä keskustelupalstalta poimin tiedon, että apteekista saatava, mustelmiin tarkoitettu voide poistaa ihan oikeasti selluliittiä. En nyt just muista voiteen nimeä, mutta se on apteekissa kylmässä säilytettävää mustelmavoidetta. Voide imeytyy syvälle selluliitikerrostumiin asti.
Ja oikeesti parin viikon ajan levitin kyseistä voidetta reisiini ja iho sileni jo tuossa ajassa huomattavasti. Hyviä kokemuksia on myös monilla muilla.
Toinen toimiva keino on kuulemma Philipsin Cellesse Vitesse laite (jolla kyllä on hintaa n. 150 euroa). Itse ostin n. 2 viikkoa sitten laitteen ja oon sillä nyt päivittäin (15 min.) imuroinu sellumuhkuroitani...Vielä en oo muutosta huomannu, mutta paljon hyviä kommentteja kuullu. Se kuulemma todella toimii!
Jossain näin ihan tieteellisen tutkimuksen aiheesta ja siinä todettiin, että Selluliittivoiteet eivät silota muuta kuin ehkä ihon pintaa. Syvälle selluliittikerrostumiin asti ne eivät imeydy.
Liikunta on kuitenkin kaiken A ja O. Erityisesti reippaat pitkät (30-90 min.) kävelylenkit rasvanpolttosykkeellä (20-vuotiaalla n. 120-140 lyöntiä minuutissa) tekee hyvää läskeille. Tietty myös lihaskuntotreenit auttavat ainakin näennäisesti selluliitiin...lihasten muoto paranee...peppu kohoaa ym.
Veden juonti on myös tarpeellista.
Kaikki nämä yhdessä ja selluliitille voi sanoa hyvästit. Itse olen jo edistynyt tässä tavoitteessani ja toivottavasti saavuttanut sen kokonaan kesään mennessä!
Vinkkejä
10
4918
Vastaukset
- tarkoitatko
Trombosolia?
- Tytsy-80
Joo just se se oli, kiitos=)
- selluliitti-pylly
Tytsy-80 kirjoitti:
Joo just se se oli, kiitos=)
tota voidetta ilman reseptiä? Mikä sen varsinainen käyttötarkotus on? Paljonko maksaa?
Onko sivu/haitta vaikutuksia? KIITOS! - Tytsy-80
selluliitti-pylly kirjoitti:
tota voidetta ilman reseptiä? Mikä sen varsinainen käyttötarkotus on? Paljonko maksaa?
Onko sivu/haitta vaikutuksia? KIITOS!...Trombosolia ilman reseptiä. Se on mustelmien hoitoon tarkoitettu. Pistää ilmeisesti nesteet kiertämään ihon alla. Kun sitä levittää niin iho punottaa ja kuumottaa pari tuntia, mut se kuuluu asiaan...tietää ainakin, että se todella vaikuttaa. En oo lääkäri, mutta kummempia sivuvaikutuksia ei kai pitäis olla (ei ainakaan ittelleni tullu), mutta lue käyttöohjeesta vielä. Yksi tuubi maksaa n. 10 euroo.
- ....
Tytsy-80 kirjoitti:
...Trombosolia ilman reseptiä. Se on mustelmien hoitoon tarkoitettu. Pistää ilmeisesti nesteet kiertämään ihon alla. Kun sitä levittää niin iho punottaa ja kuumottaa pari tuntia, mut se kuuluu asiaan...tietää ainakin, että se todella vaikuttaa. En oo lääkäri, mutta kummempia sivuvaikutuksia ei kai pitäis olla (ei ainakaan ittelleni tullu), mutta lue käyttöohjeesta vielä. Yksi tuubi maksaa n. 10 euroo.
..oikeasti? Kuinka usein käytit? Kuinka nopeasti tulokset näkyivät? Ovatko tulokset pysyneet vai pitääkö voiteen käyttöä jatkaa? Kuinka iso se yksi tuubi on? *kiitos*
- Tytsy-80
.... kirjoitti:
..oikeasti? Kuinka usein käytit? Kuinka nopeasti tulokset näkyivät? Ovatko tulokset pysyneet vai pitääkö voiteen käyttöä jatkaa? Kuinka iso se yksi tuubi on? *kiitos*
Levitin alussa aamuin ja illoin. N. kolmen viikon jälkeen huomasin ihon selkeesti silentyneen. Rahapulasta johtuen en sitten enää ostanut tuubia, mutta tulokset säilyivät. Yks tuubi riitti mulla vähän yli viikon (sellanen hammastahnatuubin kokoinen), mut riippuu kuinka paksusti levittää (ite levitin aika paksusti).
Kaverini kokeili myös Trombosolia samaan vaivaan, mutta hän taas ei selkeetä muutosta huomannut. Joten takuuvarma keino se ei ole, muuta itse en kadu, että kokeilin.
Tosin samaa aikaa myös liikuin ja söin terveellisesti, eli saattoihan kyse olla myös näiden kaikkien tekijöiden yhteisvaikutuksesta.
- peikko
Itse ostin kans philipsin hierontalaitteen muutama vuosi sitten (varmaan vähän kehnompi malli kuin nyk.). Sillä oli tosi hankala hieroo takareisiä ja takapuolta, sinnikkäästi kuitenki aikani hieroin kunnes kyllästyin. Ei näkyny tuloksia, ainakaan selvästi havaittavia. Pitäsi ehkä kaivaa se kaapista ja kokeilla uudelleen. Jos vaikka keksis missä asennossa kököttäis että yltää paremmin...
- Tytsy-80
En tosiaan oo ite vielä ehtiny kauaa tätä Philipsin laitetta kokeilla, mut oon kuullu, et se oikeesti auttaa. Onhan se kyllä hankalaa, mut kuukauden tai parin kuluttua pitäs muutoksia näkyä. Mitä emme tekis kauneuden tähden.
- mhh
Tytsy-80 kirjoitti:
En tosiaan oo ite vielä ehtiny kauaa tätä Philipsin laitetta kokeilla, mut oon kuullu, et se oikeesti auttaa. Onhan se kyllä hankalaa, mut kuukauden tai parin kuluttua pitäs muutoksia näkyä. Mitä emme tekis kauneuden tähden.
Nyt on kulunut jo vahan kauemmin viimeisista viesteista. Haluisin tiedustella minkalaisia tuloksia olette saaneet Cellessen uusimmalla laitteella ja kuinka kauan kaytitte ja mika oli lahtotilanne? Itse harkitsen sen ostamista mutta haluisin tietaa auttaako se tosiaan... ettei taas mene rahat hukkaan.
- Mietin vaan...
Jos kerran sait ihon siliämään Trombosolilla, niin mihin tarvitset Cellesseä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1334135Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1913905Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292626Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102412100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322183Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41756Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut941385Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481382Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241291Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361079