kuinka säilyttää miehen kiinnostus

kerttuli83

Olen tavannut mukavan miehen. Hän on minuun todella ihastunut....vielä, mutta kun monesti on käynyt niin että aluks ollaan tosi innokkaita ja parin viikon päästä sit kiinnostus lopahtaakin. Niin ja yleensä se lopahtaa vielä siinä vaiheessa kun minun kiinnostus todella herää. Onko se sitten vaan niin että mies tykkää niistä vaikeasti tavoiteltavista, että siihen asti kun et ole itse innokas niin mies on, mutta sitten ei enää ole mitään haastetta kun saadaan nainen hurmattua.
Miten mä nyt toimisin tän miehen kanssa, että hänen kiinnostuksen saisin säilymään? Kuinka usein voi ehdottaa tapaamista vai annanko miehen aina ehdottaa, kuinka usein on soveliasta ottaa yhteyttä vai odotanko että mies aina ottaa, en kuitenkaan halua että mies luulee etten ole kiinnostunut. Kuinka kauan voi vaatia miestä odottamaan, että seksi tulee kuvioihin? Ja missä vaiheessa suhdetta ei kannata vielä antaa? Mielipiteitä kaivataan.

12

4075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsfsdfsfsdf

      "aluks ollaan tosi innokkaita ja parin viikon päästä sit kiinnostus lopahtaakin. Niin ja yleensä se lopahtaa vielä siinä vaiheessa kun minun kiinnostus todella herää."

      Ovat aikansa yrittäneet ja sitten kun ovat orientoituneet siten, ettei tästä tule vittuakaan niin sinä alat kiinnostua. Mutta kun siinä vaiheessa voi helposti olla jo jotain muuta kiikarissa.

    • 10+11

      Näin miehenä sanoisin että harva mies oikeasti pitää vaikeasti tavoiteltavista naisista. Pelimiehet kyllä jos sellaisia haluat.. Enkä tarkoita tällä että heti pitäisi mennä sänkyyn vaan sitä että kun nainen alkaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa hän tekee samalla itsestään sellaisen kuvan ettei ole kiinnostunut toisesta. Harva meistä alkaa itseään väkisin tyrkyttämään jos näyttää siltä ettei toiselle kelpaa.

      Tapaamista voi ehdottaa vaikka joka päivälle tai kerran viikkoon tai ihan miten vain se teistä molemmista hyvältä tuntuu. Ei siihen ole mitään sääntöjä. Mutta odottamalla että mies tekee aina aloitteen teet juuri sen vaikutelman ettet ole hänestä kovin kiinnostunut.

      "Kuinka kauan voi vaatia miestä odottamaan, että seksi tulee kuvioihin? Ja missä vaiheessa suhdetta ei kannata vielä antaa?"

      - Tuo on suoraan sanottuna lapsellista. Ei seksin kuulu olla "nainen antaa - mies saa" tyyppistä. Seksi tulee mukaan kuvioihin siinä vaiheessa kun molemmat sitä oikeasti haluavat. Se voi tapahtua jo ensimmäisellä tapaamiskerralla tai vasta kuukausien päästä. Naisia ja miehiä on erilaisia. Mutta jos miehellä on olevinaan kova kiire päästä housuihisi niin siinä on aika varma merkki siitä ettei hän muuta haluakaan.

    • fprpt

      Kiinnostuksen saa parhaiten säilymään olemalla kiinnostava, ei millään tempuilla tai olemalla ottamatta yhteyttä. Normaalia on, että mies ottaa päävastuun yhteydenpidosta, mutta jos ei nainen tee koskaan mitään, miestä alkaa ehkä tympiä. Seksiä ei kannata pakoilla liikaa, miestä alkaa turha pelalu ärsyttää, jos ainoa tarkoitus on jotenkin muka koukuttaa miestä lisää.

    • jeps.

      Olen samoilla linjoilla edellisten kanssa: vaikeaksi heittäytyminen on helppo ymmärtää niin, ettei sinua oikeasti juuri kiinnostakaan, ja katseletkin ehkä ennemmin muita miehiä, kunhan pidät epäkiinnostavaa varalla kunnes parempi nappaa. Lopetin yhteydenpidon yhteen naiseen lyhyeen kun omaan aktiivisuuteeni tuli latistavia vastauksia tyyliin "ai kahville? en mä juo kahvia", tai suoria kysymyksiä sisältäneet mailit tai tekstarit jäivät kokonaan vastaamatta.

      En suosittele esim. mitään miehen useilla päivittäisillä tekstareilla pommittamista ellei mies itse ole himotekstaajatyyppiä, mutta jotain merkkejä kiinnostuksesta jatkaa tutustumista on paikallaan antaa. Ja alussa nimen omaan sitä tutustumisenhalua painottaen, musta ainakin on vähän erikoista jos nainen alkaa avaututa suuresta rakkaudesta ennen kuin on nimeksikään tutustuttu.

      Normaalin kiinnostuksen lopahtaminen harvemmin johtuu naisen aktiivisuudesta, vaan siitä, että kun tutustuminen etenee, niin käy ilmi ettei henkilö ollut ihan sellainen kuin ensin oletettiin, eli kemiat eivät kohdanneet. Tämän havainnon suhteen ei ole väliä sillä, kumpi alkujaan teki aloitteen, tulos olisi kuitenkin ollut lopulta sama.

    • Mr Melo

      Jos seksiä ei ole muutamien treffien sisällä niin väkisinkin sitä rupeaa luulemaan että naista ei seksi kiinnosta. Tämän jälkeen ruvetaan ajattelemaan naista lähinnä ystäväksi, tutuksi tai entiseksi treffikumppaniksi.

    • mies39

      - ainakin tuohon seksikohtaan voin sanoa että nykyään NAISET on hyppäämässä sänkyyn liian nopeasti, minulle se on ainakin enemmänkin merkki siitä että ei muuta sitten halutakaan, eli jatkosta ei ole lupa odottaa kovinkaan paljoa. Arvostan paljon enemmän sitä että mennään tosiaan, kuten joku tuossa alla kommentoikin, sitten sinne kun se tuntuu molemmista hyvältä, ja se nainen antaa - mies ottaa vastaan asetelma tosiaan voitaisiin jo unohtaa ihan kokonaan !! ( kiitokset tuosta kommentista myös sinne samaan suuntaan )

      • Onko lie kasvatus muuttanut vai mikä sitten naisten käyttäytymistä kun ei osata pitää jalkoja ristissä siihen asti kunnes sen aika oikeasti olisi?Varmaan nämä nykyajan leffat ja suoritus paineet ovat muuttaneet käyttäytymistä, en minä ainakaan halua heti ensimmäisenä olla sängyssä ja vasta sen jälkeen alkaa tutkimaan naista lähemmin.Voi olla, että olen pieni muotoinen poikkeus vai miten sen sanoisi ja on kaatunu ainakin yks juttu siihen kun en kuulemma ollut halunnu "panna" häntä, jonka kuulin kommenttina toisen suusta, en kyseisen naisen.Mutta asiaan palatakseni voisin sanoa, että se merkitsee miten huomioit miestä, kyllä me miehetkin välillä ollaan huomion kipeitä ei se ole pelkästään naisten oikeus..
        Yhteyttä kannattaa pitää puolin ja toisin sille ei ole mitään kirjoittamatonta sääntöä vaikka cosmopolitanin hömppä palstalla muuta väitettäisiin;)Yritä saada mies tuntemaan itsensä tärkeäksi ja että hän olisi ainut mies maailmassa sinua varten, toteutuksesta saat vastata ihan itse ja miten nyt loppujen lopuksi asiat hoidat niin oletpa ainakin kokemuksen viisaampi!


      • mies39
        teru84 kirjoitti:

        Onko lie kasvatus muuttanut vai mikä sitten naisten käyttäytymistä kun ei osata pitää jalkoja ristissä siihen asti kunnes sen aika oikeasti olisi?Varmaan nämä nykyajan leffat ja suoritus paineet ovat muuttaneet käyttäytymistä, en minä ainakaan halua heti ensimmäisenä olla sängyssä ja vasta sen jälkeen alkaa tutkimaan naista lähemmin.Voi olla, että olen pieni muotoinen poikkeus vai miten sen sanoisi ja on kaatunu ainakin yks juttu siihen kun en kuulemma ollut halunnu "panna" häntä, jonka kuulin kommenttina toisen suusta, en kyseisen naisen.Mutta asiaan palatakseni voisin sanoa, että se merkitsee miten huomioit miestä, kyllä me miehetkin välillä ollaan huomion kipeitä ei se ole pelkästään naisten oikeus..
        Yhteyttä kannattaa pitää puolin ja toisin sille ei ole mitään kirjoittamatonta sääntöä vaikka cosmopolitanin hömppä palstalla muuta väitettäisiin;)Yritä saada mies tuntemaan itsensä tärkeäksi ja että hän olisi ainut mies maailmassa sinua varten, toteutuksesta saat vastata ihan itse ja miten nyt loppujen lopuksi asiat hoidat niin oletpa ainakin kokemuksen viisaampi!

        Loistojuttu, kiitokset tuosta kommentista ! Tiedänpähän etten ole ainakaan ainoa joka on tämän asian kohdalla tätä mieltä. Olen myös ehdottomasti samaa mieltä tuosta että naisten tulisi ottaa myös mies huomioon eikä vaan ajatella sen olevan naisten etuoikeus.


      • keijukki
        mies39 kirjoitti:

        Loistojuttu, kiitokset tuosta kommentista ! Tiedänpähän etten ole ainakaan ainoa joka on tämän asian kohdalla tätä mieltä. Olen myös ehdottomasti samaa mieltä tuosta että naisten tulisi ottaa myös mies huomioon eikä vaan ajatella sen olevan naisten etuoikeus.

        Tilanteeni on hankalahkosti selitettävissä. Pääkohdat kuitenkin on, että äijä on käyny luonani nyt n. 6viikon, ajan kerran viikossa. hän tulee aina yöksi ja seksi kuuluu asiaan. ei olla vielä nähty päivisin kertaakaan, mutta sama työpaikka joten nähdään kuitenkin useammin kuin kerran viikossa..lisäksi hänellä on lapsi joka asuu äitinsä luona . on todella kova kirjoittelemaan minulle tekstiviestejä, mutta ei soita koskaan. viestit ovat kivoja, ihania ja olemme ollet yhteydessä päivittäin näiden viikkojen ajan,mutta edelleenkin vain tekstiviestien kautta. Kun olen hänen kanssaan tuntuu hyvältä ja ollaan käsikädessä jne jne . Nyt kuitenkin tämä äijä loukkasi minua kun olimme samoissa pippaloissa,niin hän ei ollut huomaavinaan minua(vaikka oli kyllä todella päisssään..) ja läpsi toista naista perseelle jne.
        Kun kaitoin hänelle viestin jossa kerroin että hän loukkasi minua, tuli häneltä anteeksipyyntö TEKSTIVIESTILLÄ!!! mitä olette tästä mieltä? Kaikki sukulaiseni sanovat että jätä se ja anna olla se vaan pelleilee jne.. hankala selittää koska asiassa on vielä muitakin seikkoja mutta en tiedä mitä tehdä.


      • TheldranM36
        keijukki kirjoitti:

        Tilanteeni on hankalahkosti selitettävissä. Pääkohdat kuitenkin on, että äijä on käyny luonani nyt n. 6viikon, ajan kerran viikossa. hän tulee aina yöksi ja seksi kuuluu asiaan. ei olla vielä nähty päivisin kertaakaan, mutta sama työpaikka joten nähdään kuitenkin useammin kuin kerran viikossa..lisäksi hänellä on lapsi joka asuu äitinsä luona . on todella kova kirjoittelemaan minulle tekstiviestejä, mutta ei soita koskaan. viestit ovat kivoja, ihania ja olemme ollet yhteydessä päivittäin näiden viikkojen ajan,mutta edelleenkin vain tekstiviestien kautta. Kun olen hänen kanssaan tuntuu hyvältä ja ollaan käsikädessä jne jne . Nyt kuitenkin tämä äijä loukkasi minua kun olimme samoissa pippaloissa,niin hän ei ollut huomaavinaan minua(vaikka oli kyllä todella päisssään..) ja läpsi toista naista perseelle jne.
        Kun kaitoin hänelle viestin jossa kerroin että hän loukkasi minua, tuli häneltä anteeksipyyntö TEKSTIVIESTILLÄ!!! mitä olette tästä mieltä? Kaikki sukulaiseni sanovat että jätä se ja anna olla se vaan pelleilee jne.. hankala selittää koska asiassa on vielä muitakin seikkoja mutta en tiedä mitä tehdä.

        Aika selväähän tuo on sen puoleen ettei tuosta oikeaa suhdetta ole miehen mielestä tulossa, vaan on tyytyväinen siihen että harrastatte "seksiä ilman sitoumuksia" kerran viikossa. Miehen näkökulmasta, ehdottaisin jos siis haluat nähdä asian todellisen tilan, sano hänelle että tämä ei enää toimi ja riitä sinulle, ole tosissasi ja pistä suhde poikki... mikäli mies on tosissaan, hän kyllä hetken päästä osoittaa sen, mikäli ei, et menetä muuta kuin sänkykaverin.

        "mies39"


      • mies.
        keijukki kirjoitti:

        Tilanteeni on hankalahkosti selitettävissä. Pääkohdat kuitenkin on, että äijä on käyny luonani nyt n. 6viikon, ajan kerran viikossa. hän tulee aina yöksi ja seksi kuuluu asiaan. ei olla vielä nähty päivisin kertaakaan, mutta sama työpaikka joten nähdään kuitenkin useammin kuin kerran viikossa..lisäksi hänellä on lapsi joka asuu äitinsä luona . on todella kova kirjoittelemaan minulle tekstiviestejä, mutta ei soita koskaan. viestit ovat kivoja, ihania ja olemme ollet yhteydessä päivittäin näiden viikkojen ajan,mutta edelleenkin vain tekstiviestien kautta. Kun olen hänen kanssaan tuntuu hyvältä ja ollaan käsikädessä jne jne . Nyt kuitenkin tämä äijä loukkasi minua kun olimme samoissa pippaloissa,niin hän ei ollut huomaavinaan minua(vaikka oli kyllä todella päisssään..) ja läpsi toista naista perseelle jne.
        Kun kaitoin hänelle viestin jossa kerroin että hän loukkasi minua, tuli häneltä anteeksipyyntö TEKSTIVIESTILLÄ!!! mitä olette tästä mieltä? Kaikki sukulaiseni sanovat että jätä se ja anna olla se vaan pelleilee jne.. hankala selittää koska asiassa on vielä muitakin seikkoja mutta en tiedä mitä tehdä.

        taidat olla hänelle... sorry.


      • Teru84:lle
        teru84 kirjoitti:

        Onko lie kasvatus muuttanut vai mikä sitten naisten käyttäytymistä kun ei osata pitää jalkoja ristissä siihen asti kunnes sen aika oikeasti olisi?Varmaan nämä nykyajan leffat ja suoritus paineet ovat muuttaneet käyttäytymistä, en minä ainakaan halua heti ensimmäisenä olla sängyssä ja vasta sen jälkeen alkaa tutkimaan naista lähemmin.Voi olla, että olen pieni muotoinen poikkeus vai miten sen sanoisi ja on kaatunu ainakin yks juttu siihen kun en kuulemma ollut halunnu "panna" häntä, jonka kuulin kommenttina toisen suusta, en kyseisen naisen.Mutta asiaan palatakseni voisin sanoa, että se merkitsee miten huomioit miestä, kyllä me miehetkin välillä ollaan huomion kipeitä ei se ole pelkästään naisten oikeus..
        Yhteyttä kannattaa pitää puolin ja toisin sille ei ole mitään kirjoittamatonta sääntöä vaikka cosmopolitanin hömppä palstalla muuta väitettäisiin;)Yritä saada mies tuntemaan itsensä tärkeäksi ja että hän olisi ainut mies maailmassa sinua varten, toteutuksesta saat vastata ihan itse ja miten nyt loppujen lopuksi asiat hoidat niin oletpa ainakin kokemuksen viisaampi!

        Tän teru84:n kirjoituksesta tuli ihan mieleen yks mun "tuttu". Siis tosta kohdasta, että jonku toisen suusta oli kuulunut, ettei tämä kirjoittaja ollut halunnut panna jotain naista.

        Mulle on käynyt niin, että mulla oli vähän juttua yhden miehen kanssa. Se juttu sit lopahti nopeesti siihen, kun se mies viihty aina paremmin kaikkien muiden ku mun seurassa. Sit myöhemmin yks mun kaveri kysy multa, et miks se juttu loppu, niin mä sanoin et siks kun se mies ei jaksanu viettää aikaansa mun kans. Tää mun kaveri kysy, et oltiinko me "oltu sillain". Sanoin siihen, että ei, kun ei oltu oltu. Sit sanoin siihen vaan jotain, et ehkä se mies ei edes halunnu. Kun eihän se muutenkaan tuntunu haluavan olla mun kanssa.

        Tää mun kaveri oli joskus myöhemmin jutellu tän miehen kans. Tää mun kaveri on aika suorapuheinen, joten voin hyvin uskoo, et se on saattanu sanoo tälle miehelle, et mä oon sanonu, et meidän juttu loppu siks, kun se mies ei halunnu panna mua. Niinhän se ei todellakaan ollu, mut ihmiset saattaa ymmärtää ja muistaa helposti asioita vähän väärin...

        Yleensäkään ei kannata uskoo aina ihan kaikkia juttuja mitä ihmisiltä kuulee, varsinkin jos joku puhuu, mitä joku toinen on sanonu tai tehny. Oon kuullu ittestäni ja myös joistain tuntemistani ihmisistä sellasia juttuja, jotka ei todellakaan pidä paikkaansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe